Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області
Очікувана вартість
379 954 881,24 UAH
UA-2024-01-26-000605-a ● 666bc875df1b48308caddf9e07c7fc3b
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Роман Совик +380432560707 nekqew@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2024 08:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2024 13:04 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2024 13:04 |
Очікувана вартість: | 379 954 881,24 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 899 774,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник даних торгів вимагатиме від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом внесення на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі 0,2% від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
(код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Фактична адреса: 21027, м. Вінниця, проспект Космонавтів, 40. Відповідно до п. 37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата виконаних робіт (послуг) проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. Ненадходження коштів з відповідного бюджету на реєстраційний рахунок Замовника для оплати послуг за цим договором, а також несвоєчасне їх перерахування органом державного казначейства Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2024 14:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 14:46 |
Додаток 3 до тендерної документації (проект договору ).docx | |
05 лютого 2024 14:46 |
Тендерна документація із змінами.docx | |
05 лютого 2024 14:46 |
Перелік змін до ТД від 05.02.24.docx | |
01 лютого 2024 14:36 |
Додаток 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії, вимоги пункту47особливостей та інші вимоги) зі змінами.docx | |
01 лютого 2024 14:36 |
Перелік змін до ТД від 01.02.24.docx | |
29 січня 2024 11:40 |
Перелік змін до ТД від 29.01.24.docx | |
26 січня 2024 08:55 |
Додаток 4 до тендерної документації (Протяжність автомобільних доріг ).docx | |
26 січня 2024 08:55 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-26-000605-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДС - ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:43266571
Дата подання: 29 січня 2024 12:34
Щодо виду снігоочищувача/снігоочисника
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з наступним.
Тендерною документацією передбачено, що в обов’язковий перелік техніки та обладнання для надання послуг за предметом закупівлі входить роторний самохідний снігоочищувач/снігоочисник не менше 6 шт.
Снігоочисники призначені для виконання ряду робіт по снігоочищенню і видаленню снігу: формування валів снігу, відкидання снігу на вільні площі, спрямоване перекидання і укладання снігу, навантаження снігу з валів і куп в транспортні засоби.
Снігоочищувачи/снігоочисники бувають як самохідними, так і навісними.
Навісні снігоочисники це – спеціалізоване навісне обладнання, призначене для ефективного та швидкого прибирання снігових заметів з доріг, паркових зон, паркувань, дворових територій тощо. Працює спільно з іншою технікою і використовується як навіс до неї. Може встановлюватися на трактори, вантажні автомобілі, телескопічні та фронтальні навантажувачі, мінітрактори та ін. і виконує ТІ Ж САМІ ФУНКЦІЇ, що і самохідні снігоочисники.
Повідомляємо, що 99% снігоочисників по країні є саме навісними через їх мультифункціональність та універсальність, компактність, невелику вагу, доступну ціну, легкість транспортування, а також легке зберігання поза використанням, так як це сезонне обладнання.
Крім того, відомим є той факт, що самохідні снігоочисники наявні саме у Облавтодорів ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» і строк їх експлуатації на даний час становить вже більше декількох десятиліть.
До того ж, у попередній Вашій закупівлі послуг з експлуатаційного утримання (UA-2023-06-16-013400-a ) у Технічному завданні було вказано, що очищення доріг від суцільного шару снігу повинне бути здійснено шнекороторним снігоочисником.
Як бачимо, мова саме про самохідний снігоочисник не йде.
А в обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання послуг за предметом закупівлі входило 3 шт. роторних снігоочищувачів/снігоочисників (серед яких має бути лише однин самохідний), а не 6-ть самохідних, як у даній закупівлі.
На підставі вищевикладеного, можна прийти до висновку, що вимога про самохідність снігоочисників прямо порушує принципи здійснення публічних закупівель, а особливо принцип недискримінації учасників і запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, вимагаємо виключити із тендерної документації вимогу про самохідний снігоочищувач/снігоочисник і викласти даний пункт в наступній редакції:
«Обов’язковий перелік техніки та обладнання для надання послуг за предметом закупівлі: роторний самохідний снігоочищувач/снігоочисник не менше 6 шт.».
Розгорнути
Згорнути
Тендерною документацією передбачено, що в обов’язковий перелік техніки та обладнання для надання послуг за предметом закупівлі входить роторний самохідний снігоочищувач/снігоочисник не менше 6 шт.
Снігоочисники призначені для виконання ряду робіт по снігоочищенню і видаленню снігу: формування валів снігу, відкидання снігу на вільні площі, спрямоване перекидання і укладання снігу, навантаження снігу з валів і куп в транспортні засоби.
Снігоочищувачи/снігоочисники бувають як самохідними, так і навісними.
Навісні снігоочисники це – спеціалізоване навісне обладнання, призначене для ефективного та швидкого прибирання снігових заметів з доріг, паркових зон, паркувань, дворових територій тощо. Працює спільно з іншою технікою і використовується як навіс до неї. Може встановлюватися на трактори, вантажні автомобілі, телескопічні та фронтальні навантажувачі, мінітрактори та ін. і виконує ТІ Ж САМІ ФУНКЦІЇ, що і самохідні снігоочисники.
Повідомляємо, що 99% снігоочисників по країні є саме навісними через їх мультифункціональність та універсальність, компактність, невелику вагу, доступну ціну, легкість транспортування, а також легке зберігання поза використанням, так як це сезонне обладнання.
Крім того, відомим є той факт, що самохідні снігоочисники наявні саме у Облавтодорів ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» і строк їх експлуатації на даний час становить вже більше декількох десятиліть.
До того ж, у попередній Вашій закупівлі послуг з експлуатаційного утримання (UA-2023-06-16-013400-a ) у Технічному завданні було вказано, що очищення доріг від суцільного шару снігу повинне бути здійснено шнекороторним снігоочисником.
Як бачимо, мова саме про самохідний снігоочисник не йде.
А в обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання послуг за предметом закупівлі входило 3 шт. роторних снігоочищувачів/снігоочисників (серед яких має бути лише однин самохідний), а не 6-ть самохідних, як у даній закупівлі.
На підставі вищевикладеного, можна прийти до висновку, що вимога про самохідність снігоочисників прямо порушує принципи здійснення публічних закупівель, а особливо принцип недискримінації учасників і запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, вимагаємо виключити із тендерної документації вимогу про самохідний снігоочищувач/снігоочисник і викласти даний пункт в наступній редакції:
«Обов’язковий перелік техніки та обладнання для надання послуг за предметом закупівлі: роторний самохідний снігоочищувач/снігоочисник не менше 6 шт.».
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 лютого 2024 13:46
Доброго дня. Замовником опрацьовано інформацію що міститься в вимозі, за результатом чого будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-26-000605-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 30 січня 2024 17:21
Дата подання: 30 січня 2024 17:21
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Замовником в порушення норм закону встановлено у тендерній документації дискримінаційні вимоги. Детальніше у доданій скарзі.
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2024 16:30
рішення від 01.02.2024 № 1991.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2024 16:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.02.2024 № 2512.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2024 11:08
рішення від 08.02.2024 № 2512.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2024 12:39
Номер скарги: UA-2024-01-26-000605-a.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 30 січня 2024 18:51
Дата подання: 30 січня 2024 18:51
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації Замовника
Замовником в порушення норм закону встановлено у тендерній документації дискримінаційні умови. Детальніше у доданій скарзі
Рішення органу оскарження: Суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2024 16:53
Рішення від 01.02.2024 №1988.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2024 16:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.02.2024 №2513.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2024 15:24
Рішення від 08.02.2024 №2513.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2024 11:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2024 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" |
333 220 430,00
UAH з ПДВ
|
220 373 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДС - ПОЛТАВА" |
330 560 746,68
UAH з ПДВ
|
323 219 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" #32054743 |
Очікує рішення |
220 373 800,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2024 13:27
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 лютого 2024 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 13:52 |
Кінець періоду оскарження: | 27 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 27 лютого 2024 00:02 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення процедури Закупівлі було отримано службову записку від начальника планово-економічного відділу ДП "Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області" щодо недоцільності подальшого проведення процедури закупівлі в зв'язку з тим, що згідно Закону України "Про Державний бюджет України на 2024 рік" на фінансування будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення коштів державного бюджету не передбачено. |
Документи:
16 лютого 2024 13:52
|
Електронний підпис |
16 лютого 2024 13:50
|
Протокол № 13 від 16 лютого 2024 року.pdf |