Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна організація «Харківський зоологічний парк» |
Код ЄДРПОУ: | 02220881 |
Місцезнаходження: | 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35 |
Контактна особа: |
Каріна Борисівна Детюк +380577054487 zakupivli@zoo.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2021 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2021 13:47 |
Очікувана вартість: | 143 963 431,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 719 817,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерних пропозиції: страхова гарантія Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: згідно з п.п. 2,3,4 розділу 3 тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2021 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 16:33 |
Додаток 9.pdf | |
12 листопада 2021 16:33 |
ТД.pdf | |
12 листопада 2021 16:33 |
Додаток 2.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-23-000039 ● b950fc161c314970bce222f371cdee89
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 13:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2021 № 440
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-11-12-015516-a 12.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-04 13:13:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з добудови вольєрів для мавп в зоні «Планета мавп» КО «Харківський зоопарк» (нове будівництво), за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків. Коригування (код ДК 021:2015 45212000-6 – будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-12-015516-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-06 10:53:32
Відповідь на запит від 04.01.2022р
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з добудови вольєрів для мавп в зоні «Планета мавп» КО «Харківський зоопарк» (нове будівництво), за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків. Коригування (код ДК 021:2015 45212000-6 – будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-12-015516-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 подано запит Замовнику щодо надання пояснень та документів.
Так, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції було визначено з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Згідно договору № 21-0074/01-21 від 27.05.2021 на виконання експертизи проекту будівництва укладеного між КО «Харківський зоопарк» та ДП «Спеціалізована державна експертна організація – Центральна служба Української державної будівельної експертизи» було виконано та надано експертний звіт (позитивний) № 21-0074/01-21 від 14.06.2021 щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Добудова вольєрів для мавп в зоні «Планета мавп» КО «Харківський зоопарк» (нове будівництво), за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків. Коригування», Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-28-005504-b.
Крім того, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1266 від 16.12.2020 року «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) здійснюється саме розпорядником бюджетних коштів
Враховуючи викладене, додатково надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами –
https://www.city.kharkov.ua/uk/dokumentyi/gosudarstvennyie-zakupki/e-tender.html
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-01-17 17:29:05
Аргументовані заперечення
Щодо нібито порушень законодавства у сфері закупівель, зазначених у висновку державної аудиторської служби України, надаємо обґрунтовані заперечення, а саме:
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 5.1.3. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», зокрема, надання довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацію про виконання аналогічного(их) договору(ів). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) надати сканкопію оригіналу аналогічного договору з усіма додатками до нього. На підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, учасник ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку «Про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» від 24.11.2021 №04/1719, в якій зазначив договір під 01.06.2018 № 9-18 з додатковими угодами (№1-№8) та надав їх копії. При цьому, у складі тендерної пропозиції ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» відсутній додаток №1 «Календарний графік виконання робіт» та додаток №2 «План фінансування робіт» до додаткової угоди від 08.01.2019 №8 до договору про закупівлю робіт від 01.06.20 18 №9-18, які відповідно до пункту 13.1 договору від 01.06.2018 №9-18 є невід'ємною частиною договору, чим не дотримано вимоги пункту 5.1.3. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Відповідно до вимог пункту 5.1.3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД та вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасником ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 24.11.2021 № 04/1719 в якій зазначив договір від 01.06.2018 №9-18 з додатковими угодами до нього. Відразу слід зазначити, що зазначений договір міститься у відкритому доступі, та тим паче, тендерна пропозиція учасника ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» знаходиться у відкритому доступі на офіційному веб-порталі Prozorro, що в свою чергу дає можливість досконало вивчити закупівлю по аналогічному договору як замовнику так і всій громадськості, що забезпечує повну прозорість на всіх етапах проведення закупівлі. Крім того, об'єкт будівництва за аналогічним договором знаходиться в одному і тому ж місті Харкові та дає змогу фактично підтвердити саме виконання аналогічного договору як того вимагає ст. 16 Закону. Слід відмітити, що ст. 16 Закону вимагає підтвердження виконання логічного договору, а не підтвердження складовими договору виконання аналогічних договорів. Також, вважаємо за необхідне зазначити, що додатки до додаткової угоди №8 не впливають на факт підтвердження аналогічного договору та не впливають на хід виконання договору за результатом закупівлі по котрій проведено моніторинг закупівлі.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 5.1.4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», зокрема, учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції на підтвердження фінансової спроможності повинен надати фінансову звітність за 2020 рік згідно розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності, Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» №73 від 07.02.2013. Крім того, пунктом 5.1.4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що у випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист з відповідним поясненнями та посиланням нормативні акти. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» відсутня фінансова звітність за 2020 рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності, Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» № 73 від 07.02.2013 та лист з поясненнями (у випадку якщо із законодавчих причин не складалася фінансова звітність за 2020 рік), чи недотримано вимоги пункту 5.1.4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Проте, Замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» як таку, що не відповідає: кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем торгів та уклав з ним Договір.
Відповідно до вимог ч. 5 ст. 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тобто, інформація котра є доступна в електронній системі закупівель Замовник може перевірити та підтвердити самостійно, адже з 2016 року працює та має відкритий доступ офіційний веб-портал Prozorro та кожна людина у котрої є доступ до інтернету може скористатись даним веб-порталом. Враховуючи вимоги ст. 17 та відкритий доступ до офіційного веб-порталу Prozorro ми як Замовник скористались своїм правом та проаналізували веб-портал щодо участі ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» у відкритих торгах та встановлено наявність тендерних пропозицій в котрих міститься фінансова звітність за 2020 рік закупівля за номером UA-2021-11-12-015516-a файл «26 листопада 2021 14:1342. Фінансова звітність за 9 міс. 2021 р.pdf», закупівля за номером UA-2021-08-20-005059-c файл «03 вересня 2021 20:5825. Фінансова звітність за 2020 рік pdf.pdf». Дана інформація та дані в електронній системі повністю підтверджують вимоги ТД та вимоги ст. 16 Закону.
Отже, у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» у зв’язку з відсутністю таких законодавчо визначених підстав.
Крім того, згідно аналізу інтернет ресурсу та відкритих аналітичних баз встановлено, що учасник-переможець має позитивну практику участі в закупівлях, котрі проводяться державними установами, та позитивні відгуки у виконанні договорів. Також, слід зазначити, що з ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» та нами як Замовник на даному етапі підписано та виконуються ряд договорів, даний підрядник підтвердив себе як надійний партнер, здатний швидко реагувати на потреби клієнта та надавати якісні роботи професійно та дисципліновано.
Враховуючи вищевикладені обставини, вважаємо безпідставним висновок щодо порушення вимог законодавства в цій частині.
Крім того, положення Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України не передбачають в даному випадку шляхів розірвання договору, враховуючи той факт, що виконуються відповідно до укладеного договору та вимог тендерної документації без нарікань та з дотриманням діючого законодавства України, враховуючи той факт, що більше 50 % договору виконано з дотриманням вимог договору.
Також наголошуємо на відсутності підстав здійснювати заходи про усунення порушень, оскільки замовником, керуючись ч. 8 ст. 8 Закону, надано аргументовані заперечення.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо нібито порушень законодавства у сфері закупівель, зазначених у висновку державної аудиторської служби України, надаємо обґрунтовані заперечення, а саме: За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 5.1.3. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», зокрема, надання довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацію про виконання аналогічного(их) договору(ів). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) надати сканкопію оригіналу аналогічного договору з усіма додатками до нього. На підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, учасник ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку «Про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» від 24.11.2021 №04/1719, в якій зазначив договір під 01.06.2018 № 9-18 з додатковими угодами (№1-№8) та надав їх копії. При цьому, у складі тендерної пропозиції ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» відсутній додаток №1 «Календарний графік виконання робіт» та додаток №2 «План фінансування робіт» до додаткової угоди від 08.01.2019 №8 до договору про закупівлю робіт від 01.06.20 18 №9-18, які відповідно до пункту 13.1 договору від 01.06.2018 №9-18 є невід'ємною частиною договору, чим не дотримано вимоги пункту 5.1.3. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Відповідно до вимог пункту 5.1.3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД та вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасником ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 24.11.2021 № 04/1719 в якій зазначив договір від 01.06.2018 №9-18 з додатковими угодами до нього. Відразу слід зазначити, що зазначений договір міститься у відкритому доступі, та тим паче, тендерна пропозиція учасника ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» знаходиться у відкритому доступі на офіційному веб-порталі Prozorro, що в свою чергу дає можливість досконало вивчити закупівлю по аналогічному договору як замовнику так і всій громадськості, що забезпечує повну прозорість на всіх етапах проведення закупівлі. Крім того, об'єкт будівництва за аналогічним договором знаходиться в одному і тому ж місті Харкові та дає змогу фактично підтвердити саме виконання аналогічного договору як того вимагає ст. 16 Закону. Слід відмітити, що ст. 16 Закону вимагає підтвердження виконання логічного договору, а не підтвердження складовими договору виконання аналогічних договорів. Також, вважаємо за необхідне зазначити, що додатки до додаткової угоди №8 не впливають на факт підтвердження аналогічного договору та не впливають на хід виконання договору за результатом закупівлі по котрій проведено моніторинг закупівлі. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 5.1.4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», зокрема, учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції на підтвердження фінансової спроможності повинен надати фінансову звітність за 2020 рік згідно розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності, Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» №73 від 07.02.2013. Крім того, пунктом 5.1.4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що у випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист з відповідним поясненнями та посиланням нормативні акти. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» відсутня фінансова звітність за 2020 рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності, Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» № 73 від 07.02.2013 та лист з поясненнями (у випадку якщо із законодавчих причин не складалася фінансова звітність за 2020 рік), чи недотримано вимоги пункту 5.1.4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Проте, Замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» як таку, що не відповідає: кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем торгів та уклав з ним Договір. Відповідно до вимог ч. 5 ст. 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тобто, інформація котра є доступна в електронній системі закупівель Замовник може перевірити та підтвердити самостійно, адже з 2016 року працює та має відкритий доступ офіційний веб-портал Prozorro та кожна людина у котрої є доступ до інтернету може скористатись даним веб-порталом. Враховуючи вимоги ст. 17 та відкритий доступ до офіційного веб-порталу Prozorro ми як Замовник скористались своїм правом та проаналізували веб-портал щодо участі ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» у відкритих торгах та встановлено наявність тендерних пропозицій в котрих міститься фінансова звітність за 2020 рік закупівля за номером UA-2021-11-12-015516-a файл «26 листопада 2021 14:1342. Фінансова звітність за 9 міс. 2021 р.pdf», закупівля за номером UA-2021-08-20-005059-c файл «03 вересня 2021 20:5825. Фінансова звітність за 2020 рік pdf.pdf». Дана інформація та дані в електронній системі повністю підтверджують вимоги ТД та вимоги ст. 16 Закону. Отже, у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» у зв’язку з відсутністю таких законодавчо визначених підстав. Крім того, згідно аналізу інтернет ресурсу та відкритих аналітичних баз встановлено, що учасник-переможець має позитивну практику участі в закупівлях, котрі проводяться державними установами, та позитивні відгуки у виконанні договорів. Також, слід зазначити, що з ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» та нами як Замовник на даному етапі підписано та виконуються ряд договорів, даний підрядник підтвердив себе як надійний партнер, здатний швидко реагувати на потреби клієнта та надавати якісні роботи професійно та дисципліновано. Враховуючи вищевикладені обставини, вважаємо безпідставним висновок щодо порушення вимог законодавства в цій частині. Крім того, положення Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України не передбачають в даному випадку шляхів розірвання договору, враховуючи той факт, що виконуються відповідно до укладеного договору та вимог тендерної документації без нарікань та з дотриманням діючого законодавства України, враховуючи той факт, що більше 50 % договору виконано з дотриманням вимог договору. Також наголошуємо на відсутності підстав здійснювати заходи про усунення порушень, оскільки замовником, керуючись ч. 8 ст. 8 Закону, надано аргументовані заперечення.
2022-01-17 17:28:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" |
142 345 116,00
UAH з ПДВ
|
136 645 116,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ГСК" |
143 165 284,80
UAH з ПДВ
|
137 115 284,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" #01270285 |
Переможець |
136 645 116,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2021 13:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2024 17:09
|
ДУ№9 Добудова вольєрів для мавп.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2024 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2024 16:59
|
ДУ№8 Добудова вольєрів для мавп.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2024 16:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2024 13:18
|
ДУ№7 Добудова вольєрів для мавп.pdf | зміни до договору |
07 червня 2024 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 лютого 2024 08:59
|
ДУ№6 Добудова вольєрів для мавп.pdf | зміни до договору |
29 лютого 2024 08:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2023 15:29
|
ДУ№5 Добудова вольєрів для мавп.PDF | зміни до договору |
05 грудня 2023 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2023 19:45
|
ДУ№4 Добудова вольєрів для мавп.PDF | зміни до договору |
16 травня 2023 19:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2023 19:36
|
ДУ№3 Добудова вольєрів для мавп.PDF | зміни до договору |
16 травня 2023 19:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2022 13:33
|
ДУ№2 Добудова вольєрів для мавп.PDF | зміни до договору |
14 вересня 2022 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:53
|
ДУ№1 Добудова вольєрів для мавп.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 16:44
|
Договір №29 Добудова вольєрів для мавп.PDF | укладений |
16 грудня 2021 16:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 розділу ІІІ. Ціна Договору викласти у новій редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 115 569 403 грн. 20 коп. (сто п’ятнадцять мільйонів п’ятсот шістдесят дев’ять тисяч чотириста три грн. 20 коп.), в тому числі ПДВ – 19 261 567 грн. 20 коп. (дев’ятнадцять мільйонів двісті шістдесят одна тисяча п’ятсот шістдесят сім грн. 20 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни у розділ І. Предмет Договору та викласти п. 1.1. у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2021-2023 роках виконати роботи з Добудови вольєрів для мавп в зоні «Планета мавп» КО «Харківський зоопарк» (нове будівництво), за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків. Коригування (код згідно з ДК 021:2015 45212000-6 – будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) відповідно до проектно-кошторисної документації та тендерної документації, а Замовник – прийняти ці роботи та оплатити їх.». Внести доповнення у розділ ІІІ. Ціна Договору.: «3.2.1. Обсяг фінансування робіт на 2022 рік, згідно з рішенням 9 сесії 8 скликання Харківської міської ради від 22.12.2021 р. та Наказу департаменту житлового комунального господарства від 22.08.2022 р. №300 складає 12 910 617 грн. 60 коп. (дванадцять мільйонів дев’ятсот десять тисяч шістсот сімнадцять грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ 2 151 769 грн. 60 коп. (два мільйони сто п’ятдесят одна тисяча сімсот шістдесят дев’ять грн. 60 коп.)». Внести зміни у розділ V. Виконання робіт та викласти п. 5.1. у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2023 року. 5.1.1. Початок робіт: з моменту укладання договору. 5.1.2. Завершення робіт: 31.12.2023 р. згідно графіка виконання робіт.». Внести зміни у розділ Х. Строк дії Договору та викласти п. 10.1. у наступній редакції: «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2023р., а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань». Викласти у новій редакції Договірну ціну на 2021-2023 рік, Договірну ціну на 2022 рік, Графік виконання робіт, Графік фінансування робіт розділу –ХІІ. Додатки до Договору у новій редакції, додаються. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в новій редакції п.3.2.1. розділу ІІІ. Ціна Договору. «3.2.1. Обсяг фінансування робіт на 2022 рік, згідно з рішенням 9 сесії 8 скликання Харківської міської ради від 22.12.2021 р. та Наказу департаменту житлового комунального господарства від 22.08.2022 р. №300 складає 0 грн. 00 коп. (нуль грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 0 грн. 00 коп. (нуль грн. 00 коп.)». Викласти у новій редакції Графік виконання робіт, Графік фінансування робіт розділу – ХІІ. Додатки до Договору у новій редакції додаються. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни у розділ І. Предмет Договору та викласти п. 1.1. у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2021-2024 роках виконати роботи з Добудови вольєрів для мавп в зоні «Планета мавп» КО «Харківський зоопарк» (нове будівництво), за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків. Коригування (код згідно з ДК 021:2015 45212000-6 – будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) відповідно до проектно-кошторисної документації та тендерної документації, а Замовник – прийняти ці роботи та оплатити їх.». Внести доповнення у розділ ІІІ. Ціна Договору.: «3.2.2. Обсяг фінансування робіт на 2023 рік, згідно з рішенням 15 сесії 8 скликання Харківської міської ради від 28.02.2023 р. №346/23 «Про внесення змін до рішення 13 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 17.11.2023 №285/22 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2023 рік» складає 12 910 617 грн. 60 коп. (дванадцять мільйонів дев’ятсот десять тисяч шістсот сімнадцять грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ 2 151 769 грн. 60 коп. (два мільйони сто п’ятдесят одна тисяча сімсот шістдесят дев’ять грн. 60 коп.)». Внести зміни у розділ V. Виконання робіт та викласти п. 5.1. у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2024 року. 5.1.1. Початок робіт: з моменту укладання договору. 5.1.2. Завершення робіт: 31.12.2024 р. згідно графіка виконання робіт.». Внести зміни у розділ Х. Строк дії Договору та викласти п. 10.1. у наступній редакції: «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2024 р., а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань». Викласти у новій редакції Договірну ціну на 2021-2024 рік, Договірну ціну на 2023 рік, Графік виконання робіт, Графік фінансування робіт розділу –ХІІ. Додатки до Договору у новій редакції, додаються. Викласти у новій редакції Розділ ХІІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін: |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в новій редакції п.3.2.2. розділу ІІІ. Ціна Договору. «3.2.2. Обсяг фінансування робіт на 2023 рік, згідно з рішенням 15 сесії 8 скликання Харківської міської ради від 28.02.2023 р. №346/23 «Про внесення змін до рішення 13 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 17.11.2023 №285/22 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2023 рік» складає 13 909 647 грн. 60 коп. (тринадцять мільйонів дев’ятсот дев’ять тисяч шістсот сорок сім грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ 2 318 274 грн. 60 коп. (два мільйони триста вісімнадцять тисяч двісті сімдесят чотири грн. 60 коп.)». Викласти у новій редакції Договірну ціну на 2023 рік, Графік виконання робіт, Графік фінансування робіт розділу –ХІІ. Додатки до Договору у новій редакції, додаються. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни у розділ I. Предмет Договору та викласти п. 1.1., у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобовʼязується у 2021-2025 роках виконати роботи з Добудови вольєрів для мавп в зоні «Планета мавп» КО «Харківський зоопарк» (нове будівництво), за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків. Коригування (код згідно з ДК 021:2015 45212000-6 будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) відповідно до проектно-кошторисної документації та тендерної документації, а Замовник - прийняти ці роботи та оплатити їх.». Внести доповнення у розділ ІІІ. Ціна Договору.: «3.2.3. Обсяг фінансування робіт на 2024 рік, згідно з рішенням 24 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2024 №539/24 "Про внесення змін до рішення 20 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 22.11.2023 № 447/23 "Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2024 рік" складає 30 241 461 грн. 60 коп. (тридцять мільйонів двісті сорок одну тисячу чотириста шістдесят одну грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ 5 040 243 грн. 60 коп. (пʼять мільйонів сорок тисяч двісті сорок три грн. 60 коп.)». Внести зміни у розділ V. Виконання робіт та викласти п. 5.1. у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2025 року. 5.1.1. Початок робіт: з моменту укладання договору. 5.1.2. Завершення робіт: 31.12.2025 р. згідно графіка виконання робіт.». Внести зміни у розділ Х. Строк дії Договору та викласти п.10.1. у наступній редакції: «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2025 р,. а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобовʼязань». Викласти у новій редакції Договірну ціну на 2021-2025 рік, Договірну ціну на 2024 рік, Графік виконання робіт, Графік фінансування робіт розділу -XІI. Додатки до Договору у новій редакції, додаються. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.3.2.3. у розділ ІІІ. Ціна Договору.: «3.2.3. Обсяг фінансування робіт на 2024 рік, згідно з розпорядженням Харківського міського голови від 28.05.2024 № 157 «Про перерозподіл бюджетних призначень» складає 31 562 079 грн. 60 коп. (тридцять один мільйон п’ятсот шістдесят дві тисячі сімдесят дев’ять грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ 5 260 346 грн. 60 коп. (п’ять мільйонів двісті шістдесят тисяч триста сорок шість грн. 60 коп.)». Викласти у новій редакції Договірну ціну на 2024 рік, Графік виконання робіт, Графік фінансування робіт розділу –ХІІ. Додатки до Договору у новій редакції, додаються. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти у новій редакції Договірну ціну на 2021-2025 рік, Графік виконання робіт розділу –ХІІ. Додатки до Договору у новій редакції, додаються. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.3.2.3. у розділ ІІІ. Ціна Договору.: «3.2.3. Обсяг фінансування робіт на 2024 рік, згідно з розпорядження Харківського міського голови від 14.11.2024 № 406 складає 32 006 272 грн. 80 коп. (тридцять два мільйони шість тисяч двісті сімдесят дві грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ 5 334 378 грн. 80 коп. (п’ять мільйонів триста тридцять чотири тисячі триста сімдесят вісім грн. 80 коп.)». Викласти у новій редакції Договірну ціну на 2024 рік, Графік виконання робіт, Графік фінансування робіт розділу –ХІІ. Додатки до Договору у новій редакції, додаються. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |