Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція Хотянівської ЗОШ І-ІІ ступенів по вул. Київській, 20 в с. Хотянівка Вишгородського району Київської області (перша черга))
Очікувана вартість
129 167 840,00 UAH
UA-2020-04-27-000944-b 67863ae3777f4ee8b1bc8bc9e408843a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Іваненко

+380955953985 fkm_vushgorod@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фонд комунального майна Вишгородського району
Код ЄДРПОУ: 20583073
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м. Вишгород, пл. Шевченка, буд. 1
Контактна особа: Вікторія Іваненко
+380955953985
fkm_vushgorod@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2020 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2020 13:41
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2020 13:41
Початок аукціону: 22 травня 2020 12:55
Очікувана вартість: 129 167 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція Хотянівської ЗОШ І-ІІ ступенів по вул. Київській, 20 в с. Хотянівка Вишгородського району Київської області (перша черга))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07363, Україна, Київська область, село Хотянівка, вул.Київська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 травня 2020  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 275 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 13:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 13:40
Перелік змін, що вносяться до ТД.docx
13 травня 2020 13:40
ТД ЄІБ - редакція II.docx
06 травня 2020 16:16
Перелік змін, що вносяться до ТД.docx
06 травня 2020 16:16
ТД ЄІБ -нова редакція.docx
27 квітня 2020 12:32
додаток (1).pdf
27 квітня 2020 12:32
експертний звіт (1).pdf
27 квітня 2020 12:32
2-ТД ЄІБ.docx
13 травня 2020 13:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 16:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 12:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 13:40
Перелік змін, що вносяться до ТД.docx
13 травня 2020 13:40
ТД ЄІБ - редакція II.docx
06 травня 2020 16:16
Перелік змін, що вносяться до ТД.docx
06 травня 2020 16:16
ТД ЄІБ -нова редакція.docx
27 квітня 2020 12:32
додаток (1).pdf
27 квітня 2020 12:32
експертний звіт (1).pdf
27 квітня 2020 12:32
2-ТД ЄІБ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документального підтвердження згоди з умовами договору
Дата подання: 29 квітня 2020 10:36
Дата відповіді: 29 квітня 2020 13:34
Згідно вимог п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна складатись, в тому числі з «Документально підтвердженої згоди з умовами проекту договору про закупівлю, викладеними у Додатку 2 до цієї тендерної документації». Просимо вказати які документи повинен надати Учасник, для підтвердження згоди з умовами проекту договору про закупівлю, викладеними у Додатку 2 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір, що наданий в складі тендерної документації, завізований Учасником та лист-згода з умовами проекту договору.
Запитання по тендерній документації
Дата подання: 30 квітня 2020 13:00
Дата відповіді: 01 травня 2020 17:04
Чи може брати участь у закупівлі обєднання учасників?
Відповідь: Даною тендерною документацією не передбачено можливості брати участь у закупівлі об'єднанням учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-27-000944-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БК КБР", Код ЄДРПОУ:40990651
Дата подання: 27 квітня 2020 18:14
Виключити з тендерної документацію вимогу до учасника - досвід роботи 4 роки
Відповідно до п.5.3.3 тензерної документації, Учасник повинен мати відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Наявність у Учасника досвіду в роках (4 роки) не залежить від наявності реального досвіду виконання договорів. ДОсвід роботи Учасника може залежати виключно від кількості та якості викоанах аналогічних договорів, а не від проміжку часу з якого фактично підприємство було зареєстровано. Учасник у якого досвід менше чотирьох років,
може виконати роботи по договору, та підтвердити таку можливість виконаними аналогічними догооврами. Однак наявність такої дискримінаційної вимоги позбавляє можливості Учасника брати участь у закупівлі. Вказана вимога суттєво обмежує коло потенційних Учасників та є дискримінаційною. Просимо внести зміни в тендерну документацію шляхом виключення такої вимоги як досвід роботи учасника 4 роки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2020 13:36
Розглянувши вимогу від 27 квітня 2020 року шодо виключення з тендерної документацію вимоги до учасника - досвід роботи 4 роки, повідомляємо наступне: Тендерна документація, була складена на підставі вимог, розроблених Європейським інвестиційним банком та погоджена з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Відповідно до ст.6 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями.
Номер вимоги: UA-2020-04-27-000944-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БК КБР", Код ЄДРПОУ:40990651
Дата подання: 27 квітня 2020 18:28
Внести зміни в п.5.4.тендерної документації, наявність фінансової спроможності
Відповідно до п.5.4 тендерної документації, Учасник повинен довести фінансову спроможність за останні чотири роки. Така вимога покликана виключно обмежити коло потенційних учасників закупівлі, оскільки для того щоб довести фінансову спроможність Учасника виконати умови ДОговору, достатньо показати таку спроможність за звітний період, тобто на дату подачі тендерної пропозиції. Учасник який зареєстрований менше ніж чотири роки може мати повну фінансову спроможність виконати умови договору. Однак наявність такої дискримінаційної вимоги позбавляє можливості Учасника брати участь у закупівлі. Вказана вимога суттєво обмежує коло потенційних Учасників та є дискримінаційною. Просимо внести зміни в тендерну документацію шляхом виключення такої вимоги як наявність фінансової спроможності за чотири попередні роки та залишити вимогу про наявність фінансової спроможності за звітний період.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2020 13:35
Розглянувши вимогу від 27 квітня 2020 року шодо внесення змін до п.5.4.тендерної документації, наявність фінансової спроможності, повідомляємо наступне: Тендерна документація, була складена на підставі вимог, розроблених Європейським інвестиційним банком та погоджена з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Відповідно до ст.6 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-27-000944-b.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЛАСТ-БУД", Код ЄДРПОУ:34840627
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-04-27-000944-b Фонд комунального майна Вишгородського району проводить закупівлю «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція Хотянівської ЗОШ І-ІІ ступенів по вул. Київській, 20 в с. Хотянівка Вишгородського району Київської області (перша черга))» Як вбачається із тендерної документації розміщеній замовником торгів, вона не містить чітких вимог, щодо умов участі в закупівлі об’єднання підприємств, та порядку підтвердження ними відповідності кваліфікаційним критеріям. Разом з тим, процедура закупівель оголошена 27.04.2020р., тобто вже після вступу в силу нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» приписи якого містять прямі норми, щодо можливості участі в закупівлях об’єднань підприємств. Так, відповідно до підпункту 37) статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи. Відповідно до частини 5 статті 16 Закону у разі участі об’єднанням учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Відповідно до статті 41 Закону, у разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Таким чином, чинна редакція Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачає можливість об’єднання підприємств брати участь в публічних закупівлях, та не надає прав замовнику, якось про іншому вирішувати це питання. В разі подання тендерної пропозиції об’єднанням громадян, така пропозиція має бути прийнята та розглянута замовником в загальному порядку. За таких обставин, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом включення до неї умов щодо можливості участі в закупівлі об’єднань учасників, та порядку підтвердження ними відповідності кваліфікаційним критеріям
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-30-000011 ● bd2757c483be438080ac02a92e778e50
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020 09:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.06.2020 № 109
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.06.2020 № 109

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-04-27-000944-b 27.04.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 115 917 669,60
UAH з ПДВ
113 288 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Подолжилбуд 117 417 667,82
UAH з ПДВ
113 289 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ 118 061 362,68
UAH з ПДВ
113 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОРПОРАЦІЯ ГРАНІТ 120 134 724,00
UAH з ПДВ
113 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРЕЙТОН" 122 130 872,48
UAH з ПДВ
115 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Корпорація «Укртрансбуд» 124 710 020,30
UAH з ПДВ
115 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПБФ ГРУП" 124 999 905,60
UAH з ПДВ
116 235 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ" 129 124 864,70
UAH з ПДВ
120 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" 128 884 018,62
UAH з ПДВ
125 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 15:56
Електронний підпис
29 травня 2020 18:00
Електронний підпис
29 травня 2020 15:13
Електронний підпис
21 травня 2020 13:32
Електронний підпис
21 травня 2020 13:12
Електронний підпис
21 травня 2020 13:11
51 Ст 17 ЗУ.pdf
21 травня 2020 13:11
47 Довідка про досвід.pdf
21 травня 2020 13:11
41 Врахування ПДВ.pdf
21 травня 2020 13:11
38 Захист довкілля.pdf
21 травня 2020 13:11
33-36 Кошторис.rar
21 травня 2020 13:11
19 Працівники-Додаток 6.pdf
21 травня 2020 13:11
6 Протокол на підпис.pdf
21 травня 2020 13:11
4-1 Протокол 7.pdf
21 травня 2020 13:11
3 Тендерна пропозиція.pdf
21 травня 2020 13:11
2 БГ Хотянівська ЗОШ.rar

Публічні документи

21 травня 2020 11:53
Електронний підпис
21 травня 2020 11:52
18 акти договір 1 2.pdf
21 травня 2020 11:52
18 акти договір 1 1.pdf
21 травня 2020 11:52
39 Цінова пропозиція.pdf
21 травня 2020 11:51
38 Паспорт директора.pdf
21 травня 2020 11:51
23 Довідка ст.17 2.pdf
21 травня 2020 11:51
22 Довідка ст.17 1.pdf
21 травня 2020 11:51
21 Пояснення рух коштів.pdf
21 травня 2020 11:51
20 Фінансова звітність.pdf
21 травня 2020 11:51
19 Акты договір 2.pdf
21 травня 2020 11:51
33 Кошторисна частина.pdf
21 травня 2020 11:51
32 Довідка ст.17 10.pdf
21 травня 2020 11:50
31 Довідка ст.17 9.pdf
21 травня 2020 11:50
15 Довідка про досвід.pdf
21 травня 2020 11:50
30 Довідка ст.17 8.pdf
21 травня 2020 11:50
29 Довідка ст.17 7.pdf
21 травня 2020 11:50
28 Довідка ст.17 6.pdf
21 травня 2020 11:50
27 Довідка ст.17 5.pdf
21 травня 2020 11:50
26 Довідка ст.17 4.pdf
21 травня 2020 11:50
25 Довідка ст.17 3.pdf
21 травня 2020 11:50
9 Пакт соціальні.pdf
21 травня 2020 11:50
8 Пакт про згоду.pdf
21 травня 2020 11:50
5 Пояснення податки.pdf
21 травня 2020 11:50
4 Витяг ПДВ.pdf
21 травня 2020 11:50
3 Статут.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 16:37
Електронний підпис
19 травня 2020 16:36
Довідка.pdf
19 травня 2020 10:21
Електронний підпис
19 травня 2020 10:19
кошторис.pdf
19 травня 2020 10:19
фінансова звітність.pdf
19 травня 2020 10:19
УКРБУДІНЖИНІРИНГ__10378.zip
19 травня 2020 10:19
Тендерна пропозиція.pdf
19 травня 2020 10:19
СТАТУТНІ ДОКУМЕНТИ.pdf
19 травня 2020 10:19
Сертифікати ISO.pdf
19 травня 2020 10:19
Проект договору.pdf
19 травня 2020 10:18
181.imd
19 травня 2020 10:18
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 17:29
Електронний підпис
20 травня 2020 16:56
12.2 Фінансовий звіт 2.pdf
20 травня 2020 16:56
12.1 Фінансовий звіт 1.pdf
20 травня 2020 16:56
Хотяновка.imd
20 травня 2020 16:56
24. Гарантійни листи.pdf
20 травня 2020 16:56
21.3 Рейтинг (2020).zip
20 травня 2020 16:56
21.2 Ліцензія (2).zip
20 травня 2020 16:56
10.4.14 КБ-3 Інтергал.PDF
20 травня 2020 16:56
21. Гарантия 3076.zip
20 травня 2020 16:56
10.4.13 Додаток 12.pdf
20 травня 2020 16:56
10.4.12 Додаток 11.pdf
20 травня 2020 16:56
19.5 Договірна ціна.pdf
20 травня 2020 16:56
10.4.11 Додаток 10.pdf
20 травня 2020 16:56
10.4.10 Додаток 9.pdf
20 травня 2020 16:56
10.4.9 Додаток 8.pdf
20 травня 2020 16:56
10.4.8 Додаток 7.pdf
20 травня 2020 16:55
10.4.7 Додаток 6.pdf
20 травня 2020 16:55
16. Тендерна пропозиція.pdf
20 травня 2020 16:55
10.4.6 Додаток 5.pdf
20 травня 2020 16:55
10.4.5 Додаток 4.pdf
20 травня 2020 16:55
10.4.4 Додаток 3.pdf
20 травня 2020 16:55
10.4.3 Додаток 2.pdf
20 травня 2020 16:55
14. Довідки гарантії.pdf
20 травня 2020 16:55
10.4.2 Додаток 1.PDF
20 травня 2020 16:55
11. Відгуки.pdf
20 травня 2020 16:55
10.5.1 І Франка.pdf
20 травня 2020 16:55
10.5 Договір 15 10 10 ІФ.pdf
20 травня 2020 16:55
10.2.7 Б Гринченка 3.pdf
20 травня 2020 16:55
10.2.6 Б Гринченка 2.pdf
20 травня 2020 16:55
10.2.5 Б Гринченка 1.pdf
20 травня 2020 16:55
10.1.12 КБ-3 Граніт-Плюс.PDF
20 травня 2020 16:55
10.1.11 Білоруська-КБ2в -10.PDF
20 травня 2020 16:55
10.1.10 Білоруська-КБ2в -9.PDF
20 травня 2020 16:55
10.1.9 Білоруська-КБ2в -8.PDF
20 травня 2020 16:55
10.1.8 Білоруська-КБ2в -7.PDF
20 травня 2020 16:55
10.1.7 Білоруська-КБ2в -6.PDF
20 травня 2020 16:55
10.1.6 Білоруська-КБ2в -5.PDF
20 травня 2020 16:55
10.1.5 Білоруська-КБ2в -4.PDF
20 травня 2020 16:55
10.1.4 Білоруська-КБ2в -3.PDF
20 травня 2020 16:55
10.1.3 Білоруська-КБ2в -2.PDF
20 травня 2020 16:55
10.1.2 Білоруська-КБ2в -1.PDF
20 травня 2020 16:55
10.1 договір 17 09 10 Б36 А.pdf
20 травня 2020 16:55
9.1 Ліцензія.pdf
20 травня 2020 16:54
5. Статут.pdf
20 травня 2020 16:54
4. Накази.pdf
20 травня 2020 16:54
3. Протокол.pdf
20 травня 2020 16:54
2. Довідка щодо підпису.pdf
20 травня 2020 16:54
1. Пояснення.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 12:46
Електронний підпис
21 травня 2020 12:19
Електронний підпис
21 травня 2020 12:06
13. Довідка про досвід.PDF
21 травня 2020 12:06
11, Довідка про МТБ.PDF
21 травня 2020 11:48
141.imd
21 травня 2020 11:42
26. Наказ про АП.pdf
21 травня 2020 11:42
24. Довідка про АП.pdf
21 травня 2020 11:30
Електронний підпис
21 травня 2020 11:20
8. Опис до Статуту.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 10:26
Електронний підпис
21 травня 2020 10:11
11. Інші документі.pdf
21 травня 2020 10:10
Титульний лист.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 13:28
Електронний підпис
21 травня 2020 13:25
39709878_3003211869_DS180612140526.ZS2
21 травня 2020 13:25
Довідка_працівники.pdf
21 травня 2020 13:25
ДЦ_ч.10.pdf
21 травня 2020 13:25
ДЦ_ч.9.pdf
21 травня 2020 13:25
ДЦ_ч.8.pdf
21 травня 2020 13:25
ДЦ_ч.7.pdf
21 травня 2020 13:25
ДЦ_ч.6.pdf
21 травня 2020 13:25
ДЦ_ч.5.pdf
21 травня 2020 13:25
ДЦ_ч.4.pdf
21 травня 2020 13:25
ДЦ_ч.3.pdf
21 травня 2020 13:25
ДЦ_ч.2.pdf
21 травня 2020 13:25
ДЦ_ч.1.pdf
21 травня 2020 13:25
Проект_договору.pdf
21 травня 2020 13:25
Лист_згода.pdf
21 травня 2020 13:25
Довідка_МТБ.pdf
21 травня 2020 13:25
Довiдка_судимiст_.pdf
21 травня 2020 13:25
Довiдка_паспортнi_данi.pdf
21 травня 2020 13:25
Довiдка_наявнiст__АВК-5.pdf
21 травня 2020 13:25
Довiдка_бенефiцiар.pdf
21 травня 2020 13:25
Фiнансовий_звiт.pdf
21 травня 2020 13:25
Статут.pdf
21 травня 2020 13:25
Протокол_№1205_20.pdf
21 травня 2020 13:25
Протокол_№2.pdf
21 травня 2020 13:25
Наказ.pdf
21 травня 2020 13:25
Лiцензiя_ДАБI.pdf
21 травня 2020 13:25
Витяг ПБФ ГРУП.PDF
21 травня 2020 13:25
Відгук Каскад.pdf
21 травня 2020 13:25
15 АВК-5.imd
21 травня 2020 13:25
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 травня 2020 13:25
Пояснювальна_записка.pdf
21 травня 2020 13:25
Календарний Графік.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 09:12
Електронний підпис
21 травня 2020 08:54
11 Перелік документів.pdf
21 травня 2020 08:54
10 Інше_1 Довідки.pdf
21 травня 2020 08:54
09 Пакти.pdf
21 травня 2020 08:54
05 Тендерна пропозиція.pdf
21 травня 2020 08:54
03 Витяг ПДВ.pdf
21 травня 2020 08:54
02 Статут.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 13:10
Електронний підпис
21 травня 2020 13:10
15.1 Договірна Ціна.pdf
21 травня 2020 13:10
47.2.6 КБ-3,КБ-2в №16б.pdf
21 травня 2020 13:10
47.2.5 КБ-3,КБ-2в №40б-19.rar
21 травня 2020 13:10
47.2.4 КБ-3,КБ-2в №32кб.rar
21 травня 2020 13:09
47.2.3 КБ-3,КБ-2в №14.rar
21 травня 2020 13:09
47.2.2 КБ-3,КБ-2в №10.rar
21 травня 2020 13:09
47.2.1 КБ-3,КБ-2в №18.pdf
21 травня 2020 13:09
re5000000.zip
21 травня 2020 13:07
10. Копія Статуту.pdf
21 травня 2020 13:07
5. Витяг зі статуту.pdf
21 травня 2020 13:07
4. Копія Протоколу №30.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВ Подолжилбуд

ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ

КОРПОРАЦІЯ ГРАНІТ

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРЕЙТОН"

Корпорація «Укртрансбуд»

ТОВ "ПБФ ГРУП"

ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Переможець 113 288 999,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 14:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693

№ рішення у справі

60/128-р/к

Дата рішення у справі

29.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2020 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
113 288 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2024 14:47
додаткова угода 9 від 29.12.2023.pdf зміни до договору
04 січня 2024 15:21
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2023 11:56
додаткова угода 8 від 04.12.2023 ТОВ КЛАСИКА КОМФОРТ.pdf зміни до договору
04 грудня 2023 11:54
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2023 15:58
додаткова угода 7 від 06.10.2023.pdf зміни до договору
09 жовтня 2023 15:51
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2023 10:27
IMG_0001.pdf зміни до договору
17 липня 2023 10:24
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2023 16:32
ДУ №5 Роботи.pdf зміни до договору
06 березня 2023 16:31
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2023 12:06
ДЦ і кошториси до ДУ 4.pdf зміни до договору
06 лютого 2023 12:04
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2023 11:56
роботи №4.pdf зміни до договору
02 лютого 2023 10:13
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2022 12:11
Додаткова угода № 108.PDF зміни до договору
02 грудня 2022 12:09
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2022 11:42
Додаткова угода №70.PDF зміни до договору
02 грудня 2022 09:22
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 19:25
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
03 березня 2021 19:21
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 15:25
Дод.угода №2.PDF зміни до договору
26 листопада 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 11:57
Додаткова угода (дог. підряду).PDF зміни до договору
27 серпня 2020 11:56
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 15:02
Договір 1-Х.PDF укладений
15 червня 2020 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення Договору новим розділом 6.А "Залучення інженера-консультанта" у відповідності до нових вимог Європейського Інвестиційного Банку.
Номер договору про закупівлю: 1-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Прийняти у новій редакції розділ 6.А.3: «6.А.3. Пропозиції, зауваження, письмово надані інженером-консультантом в рамках цього Договору в межах повноважень згідно із пп. 6.А.2, попередньо узгоджені із Замовником, є обов'язковими для Підрядника». 2. Видалити повністю розділ 6.А.5 у такій редакції: «6.А.5. Інженер-консультант несе відповідальність перед Підрядником за невиконання або неналежне виконання своїх обов’язків (повноважень, покладених на нього згідно із договором між інженером-консультантом та Замовником) на умовах, визначених договором про надання послуг інженера-консультанта з будівництва, якщо не доведе, що порушення умов цього Договору сталося не з його вини.»
Номер договору про закупівлю: 1-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Прийняти у новій редакції пункт 2.2. розділу 2 "2.2 Початок та закінчення робіт визначається Календарним графіком виконання робіт, який є невідємною частиною цієї Додаткової угоди (додаток№2)" 2.Прийняти у новій редакціх пункт 3.1 розділу3 : "3.1 Договірна ціна складає: а) Сума без ПДВ : 94 401 626,33 грн.( Девяносто чотири мільйони чотириста одна тисяча шістсот двадцять шість гривен 33 коп) б) ПДВ у сумі 18 880 325,27 грн.(Вісімнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч триста двадцять п'ять гривен 27 коп.) Разом ( сума а і б): 113 281 951,60 грн.( Сто тринадцять мільйонів двісті вісмдесят одна тисяча дев'ятсот п'ятдесят одна гривня 60 коп.) Договірна ціна є додатком (Додаток №1) до цієї Додаткової угоди. Договірна ціна є динамічною." 3.Прийняти у новій редакції пункт 12.5. розділу 12: "Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п'яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін 45 (сорока п'яти) календарних днів після підписання останнього Акту приймання виконаних будівельних робіт ( Форми КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3)" 4.Прийняти у новій редакції пункт 18.1 розділу 18: "18.1 Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ "без заперечень" і діє до 31.12.2021 року, а у частині виконання зобов'язань Сторін - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором"
Номер договору про закупівлю: 1-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли згоди щодо зменшення вартості договору та продовження строку договору
Номер договору про закупівлю: 1-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 70
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12 липня 2021 року було підписано додаткову угоду № 108 про заміну сторони в Договорі № 1-Х про закупівлю робіт (договір підряду) від 15 червня 2020 року. У зв'язку з технічними причинами, вказана додаткова угода розміщена 02.12.2022.
Номер договору про закупівлю: 1-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 108
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправити категорію обладнання
Номер договору про закупівлю: 1-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаток до ДУ №4 від 31.01.2023 року
Номер договору про закупівлю: 1-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у зв'язку з корегуванням пкд
Номер договору про закупівлю: 1-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з необхідністю внесення уточнень щодо технічних характеристик обладнання, яке встановлюється на будівництві, враховуючи протокол технічої наради № 12/09/23 від 12.09.2023 та відповідний коригуючий дефектний акт.
Номер договору про закупівлю: 1-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в договір на підставі ч. 3 ст. 877 та ст. 878 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в п. 18.1 Договору, щодо продовження строку дії Договору - до 31 грудня 2024 року.
Номер договору про закупівлю: 1-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML