Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до вантажних вагонів (34630000-2– Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Spare parts for vantage cars (34630000-2 - Parts of backroom and tram locomotives in a rack-type warehouse, possession for control of the backroom)
Spare parts for vantage cars (34630000-2 - Parts of backroom and tram locomotives in a rack-type warehouse, possession for control of the backroom)
Очікувана вартість
345 600 000,00 UAH
UA-2022-01-10-000991-b ● 670a59ca64f14f0e9a830039abd53df4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana Stepanivna 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 січня 2022 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 345 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 728 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до п.3.3 Р.3 та Додатку 7 ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3456000 UAH |
Publication date: | 10 січня 2022 16:12 |
Enquiries until: | 29 травня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 червня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 червня 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 345 600 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 728 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Scope of the procurement
Запасні частини до вантажних вагонів (34630000-2– Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Spare parts for vantage cars (34630000-2 - Parts of backroom and tram locomotives in a rack-type warehouse, possession for control of the backroom)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2304 шт
Балка надресорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
балка надресорна
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2022
4608 шт
Рама бокова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
рама бокова
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2022 10:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2022 10:18 |
Зміни до тендеру_5 від 18.05.2022.docx | |
18 травня 2022 10:18 |
5_ТД зч до ван.вагонів_нова редакція від 18.05.2022.docx | |
28 квітня 2022 10:33 |
Зміни до тендеру_5 від 28.04.2022.docx | |
08 квітня 2022 16:54 |
Зміни до тендеру_5 від 08.04.2022.docx | |
17 березня 2022 11:28 |
Зміни до тендеру_5 від 17.03.2022.docx | |
03 березня 2022 11:47 |
Зміни до тендеру_5 від 03.03.2022.docx | |
21 лютого 2022 13:40 |
Зміни до тендеру_5 від 21.02.2022.docx | |
16 лютого 2022 15:32 |
Зміни до тендеру_5 від 16.02.2022.docx | |
09 лютого 2022 15:05 |
Зміни до тендеру_5 від 09.02.2022.docx | |
03 лютого 2022 09:08 |
Зміни до тендеру_5 від 02.02.2022.docx | |
01 лютого 2022 13:58 |
Зміни до тендеру_5 від 01.02.2022.docx | |
26 січня 2022 15:27 |
Зміни до тендеру_5 від 26.01.2022.docx | |
10 січня 2022 16:09 |
Додаток № 9.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відносно підготовки пропозиції учасника
Дата подання: 21 січня 2022 10:30
Дата відповіді: 26 січня 2022 15:28
Опрацювавши тендерну документацію виникло питання на яке прошу надати відповідь.
А саме, згідно п. 5, п.п. 5.1 Додатку №1 тендерної документації учаснику необхідно надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик яка складається з «Вимог замовника щодо технічних вимог та характеристик продукції (товарів, робіт, послуг), які зазначені в документації» в порівнянні з пропозицією учасника. При цьому перелік вимог замовника відсутній. Хоча в попередній редакції документації у 2021 році був Додаток А «Технічні характеристики», де були зазначені конкретні вимоги замовника до нормативно технічної документації діючій на продукцію, гарантійні зобов’язання, умови зберігання і т.д.
Спираючись на викладене прошу надати пояснення, що необхідно відобразити в стовпчику «Вимоги замовника» Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), які зазначені в документації» Порівняльної таблиці п.5 пп5.1 Додатку №1 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Відносно підготовки пропозиції учасника
Дата подання: 27 січня 2022 08:11
Дата відповіді: 01 лютого 2022 14:00
Опрацювавши тендерну документацію виникло питання на яке прошу надати відповідь.
А саме, згідно п. 5, п.п. 5.1 Додатку №1 тендерної документації учаснику необхідно надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик яка складається з «Вимог замовника щодо технічних вимог та характеристик продукції (товарів, робіт, послуг), які зазначені в документації» в порівнянні з пропозицією учасника. При цьому перелік вимог замовника відсутній. Хоча в попередній редакції документації у 2021 році був Додаток А «Технічні характеристики», де були зазначені конкретні вимоги замовника до нормативно технічної документації діючій на продукцію, гарантійні зобов’язання, умови зберігання і т.д.
Спираючись на викладене прошу надати пояснення, що необхідно відобразити в стовпчику «Вимоги замовника» Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), які зазначені в документації» Порівняльної таблиці п.5 пп5.1 Додатку №1 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник вніс зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-10-000991-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРЕСУРСИ", Код ЄДРПОУ:01882172
Дата подання: 19 січня 2022 15:59
Внесення змін до тендерної документації.
Повідомляємо, що наше підприємство має можливість постачання потрібної Вам продукції та має намір взяти участь в закупівлі UA-2022-01-10-000991-b, класифікація за ДК 021:2015 - 34630000-2 (Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; для контролю залізничного руху), а саме балка надресорна в кількості 2 304 штуки, та рама бокова в кількості 4 608 штук. Кількість продукції, оголошений Вами в тендерній документації закупівлі, ринком постачальників об’єктивно вважається неможливим до постачання на запропонованих Вами умовах. Тобто, зазначені умови постачання і оплати повністю унеможливлюють закупку Вашим підприємством вказаного товару в повному обсязі. Також наголошуємо на тому, що Згідно ст.5 закону України «Про публічні закупівлі» проведення процедури відкритих торгів передбачає добросовісну конкуренцію серед учасників та максимальну ефективність і економію для потреб Замовника. Вимагаємо поділити дану закупівлю на 4 або 5 лотів, з метою можливості постачання хоча б частини кількості потрібної Вам продукції. Також вимагаємо змінити істотні умови тендерної документації в частинах: умови оплати на термін «на протязі 15 банківських днів», та змінити умови поставки (додаток 3) « строк поставки продукції на протязі 60 календарних днів», у разі вищенаведених змін, Ваше підприємство матиме реальну можливість закупівлі потрібної Вам продукції у повному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 19 січня 2022 16:34
Причина: Помилково дана вимога загружена на даний тендер
Номер вимоги: UA-2022-01-10-000991-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АЗОВМАШ, Код ЄДРПОУ:40421945
Дата подання: 30 січня 2022 18:15
щодо внесення змін до тендерної документації
вимога наведена у вкладеному листі
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2022 09:11
Замовник інформує,
щодо п.1.1- доповнення тендерної документації орієнтовним графіком – внесення змін є недоцільним;
щодо п.1.2 - внесення змін до Додатка 3 - внесено зміни в тендерну документацію;
щодо п.1.3 - внесення змін до Додатка 9 – внесення змін є недоцільним;
щодо п.2 – збільшення очікуваної вартості – відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі;
щодо п.3.5 та п.3.6 – внесення змін до Додатків 3, 9 - внесення змін є недоцільним.
щодо п.1.1- доповнення тендерної документації орієнтовним графіком – внесення змін є недоцільним;
щодо п.1.2 - внесення змін до Додатка 3 - внесено зміни в тендерну документацію;
щодо п.1.3 - внесення змін до Додатка 9 – внесення змін є недоцільним;
щодо п.2 – збільшення очікуваної вартості – відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі;
щодо п.3.5 та п.3.6 – внесення змін до Додатків 3, 9 - внесення змін є недоцільним.
Номер вимоги: UA-2022-01-10-000991-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АЗОВМАШ, Код ЄДРПОУ:40421945
Дата подання: 16 лютого 2022 16:23
щодо подовження строків подання тендерних пропозицій
щодо подовження строків подання тендерних пропозицій
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2022 13:42
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Номер вимоги: UA-2022-01-10-000991-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АЗОВМАШ, Код ЄДРПОУ:40421945
Дата подання: 18 лютого 2022 20:32
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2022 13:43
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Номер вимоги: UA-2022-01-10-000991-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АЗОВМАШ, Код ЄДРПОУ:40421945
Дата подання: 21 лютого 2022 15:31
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2022 17:47
З огляду на ситуацію, що склалася в державі 24 лютого, замовник розгляне Ваше звернення пізніше. Сподіваємося на розуміння.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 червня 2022 15:34 |
Кінець періоду оскарження: | 18 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 07 червня 2022 15:34 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, що також продовжено з 05 години 30 хвилин 25.04.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 № 259/2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-IX. Також затверджено Указ Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким постановлено часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указом Президента України від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженим Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, та Указом Президента України від 18.04.2022 № 259/2022, затвердженим Законом України від 21.04.2022 № 212-IX), строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб, що унеможливлюють виконання норм Закону. Враховуючи вищевикладене, наявні підстави визнати тендер таким, що не відбувся. ВИРІШЕНО: На підставі п. 1 ч. 5 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» та висновку ТПП України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1, обумовлених дією на території України воєнного стану, введеного Указом від 24.02.22 №64/2022 президента України і подовження дії воєнного стану в Україні згідно з Указами Президента України від 14.03.22 № 133/2022, 18.04.2022 № 259/2022 та від 17.05.2022 № 341/2022, що унеможливлює виконання зобов’язань передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» - визнати тендер таким, що не відбувся, за процедурою закупівлі Запасних частин до вантажних вагонів (34630000-2– Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху) (оголошення у ЦБД № UA-2022-01-10-000991-b). |
Документи:
07 червня 2022 15:34
|
Електронний підпис |
07 червня 2022 15:33
|
Протокол_5.docx |