Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Вебсайт: | http://www.bc-ujkg.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Мельник Людмила Володимирівна 380456399482 djkgbmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2019 14:38 |
Очікувана вартість: | 32 535 074,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,11% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 162675.37 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | аванс на матеріали | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Поетапна оплата по факту виконаних робіт згідно акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2019 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2019 15:27 |
Перелік змін 19.10.2019 ТД міст Дружби.doc | |
19 жовтня 2019 14:28 |
Технічне завдання Додаток 10 19.10.2019.docx | |
19 жовтня 2019 14:28 |
ТД кап.ремонт міст ДРУЖБИ НОВА РЕДАКЦІЯ .1910.2019.doc | |
19 жовтня 2019 14:28 |
Проект Договору 19.10.2019.docx |
19 жовтня 2019 15:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 жовтня 2019 15:27 |
Перелік змін 19.10.2019 ТД міст Дружби.doc
|
|||
19 жовтня 2019 14:28 |
Технічне завдання Додаток 10 19.10.2019.docx
|
|||
19 жовтня 2019 14:28 |
ТД кап.ремонт міст ДРУЖБИ НОВА РЕДАКЦІЯ .1910.2019.doc
|
|||
19 жовтня 2019 14:28 |
Проект Договору 19.10.2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено два випадки звернення до замовника з вимогою:
1. Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі подається фізичною/юридичною особою через електронну систему закупівель не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції (ч.1 ст. 23 Закону). При цьому замовник зобов’язаний протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу;
2. Вимога учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, про надання додаткової інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям (ч. 3 ст. 30 Закону). При цьому замовник зобов’язаний надати такому учаснику відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель.
Оскільки вимога не стосується ні усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а ні надання додаткової інформації учаснику, пропозиція якого відхилена, стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, тендерний комітет відхиляє вимогу з причин її невідповідності положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
на надання послуг з експлуатаційного утрим ання автомобільних доріг
с. Визирка від 10.05.2018 року
Лиманський район Одеської області між БК Дорсервіс та ТОВ Придніпров'я в реквізитах зазнечено р/р 2600536186 в ПАТ «ГГУМБ» м. Київ М ФО 334851
Договір Субпідряду № 104- тоже самое ПУМБ
в Т.П. присутня тільки с Банку Приват.
4.3. Довідки про відкриті рахунки:
- довідка видана банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок учасника із зазначенням такого рахунку, датована не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Довідка з обслуговуючого банку про відкриті рахунки може бути отримана учасником, шляхом роздруківки електронної форми довідки. Така довідка засвідчується посадовою особою банківської установи, в якій відкрито рахунок учасника.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено два випадки звернення до замовника з вимогою:
1. Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі подається фізичною/юридичною особою через електронну систему закупівель не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції (ч.1 ст. 23 Закону). При цьому замовник зобов’язаний протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу;
2. Вимога учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, про надання додаткової інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям (ч. 3 ст. 30 Закону). При цьому замовник зобов’язаний надати такому учаснику відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель.
Оскільки вимога не стосується ні усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а ні надання додаткової інформації учаснику, пропозиція якого відхилена, стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, тендерний комітет відхиляє вимогу з причин її невідповідності положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Підписувач: Трищев Вадим Ігорович -Тип носія особистого ключа: Захищений
Підписувач: Тахтаров Ігор Дмитрович-Тип носія особистого ключа: Незахищений
Документи долучаю)
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено два випадки звернення до замовника з вимогою:
1. Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі подається фізичною/юридичною особою через електронну систему закупівель не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції (ч.1 ст. 23 Закону). При цьому замовник зобов’язаний протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу;
2. Вимога учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, про надання додаткової інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям (ч. 3 ст. 30 Закону). При цьому замовник зобов’язаний надати такому учаснику відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель.
Оскільки вимога не стосується ні усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а ні надання додаткової інформації учаснику, пропозиція якого відхилена, стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, тендерний комітет відхиляє вимогу з причин її невідповідності положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Дата подання: 27 вересня 2019 21:56
Дата подання: 23 жовтня 2019 00:48
Дата подання: 14 листопада 2019 15:46
Дата подання: 15 листопада 2019 20:14
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-06-000016 ● b428624bff8543e2b3ae8c9a8a1ffba0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2019 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.11.2019 № 203
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2019 № 203
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-09-16-001829-b 16.09.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЖКГ БМР надає аргументовані заперечення щодо висновку
2019-11-18 14:02:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" |
28 351 339,60
UAH з ПДВ
|
28 351 339,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Техномістбуд Холдинг |
28 356 102,55
UAH з ПДВ
|
28 356 102,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я" |
32 001 375,60
UAH з ПДВ
|
29 132 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
32 139 274,41
UAH з ПДВ
|
32 139 274,41
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" #1501817351 |
Рішення скасоване |
28 351 339,60
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 11:07
|
ТОВ Техномістбуд Холдинг #41624830 |
Рішення скасоване |
28 356 102,55
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 11:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я" #23650002 |
Рішення скасоване |
29 132 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 11:07
|
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" #1501817351 |
Відхилено |
28 351 339,60
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 16:36
|
ТОВ Техномістбуд Холдинг #41624830 |
Відхилено |
28 356 102,55
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 16:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я" #23650002 |
Відхилено |
29 132 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 16:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Відхилено |
32 139 274,41
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 16:44
|