Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
The current average repair of the road of general using of local importance O1701378 Mostovivshchyna-Velyki Krynky-Globine on the site km9+800-km43+765 of the Velykobagachanskyi and Globinskyi districts of the Poltava region (separate sites) (code DK 021: 2015 - 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" |
Код ЄДРПОУ: | 41984916 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1 |
Контактна особа: |
Басан Олексій Ігорович +380532502661 abasan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | GovE SE "Agency of Local Roads of Poltava Region" |
National ID: | 41984916 |
Contact point: |
+380532502661 abasan@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2020 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 11:29 |
Очікувана вартість: | 56 065 742,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 280 328,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 900000 UAH |
Publication date: | 16 грудня 2020 17:08 |
Enquiries until: | 10 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 січня 2021 23:00 |
Information
Estimated total value: | 56 065 742 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 280 329 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3-х місяців, а невикористані кошти повернути Замовнику (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | ЗАМОВНИК здійснює розрахунки з ПІДРЯДНИКОМ за надані послуги на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування ЗАМОВНИКА. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2021 19:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2021 19:17 |
таблиця змiн 1.doc | |
12 січня 2021 19:17 |
ТД нова редакція 1.docx | |
06 січня 2021 16:10 |
таблиця змiн.doc | |
06 січня 2021 16:10 |
ТД нова редакція.docx | |
16 грудня 2020 17:09 |
ТД.docx |
12 січня 2021 19:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 січня 2021 19:17 |
таблиця змiн 1.doc
|
||||||
12 січня 2021 19:17 |
ТД нова редакція 1.docx
|
||||||
06 січня 2021 16:10 |
таблиця змiн.doc
|
||||||
06 січня 2021 16:10 |
ТД нова редакція.docx
|
||||||
16 грудня 2020 17:09 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В тендерній документації наявна вимога щодо надання разом з довідкою про залучення співвиконавців копій діючих на весь період надання послуг, необхідних дозволів на виконання всіх робіт з підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки (якщо вищевказане необхідне для надання заявлених послуг).
Виходячи із змісту тендерної документації Замовника дана вимога стосується лише співвиконавців, проте не відноситься до самого учасника.
Дана вимога тендерної документації є дискримінуючою та обмежуючою і унеможливлює участь у процедурі відкритих торгів тих підрядних підприємств, що можуть якісно надати послуги з поточного середнього ремонту за предметом закупівлі.
Таким чином, на підставі всього вищевикладеного, вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу щодо надання разом з довідкою про залучення співвиконавців копій діючих на весь період надання послуг, необхідних дозволів на виконання всіх робіт з підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки (якщо вищевказане необхідне для надання заявлених послуг) шляхом її виключення з тендерної документації та внесення відповідних змін до тендерної документації.
В іншому випадку наше підприємство буде вимушене звернутись до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Подані вимоги (скарги) на рішення Замовника про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ДАНКО», звернені до замовника, не стосуються повідомлення причин невідповідності його пропозиції умовам тендерних документацій, зокрема технічній специфікації, та /або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Всупереч ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ДАНКО» вимагає не надання замовником додаткової інформації про причини невідповідності, а просить скасувати свої рішення щодо відхилення тендерних пропозицій.
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачається процесуальний порядок та відсутня технічна можливість авторизованого електронного майданчика для скасування замовником рішення щодо відхилення тендерної пропозиції за вимогами учасника.
Скарги до процедури
Дата подання: 11 січня 2021 21:48
Дата подання: 28 лютого 2021 20:34
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-30-000013 ● 9db21b8469534c64b1f74733684e1002
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2021 11:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.03.2021 № 226
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 24.03.2021 № 003100-18/3717-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 30.03.2021 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-12-16-007794-a, 16.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-02 14:31:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина – Великі Кринки - Глобине на ділянці км9+800-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками) (код ДК 021:2015 – 45230000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-16-007794-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. яким чином переможець торгів Приватне підприємство «ДОРСЕРВІС КПК» підтвердив наявність автомобіля-самоскида вантажопідйомністю 15-30 т (п.3.2 Додатку 2 до тендерної документації)? Згідно даних сайту офіційного дилера HOWO в Україні – компанії ТОВ «НВФ «МІДАС» (http://www.npf-midas.com.ua/avto_samosvaly.php) самоскид Howo ZZ3317N3061, відомості щодо якого надані в довідці від 19.01.2021 Вих.27, має вантажопідйомність 31 000 кг.
2. чому допущено до аукціону тендерну пропозицію Приватного підприємства «ДОРСЕРВІС КПК», в якій відсутня Інформація про наявність виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки відповідно до таблиці 6 Додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-07 15:09:54
Пояснення
1. Стосовно підтвердження наявності у переможця торгів ПП Дорсервіс КПК автомобіля-самоскида вантажопідйомністю 15-30 т. У складі тендерної пропозиції учасником надано свідоцтво про реєстрації транспортного засобі СХЕ 502800, згідно якого повна маса автомобіля становить 39980 кг., а маса без навантаження 14980 кг. Різниця між повною масою і масою без навантаження і є вантажопідйомністю автомобіля, що становить 25000 кг.
2. Стосовно допущення до аукціону тендерну пропозицію ПП Дорсервіс КПК, в якій відсутня інформація про наявність виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки відповідно до таблиці 6 Додатку 2 тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасника надано Інформацію про наявність виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалі та базування дорожньої техніки № 31 від 19.01.2021 року. У відповідності до вимог тендерної документації, на підтвердження наявності виробничої бази надано договір суборенди № 01/07/1 від 01.07.2017 року, що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-07 16:02:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина – Великі Кринки - Глобине на ділянці км9+800-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками) (код ДК 021:2015 – 45230000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-16-007794-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. якими документами учасник торгів Приватне підприємство «ДОРСЕРВІС КПК» підтвердив повноваження посадової особи? (п.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації).
2. чому не відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Лубенське шляхово-будівельне управління №9»?
в складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Лубенське шляхово-будівельне управління №9» надано договір на оренду АБЗ від 01.06.2020 № 1/06/20, що складений з порушенням вимог частини 3 ст. 238 Цивільного кодексу України.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-12 16:34:34
Пояснення
1. Стосовно підтвердження права підпису посадової особи . У складі тендерної пропозиції учасника надано Наказ №К-5 від 03.06.2016 року про призначення директора та Статут підприємства (в т.ч п. 5.6.). Вказані документи подані у відповідності до вимого Тендерної документації та підтверджують право підпису директора Телешуна С.Г.
2. Стосовно другого питання правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» не є контролюючим органом у сфері укладання договорів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
висновок оскаржено до суду
2021-04-23 13:47:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 440/4092/21 від 27.04.2021 року |
Дата публікації: | 11 травня 2021 |
Документи:
11 травня 2021 10:00
|
Електронний підпис |
11 травня 2021 09:57
|
ухвала |
11 травня 2021 09:54
|
Позовна заява |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" |
Код ЄДРПОУ: | 41984916 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ М-БУД ГРУП | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Данко | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" |
55 624 805,88
UAH з ПДВ
|
55 624 805,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" |
55 825 320,00
UAH з ПДВ
|
55 825 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
56 050 000,00
UAH з ПДВ
|
56 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" #37948128 |
Переможець |
55 624 805,88
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 17:33
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 16:43
|
ДУ 3 -Дорсервіс КПК.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2021 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 15:51
|
ДУ 1 Мостовівщина -В.Крики-Глобине 9_800 - 43_765.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2021 17:12
|
Договір | укладений |
28 квітня 2021 17:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовились внести зміни до Додатку № 2 Договору підряду № 03-24/21-27 від 23.04.2021р. на надання послуг по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина – Великі Кринки - Глобине на ділянці км9+800-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)» (код ДК 021:2015 – 45230000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та викласти його у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/21-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу 3 «ДОГОВІРНА ЦІНА» та Додатку № 1 Договору підряду № 03-24/21-27 від 23.04.2021р. на надання послуг по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина – Великі Кринки - Глобине на ділянці км9+800-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)» (код ДК 021:2015 – 45230000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір підряду) та викласти їх у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/21-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |