Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42631325 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир, вул. Шпитальна, буд. 20 |
Контактна особа: |
Сергій Володимирович Федорович +380938834530 serg38r@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2023 22:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 311 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 555,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2023 22:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2023 21:53 |
Тендерна документація (лік.зас.різні.2023).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000105 ● 914f8cf1a9d24834860cb720752b1808
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2023 №15-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 08.05.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
08.05.2023 №15-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-24-018894-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-09 15:59:47
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015 - 33690000-3 Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви)(інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-01-24-018894-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
згідно до умов тендерної документації Замовником зазначено, що у разі участі фізичної особи підприємця учасник має надати копію сторінок паспорта (1-6 сторінки та сторінки з адресою місця реєстрації). Якщо паспорт видано у форматі ID-картки – надаються копії обох сторінок картки та документ з відомостями про реєстрацію)
У звязку з чим просимо надати посилання на файл тендерної пропозиції ФОП Регешук Марія Миколаївна, в якому надано документ з відомостями про реєстрацію?
Пояснення, інформацію та документи які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-11 12:40:29
Відповідь на звернення
Надаємо пояснення щодо запиту від 09-05-2023
Замовником у Додатку № 3 до тендерної документації встановлені вимоги для фізичних осіб-підприємців:
Зокрема, вимога про те, що учасники Фізичні особи підприємці мають надати такі документи : копія сторінок паспорта (1-6 сторінки та сторінка з адресою місця реєстрації). Якщо паспорт видано у форматі ID-картки – надаються копії обох сторінок картки та документ з відомостями про реєстрацію).
Замовником було розглянуто тендерну пропозицію ФОП Регешук Марії Миколаївни на предмет відповідності тендерній документації, в результаті чого невідповідностей не було виявлено, а Замовником був оформлений протокол № 32 від 02 лютого 2023 р. про визнання ФОП Регешук Марії Миколаївни переможцем торгів (Закупівля за номером UA-2023-01-24-018894-a ) та намір на укладення договору про закупівлю.
Учасником ФОП Регешук Марією Миколаївна на підтвердження надати документ з відомостями про реєстрацію надано файл :
« 5. Виписка ЄДР.pdf »
Замовником визначено такі документи як підтвердження даної вимоги, адже це документи в яких містяться відомості про реєстрацію учасника. У розумінні замовника та керуючись нормативно-правовими актами законодавства щодо надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, з метою забезпечення учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців зазначається що: Виписка з Єдиного державного реєстру (розділ 3 Порядку) – це документ, що містить відомості про юридичну особу або фізичну особу – підприємця, яка подала запит про її видачу.
У виписці зазначаються такі відомості про запитувача:
– найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи - підприємця;
– ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи - платника податків;
– форма власності юридичної особи;
– місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи - підприємця;
– прізвища, імена, по батькові осіб, які мають право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, їх ідентифікаційні номери фізичних осіб - платників податків;
– наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи або фізичної особи - підприємця;
– наявність даних про перебування юридичної особи в процесі припинення або перебування фізичної особи - підприємця у процесі припинення підприємницької діяльності;
– дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі;
– дата видачі виписки.
Замовником не встановлено вимогу надати довідку про реєстрацію місця проживання особи яка надається до паспорта у формі ID картки.
Висновок : Учасником, ФОП Регешук Марією Миколаївною надано всі документи на виконання вимог тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень, про аргументовані заперечення або про про причини неможливості усунення порушень, викладена в Протоколі №134. Щодо вжиття заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, зобов’язуємося взяти до відома інформацію, викладену у висновку та не допускати аналогічних порушень: уповноваженій особі Федоровичу С.В. винести усне зауваження. Зобов’язати пройти навчання щодо здійснення закупівель згідно діючого законодавства в сфері закупівель та дотримуватися його норм.
2023-05-19 12:45:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Регешук Марія Миколаївна |
3 296 384,20
UAH з ПДВ
|
3 296 384,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Регешук Марія Миколаївна #3664606961 |
Переможець |
3 296 384,20
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2023 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2024 16:45
|
Дод.угода №4 до дог.№68.pdf | зміни до договору |
30 січня 2024 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2024 14:29
|
Дод.угода №3 до дог.№68.pdf | зміни до договору |
01 січня 2024 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2024 13:11
|
Дод.угода №2 до дог.№68.pdf | зміни до договору |
01 січня 2024 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2023 11:05
|
Дод.угода №1 до дог.№68.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2023 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2023 10:37
|
Договір №68.pdf | укладений |
10 лютого 2023 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна вартість договору: 3 265 356,10 грн. (три мільйони двісті шістдесят п’ять тисяч триста п’ятдесят шість гривень 10 копійок) у т.ч. ПДВ (00,00 гривень) - відповідно до п. 193.1. Податкового кодексу України; викладено в новій редакції додаток №1 до Договору «Специфікація»; викладено в новій редакції Розділ XIIІ. Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода №1 до дог.№68 від 09 лютого 2023р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна вартість договору: 1 760 801,22 (один мільйон сімсот шістдесят тисяч вісімсот одна гривня 22коп.) грн. без ПДВ. Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода №2 до дог.№68 від 09.02.2023р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін та діє до 31.03.2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання зобов’язань, які виникли під час дії цього Договору. Загальна вартість товарів, що будуть закуплені в період з 01.01.2024 року по 31.03 2024 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20 % від суми Договору № 68 від 09 лютого 2023 року. Конкретний обсяг товарів, що будуть закуплені в період з 01.01.2024 року по 31.03 2024 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису. |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода №3 до дог.№68 від 09.02.2023р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Постачальник зобов’язується поставити товар в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 68 від 09 лютого 2023 року (далі — Договір) в період з 01.01.2024 р. по 30.04.2024 р. включно. 2. Загальна сума вартості Договору на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить: 2 112 942,31 грн (Два мільйони сто дванадцять тисяч дев’ятсот сорок дві гривні 31 коп) без ПДВ, в тому числі відповідно до затверджених видатків на 2024 рік 20 % від суми початкового договору про закупівлю складає: 352 141, 09 грн (Триста п’ятдесят дві тисячі сто сорок одна гривня.09 коп) без ПДВ. 3. Кількість / обсяг товарів згідно Договору № 68 від 09 лютого 2023 року викладено в додатку 1 до додаткової угоди (Додаток 1 до Договору № 68 від 09 лютого 2023 року Специфікація ) |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода №4 до дог.№68 від 09 лютого 2023р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |