Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт Одеської спеціалізованої школи № 35 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, проспект Гагаріна, 3 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
Очікувана вартість
1 028 860,10 UAH
UA-2021-04-03-000242-a ● 66ff6a40f70b4b5f9209a22761cb77cd
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 40703130 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134 |
Контактна особа: |
Сафронова Ірина +380487069772 buh_prim134@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2021 20:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 028 860,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 144,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30865.8 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт Одеської спеціалізованої школи № 35 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, проспект Гагаріна, 3 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
Капітальний ремонт Одеської спеціалізованої школи № 35 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, проспект Гагаріна, 3 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Одеської спеціалізованої школи № 35 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, проспект Гагаріна, 3 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2021 09:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2021 09:25 |
Оголошення та додатки 35 шк нова редакція.docx |
05 квітня 2021 09:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2021 09:25 |
Оголошення та додатки 35 шк нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про перевірку відповідності
Дата подання: 05 квітня 2021 09:57
Дата відповіді: 05 квітня 2021 15:34
Уточніт питання щодо необхідності залучення інспекційного органу (третьої сторони) так як з 1 січня 2021 року вступив в силу ДСТУ 9047:2020, який визначає порядок введеня в експлуатацію змонтованих систем пожежного захисту та яким зазначено відповідно до п. 4.2.1. та п. 6.1.ДСТУ 9047:2020 що Органи з інспектування проводять оцінку відповідності змонтованої СПЗ/ІСтаТО для доведення їх роботоздатності і відповідності проектним рішенням? На кого покладається неохідність його залучення? 2. Уразі залучення відповідного Органу з інспектування, ким оплачується вартість послуг з інспектування?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, залучення інспекційного органу (третьої сторони) та оплата вартості послуг з інспектування в сфері пожежної безпеки покладаються та проводяться за рахунок Учасника (Підрядника).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-03-000242-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:43622421
Дата подання: 06 квітня 2021 14:38
Дискримінація учасників
Шановний Замовнику! Вимагаємо прибрати Вимогу: До подання пропозиції, для коректного розрахунку вартості виконання робіт, Учасник повинен оглянути – приміщення та території, що підтверджується наданням акту огляду (обстеження) об’єкту, завірений адміністрацією закладу та керівником Замовника.
Ми завчасно, як вказано в тендерній документації надіслали лист на адресу Замовника та позашкільного навчального закладу для узгодження зручної дати та часу прибуття представників учасника на територію закладу для попереднього огляду об’єкту, але на даний лист не було зворотньої відповіді, тому, ми вирішили зателефонувати до представників Замовника та адміністрації школи. Зв’язавшись з адміністрацією школи нам поступила відповідь у відмові в проведенні огляду, говорячи, що вони не на роботі, хворіють на Covid-19, не можуть провести взагалі огляд Об’єкту у визначений Тендерною документацією час. Якщо вперший раз відповіли на дзвінок і просять перетелефонувати пізніше, то потім не відповідають та не підіймають слухавки. Також від представника школи було отримано інформацію, що перемагати в даному тендері буде учасник ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" і більше нікому акти огляду підписані не будуть. До об’єкта нас не допускають, упередженно ставляться та чинять перешкоди для ознайомлення з об’єктом та специфікацією обладнання, яке буде монтуватися. Говорять приходити на огляд 20-числа. Також Надана Замовником специфікація обладнання не дає можливості провести коректні розрахунки вартості виконання робіт. Представники школи говорять, що із ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" вони уже уклали договір, що дана організація буде монтувати і обслуговувати їхню систему і навіть систему, яка іще не пройшла процедуру тендерних торгів!
Тому, виходячи з того, що відповідають в адміністрації школи, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію прибравши акт огляду та надавши в новій редакції оновлену специфікацію обладнання, яка дозволить учасникам провести розрахунки вартості виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Ми завчасно, як вказано в тендерній документації надіслали лист на адресу Замовника та позашкільного навчального закладу для узгодження зручної дати та часу прибуття представників учасника на територію закладу для попереднього огляду об’єкту, але на даний лист не було зворотньої відповіді, тому, ми вирішили зателефонувати до представників Замовника та адміністрації школи. Зв’язавшись з адміністрацією школи нам поступила відповідь у відмові в проведенні огляду, говорячи, що вони не на роботі, хворіють на Covid-19, не можуть провести взагалі огляд Об’єкту у визначений Тендерною документацією час. Якщо вперший раз відповіли на дзвінок і просять перетелефонувати пізніше, то потім не відповідають та не підіймають слухавки. Також від представника школи було отримано інформацію, що перемагати в даному тендері буде учасник ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" і більше нікому акти огляду підписані не будуть. До об’єкта нас не допускають, упередженно ставляться та чинять перешкоди для ознайомлення з об’єктом та специфікацією обладнання, яке буде монтуватися. Говорять приходити на огляд 20-числа. Також Надана Замовником специфікація обладнання не дає можливості провести коректні розрахунки вартості виконання робіт. Представники школи говорять, що із ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" вони уже уклали договір, що дана організація буде монтувати і обслуговувати їхню систему і навіть систему, яка іще не пройшла процедуру тендерних торгів!
Тому, виходячи з того, що відповідають в адміністрації школи, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію прибравши акт огляду та надавши в новій редакції оновлену специфікацію обладнання, яка дозволить учасникам провести розрахунки вартості виконання робіт.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2021 15:23
Шановний Учасник, щодо Вашого оскарження по даній закупівлі, повідомляємо наступне.
По-перше, звертаємо увагу, що Замовник формує умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі з урахуванням норм чинного законодавства та жодним чином не встановлює вимоги до закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
По-друге, Замовником при підготовленні Оголошення враховано всі обмеження у зв’язку з запобігання поширенню коронавірусної хвороби Сovid-19, тому й необхідно надіслати лист на адресу Замовника та закладу для узгодження зручної дати та часу прибуття представників учасника на територію закладу для попереднього огляду об’єкту. Після узгодження дати та часу, доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним.
По-третє, доводимо до Вашого відома, що заклади працюють за штатним розкладом (будні дні з 8.00 до 17.00). Крім того, у разі відсутності керівника, акти огляду підписують тимчасово виконуючі обов’язки. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості щодо виконання робіт і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не є дискримінаційною та не порушує права Учасників.
По-перше, звертаємо увагу, що Замовник формує умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі з урахуванням норм чинного законодавства та жодним чином не встановлює вимоги до закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
По-друге, Замовником при підготовленні Оголошення враховано всі обмеження у зв’язку з запобігання поширенню коронавірусної хвороби Сovid-19, тому й необхідно надіслати лист на адресу Замовника та закладу для узгодження зручної дати та часу прибуття представників учасника на територію закладу для попереднього огляду об’єкту. Після узгодження дати та часу, доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним.
По-третє, доводимо до Вашого відома, що заклади працюють за штатним розкладом (будні дні з 8.00 до 17.00). Крім того, у разі відсутності керівника, акти огляду підписують тимчасово виконуючі обов’язки. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості щодо виконання робіт і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не є дискримінаційною та не порушує права Учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Переможець |
960 384,20
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2021 15:17
|
SCAN0300.PDF | зміни до договору |
20 жовтня 2021 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 15:20
|
дог 35.PDF | укладений |
26 квітня 2021 15:19
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
22 жовтня 2021 17:29
|
960 384,20 UAH | UA148201720344241020102096633 КУ"ЦФГДЗУСО Приморського р-у м.Одеси" |
UA153348510000000002600193301 ПП"СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, за взаємною згодою вирішили внести зміни до п. 4.1. розділу 4 "Термін виконання робіт". Додаток № 1 "Календарний графік виконання робіт" та Додаток №2 "План фінансування об'єкту" до Договору викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 35-СШ-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |