Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти (Сир кисломолочний)
Очікувана вартість
5 811 000,00 UAH
UA-2022-02-18-013354-b 67d2f3a8541443489a005595026bc75c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Пілат

+380372537079 pilat.alona@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Вебсайт: http://osvita.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Контактна особа: Альона Пілат
+380372537079
pilat.alona@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі (UA-2021-11-26-007127-a) дата формування звіту в електронній системі закупівель 28.12.2021р.;
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі (UA-2022-01-12-005415-a) дата формування звіту в електронній системі закупівель 14.02.2022р;
- Протокол переговорів з учасником від 18.02.2022р.

Станом на 15.02.2022р. замовником було двічі проведено закупівлю за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою. За результатами проведення відкритих торгів від 28.12.2021р. (UA-2021-11-26-007127-a) та від 14.02.2022р. (UA-2022-01-12-005415-a) торги було відмінено, в зв’язку з поданням для участі менше двох тендерних пропозицій.

Підстави застосування переговорної процедури: Відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Враховуючи вищесказане, а також беручи до уваги, що ТДВ «Івано-Франківський міськмолокозавод» є учасником, який подав тендерну пропозицію під час проведення закупівлі UA-2022-01-12-005415-a, є необхідність провести за переговорною процедурою закупівлю Сирні продукти (Сир кисломолочний) (код ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти) з ТДВ «Івано-Франківський міськмолокозавод» (76003, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Ушинського, будинок 2, код ЄДРПОУ 00445676).

Між Управлінням освіти Чернівецької міської ради (ЄДРПОУ 02147345) та Товариством з додатковою відповідальністю «Івано-Франківський міськмолокозавод» (ЄДРПОУ 00445676), проведено переговори щодо погодження ціни та основних умов договору та підписано протокол переговорів від 18.02.2022р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2022 16:07
Оскарження наміру укласти договір: 01 березня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44700 кілограм
Сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-05-10-000014 ● 611c221df2844bceb62ec42bded24f13
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2022 15:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
10.05.2022 №7-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 11 квітня 2022 року №003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 10.05.2022 №7-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2022-02-18-013354-b 18.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-05-13 11:27:09

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі сирних продуктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-18-013354-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-05-16 09:54:38

Відповідь на запит про надання пояснень

Надаємо відповідь на запит про надання пояснень щодо моніторингу закупівлі, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-18-013354-b:
1. Обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення:
Розрахунок здійснений на підставі розрахунку вартості продуктів харчування з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з урахуванням індексу ціни та цін на продукти харчування, яка надана Головним управлінням статистики у Чернівецькій області та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Загальна вартість закупівлі становить (очікувана вартість): 5 811 000,00 грн за рахунок коштів бюджету громади.

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Якісні та технічні характеристики товару обумовлені вимогами: Сир кисломолочний – ДСТУ 4554:2006. Харчування дітей у закладах освіти здійснюється відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затверджену наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227 (із змінами, далі – Інструкція), «Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 25 вересня 2020 року № 2205. Поставка товару має здійснюватися учасником-переможцем у 2022 році до комори кожного закладу окремо, згідно з графіком та маршрутом постачання на підставі заявок Замовника на кожний заклад освіти окремо. Учасник переможець зобов’язується виконувати вимоги чинного законодавства України, а в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари, а також Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (зі змінами) та наказу Міністерства охорони здоров’я України від 19.07.2012 № 548 «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів». Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО) та повинен відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», мікробіологічним критеріям затвердженим наказом МОЗУ №548 від 19.07.2012р. та державним санітарним правилам та нормам ДСанПіН 8.8.1.2.3.4-000-2001 затвердженим Постановою Головного державного санітарного лікаря України №137 від 20.09.2001 р. Відповідність господарської діяльності постачальника вимогам Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».

3. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
- Офіційний сайт Управління освіти Чернівецької міської ради (https://osvita.cv.ua/) → Закупівлі (https://osvita.cv.ua/category/zakupivli/) → Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (https://osvita.cv.ua/category/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli/) → Сирні продукти (Сир кисломолочний) (https://osvita.cv.ua/syrni-produkty-syr-kyslomolochnyj/).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 травня 2022
Кінцевий строк оскарження: 31 травня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД"
#00445676
Переможець 3 438 324,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2022 16:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2022 16:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД"
#00445676
3 438 324,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 16:49
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 17:05
Дод.угода №1 сир.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 17:01
Електронний підпис укладений
16 березня 2022 14:09
Довідка_22011437650680625064.pdf.p7s укладений
16 березня 2022 14:06
Довідка_22011437650680625064.pdf укладений
16 березня 2022 14:06
Довідка МВС Абрам'як.PDF укладений
16 березня 2022 14:06
Довідка ДПС ІФ.PDF укладений
16 березня 2022 14:06
Довідки.rar укладений
16 березня 2022 14:06
Договір №101 від 15.03.2022.PDF укладений
16 березня 2022 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 813 696,68
UAH (в тому числі ПДВ 302 282,78 UAH)