Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини приміщень та системи вентиляції найпростішого укриття КНП «Обласний перинатальний центр» (корпус №1) Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, Вул. Романа Шухевича, 2а» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 549 289,60 UAH
UA-2024-09-12-010530-a 673f823446d64483b3fec28e4ea9dd59
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Луцюк

+380679875038 makkss9875038@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26479164
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Максим Луцюк
+380679875038
makkss9875038@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2024 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2024 00:01
Початок аукціону: 30 вересня 2024 11:04
Початок аукціону: 30 вересня 2024 11:04
Очікувана вартість: 5 549 289,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 492,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 27746 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт частини приміщень та системи вентиляції найпростішого укриття КНП «Обласний перинатальний центр» (корпус №1) Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, Вул. Романа Шухевича, 2а» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконання робіт Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2в (надалі форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат форма КБ-3 (надалі форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 вересня 2024 15:39

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції.

Сума забезпечення: 27746 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія.
Вимоги до документу: Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-10-21-000049 ● 656ab2670ea447f6ad759ea8735b5b48
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2024 15:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.10.2024
№ 74-з

Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.10.2024 № 74-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2024-09-12-010530-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-25 15:30:44

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним некомерційним підприємством «Обласний перинатальний центр» Житомирської обласної ради «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини приміщень та системи вентиляції найпростішого укриття КНП «Обласний перинатальний центр» (корпус №1) Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, Вул. Романа Шухевича, 2а» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт і реставрація») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-12-010530-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та копій документів).
1. Надати документальне підтвердження, яким чином та на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Комунальне некомерційне підприємство «Обласний перинатальний центр» Житомирської обласної ради є одержувачем бюджетних коштів.
2. Надати проектну документацію (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, тощо), а також зміни до проектної документації (у разі їх внесення), на підставі якої вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що учасник розраховує договірну ціну відповідно до кошторисних норм України (КНУ) «Настанова з визначення вартості будівництва (зі змінами) затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281.
Так, абзацом 2 пункту 1.1 розділу І Настанови встановлено, що ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі –державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Відповідно до пункту 2.1 розділу Настанови визначено, що система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Поряд з тим, відповідно до пункту 2.3 розділу II Настанови визначено, що до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми.
В пункті 2 локального кошторису № 02-01-01 та розділі II відомості ресурсів до нього, учасником ТОВ «Будівельна компанія «Люксбудсервіс»» зазначено, що виконання робіт з «Розбирання щебеневих основ» (ресурсна елементна кошторисна норма КР18-1-3), в кількості 0,132 100м3 буде здійснюватись без тракторів на гусеничному ходу, потужністю 59 кВт [80 к.с.] та без застосування автогрейдерів середнього типу, потужністю 99 кВт [135 к.с.], тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КР18-1-3, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 (далі - наказ № 156), зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням тракторів на гусеничному ходу, потужністю 59 кВт [80 к.с.], в кількості 0,38 маш-год, та застосування автогрейдерів середнього типу, потужністю 99 кВт [135 к.с.], в кількості 0,65 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 2 локального кошториса 02-01-01 технічного завдання Додатку № 3 до тендерної документації.
Аналогічно, в пункті 43 локального кошторису № 02-01-01 та розділі II відомості ресурсів до нього, учасником ТОВ «Будівельна компанія «Люксбудсервіс»» зазначено, що виконання робіт з «Улаштування основ під тротуари товщиною 12 см із щебеню» (ресурсна елементна кошторисна норма КР18-47-3), в кількості 1,1 100м2 буде здійснюватись без котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, масою 8 т та без застосування машин поливально-мийні, місткістю 6000 л, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КР18-47-3, яка затверджена наказом № 156, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, масою 8 т, в кількості 3,10 маш-год, та застосування машин поливально-мийні, місткістю 6000 л, в кількості 1,12 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 43 локального кошториса 02-01-01 технічного завдання Додатку № 3 до тендерної документації.
Також, в пункті 45 локального кошторису № 02-01-01 та розділі II відомості ресурсів до нього, учасником ТОВ «Будівельна компанія «Люксбудсервіс»» зазначено, що виконання робіт з «Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей» (ресурсна елементна кошторисна норма КР18-43-1), в кількості 1,1 100м2 буде здійснюватись без котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, масою 8 т, котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, масою 12 т та без асфальтоукладальників, продуктивністю 100 т/год, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КР18-43-1, яка затверджена наказом № 156, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, масою 8 т, в кількості 0,83 маш-год, застосування котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, масою 12 т, в кількості 2,40 маш-год та застосування асфальтоукладальників, продуктивністю 100 т/год, в кількості 0,67 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 45 локального кошториса 02-01-01 технічного завдання Додатку № 3 до тендерної документації.
В пункті 79 локального кошторису № 02-01-01 та розділі II відомості ресурсів до нього, учасником ТОВ «Будівельна компанія «Люксбудсервіс»» зазначено, що виконання робіт з «Розбирання облицювання стін з керамічних глазурованих плиток» (ресурсна елементна кошторисна норма КР13-15-5), в кількості 0,214 100м2 буде здійснюватись без компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згорання, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивністю 2,2 м3/хв, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КР13-15-5, яка затверджена наказом № 156, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згорання, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивністю 2,2 м3/хв, в кількості 54,70 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 79 локального кошториса 02-01-01 технічного завдання Додатку № 3 до тендерної документації.
Також, в пунктах 21 та 23 локального кошторису № 02-01-02 та в пункті 1 локального кошторису № 02-01-05 та розділах II відомості ресурсів до них, учасником ТОВ «Будівельна компанія «Люксбудсервіс»» зазначено, що виконання робіт з «Прокладання трубопроводу водопостачання з труб сталевих», «Прокладання трубопроводу водопостачання з труб сталевих» та «(Демонтаж) трубопроводу водопостачання з труб сталевих» (ресурсні елементні кошторисні норми КР15-15-5, КР15-15-1 та КР15-15-2), в кількості 0,58 100м, 0,4 100м та 0,06 100м будуть здійснюватись без підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5т, тоді як ресурсні елементні кошторисні норми КР15-15-5, КР15-15-1 та КР15-15-2, які затверджені наказом № 156, зокрема, передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5т, в кількості 0,31 маш-год, чим не дотримано вимоги пунктів 116 та 118 локального кошториса 02-01-02 та вимоги пункту 209 локального кошторису 02-01-05 технічного завдання Додатку № 3 до тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія «Люксбудсервіс»» та визнано переможцем торгів, як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей?
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-30 17:14:08

Відповідь на запит

1. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Наказ 275) - очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та експертизи проектної документації, відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560. Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва проектно-кошторисної документації на Капітальний ремонт частини приміщень та системи вентиляції найпростішого укриття КНП «Обласний перинатальний центр» (корпус №1) Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, Вул. Романа Шухевича, 2а визначено очікувану вартість робіт, яка становить – 5 549 289,60 грн.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на сайті https://maternity.zt.ua/ за посиланням https://maternity.zt.ua/wp-content/uploads/2024/10/ekspertnyj-zvit-240405-10_v-vid-10-kvitnia-2024-roku.pdf.
Додаються наступні підтверджуючі документи:
- Експертний звіт;
- Зведений кошторисний розрахунок по обʼєкту;
- Технічне завдання за предметом закупівлі.

2. Надаємо копії усіх сторінок кошторисної документації, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

3. Пунктом 5.9 розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) зазначених Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі Настанова) на стадії складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) передбачено, що при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за такими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. У випадку, якщо обгрунтовані витрати підрядника, спричинені зміною умов виконання робіт, перевищують відповідну нормативно-розрахункову вартість, за рішенням замовника можуть розроблятися індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми, які затверджуються в установленому порядку.
Слід зауважити, що наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 374 від 31.12.2021 р. «Про затвердження кошторисних норм України», не передбачено роз’яснення щодо заміни одних будівельних механізмів на інші, враховуючи технологію виконання будівельних робіт.
Крім того, відповідно до проекту договору (Додаток № 4 до тендерної документації):
- п.п. 13.8. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат визначається виходячи з нормативного часу роботи машин та механізмів та їх переліку, які входять до складу розрахунку договірної ціни, з урахуванням усереднених показників вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, рекомендованих центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами).
- п.п. 13.9. Розгляд вартості робіт із використанням орендованих машин та механізмів проводиться на підставі наданих Підрядником завірених копій договорів оренди, актів надання послуг (з переліком орендованих машин та механізмів та із зазначенням місця базування орендованої техніки) із зазначенням вартості машино-годин та фактичних витрат часу орендованої техніки на Об’єкті.
Зокрема, згідно з п. 1. «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозиціїй із зазначенням питомої ваги кожного критерію» Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, єдиний критерій оцінки – Ціна- 100%.
Відповідно до Листа Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України №7/7-533 від 30.05.2001 «Щодо визначення вартості виконання робіт при неможливості використання машин і механізмів, передбачених загальнодержавними кошторисними нормами для виконання робіт та для внутрішньо-будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального)» - якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів, відсутність у підрядника машин і механізмів, передбачених нормами, тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи виконуються без застосування машин і механізмів як для внутрішньо-будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин і механізмів, вартість обсягів виконаних робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт, які погоджуються із замовником за наявності відповідного технічного (у проекті виробництва робіт) та економічного обгрунтування.
З урахуванням того, що витрати підрядника, спричинені зміною умов виконання робіт не перевищуються відповідну нормативно-розрахункову вартість, а заміна машин та механізмів була виконана в межах нормативно-розрахункової вартості, не призводить до здорожчання та порушення технології виконання робіт, відсутня необхідність в розробленні індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм.
Враховуючи викладене, заміна будівельних машин та механізмів в кошторисній документації ТОВ «Будівельна компанія «Люксбудсервіс» здійснено віповідно до п. 5.9 Настанови з визначення вартості будівництва від 01.11.2021 № 281 та згідно листа Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики № 7-7-533 від 30.05.2001 щодо визначення вартості виконання робіт, при неможливості використання машин і механізмів, передбачених загальнодержавними кошторисними нормами для виконання робіт та для внутрішньо-будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального).

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень та системи вентиляції найпростішого укриття КНП «Обласний перинатальний центр» (корпус №1) Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, Вул. Романа Шухевича, 2а» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID UA-2024-09-12-010530-a) та виявленими Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що викладені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 04.11.2024, з метою запобігання у подальшому порушень уповноваженою особою законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником було притягнено уповноважену особу, якою було допущено порушення норм абзацу 10 пункту 28 Особливостей до матеріальної відповідальності, чим виконано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі у повному обсязі.

2024-11-06 15:11:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель.) • усунуто

Порушення усунуто, шляхом притягненням до матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 10 пункту 28 Особливостей.

2024-11-07 12:01:48

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2024 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович 4 838 955,00
UAH з ПДВ
4 838 955,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛБВМ ГРУП" 5 317 747,00
UAH з ПДВ
5 199 777,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Будівельна компанія"Люксбудсервіс" 5 300 580,00
UAH з ПДВ
5 200 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 вересня 2024 23:46
Електронний підпис
26 вересня 2024 23:45
Додаток_3 до договору.pdf
26 вересня 2024 23:42
ezyzip.zip
26 вересня 2024 23:42
ДК514Овсійчук.pdf
26 вересня 2024 23:42
Довідка про працівників.pdf
26 вересня 2024 23:42
Договір 20_09-2024.pdf
26 вересня 2024 23:42
Договір1904-23_.pdf
26 вересня 2024 23:42
Лист згода на опд.pdf
26 вересня 2024 23:42
Ліцензія.pdf.p7s.zip
26 вересня 2024 23:42
УВІДОМОСТІ УЧАСНИКА.pdf
26 вересня 2024 23:42
ФОП Овсійчук Я. В._42244_p7s (1).7z
26 вересня 2024 23:42
акт _1до договору 1904-23.pdf
26 вересня 2024 23:42
відомість НМА.pdf
26 вересня 2024 23:42
деф. (1).pdf
26 вересня 2024 23:42
довідка про мтб.pdf
26 вересня 2024 23:42
дог (2).pdf
26 вересня 2024 23:42
ду до договору 1904-23.pdf
26 вересня 2024 23:42
заг (3).pdf
26 вересня 2024 23:42
звед (2).pdf
26 вересня 2024 23:42
лок (2).pdf
26 вересня 2024 23:42
мат (2).pdf
26 вересня 2024 23:42
поясн (1).pdf
26 вересня 2024 23:42
провостановчі.pdf.p7s.zip
26 вересня 2024 23:42
тендерна пропозиція.pdf
26 вересня 2024 23:42
трудовий договір .pdf
26 вересня 2024 23:42
фін.звітність.pdf
26 вересня 2024 23:42
інші довідки.pdf

Публічні документи

26 вересня 2024 21:10
Електронний підпис
26 вересня 2024 21:10
Електронний підпис
26 вересня 2024 20:50
1.2. Статут НОВИЙ і опис.pdf
26 вересня 2024 20:50
1.8. Дозвільні локументи.pdf
26 вересня 2024 20:50
1.3. Паспорт і код.pdf
26 вересня 2024 20:50
1.8. Дозвільні локументи.pdf
26 вересня 2024 20:50
4.1. Тендерна пропозиція.pdf
26 вересня 2024 20:50
Garantiya_27 746 грн.zip

Публічні документи

16 жовтня 2024 13:09
Електронний підпис
16 жовтня 2024 08:43
Електронний підпис
11 жовтня 2024 21:41
Електронний підпис
26 вересня 2024 16:35
Електронний підпис
26 вересня 2024 16:34
Тендерна пропозиція.PDF
26 вересня 2024 16:34
15 Ліцензія (5).pdf
26 вересня 2024 16:34
16 Витяг ПДВ.pdf
26 вересня 2024 16:34
19 Декларація МТБ.pdf
26 вересня 2024 16:34
20 Паспорт код директора.pdf
26 вересня 2024 16:34
Відомості про учасника.PDF
26 вересня 2024 16:34
ГАРАНТІЯ 3083.zip
26 вересня 2024 16:34
Наявність працівників.PDF
26 вересня 2024 16:34
27_Модель.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "ЛБВМ ГРУП"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Garantiya_27 746 грн.zip

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

ТОВ "Будівельна компанія"Люксбудсервіс"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ГАРАНТІЯ 3083.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович
#3075709030
Відхилено 4 838 955,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2024 10:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛБВМ ГРУП"
#40188831
Відхилено 5 199 777,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2024 12:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 жовтня 2024 16:49
ТОВ "Будівельна компанія"Люксбудсервіс"
#41525993
Переможець 5 200 000,00
UAH з ПДВ
14 жовтня 2024 14:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 жовтня 2024 16:40

Вимога про усунення невідповідностей

Після розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до умов тендерної документації. Замовник перевіряє кваліфікований електронний підпис на офіційному веб-порталі Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Проте, під час перевірки електронного підпису Учасника, було виявлено, що пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом на незахищеному носії, що суперечить вищезазначеній вимозі тендерної документації. 2. Учасником надано довідку за вих. № 021/24 від 25.09.2024 «Загальні відомості про учасника» в п. 2 якої зазначено помилкову інформацію щодо назви документу, яким затверджено Статут Учасника, його номер та дата. Таким чином, у поданому Учасником документі вбачається наявність невідповідностей встановленій формі «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» Додатку 6 до тендерної документації. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції надав паспорт уповноваженої особи на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт не у повному обсязі, що не відповідає п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 4. Учасник у складі тендерної пропозиції надає банківську гарантію від 25.09.2024 №СКК-250924/041-41, в якій найменування рядка «Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком» пункту 1. «Реквізити» гарантії, а також інформація, що зазначена в пункті 2 суперечать обов’язковій для дотримання при складанні гарантії встановленій формі Додатком 8 до тендерної документації. Таким чином, наданий Учасником документ не відповідає п.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та Додатку 8 тендерної документації. 5. Відповідно до пп. 5 п. 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:  вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка є Додатком 8 до тендерної документації;  вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  можливості часткової сплати суми гарантії. У складі пропозиції Учасником надано Договір про надання банківської гарантії від від 25.09.2024 №СКК-250924/041-41, пункти 3.1, 3.9, 11.4 якого містить вимогу щодо надання принципалом інших документів, які не відносяться до випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми забезпечення тендерної пропозиції, що суперечить вищевказаній умові тендерної документації. 6. Учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 25.09.2024 за вих. №018/24, у пункті 2 якої зазначається про наявність штатного працівника Смірнової Л.О. за посадою «Інженер з ОП». Однак, відповідно до наданого Наказу №03-К від 14.08.2024 про прийняття на роботу, посада даного працівника – Інженер з охорони праці. Таким чином, вбачається наявність невідповідності умовам Формі 2 Додатку № 1 до тендерної документації у поданих Учасником документах. 7. В колонці 4 пунктів 5-10 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації від 25.09.2024 за вих. №018/24 неправильно вказана підстава залучення спеціалістів для виконання робіт, що суперечить Формі 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 8. В підтвердження інформації щодо наявності в Учасника залученого працівника Щепанського М.Ю. надано Цивільно-правовий договір №02 від 25.09.2024, в реквізитах якого зазначена інформація стосовно другої сторони, а саме Гайсена М.Ю., що суперечить Формі 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 9. Виконуючи вимогу Форми 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасником надано у складі своєї тендерної пропозиції Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 25.09.2024 за вих. №019/24, в колонці 2 якої хибно зазначено найменування замовника будівництва, що не відповідає вищезазначеній вимозі тендерної документації. 10. Учасник у складі пропозиції надає Відомості про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт від 25.09.2024 за вих. №017/24, у п. 4 колонки 2 якої зазначається про наявність станка для різання керамічної плитки, однак відповідно до наданої для підтвердження права власності інвентарної картки №04 обліку основних засобів від 10.08.2021, повним найменуванням даного пристрою є «Станок для різання керамічної плитки ODWERK», також у п. 1 колонки 3 довідки зазначається про наявність пістолета монтажного марки «Україна», проте згідно інвентарної картки №01 обліку основних засобів від 04.08.2021, марка обладнання відсутня. Тому, наданий документ Учасником не відповідає Формі 1 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з умовами ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Вимога про усунення невідповідностей

Після розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до умов тендерної документації. Замовник перевіряє кваліфікований електронний підпис на офіційному веб-порталі Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Проте, під час перевірки електронного підпису Учасника, було виявлено, що пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом на незахищеному носії, що суперечить вищезазначеній вимозі тендерної документації. 2. Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший еквівалентний документ виданий банком. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір/заяву про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Учасником було надано банківську гарантію від 26.09.2024 № 3083/09/A/BG, в якій в рядку «Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності)» пункту 1. «Реквізити» даної гарантії зазначена інформація про ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ГАРАНТІЇ № 3083/09/A/BG від 26 вересня 2024 року. Проте, на порушення умов п.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасником не було подано даного договору, у складі своєї тендерної пропозиції. До того ж, на підтвердження наявності грошового покриття відсутня довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший еквівалентний документ виданий банком, що суперечить вищезазначеній вимозі тендерної документації. 3. Учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 17.09.2024 за вих. №112, у пункті 13 якої зазначається про наявність штатного працівника Тукаленка Р.О. за посадою «Маляр монтажно-будівельної дільниці». Однак, відповідно до наданого Наказу № 57 від 05.09.2023 по особовому складу, посада даного працівника – маляр будівельний будівельно-монтажної дільниці. Таким чином, вбачається наявність невідповідності умовам Формі 2 Додатку № 1 до тендерної документації у поданому Учасником документі. 4. Згідно з Формою 1 Додатку № 1 до тендерної документації, якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подається: копія (-ї) договору (-ів), в якому (-их) зазначається найменування та марка (-и) транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, тощо, які мають відповідати найменуванню (-ям) та марці (-кам) свідоцтв про реєстрацію відповідної техніки/ іншим документам, що посвідчують право власності (обліку) обладнання (у разі якщо найменування та марка передбачені підтверджуючими документами). Також договір (-и) має (-ють) бути укладений (-і) на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його (їх) пролонгації, у разі якщо його (їх) строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). В підтвердження інформації щодо наявності орендованого устаткування Учасником було надано Договір оренди обладнання № 02012023-3 від 02.01.2023, що укладений з ТОВ «УК «Комфорт-Буд». З метою продовження даного договору до 31.12.2024 року між сторонами було укладено Додаткову угоду №1, однак дата підписання даного документу «25.12.2024р.». Тому, наданий документ Учасником не відповідає Формі 1 Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з умовами ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 жовтня 2024 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія"Люксбудсервіс"
#41525993
5 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2024 16:23
Додаткова Угода № 2 ТОВ БК_ЛЮКСБУДСЕРВІС.pdf зміни до договору
21 листопада 2024 16:22
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2024 12:01
Додаткова Угода № 1 ТОВ БК_ЛЮКСБУДСЕРВІС.PDF зміни до договору
31 жовтня 2024 12:01
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2024 14:18
Договір № 228В від 25.10.2024 ТОВ _Будівельна компанія_ЛЮКСБУДСЕРВІС_.PDF укладений
25 жовтня 2024 13:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Розділу ХХІІІ. МІСЦЕ ЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору № 228В від 25.10.2024 року і викласти в наступній редакції: р/р UA 25 820172 03443 3100 11000 37248 змінити на р/р UA 73 820172 03443 1100 51000 37248 в ДКСУ м. Київ; р/р UA 09 820172 03443 6100 14000 37248 змінити на р/р UA 57 820172 03443 4100 54000 37248 в ДКСУ м. Київ
Номер договору про закупівлю: 228В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнитн розділ XXІІI. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ CTOPIН» Договору наступного змісту: «ТОВ «БК «ЛЮКСБУДСЕРВІС» 10025, м.Житомир, вул. Вітрука, 9 оф.503 ЕДРПОУ 41525993 IПH 415259906255 P/pax UA298201720355989107000712335 Назва банку: Державна казначейська служба України, м. Київ МФО банка: 820172 р/р UA213348510000000026001263743 в AT ‹ПУМБ»
Номер договору про закупівлю: 228В
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML