Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2021 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2021 13:27 |
Очікувана вартість: | 20 445 818,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 102 229,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії на загальну суму: 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень, 00 коп.) Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 року № 2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю учасником-переможцем вноситься забезпечення його виконання у формі застави, на суму, що дорівнюватиме 5% вартості Договору (вартості фінансування обсягів виконуваних робіт на об’єкті у відповідному бюджетному році). Реквізити для оформлення забезпечення договору: Назва Замовника: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації; Місцезнаходження Замовника: 04119, вул. Юрія Іллєнка, 40, м. Київ; Код ЄДРПОУ: 21467647; UA 588201720355189006002015180 в Державній казначейській службі України, м. Київ. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2021 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2021 14:47 |
ТД вул. Металургів м.Бровари_нова редакція 21.07.2021.PDF | |
21 липня 2021 14:47 |
Перелік змін 21.07.2021.PDF | |
16 липня 2021 14:41 |
Додаток 3.PDF | |
16 липня 2021 14:41 |
Додаток 6.PDF | |
16 липня 2021 14:40 |
Додаток 1.PDF | |
16 липня 2021 14:40 |
Додаток 5.PDF | |
16 липня 2021 14:40 |
Додаток 7.PDF | |
16 липня 2021 14:40 |
Додаток 4.PDF | |
16 липня 2021 14:40 |
Додаток_2.xls |
21 липня 2021 14:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 липня 2021 14:47 |
ТД вул. Металургів м.Бровари_нова редакція 21.07.2021.PDF
|
|||
21 липня 2021 14:47 |
Перелік змін 21.07.2021.PDF
|
|||
16 липня 2021 14:41 |
Додаток 3.PDF
|
|||
16 липня 2021 14:41 |
Додаток 6.PDF
|
|||
16 липня 2021 14:40 |
Додаток 1.PDF
|
|||
16 липня 2021 14:40 |
Додаток 5.PDF
|
|||
16 липня 2021 14:40 |
Додаток 7.PDF
|
|||
16 липня 2021 14:40 |
Додаток 4.PDF
|
|||
16 липня 2021 14:40 |
Додаток_2.xls
|
Скарги до процедури
Дата подання: 26 серпня 2021 13:04
Дата подання: 13 жовтня 2021 11:52
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000024 ● 61c7ff39416b471f9103da2ed2af139a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 16:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2023 № 10
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 17.01.2023 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-07-16-005739-b 16.07.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-18 16:06:25
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.Крім того, просимо пояснити за яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовжено строк дії договору від 05.11.2021 №83-21 та зобов’язань щодо виконання робіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-23 17:22:28
відповідь на запит
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітального ремонту дороги по вул. Металургів (від бульвару Незалежності до вул. Київська) в м. Бровари Київської області відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність" зі змінами, була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА В БУДІВНИЦТВІ» № 0495-4298-20/УЕБ/В від 29.04.2020 року.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках затверджених Розпорядженнями Київської обласної державної адміністрації №47 від 26.01.2021 року «Переліку об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році»
Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2023/01/obgruntuvannya-kapitalnyj-remont-dorogy-po-vul.-metalurgiv-vid-bulvaru-nezalezhnosti-do-vul.-kyyivska-v-m.pdf
Щодо продовження строку дії договору від 05.11.2021 №83-21 та зобов’язань щодо виконання робіт.
Строк дії договору було подовжено до 31.12.2022 Додатковою угодою №1 згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) а також відповідно до пунктів 21.1., 21.2. та 21.7 Договору № 83-21 від 05.11.2021.
Відповідно до наданого фінансування, затвердженого розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 26 січня 2021 року № 47 (у редакції розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 10 грудня 2021 року № 780), викладено в новій редакції Додатки №2,3,3-21 до Доп.угоди №1.
Тож, фінансові зобов’язання за договором №83-21 настали після взяття на облік у Державній Казначейській службі України, а саме, після 10.12.2021.
Станом на 31.12.2021 року виконання робіт за договором було здійснено в розмірі видатків на 2021 рік.
Повне виконання робіт за Договором планувалося відповідно до проектів переліків об’єктів будівництва в дорожньої галузі та Календарного графіку виконання робіт у 2022 році (Додаток №2 до Договору).
Фінансування у лютому 2022 року не здійснювалося у зв’язку з відсутністю затверджених в установленому законом порядку кошторисних призначень.
Тому, зобов’язення сторін за Договором не були виконані.
Замовник є державною установою та в своїй діяльності повинен дотримуватися діючих законів України, правил та стандартів в галузі будівництва.
Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливо у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством.
Разом з тим, оскільки правовим підґрунтям терміну «видатки» є бюджетне законодавство, зокрема Бюджетний кодекс України, обмеження частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» в контексті наявності затверджених в установленому порядку видатків стосуються розпорядників та/або одержувачів бюджетних коштів, які враховуються ними під час укладання відповідних додаткових угод в частині умов щодо виникнення платіжних зобов’язань замовника.
Крім того, Стаття 3. Бюджетний період
1. Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік,
який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою
України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення
іншого бюджетного періоду.
2. Відповідно до Конституції України бюджетний період для Державного бюджету України за особливих обставин
може бути іншим, ніж передбачено частиною першою цієї статті.
Особливими обставинами, за яких Державний бюджет України може бути затверджено на інший, ніж передбачено
частиною першою цієї статті, бюджетний період, є:
1) введення воєнного стану;
2) оголошення надзвичайного стану в Україні.
3. У разі затвердження Державного бюджету України на інший, ніж передбачено частиною пер
Враховуючи вищєвикладене, 26.12.2022 було заключено Додаткову угоду №2, строком виконання робіт до 31.12.2023.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-24 15:35:54
Запит про надання пояснень
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 23.01.2022 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 18.01.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема дефектний акт, експертний звіт, кошторисні розрахунки, тощо, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-27 13:52:43
відповідь на запит
Основою для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі є Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (далі-ЗКР), котрий входить до складу проектної документації, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність" , була перевірена експертною організацією що включена до переліку експертних організацій, та відповідає критеріям, установленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2017 року №204 «Деякі питання здійснення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 18.09.2017 року за № 1140/31008) .
ЗКР–це документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, включаючи вартість будівельних робіт, витрати на придбання та устаткування, меблів, інвентарю, а також інші витрати (п.3.11 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із змінами),тобто витрати, які стосуються всіх учасників процесу підготовки, будівництва та введення об'єкта в експлуатацію, а саме Замовника, проектних організацій та Підрядника.
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі ЗКР об’єкта будівництва за виключенням понесених витрат, або витрат, що будуть понесені Замовником або проектною організацією, з загальної суми ЗКР (з ПДВ).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2023-02-16 15:41:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
-
2023-03-23 14:05:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
18 007 882,60
UAH з ПДВ
|
17 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
18 899 986,80
UAH з ПДВ
|
17 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" |
20 045 303,03
UAH з ПДВ
|
20 045 303,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
20 396 721,43
UAH з ПДВ
|
20 396 721,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Рішення скасоване |
17 499 999,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 16:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2021 11:31
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Відхилено |
17 499 999,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 16:43
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Відхилено |
17 500 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 16:46
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" #05408668 |
Переможець |
20 045 303,03
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 17:37
|
ДУ № 3 від 29.12.2023 до договору № 83-21 від 05.11.2021.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 17:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 14:16
|
Додаткова угода №2_26.12.2022.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:08
|
Додаткова угода № 1 від 24.12.2021_ 83-21.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2021 10:32
|
Договір №83-21 від 05.11.2021.PDF | укладений |
05 листопада 2021 10:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №83-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 19.1. Договору викласти у такій редакції: «19.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2023 року або до передачі об'єкта будівництва Замовнику, а у випадку невиконання Сторонами зобов’язань, передбачених Договором - діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» |
Номер договору про закупівлю: | №83-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №83-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |