Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будинку культури в с. Бишів вул. Київська, 5 Макарівського району Київської області
Очікувана вартість
4 748 656,00 UAH
UA-2019-08-30-001540-a 6770bd05ad854ebbb76a3fffd19ffe63
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 15:06
Очікувана вартість: 4 748 656,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 748,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будинку культури в с. Бишів вул. Київська, 5 Макарівського району Київської області (Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету, кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08072, Україна, Київська область, с. Бишів , вул. Київська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 16:02
Перелік змін.PDF
20 вересня 2019 16:02
Додатки до ТД у новій редакції.PDF
20 вересня 2019 16:02
ТД.PDF
20 вересня 2019 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 16:02
Перелік змін.PDF
13 вересня 2019 12:07
Перелік змін.PDF
20 вересня 2019 16:02
Додатки до ТД у новій редакції.PDF
13 вересня 2019 12:07
Додатки до ТД у новій редакції.PDF
30 серпня 2019 14:51
Додатки до ТД.PDF
20 вересня 2019 16:02
ТД.PDF
13 вересня 2019 12:07
ТД у новій редакції.PDF
30 серпня 2019 14:51
ТД.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-19-000017 ● 63819ffc6d924cb68641f4be95a54259
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019 16:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.11.2019 № 209
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 209

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-08-30-001540-a
30.08.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення

2019-12-12 14:29:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2019-12-19 12:56:11

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП «Ялик» 4 498 562,04
UAH з ПДВ
4 486 064,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРВИШБУД" 4 727 725,94
UAH з ПДВ
4 487 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОНІКС НВК" 4 748 600,00
UAH з ПДВ
4 492 255,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2019 09:28
Електронний підпис
28 вересня 2019 09:27
Файл_5 Інші документи.rar
28 вересня 2019 09:27
Файл_3_Тех_вимоги_1.rar
28 вересня 2019 09:27
Файл_2_кваліфік_крит_2час.rar

Публічні документи

06 жовтня 2019 19:29
Електронний підпис
27 вересня 2019 22:43
Електронний підпис
27 вересня 2019 21:33
pb_2316818092.jks
27 вересня 2019 21:31
Файл 5.7z
27 вересня 2019 21:31
Файл 4.7z
27 вересня 2019 21:31
Файл 3.7z
27 вересня 2019 21:31
Файл 2.7z
27 вересня 2019 21:31
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 15:55
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:55
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:54
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:54
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:46
пдв.pdf
20 вересня 2019 15:46
тендерна .pdf
20 вересня 2019 15:46
відповідність .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП «Ялик»

ТОВ "УКРВИШБУД"

ТОВ "ОНІКС НВК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «Ялик»
#34019103
Відхилено 4 486 064,70
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:17
ТОВ "УКРВИШБУД"
#41124297
Переможець 4 487 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРВИШБУД"
#41124297
4 487 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 19:21
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 13:29
Ду №2 дог № 91-19.PDF зміни до договору
29 липня 2020 13:28
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2020 13:51
Додаткова угода № 3 від 24.07.2020..PDF зміни до договору
24 липня 2020 13:50
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 10:18
Додаткова угода №2 від 10.07.2020 (вул.Київська, Бишів).PDF зміни до договору
10 липня 2020 10:16
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:50
DOC.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 15:49
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 16:20
Прот.пог.ДЦ Правильний.PDF зміни до договору
07 листопада 2019 16:13
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 11:26
Договір 91-19.PDF укладений
18 жовтня 2019 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація правильного варіанту протоколу погодження договірної ціни до договору
Номер договору про закупівлю: 91-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол погодження ДЦ (правильний варіант)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 91-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 91-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 91-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 91-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 444 466,58
UAH (в тому числі ПДВ 740 744,43 UAH)