Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОПАСНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ПОПАСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 01983654 |
Місцезнаходження: | 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, ВУЛИЦЯ СОНЯЧНА, будинок 35А |
Контактна особа: |
Закосаренко Олена Вікторівна +380509086375 clon_pp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 13:10 |
Очікувана вартість: | 1 134 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 134,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - розпорядник коштів протягом 30 календарних днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2020 16:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 16:48 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
21 лютого 2020 16:48 |
Тендерна документація.pdf | |
21 лютого 2020 16:48 |
Додаток 4.docx | |
21 лютого 2020 16:48 |
Додаток 3.docx | |
21 лютого 2020 16:48 |
Додаток 2.docx | |
21 лютого 2020 16:48 |
Додаток 1.docx | |
20 лютого 2020 15:13 |
Перелік змін до ТД.pdf |
21 лютого 2020 16:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 лютого 2020 16:48 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
||||||
21 лютого 2020 16:48 |
Тендерна документація.pdf
|
||||||
21 лютого 2020 16:48 |
Додаток 4.docx
|
||||||
21 лютого 2020 16:48 |
Додаток 3.docx
|
||||||
21 лютого 2020 16:48 |
Додаток 2.docx
|
||||||
21 лютого 2020 16:48 |
Додаток 1.docx
|
||||||
20 лютого 2020 15:13 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Доводимо до Вашого відома, що надання авторизаційного/листа-підтвердження/офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні є дискримінаційною та неправомірною відповідно до статті 3 Закону «Про публічні закупівлі». Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку.
Згідно з політикою компанії «Microsoft» «Windows», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» «Windows» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) товару, що за своїми функціональними, технічними та якісними характеристиками не допускається вказаним технічним та якісним характеристикам товару з не меншими та не гіршими технічними вимогами, ніж ті, що зазначені в технічних вимогах до предмету закупівлі.
Ураховуючи викладене, необхідності вносити зміни до тендерної документації немає потреби, оскільки постачання товару проводиться з дотриманням законодавства про авторські права та ліцензійної політики «Microsoft» «Windows».
Вимоги про усунення порушення
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
1. Доводимо до Вашого відома, що надання авторизаційного/листа-підтвердження/офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні є дискримінаційною та неправомірною відповідно до статті 3 Закону «Про публічні закупівлі». Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку.
Згідно з політикою компанії «Microsoft» «Windows», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» «Windows» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) товару, що за своїми функціональними, технічними та якісними характеристиками не допускається вказаним технічним та якісним характеристикам товару з не меншими та не гіршими технічними вимогами, ніж ті, що зазначені в технічних вимогах до предмету закупівлі.
Ураховуючи викладене, необхідності вносити зміни до тендерної документації немає потреби, оскільки постачання товару проводиться з дотриманням законодавства про авторські права та ліцензійної політики «Microsoft» «Windows».
Щоб уникнути не зрозумулості в тендерних пропозиціях учасників та запобіганню закупівлі контрафактної продукції Майкрософт прошу додати наступні вимоги до ТД:
1) Учасник повинен чітко вказувати конкретну торгову марку та модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам ТД і не є вживаним або відновленим.
2) З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного представника Microsoft в Україні (SILVER або GOLD партнера Майкрософт, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником або представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України ) про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.
ТАКОЖ ТОВ "Майкрософт Україна" - є офіційним представником виробника Microsoft Corporation на території України з 2003 року.
Продаж виключно ліцензійного програмного забезпечення покладено на партнерів Microsoft які мають спеціальний статус SILVER або GOLD.
ТОВ "МТІ" - є офіційним ОЕМ-дистриб'ютором. Наголошуємо, що є ВИКЛЮЧНО ОЕМ дистриб'ютором. Інформація підтверджується на сайті корпорації із переліком ОЕМ-дистриб'юторів за веб посиланням:
https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor
тому обмежувати участників одним лише листом від дистриб'ютора ТОВ "МТІ" не є законим.
Бо ці листи не забов'язують участника закупити ПЗ обов'язково у цього партнера або дистриб'ютора і т.д. після аукціону для поставки.
Тому Вам при поставці ОБОВ'ЗКОВО потрібно вимагати підтвердження того, що саме цей постачальник закупив потрібну кількіть ПЗ у цього партнера від якого був наданий лист.
3) Чітко вказати модель програмного забезпечення Windows 10 pro в тендерній пропозиції, та обов'язково передати замовнику ОЕМ конверти (2 шт) якщо це буде ОЕМ поставка на кожний примірник ПЗ на одному з яких повинна бути голографічна контрамарка. Інакше замовник може звернутися до правоохоронців з заявою про шахрайські дії.
На доданих фото дуже важко відрізнити оригінал від не оригінала без першого конверту на якому є галографічна контрмарка.
Тому вимагати обидва конверти при поставці ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно.
1. Доводимо до Вашого відома, що надання авторизаційного/листа-підтвердження/офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні є дискримінаційною та неправомірною відповідно до статті 3 Закону «Про публічні закупівлі». Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку.
Згідно з політикою компанії «Microsoft» «Windows», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» «Windows» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) товару, що за своїми функціональними, технічними та якісними характеристиками не допускається вказаним технічним та якісним характеристикам товару з не меншими та не гіршими технічними вимогами, ніж ті, що зазначені в технічних вимогах до предмету закупівлі.
Ураховуючи викладене, необхідності вносити зміни до тендерної документації немає потреби, оскільки постачання товару проводиться з дотриманням законодавства про авторські права та ліцензійної політики «Microsoft» «Windows».
Дана вимога не є обгрунтованою і ненесе ніякого навантаження в якості підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам.
Для підписання договору з учасником та здійснення розрахунків достатньо 1го рахунку що буде підтверджено довідкою з банку про відкриття рахунків яку ви вимагаєте, а довідка з ДФСУ про наявні всі рахунки є інформацією яку ми як учасник не маємо змоги розголошувати та оприлюднювати тому вважаємо цю вимогу дискримінаційною та вимагаємо її прибрати з ТД, у разі ігнорування вимоги, ми будемо змушені звертатись до АМКУ.
ОЕМ поставляется как на фото "оригинал1 укр" - 2 конверта и 1 диск или другая поставка на флешке, но она значительно дороже.
Только на брендовые ПК - ACER, HP, DELL виндовс устанавливают с завода и там может быть дополнительная наклейка с эмблемой Windows и может не быть наклейки с ключом, т.к. его вшивают на заводе в БИОС. На все остальные устанавливаются отдельно ОЕМ и клеится наклейка на корпус с ключом или бокс версия передается на руки с красивой упаковкой.
Бар-код нанесен на 1 конверт, подложку на 2-м конверте и на самой наклейке(подчеркнуто красным). Т.е. вы понимаете, что наклейка на системнике когда то лежала в этом конверте.
На фото "НЕ оригинал" контрабанда, большая белая наклейка имеет не такие шрифты и очень четкие в отличии от оригинала и нет галографической контрольной марки.
А просто наклейка идет без конвертов и диска
И цены на них разные:
наклейку можно купить на проме, олх от 900 грн. https://prom.ua/p654460354-windows-professionalpro-oem.html
https://prom.ua/p699146994-microsoft-windows-professional.html они даже светятся в ультрафиолете, смотрите фото на странице продавца
не оригинал в конверте там же от 1600 грн. https://prom.ua/p657599390-microsoft-windows-pro.html
оригинал только у партнеров майкрософт, которые имеют соответствующий статус и подтвержден документально или на майкрософт сторе (магазин майкрософт) - купить за 3999 в рознице.
https://soft.rozetka.com.ua/microsoft_fqc_08909/p4313048/ -- цена оригинала
Разница в цене на лицо. Поэтому требовать надо 2 конверта и проверять контр марку.
Письмо от партнера Майкрософт нужно чтобы подтвердить на начальном этапе что продавец имеет взаимоотношения с партнером Майкрософт для покупки 100% лицензии.
Но это не гарантия, что он вам ее продаст.
Гарантией будет если вы в ТД потребуете справку о том, что при поставке он обязательно предоставит письмо от партнера Майкрософт или расходную накладную, что ПО было закуплено у этого партнера в нужном количестве под ваш тендер - т.е. факт покупки, а не намерение.
Требование обязательно передать оба конверта, что большинство продавцов не делает. А без упаковочного конверта оригинал или подделка сможет сказать только экспертиза!!!
Согласен, что требования предоставить справку только от дистрибьютора ограничивает участников, т.к. мелкие предприятия или ФОП могут и не работать напрямую с дистрибьютором. Поэтому прошу расширить круг:
1) З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного представника Microsoft в Україні (SILVER або GOLD партнера Майкрософт, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником або представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України ) про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.
Вы отклоняете мое предложение, т.к. нет моей подписи на всех страницах. НО в вашей ТД есть пункт "Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов‟язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність підписів та/або печаток на окремих документах, а також технічні помилки та описки, в т.ч."
Т.е. это является не существенной ошибкой и не влияет на суть предложения. Также в практике Антимонопольного комитета есть прецендент по этому поводу, т.к. моя документация подписана еще и ЕЦП, то каждая страница моей документации соответственно несет мою подпись.
И поэтому эта причина незаконна!
Я частный предприниматель работаю без наемных сотрудников. Кто кроме меня может подписывать мои же документы, уборщица баба Клава?
Я предоставил "Довідка про підписанта" в которой указал, что таким правом имею только Я.
Еще одна не законная причина!
По поводу паспорта у вас не было требования предоставить копию обложки и всех страниц!
Зачем вам копия обложки и пустых страниц???
Давайте не путать документы для ФОПов и документы для организаций, где есть учредители, работники и т.д. и т.п.
Поэтому считаю мою дисквалификацию не обоснованной и незаконной.
Поэтому прошу отменить тендер и провести его заново и честно!
У тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність підстав для законної дискваліфікації учасника: ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, тендерний комітет вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками та схиляння тендерного комітету до відміни процедури закупівлі.
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Більш детально роз'ясненню в вкладеному листі до відповіді.
Добросовестная конкуренция - это когда ты предлагаешь достойный товар и тебе за него не стыдно. Когда ты ничего не прячешь и не утаиваешь, чтобы потом насунуть некондицию!
Я пытаюсь отстоять право государства покупать качественный товар, а вот в ваших действиях просматриваются действия на "спотворення" торгов. На придумывание липовых отговорок и закрытие глаз на такие же липовые причины у других.
Поэтому я и взываю к вашей совести чтобы вы отменили торги и провели их честно!!! Именно честно.
Мне показать Вам ваши тендера где участники признавались победителями с такими же копиями паспорта как у меня?
Параллельный тендер на закупку ПО где у победителя не на всех самописных справках есть подписи.
Поэтому это ВЫ искажаете торги, ВЫ нарушаете закон! ВЫ не хотите экономии для государства, главный принцип прозорро - максимальная экономия, при этом не жертвую качеством!
Вам показать тендер где вы купили у одного из нынешних участников ПК с б.у. жесткими дисками фирмы Ай-норис???
Вам такое качество надо? Вы даже в ТД не затребовали сертификаты на продукцию.
Было бы правильно отменить тендер и провести его заново. По закону!
Більш детально описано в листі "Відповідь на вимогу UA-2020-02-14-000804-a.b9".
Прошу дисквалифицировать Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», т.к. вы создали прецендент и дисквалифицировали несколько участников по причине:
"1.2. Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, виготовлені учасником та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника."
В тендерном предложении Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» в документах
"Гарантійний лист щодо санкцій" и "Лист-згода з проектом договору" нет подписей и печатей на всех страницах.
Попрошу объяснения по поводу вашего "зрения".
Вы отклонили мое предложение по причине:
"Разом з тендерною пропозицією учасником подається проект договору про закупівлю, згідно Додатку 4 тендерної документації разом із довідкою про уповноважену особу на підписання договору про закупівлю."
При этом вы закрыли глаза на то, что «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» не предоставил такую справку вместе с договором.
Вы закрыли глаза на 2 вещи за которые отклонили других участников. ПОЧЕМУ?
Прошу дисквалифицировать предложение «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА».
Также прошу дисквалифицировать предложение ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, т.к.
1) нет печатей на самодельных справках (додаток 3, не заверены копии договоров)
2) Western Digital HDD 3,5" 500Gb (WD5000AAKX) не выпускается уже 2 года как новый, а присутствует на рынке только восстановленный вариант (refurbished), т.е. - б.у., цена которых в 2 раза ниже от новых!
3) Требовались именно колонки с подключением в сеть 220В, а в предложении с питанием от USB.
Керуючись положеннями абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання відповідей на вимоги учасника закупівлі, пропозиція якого відхилена повідомляємо:
«Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення..».
Більш детально визначено в прикріпленому файлі
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) передбачено можливість для учасника звернутися з вимогою про усунення порушень при прийнятті тендерним комітетом рішень та дотримуватись принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, абзацом 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено: «Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.». КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОПАСНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ПОПАСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ" під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОПАСНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ПОПАСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ" (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина); (Персональний комп’ютер в комплекті) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02-14-000804-a за адресою www.prozorro.gov.ua. ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ є учасником оголошеної Вами закупівлі оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-202002-14-000804-a. У відповідності до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Стосовно відхилення пропозиції попередніх Учасників відсутні заперечення, але 06.03.2020 року протоколом тендерного комітету Ви прийняли рішення, яким переможцем закупівлі визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА». Вважаємо рішення тендерного комітету від 06.03.2020 року безпідставним, необґрунтованим та упередженим з огляду на наступне. 1. Тендерною документацією та додатками до неї встановлено наступні вимоги про надання учасниками: «Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, виготовлені учасником та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника». В складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» відсутні підписи уповноваженої особи учасника та печатку учасника на всіх документів.
«При цьому тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг"». В складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» підписав ключем «06 березня 2020 15:25 sign.p7s» не уповноваженої особи підприємства а ключем Товариства.
«Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати відповідний гарантійний лист». В складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» надав відповідний лист де погоджується з тим що його пропозиція дійсна на протязі 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій але залишаємо за собою право відмовитись в разі зміни курсу долара на міжбанку, зникнення товару з продажу, зміни ціни товару чи інших важливих причин, Це є необґрунтованим так як курс НБУ змінюється щоденно!! тому пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» не відповідає вимогам тендерної документації.
«Разом з тендерною пропозицією учасником подається проект договору про закупівлю, згідно Додатку 4 тендерної документації разом із довідкою про уповноважену особу на підписання договору про закупівлю. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів». В складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» відсутній вказаний вище документ чим порушено вимоги тендерної документації. «У складі тендерної пропозиції учасники закупівлі повинні надати інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів.» В складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» відсутні вказані вище документи чим порушено вимоги тендерної документації.
Наголошуємо, що Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може тлумачити вимоги за тендерною документацією іншим чином, ніж це прописано в умовах закупівлі. Тендерний комітет повинен відхиляти тендерну пропозицію учасника закупівлі у випадку наявності істотних порушень в складі тендерної пропозиції, що не дає можливість підтвердити кваліфікацію учасника або його відповідність вимогам тендерної документації. В зв’язку з викладеним вище, вважаю дії Замовника щодо визначення переможцем закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТУКРАЇНА» неправомірними, адже тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
ВИМАГАЄМО: 1. Добровільно усунути порушення шляхом скасування рішення про визначення переможцем закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА». 2. Розглянути наступну пропозицію на її відповідність вимогам тендерної документації.
У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 Закону до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Керуючись положеннями абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання відповідей на вимоги учасника закупівлі, пропозиція якого відхилена повідомляємо:
«Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення..»
Требую Ваше объяснения по двояким условиям квалификации участников. Вы отклоняете всех участников по причине:
"1.2. Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, виготовлені учасником та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника."
в предложении ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ не все документы заверены должным образом, "25. Додаток 3 Технічні характеристики" нет печатей и подписей на всех страницах. Не заверены ксерокопии аналогичных договоров.
Почему двоякие стандарты?
Во вторых участник предлагает жесткие диски Western Digital HDD 3,5" 500Gb (WD5000AAKX) которые не выпускается уже более 2-х лет как новые, а присутствует на рынке только восстановленный вариант (refurbished), т.е. - б.у., цена которых в 2 раза ниже от новых! И соответственно срок службы таких изделий гораздо меньше, что противоречит принципам максимальной экономии!
ПОЧЕМУ ВЫ СОГЛАШАЕТЕСЬ ПОКУПАТЬ Б.У. товар? Вам мало прошлой вашей покупки?
В третьих Вы в ТД требуете тип подключения колонок через сеть 220В. Вы не указали просто колонки, у вас было четкое требование - питание 220В. Такие колонки идут дороже.
Участник предлагает Вам колонки с питанием от USB. Если Вам было все равно, то зачем выставлять такие требования. Так можно было и клавиатуры с мышками предложить PS/2 они дешевле, ну и что что вы хотели USB. И монитор можно было на TN матрице - ведь какая разница.
Окрім цього, тендерний комітет вбачає в діях Учасника - ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками та схиляння тендерного комітету до відміни процедури закупівлі.
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону.
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства
За наслідком розгляду Вашої Вимоги, тендерним комітетом прийнято рішення про відсутність підстав для її задоволення.
Детально проанализировав Ваши закупки со специалистами из ГО можно прийти к выводу о сговоре двух участников:
ФОП ЛОЛА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
речь идет о тендерах
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-14-000804-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-17-001527-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-14-002063-b
У них есть еще совместные тендера по такой схеме, но сейчас не о них.
Для того чтобы тендер состоялся нужно 2 участника - у первого все хорошо с документами, а у второго не очень, так надо ведь победить должен именно первый. Во всех трех тендерах ФОП ЛОЛА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ (ЛОЛ) статический участник у которого цена немного выше чем у "нужного ФОПа", у него нет ни одной (из 3-х) банковской гарантии и других документов, зачем тратить лишние деньги. А если "нужного ФОПа" начнут обижать - кто то поставит цену ниже, то ЛОЛ сразу начинает очень сильно демпинговать цену, тем самым искажая торги и нарушая принципы честной конкуренции.
По этим двум ребятам будет обращение в полицию!
А теперь возникает вопрос по поводу сговора с вашим тендерным комитетом. Был сговор или нет?
Вы как то странно отклоняете участников за формальные, не существенные нарушения, при этом не видите нарушений в действиях ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ. Протех айти вы сделали победителем для отвода глаз, чтобы ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ отстоял для показухи свое право быть победителем. Но о его недочетах я указал вам выше в обращении.
А вот самое интересное по двум остальным тендерам.
В них вы признаете победителем ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ в течении 5 дней который должен предоставить справки "Учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати: ... "
Если такие справки не предоставлены, то Вы имеете право ЗАТРЕБОВАТЬ БАНКОВСКУЮ ГАРАНТИЮ.
Примечание к додатку № 2: "б) усі довідки, що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством, повинні
бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції;"
6 марта 2020 года ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ как победитель прикрепляет в в тендере на закупку ПО и в тендере на закупку принтеров скан копию - "28. Довідка МВС.pdf", в которой говорится, что "станом на 17.04.2019", т.е. она действительна до 16.05.2019 года, а на дворе был 06.03.2020г.
Т.е. справка была просрочена на 10 месяцев!!!
Куда Вы смотрели? Или почему вы закрыли на это глаза?
Поэтому прошу Вас отменить ваше решение по признанию победителем ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ в тендерах
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-17-001527-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-14-002063-b
и взыскать с него банковскую гарантию в пользу вашего коммунального предприятия, по каждому из тендеров.
Давайте жить честно!
У тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Если Вы уверены что я нарушаю закон, подайте на меня в суд!
1) Требую Ваше объяснения по двояким условиям квалификации участников. Вы отклоняете всех участников по причине:
"1.2. Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, виготовлені учасником та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника."
в предложении ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ не все документы заверены должным образом, "25. Додаток 3 Технічні характеристики" нет печатей и подписей на всех страницах.
Почему тогда вы отклонили по данной причине всех участников, а для этого делаете поблажку? Разве это не двоякие стандарты?
2) По поводу HDD это не предположение, а утверждение.
Во вложении скриншот из оптового дилерского портала. Обвел для вас красным нужные слова. Гарантия на новое устройство 24 месяца!
Вот ссылка на розетку, почитайте отзывы:
https://hard.rozetka.com.ua/69072704/p69072704/comments/
Погуглите, новые ТАКОЙ МОДЕЛИ не продаются уже больше 2-х лет!!!
3) "Учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати: ... "
Если такие справки не предоставлены, то Вы имеете право ЗАТРЕБОВАТЬ БАНКОВСКУЮ ГАРАНТИЮ.
Примечание к додатку № 2: "б) усі довідки, що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством, повинні
бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції;"
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
13 березня 2020 16:5628. Довідка МВС.pdf
13 березня 2020 16:5629. Довідка НАЗК.pdf
загружает документы, которые просрочены уже как 10 месяцев!!! Т.е. нужные документы в течении 5 дней не были загружены!
Прошу взыскать банковскую гарантию по этому тендеру в пользу вашего учреждения и отменить Ваше не правоправное решение по признанию его победителем!
Вы отклонили предложение Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» за отсутствие печатей на 2-х документах. Эти документы на качество товара ни как не влияли, но вы отклонили их предложение. Копия вашего решения прилагается во вложении.
В предложении ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ в файле - 25. Додаток 3 Технічні характеристики.pdf содержится 3 документа, 2 из которых не заверены должным образом!!! Эти документы отвечают за тендерное предложении и технические характеристики товара, соответственно и за качество.
Почему у одних посредственных 2 документа не заверенных это плохо, а у других 2 важных не заверенных - это хорошо???
Я думаю это очень важный вопрос для общественности и для АМКУ и аудиторской службы.
Окрім цього, тендерний комітет вбачає в діях Учасника - ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками та схиляння тендерного комітету до відміни процедури закупівлі.
Я так и не увидел ответа на вопрос почему вы не отклоняете предложение участника который не предоставил действительные справки о несудимости?
По данному тендеру
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-14-000804-a
и по тендерам
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-17-001527-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-14-002063-b
В вашей ТД вы требуете от участника победителя:
"Учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати: ... справку из налоговой и МВД"
При этом - Примечание к додатку № 2: "б) усі довідки, що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством, повинні бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції;"
13 марта 2020 года ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ как победитель прикрепляет скан копию - "28. Довідка МВС.pdf", в которой говорится, что "станом на 17.04.2019", т.е. она действительна до 16.05.2019 года. Данный документ ДЕЙСТВИТЕЛЕН 30 ДНЕЙ!
Я к вам обратился через систему 15 марта, т.е. у участника было еще 2 дня предоставить достоверную справку, что он не удосужился сделать. 6 марта в двух других тендерах и 13 марта были прикреплены одни и те же просроченные на 10 месяцев справки.
Почему вы закрыли на это глаза? В двух других тендерах и в этом также!
Дайте четкий ответ на этот вопрос!
Керуючись положеннями абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання відповідей на вимоги учасника закупівлі, пропозиція якого відхилена повідомляємо:
«Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення..».
У тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-21-000016 ● 2da5d515efcb45c48f10b9f5bcff9d41
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 14:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.04.2020 № 94
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-02-14-000804-a 14.02.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-02-14-000804-a (моніторинг номер UA-M-2020-04-21-000016). 21.04.2020 року в системі електронних торгів Prozorro опубліковано інформацію про початок моніторингу закупівлі номер UA-2020-02-14-000804-a (моніторинг номер UA-M-2020-04-21-000016). Підстава здійснення моніторингу: 1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. 13 травня 2020 року опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі. У вказаному висновку повідомлено про наступні виявлені порушення: 1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Попаснянська центральна районна лікарня Попаснянської районної ради Луганської області» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.02.2020 (зі змінами), звернення за роз’ясненням до процедури від 17.02.2020, два від 18.02.2020 та три від 20.02.02, роз’яснення Замовника від 19.02.2020, три від 20.02.2020 та 21.02.2020 відповідно, вимоги про усунення порушення від 14.02.2020, від 18.02.2020, дві від 19.02.2020, дві від 07.03.2020, дві від 10.03.2020, від 11.03.2020, від 13.03.2020, від 15.03.2020, дві від 18.03.2020 та від 23.03.2020, дві відповіді Замовника від 18.02.2020, дві від 20.02.2020, дві від 11.03.2020, дві від 12.03.2020, від 13.03.2020, від 18.03.2020, три від 23.03.2020 та від 24.03.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 05.03.2020 № 5, 6, 7, від 06.03.2020 № 8, 9, 10, від 11.03.2020 № 11 та від 13.03.2020 № 12, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОМЕЛ», фізичної особи підприємця Лола Олександр Васильович, товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-консалтингова компанія «ФРАЙ», товариства з обмеженою відповідальністю «Діавестенд комплексні рішення», фізичної особи підприємця Андрющенко Юрій Олександрович (далі – ФОП Андрющенко Ю.О.), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» та фізичної особи підприємця Вінат Артем Валентинович (далі – ФОП Вінат А.В.), повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2020, договір від 24.03.2020 № 58 (далі – Договір). За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на вимогу про усунення порушення номер UA-2020-02-14-000804-a.b11, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 15.03.2020, оприлюднив відповідь з перевищенням триденного терміну (23.03.2020), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону. Також установлено, що Замовник в тендерній документації встановив наступні вимоги: - відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, виготовлені учасником та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника; - відповідно до пункту 5 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» установив надання учасником інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається у складі пропозиції в довільній формі, у вигляді довідок, що містять чітке пояснення по кожному пункту окремо та посилання на дані норми закону (пункт, частину, статтю); - відповідно до пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, установлено, що разом з тендерною пропозицією учасником подається проект договору про закупівлю, згідно Додатку 4 тендерної документації разом із довідкою про уповноважену особу на підписання договору про закупівлю. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. - відповідно пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» учасник торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції документ, що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів та документ, який підтверджує присвоєння ідентифікаційного коду (номеру) такій особі. Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції від 06.03.2020 № 9 Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП Андрющенко Ю.О. через: - невідповідність тендерної пропозиції підпункту 1.2 пункту 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: серед файлів завантажених у систему не всі документи завірені належним чином та не містять підпис уповноваженої особи учасника; - невідповідність тендерної пропозиції пункту 5 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: учасник серед завантажених в систему файлів не надав довідки, що містять чітке пояснення по кожному пункту окремо; - невідповідність тендерної пропозиції пункту 3 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме: учасник не надав довідку, що повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів; - невідповідність тендерної пропозиції пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: надано лише 1, 2, 3, 4, 5, 10, 11 копії сторінок власного паспорта громадянина України. Сторінки паспорта номер 6, 7, 8, 9, 12, 13,14, 15, 16 у складі тендерної пропозиції відсутні. При цьому аналізом тендерної пропозицій ФОП Андрющенко Ю.О. установлено наступне: 1. Щодо не завірення належним чином усіх документів та відсутності підпису уповноваженої особи учасника на окремих документах, слід зазначити, що підпунктом 1.2 пункту 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність підписів та/або печаток на окремих документах; 2. На виконання пункту 5 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ФОП Андрющенко Ю.О. у складі своєї пропозиції завантажив файл «Інформаційна довідка ст17.pdf» у якому міститься довідка про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону з чітким пояснення по кожному пункту окремо та посилання на дані норми закону (пункти, частини, статтю), що відповідає вимогам тендерної документації. 3. На виконання пункту 3 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, ФОП Андрющенко Ю.О. у складі своєї пропозиції завантажив файл «Довідка про підписанта.pdf» у якій зазначено, що учасник одноосібно володіє правом підпису тендерної документації, цінової та технічної пропозицій, при укладанні договору тощо, що відповідає умовам тендерної документації. 4. На виконання пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації ФОП Андрющенко Ю.О. у своїй тендерній пропозиції завантажив копії сторінок власного паспорта громадянина України, що посвідчує його особу, чим дотримався вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація не містить вимог щодо обсягу подання документу, що посвідчує особу. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону неправомірно відхилив тендерну пропозицію ФОП Андрющенко Ю.О. та уклав договір з ФОП Вінат А.В. 2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено відхилення тендерної пропозиції ФОП Андрющенко Ю.О. за відсутності підстав, визначених у пункті 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «КОМЕЛ», фізичної особи підприємця Лола Олександр Васильович, товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-консалтингова компанія «ФРАЙ», товариства з обмеженою відповідальністю «Діавестенд комплексні рішення» та товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено. 3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 1. Щодо підстави проведення моніторингу закупівлі. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі було: 1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Проте, при здійсненні моніторингу не виявленого жодних ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. А саме, у висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено: за результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «КОМЕЛ», фізичної особи підприємця Лола Олександр Васильович, товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-консалтингова компанія «ФРАЙ», товариства з обмеженою відповідальністю «Діавестенд комплексні рішення» та товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено. Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності однієї або декількох із таких підстав: 1) дані автоматичних індикаторів ризиків; 2) інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 5) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Таким чином, можна зробити висновок, що оскільки в інформації оприлюдненій замовником в електронній системі закупівель були відсутні порушення – моніторинг закупівлі проведений безпідставно. 2. Щодо відповіді на вимогу UA-2020-02-14-000804-a.b11 Звертаємо Вашу увагу, що Ви аргументовано посилаєтесь на частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» але якщо уважно прочитати можна зрозуміти що це надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, так як Учасник ФОП Андрющенко Ю.О. звернувся з вимогою UA-2020-02-14-000804-a.b11 дата подання: 15 березня 2020 22:32 після його дискваліфікації вступає в силу частини третя статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тому аргументовувати та свідчити про невчасне надання відповіді на вимогу є недоречним, так як нами було дотримано всіх необхідних строків при проведенні тендерної процедури. (Нижче наводимо ст.23 та ст. 30 для ознайомлення) Стаття 23. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї 1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Узагальнюючи все викладене вище тендерним комітетом надано відповіді в установлені строки згідно України «Про публічні закупівлі». 3. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Андрющенко Ю.О., вимогам тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що в результаті розгляду пропозиції ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ на відповідність вимогам встановленим за тендерної документації було встановлено обставини щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція, яка складається із розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» не відповідає вимогам тендерної документації, затвердженої Замовником та підлягає відхиленню з підстави, що передбачена пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тендерним комітетом повторно уважно розглянуто та досліджено документи, надані Учасником закупівлі ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ та встановлено обставини, які свідчать про невиконання вимог, зазначених у тендерній документації, а саме: У складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-02-14-000804-a не надано документи та не підтверджено інформацію, що вимагалися за тендерною документацією, а саме: Замовником за розділом «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено наступні вимоги про надання учасниками: - «Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, виготовлені учасником та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника». Учасника закупівлі ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, серед файлів завантажених в систему не всі документи завірені належним чином та не містять підпис уповноваженої особи учасника. - «Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається у складі пропозиції в довільній формі, у вигляді довідок, що містять чітке пояснення по кожному пункту окремо та посилання на дані норми закону (пункт, частину, статтю)» Учасника закупівлі ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, серед файлів завантажених в систему не надав довідки, що містять чітке пояснення по кожному пункту окремо. - «Разом з тендерною пропозицією учасником подається проект договору про закупівлю, згідно Додатку 4 тендерної документації разом із довідкою про уповноважену особу на підписання договору про закупівлю. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів» Учасника закупівлі ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, серед файлів завантажених в систему не надав відповідну довідку що повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. - «Учасник торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції документ (оригінал абок копію), що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів та його ідентифікаційний код (номер).» Відповідно до «Положення про паспорт громадянина України», затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Бланки паспортів виготовляються у вигляді паспортної книжечки або паспортної картки за єдиними зразками, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Проте учасником ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ у складі тендерної пропозиції надано лише 1, 2, 3, 4, 5, 10, 11 копії сторінок власного паспорта громадянина України. Сторінки паспорта номер 6, 7, 8, 9, 12, 13,14, 15, 16 у складі тендерної пропозиції відсутні. Оскільки, за тендерною документацією передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, копія паспорту кожного учасника повинна бути надана у тому вигляді, як це визначено для кожного учасника державою, у якій він зареєстрований (є громадянином). Тому, для учасників, що зареєстровані в Україні копія паспорту повинна містити усі шістнадцять сторінок. Учасник закупівлі ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, серед файлів завантажених в систему не надав копію документу, що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі. Надання схожих за змістом довідок не може вважатись виконанням зазначених вимог за тендерною документацією, оскільки, Замовником встановлено конкретну форму подання такої інформації. Отже, тендерна пропозиція ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ з описаних вище підстав не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню з підстави, що передбачена пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Узагальнюючи все викладене вище тендерним комітетом зроблено оцінку документів Учасника відповідно до вимог за тендерною документацією та додатків до неї. 4. Щодо зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до п. 3 ІІ. Констатуючої частини висновку про результати моніторингу закупівлі, ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Повідомляємо, що відповідно до роз’яснення МЕРТУ від 30.12.2016 р. № 3302-06/42560-06 «Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю», розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною 1 ст. 525 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) встановлено, що одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до ч. 1 ст. 651 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до ст. 188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. В Договорі №58 від 24.03.2020 року, який укладений за результатами відкритих торгів між КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОПАСНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ПОПАСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ" та ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, відсутня можливість одностороннього розірвання договору, якщо умови договору виконуються належним чином. Таким чином нами буде сформовано та направлено на ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ пропозицію про розірвання договору за взаємною згодою сторін. ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ після одержання пропозиції повідомить нас про результати її розгляду. У випадку надання згоди на розірвання договору за взаємною згодою сторін нами буде підписано додаткову угоду про розірвання договору та відповідна інформація буде відображена в системі «Prozorro» відповідно до законодавства. Таким чином нами вжито заходів щодо розірвання договору та відповідно частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та аргументовані заперечення до висновку. Інформуємо Орган фінансового контролю та моніторингу про те, що згідно пункту 11 статті 71 Закону Замовник забезпечив проведення Процедури закупівлі з неухильним дотриманням Закону та не допустив «порушень, які матимуть негативний вплив для бюджетів», свідченням чого слугує інша частина Висновків про результати моніторингу даної закупівлі, далі – цитата: «За результатами аналізу питань: - визначення предмета закупівлі; - відображення закупівлі в річному плані (додатку); - надання розʼяснень щодо тендерної документації відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»; - розгляд тендерних пропозицій; - дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; - оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не встановлено.». Відтак, зазначаємо про некоректність встановлення окремих обставин за результатами моніторингу. Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства. Порушень прав учасників процедури закупівлі або вимог Закону не допущено. Підстав для розірвання Договору про закупівлю не виявлено. Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина); (Персональний комп’ютер в комплекті).
2020-05-18 15:24:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник на вимогу про усунення порушення номер UA-2020-02-14-000804-a.b11, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 15.03.2020, оприлюднив відповідь з перевищенням триденного терміну (23.03.2020), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
981 605,52
UAH з ПДВ
|
940 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЛОЛА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ |
1 128 330,00
UAH з ПДВ
|
940 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
1 011 108,42
UAH з ПДВ
|
960 128,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
972 216,00
UAH з ПДВ
|
960 129,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
1 069 740,00
UAH з ПДВ
|
1 005 165,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
1 059 877,98
UAH з ПДВ
|
1 059 877,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ |
1 107 540,00
UAH з ПДВ
|
1 107 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Відхилено |
940 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 14:36
|
ФОП ЛОЛА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ #2769103055 |
Відхилено |
940 300,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 14:42
|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Відхилено |
960 128,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 14:44
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
960 129,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 14:37
|
ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3032020536 |
Відхилено |
1 005 165,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 14:38
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Рішення скасоване |
1 059 877,98
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 16:26
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
1 059 877,98
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 16:32
|
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ #3360211252 |
Переможець |
1 107 540,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2020 11:52
|
ДУ1 (1).pdf | зміни до договору |
27 травня 2020 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 15:23
|
Договір.pdf | укладений |
24 березня 2020 15:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Специфікацію викласти в новій редакції. Сума Договору та обсяг закупівлі залишаються актуальними згідно останньої редакції. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |