Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Protection of objects, implementation of the crossing regime in bus parks, bus maintenance stations, administrative buildings of KP "Kyivpastrans", code 79710000-4 according to DK 021:2015 "Security services".
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Світлана Петрова +380955001023 petrovakpt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS" |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Svitlana Petrova +380955001023 petrovakpt@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2022 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2022 12:22 |
Очікувана вартість: | 36 376 250,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 181 881,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової або банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) страхової або банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті страхової або банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Подання, отримання страхової або банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Страхова або банківська гарантія повинна бути безвідкличною і безумовною (згідно з якими перший зобов’язання несе банк), має містити реквізити та бути оформлена відповідно до вимог Наказу МЕРТУ № 2628 від 14 грудня 2020 року "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", Положення “Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року за №639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5). Більш детальну інформацію зазначено в пункті 2 Розділу ІІІ Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотки) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. Переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Більш детальну інформацію зазначено в пункті 6 Розділу VІ Тендерної документації. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації. |
Publication date: | 26 вересня 2022 16:54 |
Enquiries until: | 19 жовтня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 жовтня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 жовтня 2022 09:00 |
Information
Estimated total value: | 36 376 250 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 181 881 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється щомісячно згідно виставленого рахунку Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2022 16:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2022 16:52 |
ТД Охорона АП, СТО автобусів, адмін. будівлях КП «Київпастранс».docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-09-000039 ● dd75a67708444097b082589b00f5b1b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2023 13:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.01.2023 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2022-09-26-010331-a 26.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-12 15:18:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі охорони об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, станцій технічного обслуговування автобусів, адміністративних будівлях КП «Київпастранс» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-26-010331-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-13 17:17:54
відповідь
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 12 січня 2023р. 15:18 до процедури закупівлі: Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, Станції технічного обслуговування автобусів, адміністративних будівлях КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-09-26-010331-a, про надання пояснень:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Відповідь:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
- джерелом фінансування даної закупівлі є власні кошти підприємства (ціна закупівлі формувалась виходячи з аналізу виконання даного виду послуг по місту Києву);
Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є вимоги до якісних характеристик даної послуги передбачені діючими державними законодавчими актами, посилання на які наведені в технічних вимогах. Розмір витрат та очікувана вартість даної закупівлі визначена виходячи з аналізу виконання даного виду послуг по місту Києву. Очікувана вартість послуг визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ДП «Агентство професійної безпеки «АТЛАНТ», ТОВ «МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС».
2. Інформація та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Повідомляємо, що Дочірнє Підприємство "ДЕЛЬТА СЕРВІС", виконало вимоги відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації та пункту 4.7.1 договору від 09.12.2022 № 53.22-96.
На підтвердження інформації стосовно сплати Виконавцем забезпечувального (гарантійного) платежу, надаємо копію платіжного доручення, а саме:
- копія платіжного доручення від 29 листопада 2022 року №100 на загальну суму 181 476,54 грн. ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС».
Додається:
- Відповідь УО на запит на 1 арк.;
- Копії комерційних пропозицій на 2 арк.;
- Копія платіжного доручення від 29 листопада 2022 року №100 на загальну суму 181 476,54 грн. ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» на 1 арк..
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу 01.02.2023 оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі, згідно якого встановлено наступні порушення: - частини шістнадцятої статті 29 Закону в частині розміщення вимоги про усунення невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів: учаснику торгів ДП АПБ «Атлант» надати ліцензію ПП «СПРУТ-ЄС», в якому проходили навчання охоронці Учасника в різний період, або надати лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає адресу даних навчальних закладів, контактні номери телефонів (телефони та адреси мають бути діючими) для самостійної перевірки Замовником навчального закладу; учаснику торгів ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» надати ліцензію Центру Бойової підготовки УДСО при ГУ МВС України в м. Києві, в якому проходив навчання Шульга Борис Іванович в 2000 році, або надати лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає адресу даного навчального закладу, контактні номери телефонів (телефони та адреса мають бути діючими) для самостійної перевірки Замовником навчального закладу. - абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у зв’язку з не відхиленням тендерних пропозицій учасників ДП АПБ «Атлант» та ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» як такі, що не відповідають вимогам до учасника відповідно до законодавства, визнав переможцем ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» і уклав з ним договір. КП «Київпастранс» не погоджується з висновком Державної аудиторської служби України з огляду на наступне. Щодо порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 та абзацу першого частини шістнадцятої статті 29 Закону. Відповідно до вимог підпункту 2.2. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пп.2.1., що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: документи про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником третього розряду (свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації охоронника не менше третього розряду державного зразка), з наданням нотаріально завіреної копії ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання працівники учасника або печаткою ліцензіата. У разі неможливості надання копій ліцензій начальних закладів, в якому (яких) проходили навчання працівники Учасника, для можливості Замовнику самостійно перевірити дійсність та відповідність документів, Учасник надає лист-пояснення в довільній формі в якому зазначає адресу даних навчальних закладів, контактні номера телефонів та відповідає за достовірність наданої інформації (Телефони та адреси мають бути діючими). Звертаємо увагу , що відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов'язаних з виконанням рішення органу оскарження. У зв’язку з чим Замовником відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» були опубліковані вимоги про усунення невідповідностей. Також необхідно зазначити, що Замовником при прийняті відповідного рішення про усунення невідповідностей по даній закупівлі було враховано попередній висновок Держаної аудиторської служби, консультації Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, а також проаналізовано рішення Антимонопольного комітету України, винесені за результатами розгляду скарг та встановлено наступне. Приписами статті 16 Закону встановлено кваліфікаційні критерії до учасників. Частиною 3 статті 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). За змістом п. 29 ст. 1, ст. 22 Закону тендерною документацією є документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Частиною 2 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, окрім іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Абзацом 2 п.1 ч. 1 ст. 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Звертаємо Вашу увагу, що трактування Державною аудиторської службою та її територіальними органами вимог ч. 16 ст. 29 Закону щодо невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, є різним та й вимога законодавства є неоднозначною. Так, за результатами моніторингу закупівлі «Скло» код 14820000-5 за ДК 021:2015 (скло до рухомого складу типу ЛАЗ) оголошеного за № UA-2020-06-18-006469-c, проведеного Південним офісом Державної аудиторської служби, виявлено порушення ч. 16 ст. 29 Закону в частині нерозміщення Замовником у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ «Оріон Гласс Плюс», (учасником в складі тендерної пропозиції не надано протоколу (витягу з протоколу) загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту або відповідного документа). КП «Київпастранс» даний висновок було оскаржено до суду. При цьому згідно з рішенням суду від 10.02.2021 у справі №420/12982/20 суд погодився з висновком Південного офісу Держаудитслужби про те, що КП «Київпастранс» порушено вимоги Закону. Необхідно зазначити, що Антимонопольний комітет України, як орган оскарження відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», у рішеннях, винесених за результатами розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель неодноразово зазначав, що у випадку ненадання учасником документів відповідно до вимог тендерної документації замовник повинен розмістити у строк, який не може бути менших ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.06.2020 № 11064-р/пк-пз (оголошення № UA-2020-04-24-000812-a), від 18.06.2020 № 12130 (оголошення № UA-2020-04-30-000829-c),. від 05.01.2021 №128-р-пк-пз (оголошення №UA-2020-11-17-000919-c). Також, аналогічної позиції дотримується Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, яке відповідно до Закону є уповноваженим органом, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель під час надання безоплатних консультацій (відповідь Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запити №800/2020, №1562/2020). Таким чином, замовником при прийняті відповідного рішення про усунення невідповідностей по закупівлі Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, Станції технічного обслуговування автобусів, адміністративних будівлях КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2022-09-26-010331-a враховано норму Закону України «Про публічні закупівлі», а саме частину 16 статті 29. Отже, уповноважена особа КП «Київпастранс» діяла відповідно до вимог чинного законодавства.
2023-02-03 14:43:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | П "Київпастранс" 14.02.2023 подано адміністративний позов до Київського окружного адміністративного суду про визнання протитправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України |
Дата публікації: | 15 лютого 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/7029/23 |
Дата відкриття провадження: | 27 березня 2023 |
Документи:
30 березня 2023 13:19
|
Електронний підпис |
30 березня 2023 13:19
|
Електронний підпис |
15 лютого 2023 10:26
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2022 16:02
|
ДП АПБ "Атлант" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2022 16:00
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2022 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА СЕРВІС" |
36 295 308,00
UAH з ПДВ
|
36 295 308,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП АПБ "Атлант" |
36 346 250,00
UAH з ПДВ
|
36 346 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА СЕРВІС" #31507801 |
Переможець |
36 295 308,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2022 16:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2024 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 18:09
|
53.22.96(4).pdf | зміни до договору |
05 березня 2024 18:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 16:48
|
ДУ № 3 до договору 53.22.96.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2023 14:06
|
53.22-96 ДУ№2.pdf | зміни до договору |
03 березня 2023 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 12:36
|
53.22-96.pdf | укладений |
09 грудня 2022 12:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 53.22-96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 53.22-96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 53.22-96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |