Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Устилузька міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04051388 |
Місцезнаходження: | 44731, Україна , Волинська обл., Устилуг, вул. Володимирська 40 |
Контактна особа: |
Батоговська Тетяна Павлівна 380637951939 ustylugmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2023 12:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2023 13:32 |
Початок аукціону: | 30 червня 2023 13:32 |
Очікувана вартість: | 1 559 072,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 590,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Більш детально у тендерній документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Більш детально у тендерній документації. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2023 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2023 15:03 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення,очікуваної вартості предмета закупівлі.docx | |
21 червня 2023 12:58 |
ТД Поточний ремонт вул. Шевченка Рогожани.docx | |
21 червня 2023 12:58 |
Додаток 7 Проект договору.docx |
23 червня 2023 15:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 червня 2023 15:03 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення,очікуваної вартості предмета закупівлі.docx
|
|||
21 червня 2023 12:58 |
ТД Поточний ремонт вул. Шевченка Рогожани.docx
|
|||
21 червня 2023 12:58 |
Додаток 7 Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-15-000029 ● c7e3716415ea4a6da702c5e761f3b755
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2023 17:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.08.2023 Одеса № 199
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 15.08.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.08.2023 № 199
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
13 UA-2023-06-21-008162-a 21.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-25 16:44:42
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі приватного акціонерного товариства «Ковельське шляхово-будівельне управління № 63» (далі – ПрАТ «Ковельське ШБУ-63») вимогам пункту 1.1.1 розділу 1.1 Додатка № 2 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником ПрАТ «Ковельське ШБУ-63» не було надане свідоцтво про реєстрацію машини, що посвідчує право власності учасника на коток BW 184 AD 1999р, вказаний у пункті 12 Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) від 27.06.2023 № 987?
При цьому відповідно до вимог пункту 1.1.1 розділу 1.1 Додатка № 2 до ТД в підтвердження відомостей, вказаних в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт/надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання – Додаток № 3 до Тендерної документації), учасник, у разі залучення власної техніки, надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів.
Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2009 № 694 (далі – Порядок), відомча реєстрація, перереєстрація, тимчасова реєстрація та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів проводяться територіальними органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Відповідно до пункту 5 Порядку на кожну зареєстровану машину видається свідоцтво про реєстрацію машини або талон тимчасового обліку машини, зразки яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.1992 № 47, та номерний знак, що виготовляється згідно з державними стандартами.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-30 15:16:49
Відповідь на запит Дераудитслужби України
На Ваш запит стосовно обгрунтування рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі від 25.08.2023 16:44, пояснюємо наступне:
Згідно вимог Додатка № 2 до тендерної документації (далі – ТД) встановлено інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, згідно з п. 1.1.1 Додатку №2 до Тендерної документації передбачено:
«Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт/надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) (надалі – Інформація про наявність техніки), яка повинна містити інформацію встановлену Таблицею №1. В підтвердження відомостей, вказаних в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт/надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання – Додаток № 3 до Тендерної документації), учасник, у разі залучення власної техніки, надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку)». ПрАТ «Ковельське ШБУ №63» у складі своєї тендерної пропозиції надало довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт/надання послуг №987 від 27 червня 2023 року із 31 найменуванням техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування). Відповідно до проектно-кошторисної документації - робочого проекту Поточний ремонт вулиці Шевченка в селі Рогожани Володимирського району Волинської області, затвердженої рішенням виконавчого комітету Устилузької міської ради №6/6 від 12.05.2023 року на підставі якої розроблялась Технічна специфікація (Додаток № 3 до тендерної документації) у відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01 в розділі ІІ Будівельні машини і механізми необхідна кількість котків дорожніх самохідних для проведення поточного ремонту визначена в кількості 3 одиниці різної маси, а саме 8 т, 13 т та 16 т. Учасником закупівлі ПрАТ «Ковельське ШБУ №63» відповідно до вимог Технічного завдання ТД надано свідоцтва про реєстрацію на 5 котків дорожніх ( п. 8-11 та п. 13 довідки №987), Враховуючи вищевказане ПрАТ «Ковельське ШБУ №63» в повному обсязі виконало умови тендерної документації щодо підтвердження мінімальної кількості котків дорожніх та відповідає кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Додаток: - сканкопія відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 – 2 арк.
Уповноважена особа
Устилузької міської ради Тетяна БАТОГОВСЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-06-21-008162-a. За результатами моніторингу закупівлі Південним офісом Державної аудиторської служби опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі: Поточний ремонт вулиці Шевченка в селі Рогожани Володимирського району Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») Поряд з цим Південним офісом Держаудитслужби зобов’язано Замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник категорично не погоджується з висновками Південного офісу Державної аудиторської служби, заперечує наявність будь-яких порушень під час проведення даних відкритих торгів з особливостями та, користуючись наданим Законом правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу цієї процедури закупівлі. Згідно вимог Додатка № 2 до тендерної документації (далі – ТД) встановлено інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, згідно з п. 1.1.1 Додатку №2 до Тендерної документації передбачено: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт/надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) (надалі – Інформація про наявність техніки), яка повинна містити інформацію встановлену Таблицею №1. В підтвердження відомостей, вказаних в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт/надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання – Додаток № 3 до Тендерної документації), учасник, у разі залучення власної техніки, надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку)». ПрАТ «Ковельське ШБУ №63» у складі своєї тендерної пропозиції надало довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт/надання послуг №987 від 27 червня 2023 року із 31 найменуванням техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування). Відповідно до проектно-кошторисної документації - робочого проекту Поточний ремонт вулиці Шевченка в селі Рогожани Володимирського району Волинської області, затвердженої рішенням виконавчого комітету Устилузької міської ради №6/6 від 12.05.2023 року на підставі якої розроблялась Технічна специфікація (Додаток № 3 до тендерної документації) у відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01 в розділі ІІ Будівельні машини і механізми необхідна кількість котків дорожніх самохідних для проведення поточного ремонту визначена в кількості 3 одиниці різної маси, а саме 8 т, 13 т та 16 т. Учасником закупівлі ПрАТ «Ковельське ШБУ №63» відповідно до вимог Технічного завдання тендерної документації надано свідоцтва про реєстрацію на 5 котків дорожніх (пункти 8-11 та пункт 13 довідки №987 від 27.06.23 р.). Таким чином, учасником ПрАТ «Ковельське ШБУ №63» в повному обсязі виконано умови тендерної документації щодо підтвердження мінімальної кількості котків дорожніх. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на 5 котків, що теж перевищує мінімальні вимоги тендерної документації. Відповідно, вимоги тендерної документації в даній частині ПрАТ «Ковельське ШБУ №63» є виконаними, а сам Учасник відповідає кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Враховуючи вищенаведене, зазначаємо, що висновок Південного офісу Держаудитслужби щодо наявності порушень абзацу 5 підпукту 2 пункту 44 Особливостей є повністю надуманим та таким, що суперечить дійсності. Відповідно до ч. 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Устилузька міська рада має намір скористатися правом оскарження даного висновку в суді.
2023-09-05 17:09:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Устилузькою міською радою 15.08.2023 надіслано позовну заяву до Волинського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 15 вересня 2023 |
Номер відкриття провадження: | №140/29931/23 |
Дата відкриття провадження: | 26 вересня 2023 |
Документи:
27 вересня 2023 15:25
|
Електронний підпис |
15 вересня 2023 16:14
|
Електронний підпис |
15 вересня 2023 16:14
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2023 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" |
1 276 004,40
UAH з ПДВ
|
1 228 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" |
1 288 792,10
UAH з ПДВ
|
1 233 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОСТРАНС" |
1 298 999,20
UAH з ПДВ
|
1 276 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" #03449019 |
Переможець |
1 228 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 14:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2023 15:08
|
Додаткова угода №1 від 04.08.23.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2023 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 12:47
|
Договір 92 від 11.07.23.PDF | укладений |
12 липня 2023 12:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна найменування сторони по договору |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |