Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Медичний реабілітаційний центр "Затока" МВС України |
Код ЄДРПОУ: | 14317166 |
Місцезнаходження: | 67772, Україна , Одеська обл., Затока, Вокзальна, 70 |
Контактна особа: |
Танов Іван Васильович 380932205161, 380969622835 zatoka@mvs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2021 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2021 15:56 |
Очікувана вартість: | 7 965 397,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 826,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється після виконання повного обсягу послуг. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень коштів для фінансування закупівлі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 днів після пред'явлення актів виконаних робіт форми КБ-2В та довідки форми КБ-3, підписання їх уповноваженим представником Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Здійснення попередньої оплати не передбачається. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2021 19:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2021 19:01 |
Змiни_до_тендерноi_документацii.docx | |
23 липня 2021 19:00 |
ТД_зi_змiнами.docx | |
15 липня 2021 17:20 |
Додаток_3_Технiчне_завдання.docx | |
15 липня 2021 16:39 |
Додаток_1_Цiнова_пропозицiя.docx | |
15 липня 2021 16:13 |
додаток_2_вiдкритi_торги.docx | |
15 липня 2021 16:07 |
Додаток_4_Проект_договору.docx |
23 липня 2021 19:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
23 липня 2021 19:01 |
Змiни_до_тендерноi_документацii.docx
|
||||
23 липня 2021 19:00 |
ТД_зi_змiнами.docx
|
||||
15 липня 2021 17:20 |
Додаток_3_Технiчне_завдання.docx
|
||||
15 липня 2021 16:39 |
Додаток_1_Цiнова_пропозицiя.docx
|
||||
15 липня 2021 16:13 |
додаток_2_вiдкритi_торги.docx
|
||||
15 липня 2021 16:07 |
Додаток_4_Проект_договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-13-000076 ● 2bde126dc300431e94867e03df14b691
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 15:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.08.2021 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-07-15-004522-a 15.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 11:35:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту корпусу (літ.20) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-15-004522-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-20 14:59:15
Пояснення
18 червня 2021 року отримано позитивний експертний звіт ТОВ «Перша приватна експертиза» № 18/123-06 від 18.06.2021. Експертною організацією було перевірено правильність оформлення кошторисної документації, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його кошторисну вартість, що і стало підставою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі та відповідно Наказу МРЦ «Затока» від 18.06.2021 про затвердження зведеного кошторисного розрахунку та проведення поточного ремонту корпусу (літ.20).
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі - Постанова) в частині підготовки та оприлюднення на веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розпорядникам бюджетних коштів, рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Медичний реабілітаційний центр «Затока» користується веб-сайтом https://zatoka-mrc.mvs.gov.ua/ правовласником якого є ДП «Інфотех». Оформлене «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі UA-P-2021-07-15-003071-c» направлено правовласнику для публікації на сайті.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Процедуру закупівлі відмінено відповідно до вимог пункту другого частини першої статті 32 Закону.
2021-09-07 16:37:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Телеуця Михайло Васильович |
6 998 602,00
UAH з ПДВ
|
6 998 602,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРІАДА" |
7 776 494,40
UAH з ПДВ
|
7 776 494,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Телеуця Михайло Васильович #2623816077 |
Переможець |
6 998 602,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2021 15:55
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2021 14:48 |
Кінець періоду оскарження: | 08 вересня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 08 вересня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | виявленно порушення законодавства при визначені процедури закупівлі- при закупівлі товарів та послуг від 133 тис. євро, або робіт від 5 млн. 150 тис.євро застосовуются відкриті торги з публікацією англійською мовою(європейські торги), які неможливо усунути |
28 серпня 2021 14:48
|
Електронний підпис |
28 серпня 2021 14:47
|
Протокол скасув.pdf |