Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Недобоївська сільська рада Дністровського району Чернівецької області |
Код ЄДРПОУ: | 04416884 |
Місцезнаходження: | 60035, Україна , Чернівецька обл., село Недобоївці Хотинського району, вул. Головна,28-а |
Контактна особа: |
Адажій Марія Олександрівна +380983422289 masha.drnm.cv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2020 14:28 |
Оскарження наміру укласти договір: | 22 грудня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | джерело фінансування кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
11 грудня 2020 13:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-19-000024 ● a1861c51a39d4fc4b2bd940e2213de6f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2021 16:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.01.2021 № 2
Чернівці
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 19 січня 2021 року № 2
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2020-12-11-003908-b від 11.12.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-20 11:23:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція Недобоївського навчально-виховного закладу (ДНЗ) по вул. Козацької слави,15 в с. Недобоївці Хотинського району Чернівецької області (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-11-003908-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) Чому Вами прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі робіт з реконструкції Недобоївського навчально-виховного закладу (ДНЗ) по вул. Козацької слави,15 в с. Недобоївці Хотинського району Чернівецької області з підстави, передбаченої пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону (виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю), якщо з моменту укладення основного договору (договір від 05.12.2017 № 312) минуло 3 роки?
2) Якими документами підтверджується наявність умов застосування даної переговорної процедури закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-22 12:41:51
відповідь на запит
Виникнення додаткових робіт підтверджується зведеним кошторисним розрахунком (додається) від 04.12.2020, початок переговорної процедури закупівлі від 04.12.2020 (згідно протоколу рішення Уповноваженої особи).
Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю.
Прийняття рішення про переговорну процедуру закупівлі прийнято в межах 3-х років після укладання договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо Вас, що Замовником у повідомленні про намір укласти договір на виконання вимог пункту восьмого частини шостої статті 40 Закону в обґрунтуванні застосування переговорної процедури зазначено: Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі – у зв’язку із виникненням необхідності проведення додаткових робіт; з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі – згідно проектно-кошторисної документації. Таким чином Замовником не порушено вимоги пункту восьмого частини шостої статті 40 Закону.
2021-02-11 09:58:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2020" #37978257 |
Переможець |
9 131 580,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2021 09:53
|
договір.pdf | зміни до договору |
27 травня 2021 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 09:44
|
Договір | зміни до договору |
24 грудня 2020 09:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за договором погодили зміни до календарного графіку виконання робіт на 2020-2021 рр |
Номер договору про закупівлю: | 500 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |