Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва
Очікувана вартість
21 433 334,00 UAH
UA-2025-01-27-009350-a 67fb03a0657a4b31a4ec2f7d2811be27
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ДОРОШЕНКО Алла Петрівна

380674493064 sprosh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: ДОРОШЕНКО Алла Петрівна
380674493064
sprosh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2025 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2025 10:00
Очікувана вартість: 21 433 334,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 214 333,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за Договором здійснюються в безготівковій формі у національній валюті України Замовником щомісячно не пізніше 20 - го числа наступного за звітним місяцем на підставі відповідного акту приймання-передачі наданої Послуги, рахунку – фактури та звіту про надання Послуги за звітний період. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 січня 2025 13:39

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія оформлюється в банку, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія обов’язково має містити: - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії (зазначається тендерна документація та протокол уповноваженої особи, яким вона затверджена); - номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua»; - назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Комунальне підприємство «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, вул. Левка Мацієвича, 3, м. Київ, 03186)»; - назву банку бенефіціара та адресу – Акціонерне товариство «Ощадбанк», вул. Госпітальна, 12-Г, м. Київ, 01601, IBAN: UA393226690000026002300367381»; - дату закінчення дії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – «Строк дії банківської гарантії по 01.02.2026 включно». - умови, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання договору»; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «Сума гарантії залишається незмінною»; - розмір забезпечення виконання договору: 5 % від вартості договору. Банківська гарантія надається Замовнику шляхом завантаження її в електронну систему закупівель у електронному вигляді (у формі електронного документу). До банківської гарантії додаються копії банківських документів: - ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій; - документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені кваліфікованим електронним підписом та електронною печаткою банку. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. 2) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів, з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, така пропозиція відхиляється Замовником відповідно до статті 31 Закону та абзацу четвертого підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-02-11-000007 ● adb98902c27545ed90200756f35f1133
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2025 11:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ


10.02.2025 №60

Київ



Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель


Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.


Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»

Перелік процедур закупівель / закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2025-01-27-009350-a 27.01.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-02-12 12:03:15

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва», за кодом ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-27-009350-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-02-14 14:18:42

Пояснення на запит Держаудитслужби

Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – КП «Інформатика»), щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу – UA-M-2025-02-11-000007), який надійшов в електронній системі закупівель 2025-02-12 12:03:15 до процедури закупівлі за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) надає інформацію в розрізі поставлених питань, а саме:

Питання 1: Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Відповідь 1: КП «Інформатика», як співвиконавець Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.12.2023 № 7516/7557 (у редакції рішення Київської міської ради від 12.12.2024 № 449/10257) (додається), реалізує захід, визначений п. 5.1. «Створення, розвиток та супровід програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва», шляхом здійснення закупівлі за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).

Необхідні технічні та якісні характеристики до закупівлі за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) були визначені фахівцями КП «Інформатика» виходячи з кількості обладнання та програмного забезпечення програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва, яке необхідно обслуговувати, а саме:
- щити керування зовнішнім освітленням ЩКВО120 та ЩКВО250 у кількості 1208 одиниць;
- програмне забезпечення на контролері WAGO 750-8217 - CODESYS – спеціально розроблене програмне забезпечення, що дозволяє керувати освітленням та забезпечує зворотній зв’язок контролера та програмного забезпечення програмно-апаратного комплексу;
- демодулятор керування світлодіодними світильниками у кількості 3479 одиниць;
- електронний пуско-регулюючий пристрій для ламп ДНАТ у кількості 66 одиниць.

Необхідні технічні та якісні характеристики до закупівлі за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) були визначені відповідно до вимог технічного проекту програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва з метою контролю функціонування та безперебійної роботи обладнання та програмного забезпечення, його налаштувань, виявлення та усунення порушень у функціонуванні програмно-апаратного комплексу тощо. Вищевказані технічні та якісні характеристики до закупівлі зазначені в Технічних вимогах до закупівлі (додається), що погоджені робочою групою з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), згідно Протоколу № 2 від 14.01.2025 (додається).
Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2025 рік на закупівлю за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) (додається).
Очікувану вартість було визначено КП «Інформатика», відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від
03 серпня 2015 року № 755 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 вересня 2009 року № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської  державної адміністрації)», з урахуванням Методики  визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020  № 275 та наказу КП «Інформатика» від 23.07.2024 № 61 «Про затвердження Регламенту процесу закупівель та Порядку визначення очікуваної вартості предмету закупівлі» (додається), шляхом вивчення ринку, надсилання запитів та отриманих комерційних пропозицій (додаються).
Після опрацювання отриманих комерційних пропозицій та з урахуванням граничного розміру бюджетного призначення на зазначену закупівлю відповідно до Паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік, було сформовано очікувану вартість закупівлі у розмірі 21 433 334,00 грн (двадцять один мільйон чотириста тридцять три тисячі триста тридцять чотири гривні 00 копійок) з ПДВ.

Питання 2: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Відповідь 2: З метою дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті КП «Інформатика» (https://i.kyivcity.gov.ua/information/ ) за посиланням:

https://i.kyivcity.gov.ua/wp-content/uploads/2025/01/%D0%9E%D0%91%D0%93-%D0%BE%D0%B1%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%A9%D0%9A%D0%92%D0%9E-2025.pdf


Питання 3: Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК)

Відповідь 3: Джерелом фінансування закупівлі є місцевий бюджет міста Києва на 2025 рік, який доведений головним розпорядником бюджетних коштів Паспортом бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік, який затверджений Наказом Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10 січня 2025 року № 14 (додається) для реалізації Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.12.2023 № 7516/7557 (у редакції рішення Київської міської ради від 12.12.2024 № 449/10257) в рамках виконання Національної програми інформатизації за КПКВ 2017520.


Додатки:
1. Копія Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки на 51 арк.;
2. Копія інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (Технічні вимоги) предмета закупівлі – на 13 арк.;
3. Копія протоколу № 2 від 14.01.2025 засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки на 7 арк;
4. Копія обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2025 рік – на 2 арк;
5. Копія наказу КП «Інформатика» від 23 липня 2024 року № 61 «Про затвердження Регламенту процесу закупівель та Порядку визначення очікуваної вартості предмету закупівлі» на 13 арк.
6. Копії запитів та комерційних пропозицій – на 6 арк;
7. Копія паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік на 11 арк.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-02-20 12:03:51

Запит про надання пояснень

Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати копію(-ії) сертифікату(-ів) від виробника SEAK s.r.o. про проходження спеціалістами навчання з супроводження та/або модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT та/або сервісного обслуговування обладнання Seak s.r.o., яке використовується у програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього (вуличного) освітлення міста Києва, надається(-ються) на не менш ніж дві особи, зазначених в довідці.
У складі тендерної пропозиції Переможця надано Сертифікат в якому зазначено, що сертифікат є дійсний протягом строку дії договору між SEAK s.r.o. і ДП «ХІДДЕН» ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ».
Яким чином Замовником було перевірено дійсність Сертифікату від виробника SEAK s.r.o., який наданий у складі тендерної пропозиції Переможця торгів?

Пояснення (інформацію, документальне підтвердження) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-02-21 12:13:18

Пояснення на запит Держаудитслужби

Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – Замовник), щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу – UA-M-2025-02-11-000007), який надійшов в електронній системі закупівель 2025-02-20 12:03:51 до процедури закупівлі за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) надає інформацію щодо поставленого питання, а саме:

Питання: У складі тендерної пропозиції Переможця надано Сертифікат в якому зазначено, що сертифікат є дійсний протягом строку дії договору між SEAK s.r.o. і ДП «ХІДДЕН» ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ». Яким чином Замовником було перевірено дійсність Сертифікату від виробника SEAK s.r.o., який наданий у складі тендерної пропозиції Переможця торгів.

Відповідь: Відповідно до пункту 2 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження кваліфікації працівників необхідно надати копію(-ії) сертифікату(-ів) від виробника SEAK s.r.o. про проходження спеціалістами навчання з супроводження та/або модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT та/або сервісного обслуговування обладнання Seak s.r.o., яке використовується у програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього (вуличного) освітлення міста Києва, надається(-ються), надається(-ються) на не менш ніж дві особи, зазначених в довідці.
Водночас, замовником в тендерній документації не встановлювалися будь-які інші вимоги до форми, змісту, строку дії або чинності сертифікатів від виробника SEAK s.r.o.
На виконання цієї вимоги, учасником ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» у складі своєї тендерної пропозиції завантажено файл «2. Лист перелік працівників відповідної кваліфікації.pdf», в якому наведено лист (від 30.01.2025 № 30.01/25-2) про підтвердження наявності на підприємстві працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема і про наявність кваліфікованих спеціалістів, які пройшли навчання з супроводження та/або модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT, яке використовується у програмно-апаратному комплексі управління та контролю мереж зовнішнього (вуличного) освітлення міста Києва. На підтвердження інформації, зазначеної у вказаному листі, надано копію сертифікату від виробника SEAK s.r.o. (далі – Сертифікат), в якому зазначено, що фахівці ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» Заможний Денис, Марковська Анна, Редванський Сергій, Степаненко Денис та Іванюженков Денис пройшли повний цикл навчання з роботи, користування, супроводження та модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT.
Надані документи в повній мірі відповідають кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації.
1. В процесі проведення процедури закупівлі, Замовник неухильно дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. При розгляді тендерної пропозиції учасника, ретельно та всебічно досліджено всю інформацію, надану у складі тендерної пропозиції учасника ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі», зокрема за допомогою відкритих джерел даних досліджено взаємодію ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» з виробником SEAK s.r.o., а саме, в наданому в тендерній пропозиції Сертифікаті є посилання на офіційний веб-сайт виробника (https://www.seakenergetics.com/) на якому за посиланням (https://www.seakenergetics.com/en/partner-list.html) зазначено про те, що ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» є офіційним дистриб’ютором компанії SEAK s.r.o. в Україні, що доводить офіційне співробітництво між ними. Також на вказаному веб-сайті зазначено посилання на сайт самого учасника (https://hiddenenergy.com.ua/pro-kompaniyu/), на якому зокрема розміщені аналогічні сертифікати від виробника SEAK s.r.o. (інформація додається).
Таким чином, дійсність Сертифікату від виробника SEAK s.r.o., який наданий у складі тендерної пропозиції ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі», Замовником перевірено шляхом співставлення інформації у Сертифікаті з інформацією розміщеною на офіційному сайті виробника, який власне і видав такий Сертифікат.


Поряд з цим, варто відмітити, що відповідно до пункту 2.1 Розділу V тендерної документації Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов‘язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. До таких помилок, згідно тендерної документації, зокрема віднесено - “5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.”
Не надання договору на який є посилання в Сертифікатів, відповідно до умов тендерної документації вважається формальною (несуттєвою) помилкою, тому підстави відхилення тендерної пропозиції були відсутні.

Додаток: інформація про виробника та дистриб’ютора виробника на 2 арк.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2025-02-21 12:21:05

Додаткова інформація на запит Держаудитслужби (через збої у системі під час публікації)

Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – Замовник), щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу – UA-M-2025-02-11-000007), який надійшов в електронній системі закупівель 2025-02-20 12:03:51 до процедури закупівлі за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) надає інформацію щодо поставленого питання, а саме:

Питання: У складі тендерної пропозиції Переможця надано Сертифікат в якому зазначено, що сертифікат є дійсний протягом строку дії договору між SEAK s.r.o. і ДП «ХІДДЕН» ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ». Яким чином Замовником було перевірено дійсність Сертифікату від виробника SEAK s.r.o., який наданий у складі тендерної пропозиції Переможця торгів.

Відповідь: Відповідно до пункту 2 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження кваліфікації працівників необхідно надати копію(-ії) сертифікату(-ів) від виробника SEAK s.r.o. про проходження спеціалістами навчання з супроводження та/або модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT та/або сервісного обслуговування обладнання Seak s.r.o., яке використовується у програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього (вуличного) освітлення міста Києва, надається(-ються), надається(-ються) на не менш ніж дві особи, зазначених в довідці.
Водночас, замовником в тендерній документації не встановлювалися будь-які інші вимоги до форми, змісту, строку дії або чинності сертифікатів від виробника SEAK s.r.o.
На виконання цієї вимоги, учасником ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» у складі своєї тендерної пропозиції завантажено файл «2. Лист перелік працівників відповідної кваліфікації.pdf», в якому наведено лист (від 30.01.2025 № 30.01/25-2) про підтвердження наявності на підприємстві працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема і про наявність кваліфікованих спеціалістів, які пройшли навчання з супроводження та/або модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT, яке використовується у програмно-апаратному комплексі управління та контролю мереж зовнішнього (вуличного) освітлення міста Києва. На підтвердження інформації, зазначеної у вказаному листі, надано копію сертифікату від виробника SEAK s.r.o. (далі – Сертифікат), в якому зазначено, що фахівці ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» Заможний Денис, Марковська Анна, Редванський Сергій, Степаненко Денис та Іванюженков Денис пройшли повний цикл навчання з роботи, користування, супроводження та модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT.
Надані документи в повній мірі відповідають кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації.
1. В процесі проведення процедури закупівлі, Замовник неухильно дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. При розгляді тендерної пропозиції учасника, ретельно та всебічно досліджено всю інформацію, надану у складі тендерної пропозиції учасника ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі», зокрема за допомогою відкритих джерел даних досліджено взаємодію ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» з виробником SEAK s.r.o., а саме, в наданому в тендерній пропозиції Сертифікаті є посилання на офіційний веб-сайт виробника (https://www.seakenergetics.com/) на якому за посиланням (https://www.seakenergetics.com/en/partner-list.html) зазначено про те, що ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» є офіційним дистриб’ютором компанії SEAK s.r.o. в Україні, що доводить офіційне співробітництво між ними. Також на вказаному веб-сайті зазначено посилання на сайт самого учасника (https://hiddenenergy.com.ua/pro-kompaniyu/), на якому зокрема розміщені аналогічні сертифікати від виробника SEAK s.r.o. (інформація додається).
Таким чином, дійсність Сертифікату від виробника SEAK s.r.o., який наданий у складі тендерної пропозиції ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі», Замовником перевірено шляхом співставлення інформації у Сертифікаті з інформацією розміщеною на офіційному сайті виробника, який власне і видав такий Сертифікат.


Поряд з цим, варто відмітити, що відповідно до пункту 2.1 Розділу V тендерної документації Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов‘язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. До таких помилок, згідно тендерної документації, зокрема віднесено - “5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.”
Не надання договору на який є посилання в Сертифікатів, відповідно до умов тендерної документації вважається формальною (несуттєвою) помилкою, тому підстави відхилення тендерної пропозиції були відсутні.

Додаток: інформація про виробника та дистриб’ютора виробника на 2 арк.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2025-02-21 12:40:51

Додаткова інформація на запит Держаудитслужби (через збої у системі під час публікації)

Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – Замовник), щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу – UA-M-2025-02-11-000007), який надійшов в електронній системі закупівель 2025-02-20 12:03:51 до процедури закупівлі за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) надає інформацію щодо поставленого питання, а саме:

Питання: У складі тендерної пропозиції Переможця надано Сертифікат в якому зазначено, що сертифікат є дійсний протягом строку дії договору між SEAK s.r.o. і ДП «ХІДДЕН» ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ». Яким чином Замовником було перевірено дійсність Сертифікату від виробника SEAK s.r.o., який наданий у складі тендерної пропозиції Переможця торгів.

Відповідь: Відповідно до пункту 2 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження кваліфікації працівників необхідно надати копію(-ії) сертифікату(-ів) від виробника SEAK s.r.o. про проходження спеціалістами навчання з супроводження та/або модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT та/або сервісного обслуговування обладнання Seak s.r.o., яке використовується у програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього (вуличного) освітлення міста Києва, надається(-ються), надається(-ються) на не менш ніж дві особи, зазначених в довідці.
Водночас, замовником в тендерній документації не встановлювалися будь-які інші вимоги до форми, змісту, строку дії або чинності сертифікатів від виробника SEAK s.r.o.
На виконання цієї вимоги, учасником ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» у складі своєї тендерної пропозиції завантажено файл «2. Лист перелік працівників відповідної кваліфікації.pdf», в якому наведено лист (від 30.01.2025 № 30.01/25-2) про підтвердження наявності на підприємстві працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема і про наявність кваліфікованих спеціалістів, які пройшли навчання з супроводження та/або модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT, яке використовується у програмно-апаратному комплексі управління та контролю мереж зовнішнього (вуличного) освітлення міста Києва. На підтвердження інформації, зазначеної у вказаному листі, надано копію сертифікату від виробника SEAK s.r.o. (далі – Сертифікат), в якому зазначено, що фахівці ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» Заможний Денис, Марковська Анна, Редванський Сергій, Степаненко Денис та Іванюженков Денис пройшли повний цикл навчання з роботи, користування, супроводження та модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT.
Надані документи в повній мірі відповідають кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації.
1. В процесі проведення процедури закупівлі, Замовник неухильно дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. При розгляді тендерної пропозиції учасника, ретельно та всебічно досліджено всю інформацію, надану у складі тендерної пропозиції учасника ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі», зокрема за допомогою відкритих джерел даних досліджено взаємодію ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» з виробником SEAK s.r.o., а саме, в наданому в тендерній пропозиції Сертифікаті є посилання на офіційний веб-сайт виробника (https://www.seakenergetics.com/) на якому за посиланням (https://www.seakenergetics.com/en/partner-list.html) зазначено про те, що ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» є офіційним дистриб’ютором компанії SEAK s.r.o. в Україні, що доводить офіційне співробітництво між ними. Також на вказаному веб-сайті зазначено посилання на сайт самого учасника (https://hiddenenergy.com.ua/pro-kompaniyu/), на якому зокрема розміщені аналогічні сертифікати від виробника SEAK s.r.o. (інформація додається).
Таким чином, дійсність Сертифікату від виробника SEAK s.r.o., який наданий у складі тендерної пропозиції ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі», Замовником перевірено шляхом співставлення інформації у Сертифікаті з інформацією розміщеною на офіційному сайті виробника, який власне і видав такий Сертифікат.


Поряд з цим, варто відмітити, що відповідно до пункту 2.1 Розділу V тендерної документації Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов‘язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. До таких помилок, згідно тендерної документації, зокрема віднесено - “5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.”
Не надання договору на який є посилання в Сертифікатів, відповідно до умов тендерної документації вважається формальною (несуттєвою) помилкою, тому підстави відхилення тендерної пропозиції були відсутні.

Додаток: інформація про виробника та дистриб’ютора виробника на 2 арк.

Відповіді ще немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2025 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі" 21 433 328,40
UAH з ПДВ
21 433 328,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 лютого 2025 18:03
Електронний підпис
07 лютого 2025 15:08
Електронний підпис
07 лютого 2025 14:58
4. Статут.pdf
07 лютого 2025 14:58
8. РІШЕННЯ ВЛАСНИКА.pdf
03 лютого 2025 20:14
Електронний підпис
03 лютого 2025 20:12
Додаток 3.pdf
03 лютого 2025 20:12
Додаток 5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Форма забезпечення

Наявність працівників відповідної кваліфікації

На підтвердження наявності в учасника закупівлі, та/або у кожного субпідрядника/співвиконавця, спроможності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації (якщо залучається), працівників відповідної кваліфікації (не менше двох працівників), які мають необхідні знання та досвід надається (документи повинні бути викладені українською мовою): 1) довідка або лист у довільній формі за підписом Уповноваженої особи Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору; 2) На підтвердження кваліфікації працівників зазначених в наданій довідці Учасником надається: - копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод), або копії наказів про призначення; - копії документів про освіту щодо працівників, зазначених в довідці; - копії документів працівників про освіту у сфері інформаційних технологій (комп’ютерні системи), надається(-ються) на не менш ніж дві особи, зазначених в довідці; - копії дозвільних документів про проходження навчання по техніці безпеки та роботи з електроустановками, надається(-ються) на не менш ніж дві особи, зазначених в довідці; - копію(-ії) сертифікату(-ів) від виробника SEAK s.r.o. про проходження спеціалістами навчання з супроводження та/або модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT та/або сервісного обслуговування обладнання Seak s.r.o., яке використовується у програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього (вуличного) освітлення міста Києва, надається(-ються) на не менш ніж дві особи, зазначених в довідці.

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір з надання послуг з налаштування та/або супроводження та/або обслуговування програмно-апаратного комплексу, або таке подібне інше зі змісту якого вбачається зазначене. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання договору надається: 1) договір (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємною його частиною). 2) відповідний акт або накладна, що свідчить про виконання договору.

Наявність фінансової спроможності

Для підтвердження фінансової спроможності учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції копії своєї фінансової звітності за 9 місяців 2024 рік (або за останній звітний період), а саме: - Баланс (форма №1) з підтвердженням (відмітка, квитанція тощо) про прийняття відповідним органом, до якого він повинен мав бути поданий; - Звіт про фінансові результати (Форма №2) з підтвердженням (відмітка, квитанція тощо) про прийняття відповідним органом, до якого він повинен мав бути поданий.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі"
#43201634
Переможець 21 433 328,40
UAH з ПДВ
04 лютого 2025 13:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2025 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі"
#43201634
21 433 328,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2025 16:58
Договір на послуги №10022025 від 10.02.2025 ( Обслуговування ЩКВО).pdf укладений
10 лютого 2025 16:57