Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по нанесенню та відновленню дорожньої розмітки
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2024-07-11-001075-a ● 6652e07657bf471a95dd5222e63b29e1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Бучацький комбінат комунальних підприємств" |
Код ЄДРПОУ: | 03353207 |
Місцезнаходження: | 48400, Україна , Тернопільська обл., м. Бучач, вул. Галицька, 38 |
Контактна особа: |
Наталія Луців +380973717516 natlutsiv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2024 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2024 09:35 |
Очікувана вартість: | 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по нанесенню та відновленню дорожньої розмітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
48400, Україна, Тернопільська область, м. Бучач, вул Галицька,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 45233221-4 — Нанесення дорожньої розмітки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2024 10:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2024 09:43 |
Додаток 5 згода на обробку персональних данних.docx | |
11 липня 2024 09:43 |
Додаток 3 проєкт договору.docx | |
11 липня 2024 09:43 |
Додаток 1 Перелік_документів,_які_учаснику_необхідно_надати_в_складі.docx | |
11 липня 2024 09:43 |
Тендерна документація.docx | |
11 липня 2024 09:43 |
Додаток 2 технічні характеристики предмету закупівлії..docx | |
11 липня 2024 09:43 |
Додаток 4 форма пропозиції.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічна специфікація
Дата подання: 11 липня 2024 15:20
Дата відповіді: 12 липня 2024 10:15
Шановний Замовник, відповідно до вимог додатку № 2 до тендерної документації учасники закупівлі повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції діючий сертифікат на системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування ISO 37001:2016 (ДСТУ ISO 37001:2018). Доводимо до Вашого відома, що станом на сьогодні жоден орган з оцінки відповідності не має акредитації, яка дає право здійснювати оцінку системи менеджменту щодо протидії корупції та видавати за результатом такої оцінки сертифікат на системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування ISO 37001:2016 (ДСТУ ISO 37001:2018. Таким чином, Ви вимагаєте в учасників наявність сертифікату, який не має юридичної сили та отриманий з порушенням норм чинного законодавства. Враховуючи вищезазначене пропонуємо Вам перевірити зазначену нами інформацію та виключити з тендерної документації вимогу про наявність в учасника сертифікатуISO 37001:2016 (ДСТУ ISO 37001:2018).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щиро дякуємо за запитання. Однак ми вважаємо,що переваги, які організації отримали від впровадження системи на основі ISO 37001, включають:
1) Конкурентні переваги як у приватних, так і в державних тендерах;
2)Зміцнення корпоративної культури, яка практикує доброчесність, прозорість і відповідність;
3) Корпоративні ризики можна мінімізувати, а витрати на корупцію потенційно зменшити;
4) Зміцнення іміджу компанії серед споживачів, ділових партнерів та широкої громадськості;
5) Впровадження заходів і контрольних точок зменшує ризики щодо комплаєнсу та корупції
У разі будь-яких суперечок сертифікація може служити доказом того, що ваша організація має справу з темою корупції з належною обачністю.
Стандарт ISO 37001 має ту саму структуру, що й ISO 9001, ISO 14001 та ISO 45001. Таким чином, вимоги можна інтегрувати в існуючу систему управління без особливих додаткових зусиль.
У деяких юрисдикціях наявність внутрішнього механізму вирішення питань хабарництва може знизити штрафні санкції у разі правопорушень.
Ваша теза "що станом на сьогодні жоден орган з оцінки відповідності не має акредитації, яка дає право здійснювати оцінку системи менеджменту щодо протидії корупції та видавати за результатом такої оцінки сертифікат на системи менеджменту щодо протидії корупції" не є вірною. Перелік органів з сертифікації систем менеджмента акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 ви можете переглянути за посиланням https://naau.org.ua/userfiles/files/17021-1_27_06_2024.xlsx.
1) Конкурентні переваги як у приватних, так і в державних тендерах;
2)Зміцнення корпоративної культури, яка практикує доброчесність, прозорість і відповідність;
3) Корпоративні ризики можна мінімізувати, а витрати на корупцію потенційно зменшити;
4) Зміцнення іміджу компанії серед споживачів, ділових партнерів та широкої громадськості;
5) Впровадження заходів і контрольних точок зменшує ризики щодо комплаєнсу та корупції
У разі будь-яких суперечок сертифікація може служити доказом того, що ваша організація має справу з темою корупції з належною обачністю.
Стандарт ISO 37001 має ту саму структуру, що й ISO 9001, ISO 14001 та ISO 45001. Таким чином, вимоги можна інтегрувати в існуючу систему управління без особливих додаткових зусиль.
У деяких юрисдикціях наявність внутрішнього механізму вирішення питань хабарництва може знизити штрафні санкції у разі правопорушень.
Ваша теза "що станом на сьогодні жоден орган з оцінки відповідності не має акредитації, яка дає право здійснювати оцінку системи менеджменту щодо протидії корупції та видавати за результатом такої оцінки сертифікат на системи менеджменту щодо протидії корупції" не є вірною. Перелік органів з сертифікації систем менеджмента акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 ви можете переглянути за посиланням https://naau.org.ua/userfiles/files/17021-1_27_06_2024.xlsx.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2024 09:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" |
396 963,42
UAH з ПДВ
|
396 963,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" #39612538 |
Переможець |
396 963,42
UAH з ПДВ
|
22 липня 2024 10:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2024 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2024 14:30
|
ду1 розмітка.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2024 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2024 11:45
|
Договір 79 скан.pdf | укладений |
31 липня 2024 11:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |