Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Опорний заклад освіти "Овруцький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1" Овруцької міської ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 06670552 |
Місцезнаходження: | 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, Івана Франка 33 |
Контактна особа: |
Кондратчук Юлія Сергіївна 380976253456 kondrat11021989@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 990 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Оплата здійсюється після повної поставки товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2020 12:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2020 12:25 |
ТД_харчоблок_ОЗО-1-1-1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-17-000052 ● 96e858f300a745ffa9792ec3d4e84edb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 14:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.07.2020
№ 47
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.07.2020 № 47.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-06-19-002050-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку про проведення моніторингу внаслідок встановлених порушень законодавства в сфері публічних закупівель нами було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема вжито заходів щодо відміни торгів та опубліковано відповідне рішення про відміну торгів
2020-08-03 11:21:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
порушення усунуто
2020-08-06 08:39:30
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Український клуб #20426646 |
Відхилено |
710 000,00
UAH
|
13 липня 2020 11:31
|
ТОВ МАРЕСТО УКРАЇНА #41189553 |
Переможець |
812 446,00
UAH
|
13 липня 2020 15:09
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 10:44 |
Кінець періоду оскарження: | 14 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 14 серпня 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень згідно п.2,ч.1 ст 32 ЗУ Про публічні закупівлі |
03 серпня 2020 10:44
|
Електронний підпис |
03 серпня 2020 10:42
|
маресто.pdf |