Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ВІДЕОАНАЛІТИКИ МІСТА ОДЕСИ (ЦЕНТР-"077")" |
Код ЄДРПОУ: | 23211998 |
Місцезнаходження: | 65006, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Розкидайлівська, буд. 67-А |
Контактна особа: |
Боярчук Віктор Михайлович +380487055119 centr077@omr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2023 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2023 08:30 |
Очікувана вартість: | 25 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31620000-8: Прилади звукової та візуальної сигналізації
ОБСЯГ ПОСТАВКИ ТОВАРУ: наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону – ЗАЗНАЧЕНО У ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Вимоги до предмета закупівлі (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону – ЗАЗНАЧЕНО У ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється протягом 15-ти (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Видаткової накладної, за умови отримання відповідного бюджетного фінансування на рахунок Покупця. Оплата за Товар здійснюється на підставі підписаної Видаткової накладної та виставленого рахунку фактури шляхом перерахування Покупцем грошових коштів у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Договору. Оплата здійснюється за Кодом згідно КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування». | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 60 |
Надання послуг | Оплата за Послуги здійснюється протягом 5-ти (п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, за умови отримання відповідного бюджетного фінансування на рахунок Покупця, що буде вважатись остаточним розрахунком за Договором. Оплата за Послуги здійснюється на підставі підписаного Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування Покупцем грошових коштів у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Договору. Оплата здійснюється за Кодом згідно КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 40 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2023 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2023 16:44 |
6. ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ.pdf | |
04 вересня 2023 16:44 |
5. ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ.docx | |
04 вересня 2023 16:44 |
3. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (відкриті торги з особливостями) - у вигляді нової редакції (04.09.2023).docx | |
04 вересня 2023 16:44 |
1. ОГОЛОШЕННЯ (відкриті торги з особливостями) - у вигляді нової редакції (04.09.2023).pdf | |
04 вересня 2023 16:44 |
4. ДОДАТОК 2 (відкриті торги з особливостями) - у вигляді нової редакції (04.09.2023).docx | |
04 вересня 2023 16:44 |
2. «ЗАТВЕРДЖЕНО» - у вигляді нової редакції (04.09.2023).pdf | |
29 серпня 2023 12:07 |
4. ДОДАТОК 1 (відкриті торги з особливостями).docx | |
29 серпня 2023 12:07 |
6. ДОДАТОК 3 (відкриті торги з особливостями).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обладнання, що придбавається є - пристрої гучного мовлення та допоміжне обладнання.
Обсяг поставки такого товару (обладнання): наведено в Додатку 1 до тендерної документації.
Вимоги до предмета закупівлі (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону – ЗАЗНАЧЕНО У ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Предмет закупівлі – «Придбання засобів оповіщення та інформування населення: придбання та встановлення пристроїв гучного мовлення та допоміжного обладнання» за кодом ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації.
Технічні та інші вимоги до предмета закупівлі - зазначено у Додатку 1 до Тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Оголошений тендер комунальною установою «центр інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики міста Одеси (центр-«077»)» за бюджетні кошти на закупівлю обладнання систем оповіщення не відповідає Постанові КМУ від 27.09.2023 №733 (Постанова), Кодексу цивільного захисту України, Наказу МВС від 08.02.2019 №93 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.04.2019 р. за № 418/33389 (Наказ).
Проведення тендеру не що інше, як нецільове використання бюджетних коштів і корупційна складова.
Заявлене обладнання не може складати компоненти систем оповіщення. В тендерах, які провів Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради і тендер в травні 2023 року на суму 2.5 млн.грн. №UA-2023-05-03-005491-a проводив «Центр-«077», переможцем призначено ТОВ «Інженіринг-Аналітика» (код 41522192).
У пункті 1.1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що обладнання, яке придбавається, повинно забезпечувати централізоване оповіщення населення у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в місті Одеса.
У відповідності з підпунктами 6, 7 пункту 2 статті 19 розділу ІІІ Кодексу цивільного захисту України забезпечення централізованого оповіщення населення у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій покладене на органи місцевого самоврядування шляхом створення та підтримання у постійній готовності місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій (надалі - МАСЦО), здійснення її модернізації та забезпечення функціонування.
Таким чином, обладнання, яке є предметом торгів, повинно входити до складу МАСЦО та у повній мірі забезпечувати виконання всіх функцій, визначених наведеними нижче діючими в Україні нормативно-правовими актами і документами.
Кодекс цивільного захисту України
Стаття 30 Оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій
Оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій забезпечується шляхом:
- централізованого використання електронних комунікаційних мереж загального користування, у тому числі мобільного (рухомого) зв’язку, відомчих електронних комунікаційних мереж і електронних комунікаційних мереж суб’єктів господарювання в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, а також мереж загальнонаціонального, регіонального та місцевого радіомовлення і телебачення та інших технічних засобів передавання (відображення) інформації;
- функціонування в населених пунктах, а також місцях масового перебування людей сигнально-гучномовних пристроїв та електронних інформаційних табло для передачі інформації з питань цивільного захисту;
- підключення технічних засобів мовлення до автоматизованих систем централізованого оповіщення з установленням спеціального обладнання для автоматизованої передачі сигналів та повідомлень про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій;
- організаційно-технічної інтеграції різних систем централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій та автоматизованих систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення.
Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733
Пункт 11. Місцеві органи виконавчої влади (органи місцевого самоврядування) використовують системи автоматизованого виклику для інформування (виклику) осіб керівного складу, координаційних органів територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, аварійно-рятувальних служб.
Системи автоматизованого виклику забезпечують передачу необхідної інформації (мовних або текстових повідомлень).
Пункт 18. Доведення сигналів, повідомлень про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій до населення, а також інформування здійснюється через АТ “НСТУ”, державні і публічні телерадіокомпанії, комунальні, громадські та інші телерадіоорганізації незалежно від форми власності з використанням їх телемереж та мереж ефірного радіомовлення;
Пункт 21. Переривання трансляції програм мовлення для оповіщення населення здійснюється в автоматичному режимі за допомогою спеціальних технічних засобів, встановлених в апаратних телерадіоорганізацій та в чергових службах органів місцевого самоврядування.
Виходячи з вимог до обладнання, що містяться у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації, абсолютна більшість функцій, обов’язковість виконання яких регламентована діючими в Україні нормативно-правовими актами і документами, не передбачена.
У п.3 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено: "Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців". Проте, у Додатку №2 до тендерної документації в р. 2 і р. 3 Замовником вказано: "Залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців у цій процедурі закупівлі – НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО".
Таким чином, дана вимога Замовника порушує ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" , а саме: п.4 "недискримінація учасників та рівне ставлення до них", оскільки є дискримінаційною по відношенню до учасників, які планують залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження кваліфікаційних критеріїв щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід.
В р.4 Додатку №2 до Тендерної пропозиції "Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців)"в п. 11 Замовником вимагається "ЛИСТ (гарантійний, авторизаційний тощо) від виробника (або офіційного представництва виробника в Україні) основного обладнання (гучномовців та ІР підсилювача), які пропонуються до постачання Учасником, відповідно до ДОДАТКУ 1 до Тендерної документації, про підтвердження повноважень Учасника на постачання такого обладнання Замовнику, його подальше технічне обслуговування Учасником та підтвердження гарантійних зобов’язань". Проте, оскільки предметом закупівлі є лише придбання і встановлення пристроїв гучного мовлення та допоміжного обладнання, а технічне обслуговування не є предметом закупівлі, то замовник не має права вимагати гарантійний або авторизаційний лист щодо технічного обслуговування обладнання.
Слід зазначити, що зазначені чинні в Україні нормативні документи гармонійно узгоджені з рекомендаціями розробленого Європейським Інститутом Телекомунікацій стандарту ETSI TS 102 182.
Як і тендери (UA-2023-05-03-005491-a, UA-2022-11-14-012287-a, UA-2021-10-07-001143-a), проводяться без розробленої, затвердженої, та погодженої в ДСНС (п.7 Постанови КМУ від 27.09.17 №733) проектно-кошторисної документації (ПКД).
Не враховано перевірку ДАСУ сумісно з ДСНС. Закупівля обладнання як департаментом, так і Центром-007 Одеської міської ради, однакова.
Термін поставки визначений до 30.11.2023 р. Враховуючи, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» визначено терміни оскарження, заключення контракту, то на поставку обладнання визначено короткі терміни, як і в попередніх тендерах, приблизно від 60-70 календарних днів. Що говорить про тендер, який організовано під заздалегідь вже визначеного переможця. Такі дії мають корупційних характер і можуть призвести до розтрати бюджетних коштів. Чим будуть нанесені збитки місцевому бюджету.
Розділ договору «Відповідальність сторін» вказує на жорсткі санкції відносно постачальника за порушення умов договору. Що дає змогу стверджувати, що такими умовами заздалегідь відсувають інших постачальників.
Наведені в п.3 Додатка 1 технічні вимоги до обладнання 234 (!) пункти однозначно свідчать про те, що тендер проводиться під одного конкретного учасника.
Без ознайомлення з проектно-кошторисною документацією неможливо визначити вартість обладнання, матеріалів, що закуповується, а також кошторис послуг по виконанню монтажних робіт. Враховуючи, що закупівля проводиться за бюджетні кошти, ПКД повинно бути погоджено/затверджено Держбудекспертизою.
Відсутність ПКД пряме порушення Постанови КМУ від 07.09.2017 №733.
Три тендери, які були проведені по закупівлі аналогічного обладнання – це нецільове використання бюджетних коштів.
І цей тендер по закупівлі обладнання, яке не може бути МАСЦО, або їх складовими це нецільове використання бюджетних коштів.
Враховуючи вищевикладене даний тендер має бути відмінений.
Додатки: 1. Лист ДАСУ від 07.04.2023 №003000-11/3997-2023;
2. Лист ДАСУ від 12.06.2023 №003000-11/6633-2023.
Таким чином, дана вимога Замовника порушує ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" , а саме: п.4 "недискримінація учасників та рівне ставлення до них", оскільки є дискримінаційною по відношенню до учасників, які планують залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження кваліфікаційних критеріїв щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід.
2) В р.4 Додатку №2 до Тендерної пропозиції "Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців)"в п. 11 Замовником вимагається "ЛИСТ (гарантійний, авторизаційний тощо) від виробника (або офіційного представництва виробника в Україні) основного обладнання (гучномовців та ІР підсилювача), які пропонуються до постачання Учасником, відповідно до ДОДАТКУ 1 до Тендерної документації, про підтвердження повноважень Учасника на постачання такого обладнання Замовнику, його подальше технічне обслуговування Учасником та підтвердження гарантійних зобов’язань". Проте, оскільки предметом закупівлі є лише придбання і встановлення пристроїв гучного мовлення та допоміжного обладнання, а технічне обслуговування не є предметом закупівлі, то замовник не має права вимагати гарантійний або авторизаційний лист щодо технічного обслуговування обладнання.
Враховуючи все вищенаведене, вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-30-000083 ● e3a1edcb5dfd4493b8564a8858d00300
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 09:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2023 Одеса № 268
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.10.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 30.10.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2023 № 268
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
3 UA-2023-08-29-004917-a 29.08.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-09 12:48:16
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів (проєктна (проєктно-кошторисна) документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, погодження уповноважених органів тощо) вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надати відповідну інформацію та документи.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. У межах цієї процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель та укладеного договору про закупівлю Замовником визначено фінансування по двом КЕКВ: 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» та 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».
Як Замовник може пояснити, що у межах цієї єдиної процедури закупівлі Замовник закуповує і товари і послуги за одним предметом закупівлі товару при наявності окремо визначеного фінансування для товарів та послуг?
Водночас відповідно до абзацу 2 пункту 1.4 глави 1 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерство фінансів України від 12.03.2012 № 333, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27 березня 2012 р. за № 456/20769, оплата витрат на транспортування, включаючи витрати зі страхування ризиків транспортування товарів, установку, монтаж, налагодження, заготівлю товарів та оплату тарифів (фрахту) за вантажно-розвантажувальні роботи здійснюється за тим кодом економічної класифікації видатків бюджету, за яким здійснюється придбання товару, якщо це передбачено умовами договору придбання.
В свою чергу роботи з організації каналів зв’язку у загальній кількості 120 каналів, які передбачені технічною специфікацією Замовника, не є послугами, пов’язаними з постачанням товарів, що закуповуються Замовником.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-14 18:14:55
Відповідь на Запит про надання пояснення від Південного офісу Держаудитслужби.
Пояснення на Запит Південного офісу Держаудитслужби у рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-29-004917-a – додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2023 08:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» |
25 281 000,00
UAH з ПДВ
|
25 281 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» #41522192 |
Переможець |
25 281 000,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2023 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 11:20
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 1.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2023 11:06
|
ЛИСТ – ОБҐРУНТУВАННЯ № 195 від 19.09.2023 року.pdf | укладений |
25 вересня 2023 11:03
|
ДОГОВІР № 20 від 25.09.2023 року.pdf | укладений |
25 вересня 2023 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли до взаємної згоди і уклали дану Додаткову угоду № 1 відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі», та Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». |
Номер договору про закупівлю: | № 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |