Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
ДОРОШЕНКО Алла Петрівна 380674493064 sprosh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2025 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 21 433 334,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 214 333,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за Договором здійснюються в безготівковій формі у національній валюті України Замовником щомісячно не пізніше 20 - го числа наступного за звітним місяцем на підставі відповідного акту приймання-передачі наданої Послуги, рахунку – фактури та звіту про надання Послуги за звітний період. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2025 14:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2025 14:20 |
5.1_72250000-2_ТД_Додаток 1_Супроводження_Свет_ЩКВО.docx | |
27 січня 2025 14:20 |
5.1_72250000-2_ТД_Супроводження_Свет_ЩКВО.docx | |
27 січня 2025 14:20 |
5.1_72250000-2_ТД_Додаток 4_Супроводження_Свет_ЩКВО.docx | |
27 січня 2025 14:20 |
5.1_72250000-2_ТД_Додаток 6_Супроводження_Свет_ЩКВО.docx | |
27 січня 2025 14:20 |
5.1_72250000-2_ТД_Додаток 5_Супроводження_Свет_ЩКВО.docx | |
27 січня 2025 14:20 |
5.1_72250000-2_ТД_Додаток 3_Супроводження_Свет_ЩКВО.docx | |
27 січня 2025 14:20 |
5.1_72250000-2_ТД_Додаток 2_Супроводження_Свет_ЩКВО.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-11-000007 ● adb98902c27545ed90200756f35f1133
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2025 11:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.02.2025 №60
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Перелік процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2025-01-27-009350-a 27.01.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-12 12:03:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва», за кодом ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-27-009350-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-14 14:18:42
Пояснення на запит Держаудитслужби
Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – КП «Інформатика»), щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу – UA-M-2025-02-11-000007), який надійшов в електронній системі закупівель 2025-02-12 12:03:15 до процедури закупівлі за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) надає інформацію в розрізі поставлених питань, а саме:
Питання 1: Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь 1: КП «Інформатика», як співвиконавець Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.12.2023 № 7516/7557 (у редакції рішення Київської міської ради від 12.12.2024 № 449/10257) (додається), реалізує захід, визначений п. 5.1. «Створення, розвиток та супровід програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва», шляхом здійснення закупівлі за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Необхідні технічні та якісні характеристики до закупівлі за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) були визначені фахівцями КП «Інформатика» виходячи з кількості обладнання та програмного забезпечення програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва, яке необхідно обслуговувати, а саме:
- щити керування зовнішнім освітленням ЩКВО120 та ЩКВО250 у кількості 1208 одиниць;
- програмне забезпечення на контролері WAGO 750-8217 - CODESYS – спеціально розроблене програмне забезпечення, що дозволяє керувати освітленням та забезпечує зворотній зв’язок контролера та програмного забезпечення програмно-апаратного комплексу;
- демодулятор керування світлодіодними світильниками у кількості 3479 одиниць;
- електронний пуско-регулюючий пристрій для ламп ДНАТ у кількості 66 одиниць.
Необхідні технічні та якісні характеристики до закупівлі за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) були визначені відповідно до вимог технічного проекту програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва з метою контролю функціонування та безперебійної роботи обладнання та програмного забезпечення, його налаштувань, виявлення та усунення порушень у функціонуванні програмно-апаратного комплексу тощо. Вищевказані технічні та якісні характеристики до закупівлі зазначені в Технічних вимогах до закупівлі (додається), що погоджені робочою групою з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), згідно Протоколу № 2 від 14.01.2025 (додається).
Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2025 рік на закупівлю за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) (додається).
Очікувану вартість було визначено КП «Інформатика», відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від
03 серпня 2015 року № 755 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 вересня 2009 року № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», з урахуванням Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 та наказу КП «Інформатика» від 23.07.2024 № 61 «Про затвердження Регламенту процесу закупівель та Порядку визначення очікуваної вартості предмету закупівлі» (додається), шляхом вивчення ринку, надсилання запитів та отриманих комерційних пропозицій (додаються).
Після опрацювання отриманих комерційних пропозицій та з урахуванням граничного розміру бюджетного призначення на зазначену закупівлю відповідно до Паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік, було сформовано очікувану вартість закупівлі у розмірі 21 433 334,00 грн (двадцять один мільйон чотириста тридцять три тисячі триста тридцять чотири гривні 00 копійок) з ПДВ.
Питання 2: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь 2: З метою дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті КП «Інформатика» (https://i.kyivcity.gov.ua/information/ ) за посиланням:
https://i.kyivcity.gov.ua/wp-content/uploads/2025/01/%D0%9E%D0%91%D0%93-%D0%BE%D0%B1%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%A9%D0%9A%D0%92%D0%9E-2025.pdf
Питання 3: Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК)
Відповідь 3: Джерелом фінансування закупівлі є місцевий бюджет міста Києва на 2025 рік, який доведений головним розпорядником бюджетних коштів Паспортом бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік, який затверджений Наказом Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10 січня 2025 року № 14 (додається) для реалізації Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.12.2023 № 7516/7557 (у редакції рішення Київської міської ради від 12.12.2024 № 449/10257) в рамках виконання Національної програми інформатизації за КПКВ 2017520.
Додатки:
1. Копія Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки на 51 арк.;
2. Копія інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (Технічні вимоги) предмета закупівлі – на 13 арк.;
3. Копія протоколу № 2 від 14.01.2025 засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки на 7 арк;
4. Копія обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2025 рік – на 2 арк;
5. Копія наказу КП «Інформатика» від 23 липня 2024 року № 61 «Про затвердження Регламенту процесу закупівель та Порядку визначення очікуваної вартості предмету закупівлі» на 13 арк.
6. Копії запитів та комерційних пропозицій – на 6 арк;
7. Копія паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік на 11 арк.
- Відповідь на запит по моніторингу_супровід_СВЕТ_ЩКВО_2025.docx
- 5_Наказ Інформатика_61.pdf
- 4_ОБГ_Обслуговування ЩКВО_2025.PDF
- 6_Запити та комерційні пропозиції.pdf
- 3_Протокол_№_2_робочої групи.pdf
- 2_ТВ_Технічні, якісні та кількісні харакетристики.PDF
- 7_Паспорт бюджетної програми.pdf
- 1_МЦП Київ цифровий 2024-2027.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-20 12:03:51
Запит про надання пояснень
Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати копію(-ії) сертифікату(-ів) від виробника SEAK s.r.o. про проходження спеціалістами навчання з супроводження та/або модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT та/або сервісного обслуговування обладнання Seak s.r.o., яке використовується у програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього (вуличного) освітлення міста Києва, надається(-ються) на не менш ніж дві особи, зазначених в довідці.
У складі тендерної пропозиції Переможця надано Сертифікат в якому зазначено, що сертифікат є дійсний протягом строку дії договору між SEAK s.r.o. і ДП «ХІДДЕН» ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ».
Яким чином Замовником було перевірено дійсність Сертифікату від виробника SEAK s.r.o., який наданий у складі тендерної пропозиції Переможця торгів?
Пояснення (інформацію, документальне підтвердження) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-21 12:13:18
Пояснення на запит Держаудитслужби
Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – Замовник), щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу – UA-M-2025-02-11-000007), який надійшов в електронній системі закупівель 2025-02-20 12:03:51 до процедури закупівлі за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) надає інформацію щодо поставленого питання, а саме:
Питання: У складі тендерної пропозиції Переможця надано Сертифікат в якому зазначено, що сертифікат є дійсний протягом строку дії договору між SEAK s.r.o. і ДП «ХІДДЕН» ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ». Яким чином Замовником було перевірено дійсність Сертифікату від виробника SEAK s.r.o., який наданий у складі тендерної пропозиції Переможця торгів.
Відповідь: Відповідно до пункту 2 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження кваліфікації працівників необхідно надати копію(-ії) сертифікату(-ів) від виробника SEAK s.r.o. про проходження спеціалістами навчання з супроводження та/або модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT та/або сервісного обслуговування обладнання Seak s.r.o., яке використовується у програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього (вуличного) освітлення міста Києва, надається(-ються), надається(-ються) на не менш ніж дві особи, зазначених в довідці.
Водночас, замовником в тендерній документації не встановлювалися будь-які інші вимоги до форми, змісту, строку дії або чинності сертифікатів від виробника SEAK s.r.o.
На виконання цієї вимоги, учасником ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» у складі своєї тендерної пропозиції завантажено файл «2. Лист перелік працівників відповідної кваліфікації.pdf», в якому наведено лист (від 30.01.2025 № 30.01/25-2) про підтвердження наявності на підприємстві працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема і про наявність кваліфікованих спеціалістів, які пройшли навчання з супроводження та/або модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT, яке використовується у програмно-апаратному комплексі управління та контролю мереж зовнішнього (вуличного) освітлення міста Києва. На підтвердження інформації, зазначеної у вказаному листі, надано копію сертифікату від виробника SEAK s.r.o. (далі – Сертифікат), в якому зазначено, що фахівці ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» Заможний Денис, Марковська Анна, Редванський Сергій, Степаненко Денис та Іванюженков Денис пройшли повний цикл навчання з роботи, користування, супроводження та модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT.
Надані документи в повній мірі відповідають кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації.
1. В процесі проведення процедури закупівлі, Замовник неухильно дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. При розгляді тендерної пропозиції учасника, ретельно та всебічно досліджено всю інформацію, надану у складі тендерної пропозиції учасника ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі», зокрема за допомогою відкритих джерел даних досліджено взаємодію ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» з виробником SEAK s.r.o., а саме, в наданому в тендерній пропозиції Сертифікаті є посилання на офіційний веб-сайт виробника (https://www.seakenergetics.com/) на якому за посиланням (https://www.seakenergetics.com/en/partner-list.html) зазначено про те, що ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» є офіційним дистриб’ютором компанії SEAK s.r.o. в Україні, що доводить офіційне співробітництво між ними. Також на вказаному веб-сайті зазначено посилання на сайт самого учасника (https://hiddenenergy.com.ua/pro-kompaniyu/), на якому зокрема розміщені аналогічні сертифікати від виробника SEAK s.r.o. (інформація додається).
Таким чином, дійсність Сертифікату від виробника SEAK s.r.o., який наданий у складі тендерної пропозиції ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі», Замовником перевірено шляхом співставлення інформації у Сертифікаті з інформацією розміщеною на офіційному сайті виробника, який власне і видав такий Сертифікат.
Поряд з цим, варто відмітити, що відповідно до пункту 2.1 Розділу V тендерної документації Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов‘язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. До таких помилок, згідно тендерної документації, зокрема віднесено - “5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.”
Не надання договору на який є посилання в Сертифікатів, відповідно до умов тендерної документації вважається формальною (несуттєвою) помилкою, тому підстави відхилення тендерної пропозиції були відсутні.
Додаток: інформація про виробника та дистриб’ютора виробника на 2 арк.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-02-21 12:21:05
Додаткова інформація на запит Держаудитслужби (через збої у системі під час публікації)
Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – Замовник), щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу – UA-M-2025-02-11-000007), який надійшов в електронній системі закупівель 2025-02-20 12:03:51 до процедури закупівлі за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) надає інформацію щодо поставленого питання, а саме:
Питання: У складі тендерної пропозиції Переможця надано Сертифікат в якому зазначено, що сертифікат є дійсний протягом строку дії договору між SEAK s.r.o. і ДП «ХІДДЕН» ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ». Яким чином Замовником було перевірено дійсність Сертифікату від виробника SEAK s.r.o., який наданий у складі тендерної пропозиції Переможця торгів.
Відповідь: Відповідно до пункту 2 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження кваліфікації працівників необхідно надати копію(-ії) сертифікату(-ів) від виробника SEAK s.r.o. про проходження спеціалістами навчання з супроводження та/або модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT та/або сервісного обслуговування обладнання Seak s.r.o., яке використовується у програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього (вуличного) освітлення міста Києва, надається(-ються), надається(-ються) на не менш ніж дві особи, зазначених в довідці.
Водночас, замовником в тендерній документації не встановлювалися будь-які інші вимоги до форми, змісту, строку дії або чинності сертифікатів від виробника SEAK s.r.o.
На виконання цієї вимоги, учасником ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» у складі своєї тендерної пропозиції завантажено файл «2. Лист перелік працівників відповідної кваліфікації.pdf», в якому наведено лист (від 30.01.2025 № 30.01/25-2) про підтвердження наявності на підприємстві працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема і про наявність кваліфікованих спеціалістів, які пройшли навчання з супроводження та/або модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT, яке використовується у програмно-апаратному комплексі управління та контролю мереж зовнішнього (вуличного) освітлення міста Києва. На підтвердження інформації, зазначеної у вказаному листі, надано копію сертифікату від виробника SEAK s.r.o. (далі – Сертифікат), в якому зазначено, що фахівці ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» Заможний Денис, Марковська Анна, Редванський Сергій, Степаненко Денис та Іванюженков Денис пройшли повний цикл навчання з роботи, користування, супроводження та модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT.
Надані документи в повній мірі відповідають кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації.
1. В процесі проведення процедури закупівлі, Замовник неухильно дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. При розгляді тендерної пропозиції учасника, ретельно та всебічно досліджено всю інформацію, надану у складі тендерної пропозиції учасника ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі», зокрема за допомогою відкритих джерел даних досліджено взаємодію ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» з виробником SEAK s.r.o., а саме, в наданому в тендерній пропозиції Сертифікаті є посилання на офіційний веб-сайт виробника (https://www.seakenergetics.com/) на якому за посиланням (https://www.seakenergetics.com/en/partner-list.html) зазначено про те, що ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» є офіційним дистриб’ютором компанії SEAK s.r.o. в Україні, що доводить офіційне співробітництво між ними. Також на вказаному веб-сайті зазначено посилання на сайт самого учасника (https://hiddenenergy.com.ua/pro-kompaniyu/), на якому зокрема розміщені аналогічні сертифікати від виробника SEAK s.r.o. (інформація додається).
Таким чином, дійсність Сертифікату від виробника SEAK s.r.o., який наданий у складі тендерної пропозиції ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі», Замовником перевірено шляхом співставлення інформації у Сертифікаті з інформацією розміщеною на офіційному сайті виробника, який власне і видав такий Сертифікат.
Поряд з цим, варто відмітити, що відповідно до пункту 2.1 Розділу V тендерної документації Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов‘язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. До таких помилок, згідно тендерної документації, зокрема віднесено - “5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.”
Не надання договору на який є посилання в Сертифікатів, відповідно до умов тендерної документації вважається формальною (несуттєвою) помилкою, тому підстави відхилення тендерної пропозиції були відсутні.
Додаток: інформація про виробника та дистриб’ютора виробника на 2 арк.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-02-21 12:40:51
Додаткова інформація на запит Держаудитслужби (через збої у системі під час публікації)
Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – Замовник), щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу – UA-M-2025-02-11-000007), який надійшов в електронній системі закупівель 2025-02-20 12:03:51 до процедури закупівлі за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) надає інформацію щодо поставленого питання, а саме:
Питання: У складі тендерної пропозиції Переможця надано Сертифікат в якому зазначено, що сертифікат є дійсний протягом строку дії договору між SEAK s.r.o. і ДП «ХІДДЕН» ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ». Яким чином Замовником було перевірено дійсність Сертифікату від виробника SEAK s.r.o., який наданий у складі тендерної пропозиції Переможця торгів.
Відповідь: Відповідно до пункту 2 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження кваліфікації працівників необхідно надати копію(-ії) сертифікату(-ів) від виробника SEAK s.r.o. про проходження спеціалістами навчання з супроводження та/або модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT та/або сервісного обслуговування обладнання Seak s.r.o., яке використовується у програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього (вуличного) освітлення міста Києва, надається(-ються), надається(-ються) на не менш ніж дві особи, зазначених в довідці.
Водночас, замовником в тендерній документації не встановлювалися будь-які інші вимоги до форми, змісту, строку дії або чинності сертифікатів від виробника SEAK s.r.o.
На виконання цієї вимоги, учасником ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» у складі своєї тендерної пропозиції завантажено файл «2. Лист перелік працівників відповідної кваліфікації.pdf», в якому наведено лист (від 30.01.2025 № 30.01/25-2) про підтвердження наявності на підприємстві працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема і про наявність кваліфікованих спеціалістів, які пройшли навчання з супроводження та/або модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT, яке використовується у програмно-апаратному комплексі управління та контролю мереж зовнішнього (вуличного) освітлення міста Києва. На підтвердження інформації, зазначеної у вказаному листі, надано копію сертифікату від виробника SEAK s.r.o. (далі – Сертифікат), в якому зазначено, що фахівці ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» Заможний Денис, Марковська Анна, Редванський Сергій, Степаненко Денис та Іванюженков Денис пройшли повний цикл навчання з роботи, користування, супроводження та модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT.
Надані документи в повній мірі відповідають кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації.
1. В процесі проведення процедури закупівлі, Замовник неухильно дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. При розгляді тендерної пропозиції учасника, ретельно та всебічно досліджено всю інформацію, надану у складі тендерної пропозиції учасника ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі», зокрема за допомогою відкритих джерел даних досліджено взаємодію ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» з виробником SEAK s.r.o., а саме, в наданому в тендерній пропозиції Сертифікаті є посилання на офіційний веб-сайт виробника (https://www.seakenergetics.com/) на якому за посиланням (https://www.seakenergetics.com/en/partner-list.html) зазначено про те, що ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» є офіційним дистриб’ютором компанії SEAK s.r.o. в Україні, що доводить офіційне співробітництво між ними. Також на вказаному веб-сайті зазначено посилання на сайт самого учасника (https://hiddenenergy.com.ua/pro-kompaniyu/), на якому зокрема розміщені аналогічні сертифікати від виробника SEAK s.r.o. (інформація додається).
Таким чином, дійсність Сертифікату від виробника SEAK s.r.o., який наданий у складі тендерної пропозиції ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі», Замовником перевірено шляхом співставлення інформації у Сертифікаті з інформацією розміщеною на офіційному сайті виробника, який власне і видав такий Сертифікат.
Поряд з цим, варто відмітити, що відповідно до пункту 2.1 Розділу V тендерної документації Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов‘язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. До таких помилок, згідно тендерної документації, зокрема віднесено - “5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.”
Не надання договору на який є посилання в Сертифікатів, відповідно до умов тендерної документації вважається формальною (несуттєвою) помилкою, тому підстави відхилення тендерної пропозиції були відсутні.
Додаток: інформація про виробника та дистриб’ютора виробника на 2 арк.
- Скрін посилання на сайт виробника.docx
- 2_Відповідь на запит по моніторингу_супровід_СВЕТ_ЩКВО_2025.docx
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі" |
21 433 328,40
UAH з ПДВ
|
21 433 328,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі" #43201634 |
Переможець |
21 433 328,40
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2025 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2025 16:58
|
Договір на послуги №10022025 від 10.02.2025 ( Обслуговування ЩКВО).pdf | укладений |
10 лютого 2025 16:57
|