Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт частини приміщень лікувального корпусу КНП «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради під відділення реабілітації за адресою: шосе Сквирське, 3, с. Станишівка, Житомирського району Житомирської області (коригування) - ІІ черга будівництва»
Очікувана вартість
8 667 394,60 UAH
UA-2023-03-14-008406-a ● 67ea579e4f14419abc3f7992d5f21800
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська багатопрофільна опорна лікарня "Новогуйвинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991671 |
Місцезнаходження: | 12460, Україна , Житомирська обл., с.Троянів, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 8 |
Контактна особа: |
Ольга Цисар 04124927190977503830, +380977503830 ztcrlprozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2023 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 667 394,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 673,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 3.2.1. Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. 3.2.2. Сума забезпечення: 40 000 (сорок тисяч гривень) гривень. 3.2.3. Строк дії забезпечення: не менше строку встановленого п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. 3.2.4. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. 3.2.5. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради (код 01991671), Україна, 12460, Житомирська область, Житомирський район, село Троянів, вулиця Шурупова, будинок 8, р/р IBAN UA 47 305299 00000 26008006410495 в АТ КБ «Приватбанк», суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації, проформі встановленої Додатком 3 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. 3.2.6. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Для гарантій, наданих банками-резидентами, — електронна банківська гарантія. Вона має бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Для гарантій, наданих банками-нерезидентами, — BidBond. Банківська гарантія або резервний акредитив (стендбай), що надається банком-нерезидентом, має бути підпорядкована уніфікованим правилам, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торговельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). BidBond повинна бути авізована через авізуючий банк — резидент України. Учасник-нерезидент у складі тендерної пропозиції подає авізуванняBindBond, проведене авізуючим банком в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку 3.2.7. Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 41 Особливостей. . |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Капітальний ремонт частини приміщень лікувального корпусу КНП «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради під відділення реабілітації за адресою: шосе Сквирське, 3, с. Станишівка, Житомирського району Житомирської області (коригування) - ІІ черга будівництва»
Місцезнаходження: Житомирська обл. Житомирський р-н.с. Станишівка. шосе Сквирське,3; Категорія замовника: 3). підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт частини приміщень лікувального корпусу КНП «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради під відділення реабілітації за адресою: шосе Сквирське, 3, с. Станишівка, Житомирського району Житомирської області (коригування) - ІІ черга будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2023 18:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2023 18:26 |
2.1. Кваліфікаційні критерії НР.docx | |
17 березня 2023 18:25 |
Перелік змін в документацію.docx | |
17 березня 2023 18:24 |
2. ТД реабілітація НР.docx | |
14 березня 2023 15:15 |
2.3. Гарантія.doc | |
14 березня 2023 15:14 |
2.2. Інформація про відсутність підстав встановлених ст.17 Закону.docx | |
14 березня 2023 15:14 |
2.5. Інформація про субпідрядників.doc | |
14 березня 2023 15:13 |
2.6. Проєкт договору (1).doc | |
14 березня 2023 15:12 |
2.4. Технічне завдання (1).docx |
17 березня 2023 18:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2023 18:26 |
2.1. Кваліфікаційні критерії НР.docx
|
|||
17 березня 2023 18:25 |
Перелік змін в документацію.docx
|
|||
17 березня 2023 18:24 |
2. ТД реабілітація НР.docx
|
|||
14 березня 2023 15:15 |
2.3. Гарантія.doc
|
|||
14 березня 2023 15:14 |
2.2. Інформація про відсутність підстав встановлених ст.17 Закону.docx
|
|||
14 березня 2023 15:14 |
2.5. Інформація про субпідрядників.doc
|
|||
14 березня 2023 15:13 |
2.6. Проєкт договору (1).doc
|
|||
14 березня 2023 15:12 |
2.4. Технічне завдання (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект договору
Дата подання: 18 березня 2023 13:53
Дата відповіді: 20 березня 2023 16:55
Просимо надати роз’яснення. Чи потрібно учаснику у складі власної тендерної пропозиції подавати підписаний проект договору про закупівлю? Якщо потрібно, просимо Вас пояснити які саме дані потрібно заповнити у договорі та чи необхідно заповнювати додатки до договору?
Відповідь: Повідомляємо, вас, що умовами тендерної документації не передбачено, що учасники закупівлі повинні надавати у складі пропозиції проект договору про закупівлі.
Надання документів
Дата подання: 18 березня 2023 13:53
Дата відповіді: 20 березня 2023 16:57
Додаток 4 до тендерної документації визначає наступне:
«1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 1).
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №1 наступні документи:
• договірну ціну;
• локальні кошториси;»
При цьому у Додатку 1 до тендерної документації, на який посилається Замовник, відсутні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі. Також у Додатку 1 до тендерної документації відсутні вимоги до документів: договірна ціна та локальні кошториси.
Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації щодо усунення цих невідповідностей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.п.3.6.1. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, предмет закупівлі: «Капітальний ремонт частини приміщень лікувального корпусу КНП «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради під відділення реабілітації за адресою: шосе Сквирське, 3, с. Станишівка, Житомирського району Житомирської області (коригування) - ІІ черга будівництва» (код ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 4.
Разом з тим, повідомляємо, що в пункті 1 Додатку 4 до документації допущено технічно описку. Роз’яснюємо, що у вказаному пункту потрібно розуміти, згідно із додатком 4.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 4.
Разом з тим, повідомляємо, що в пункті 1 Додатку 4 до документації допущено технічно описку. Роз’яснюємо, що у вказаному пункту потрібно розуміти, згідно із додатком 4.
Працівники
Дата подання: 18 березня 2023 13:53
Дата відповіді: 20 березня 2023 16:59
Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації учасникам необхідно підтвердити наявність працівників. Зокрема, замовником зазначено, що наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІVквартал 2022 року або Звітом із праці за ІV квартал 2022 року, або січень 2023 року, або копіями наказів про прийняття працівників на роботу.
Просимо Вас уточнити чи буде достатнім надання учасником копій наказів про прийняття працівників на роботу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, Вас, що умовами тендерної документації передбачено, що учасники закупівлі можуть надавати один із документів, який підтвердить наявність у штаті учасника працівників не менше 10 осіб.
Дискримінаційна вимога 1 – аналогічні договори
Дата подання: 18 березня 2023 13:54
Дата відповіді: 20 березня 2023 17:01
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації замовник встановив вимогу: «Під аналогічними договорами згідно умов тендерної документації необхідно розуміти договір щодо виконання робіт із нового будівництва (будівництва) або капітального ремонту, або реконструкції. При цьому, один із аналогічних договорів має бути укладеним на суму НЕ МЕНШУ аніж очікувана вартість даної закупівлі, а інший договір має обов’язково передбачати виконання робіт в приміщенні закладу охорони здоров’я.»
Повідомляємо, що зазначена вимога щодо вартості аналогічних договорів звужує коло потенційних учасників, що можуть прийняти участь у даній процедурі закупівлі, а тому є дискримінаційною.
Зверніть увагу на Узагальнену практику АМКУ та практику оскаржень подібних вимог, згідно яких встановлення подібних вимог є типовими помилками Замовників. Приклад: UA-2020-09-08-002744-c
Тому просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації. В інакшому випадку ми будемо змушені звертатися до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, вас, що замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії. Зазначений кваліфікаційний критерій встановлено, з метою відбору учасника, який має досвід у виконанні договорів, як по сумі укладеного договору, так і по виконанню робіт в закладах охорони здоров’я.
Дискримінаційна вимога 2 – аналогічні договори
Дата подання: 18 березня 2023 13:54
Дата відповіді: 20 березня 2023 17:07
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації замовник встановив вимогу: «Під аналогічними договорами згідно умов тендерної документації необхідно розуміти договір щодо виконання робіт із нового будівництва (будівництва) або капітального ремонту, або реконструкції. При цьому, один із аналогічних договорів має бути укладеним на суму не меншу аніж очікувана вартість даної закупівлі, а інший договір має обов’язково передбачати виконання робіт в приміщенні закладу ОХОРОНИ ЗДОВОВ’Я.»
Повідомляємо, що зазначена вимога щодо обмеження наявності досвіду з певним типом установ звужує коло потенційних учасників, що можуть прийняти участь у даній процедурі закупівлі, а тому є дискримінаційною.
Зверніть увагу на Узагальнену практику АМКУ та практику оскаржень подібних вимог, згідно яких встановлення подібних вимог є типовими помилками Замовників. Приклад: https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/shchodo-dosvidu-vykonannia-analohichnykh-dohovoriv-iz-zakladamy-osvity/
Тому просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації. В інакшому випадку ми будемо змушені звертатися до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, вас, що замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії. Зазначений кваліфікаційний критерій встановлено, з метою відбору учасника, який має досвід у виконанні договорів, як по сумі укладеного договору, так і по виконанню робіт в закладах охорони здоров’я.
Дискримінаційна вимога 3 – аналогічні договори
Дата подання: 18 березня 2023 13:55
Дата відповіді: 20 березня 2023 17:08
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації замовник встановив вимогу: «відгук від замовника будівництва, що виданий НЕ РАНІШЕ дати оголошення даної закупівлі, який повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, термін виконання робіт, номер договору, дату договору, суму укладеного договору та суму оплачених будівельних робіт.»
Повідомляємо, що зазначена вимога щодо надання листа-відгуку про співпрацю, виданого у визначений період звужує коло потенційних учасників, що можуть прийняти участь у даній процедурі закупівлі, а тому є дискримінаційною.
Пропонуємо ознайомитися із статтею: НАЙСМІЛИВІШІ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА: ПРАКТИКА АМКУ (https://infobox.prozorro.org/articles/naysmilivishi-diskriminaciyni-vimogi-zamovnika-praktika-amku).
Тому просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації. В інакшому випадку ми будемо змушені звертатися до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, вас, що замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії. Зазначений кваліфікаційний критерій встановлено, з метою відбору учасника, який має позитивні відгуки, які є актуальними. Оскільки, відгук, датований минулими роками, не може підтверджувати якість робіт, які виконувалися раніше, у порівнянні із теперішньою ситуацією
Дискримінаційна вимога – працівники
Дата подання: 18 березня 2023 13:55
Дата відповіді: 20 березня 2023 17:02
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації замовник встановив вимогу: «З метою своєчасного виконання всього об’єму робіт на об’єкті учасник повинен мати в штаті не менше 10 осіб.»
Встановлення вимог щодо необхідної кількості працівників віднесено до Узагальненої практики Колегії АМКУ, дотримання та вивчення якої є обов’язковим для усіх сторін публічних закупівель. Рішення Колегії АМКУ щодо необґрунтованих аналогічних вимог Замовників: № 14379-р/пк-пз від 07.10.2019, №10669-р/пк-пз від 29.05.2020, № 22608-р/пк-пз від 07.12.2020, UA-2020-11-13-002167-a, № 14091-р/пк-пз 21.07.2020, UA-2020-07-01-008104-a.
Тому просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації. В інакшому випадку ми будемо змушені звертатися до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, вас, що замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії. Зазначений кваліфікаційний критерій встановлено, з метою відбору учасника, який має позитивні відгуки, які є актуальними. Оскільки, відгук, датований минулими роками, не може підтверджувати якість робіт, які виконувалися раніше, у порівнянні із теперішньою ситуацією.
Електронна банківська гарантія
Дата подання: 18 березня 2023 20:00
Дата відповіді: 20 березня 2023 17:05
Тендерною документацією вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Додатком 3 до тендерної документаціївстановлена форма забезпечення тендерної пропозиції. Чи можливе подання у складі тендерної пропозиції електронної банківської гарантії, за формою, встановленою фінансовою установою з дотриманням вимог чинного законродавства та вимог тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, вас, що банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати проформі Додатку 3 до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМТЕХ ПОЛІССЯ" |
8 246 334,00
UAH з ПДВ
|
8 246 334,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМТЕХ ПОЛІССЯ" #34216263 |
Переможець |
8 246 334,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2023 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2023 11:37
|
1387_230605084545_001.pdf | зміни до договору |
05 червня 2023 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 11:55
|
2023-03-29-0005.pdf | укладений |
29 березня 2023 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 11:32
|
2023-03-29-0003.pdf | укладений |
29 березня 2023 11:31
|
2023-03-29-0002.pdf | укладений |
29 березня 2023 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2023 15:45
|
2023-03-28-0001.pdf | укладений |
28 березня 2023 15:43
|
2023-03-28-0004.pdf | укладений |
28 березня 2023 15:43
|
2023-03-28-0006.pdf | укладений |
28 березня 2023 15:43
|
2023-03-28-0007.pdf | укладений |
28 березня 2023 15:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 4/3210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/3210 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |