Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (лазерний принтер Canon i-SENSYS LBP6030B + USB cable)
Очікувана вартість
25 200,00 UAH
UA-2019-10-11-000419-a ● 661fc0de44134a6caa0f9d09e0aa67b1
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба у справах дітей Запорізької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 25765784 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, 164 |
Контактна особа: |
Клименко Олена Юріївна +380612390251 slujba_zobl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2019 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2019 14:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 14:15 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2019 14:28 |
Очікувана вартість: | 25 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 126,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
спеціальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Комп’ютерне обладнання (лазерний принтер Canon i-SENSYS LBP6030B + USB cable)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69107, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяоплата платіжними дорученнями, впродовж 10 робочих днів з дати отримання Товару згідно з накладною. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2019 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2019 14:11 |
ІНФОРМАЦІЯ 10.10.19.docx | |
11 жовтня 2019 14:11 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
11 жовтня 2019 14:11 |
ФОРМА ЦIНОВОI ПРОПОЗИЦII.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-11-000419-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ДІСІ ЛІНК", Код ЄДРПОУ:31799566
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:05
Не відповідність вимогам Замовника
Просимо Замовника переглянути рішення щодо визнання переможцем даної закупівлі ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ з наступних причин:
- Замовником в інформації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель було визначено наступне: «Наявність сервісного центру у місті Замовника, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну.
В якості сервісного центру можуть бути: структурні підрозділи Учасника або підприємства, з якими укладені угоди на виконання робіт щодо гарантійного обслуговування техніки (надаються копії таких угод).», але учасник ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ до початку аукціону надав гарантійний лист, у якому зазначалося, що «…знаходиться на гарантійному обслуговуванні в моєму Сервісному центрі…», але чіткої адреси місцезнаходження цього сервісного центру надано не було. Також, звертаємо увагу на те, що після того, як пропозицію учасника почали розглядати, ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав новий гарантійний лист щодо обслуговування запропонованої техніки, але умови Замовника не виконані – сервісний центр знаходиться у м. Суми, та учасник має партнерський договір з даним сервісним центром. Партнерські відносини не підтверджені (Замовником вимагалося надати копії таких угод, у відповідності до інформації про проведення закупівлі). Тому, дана вимога учасником ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ – не виконана, і у місті Замовника відсутній сервісний центр для забезпечення гарантійного обслуговування.
- Також, звертаємо увагу Замовника, що лист-згода з умовами договору Учасником ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ був наданий вже після проведення аукціону.
Зважаючи на вищесказане, просимо Замовника переглянути рішення щодо визнання переможцем закупівлі ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Розгорнути
Згорнути
- Замовником в інформації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель було визначено наступне: «Наявність сервісного центру у місті Замовника, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну.
В якості сервісного центру можуть бути: структурні підрозділи Учасника або підприємства, з якими укладені угоди на виконання робіт щодо гарантійного обслуговування техніки (надаються копії таких угод).», але учасник ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ до початку аукціону надав гарантійний лист, у якому зазначалося, що «…знаходиться на гарантійному обслуговуванні в моєму Сервісному центрі…», але чіткої адреси місцезнаходження цього сервісного центру надано не було. Також, звертаємо увагу на те, що після того, як пропозицію учасника почали розглядати, ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав новий гарантійний лист щодо обслуговування запропонованої техніки, але умови Замовника не виконані – сервісний центр знаходиться у м. Суми, та учасник має партнерський договір з даним сервісним центром. Партнерські відносини не підтверджені (Замовником вимагалося надати копії таких угод, у відповідності до інформації про проведення закупівлі). Тому, дана вимога учасником ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ – не виконана, і у місті Замовника відсутній сервісний центр для забезпечення гарантійного обслуговування.
- Також, звертаємо увагу Замовника, що лист-згода з умовами договору Учасником ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ був наданий вже після проведення аукціону.
Зважаючи на вищесказане, просимо Замовника переглянути рішення щодо визнання переможцем закупівлі ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Скасована
Дата: 28 жовтня 2019 13:28
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 жовтня 2019 13:27
ТОВ «ДІСІ ЛІНК»
Руслану ЯСТРЕМСЬКОМУ
вул. Серпова, буд. 4, оф. 309
м. Харків, 61166
Про надання відповіді
щодо усунення порушення
Шановний пане Руслане!
За результатами розгляду Вашої вимоги про усунення порушення № UA-2019-10-11-000419-a.c1 від 25 жовтня 2019 16:05, було переглянуто рішення щодо визнання переможцем закупівлі ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ.
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ – дискваліфіковано.
Відповідальна особа за
організацію та проведення
допорогових закупівель -
головний спеціаліст-бухгалтер О.Ю. Клименко
Руслану ЯСТРЕМСЬКОМУ
вул. Серпова, буд. 4, оф. 309
м. Харків, 61166
Про надання відповіді
щодо усунення порушення
Шановний пане Руслане!
За результатами розгляду Вашої вимоги про усунення порушення № UA-2019-10-11-000419-a.c1 від 25 жовтня 2019 16:05, було переглянуто рішення щодо визнання переможцем закупівлі ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ.
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ – дискваліфіковано.
Відповідальна особа за
організацію та проведення
допорогових закупівель -
головний спеціаліст-бухгалтер О.Ю. Клименко
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
23 100,00
UAH з ПДВ
|
22 099,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
23 400,00
UAH з ПДВ
|
22 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" |
24 597,00
UAH з ПДВ
|
24 201,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" |
25 002,00
UAH з ПДВ
|
24 206,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
25 128,00
UAH з ПДВ
|
24 459,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
25 200,00
UAH з ПДВ
|
24 460,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ #3447101710 |
Відхилено |
22 099,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2019 14:14
|
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3208111017 |
Рішення скасоване |
22 100,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 13:28
|
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3208111017 |
Відхилено |
22 100,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 13:30
|
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" #31799566 |
Відхилено |
24 201,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 10:52
|
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" #41111906 |
Відхилено |
24 206,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 13:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Відхилено |
24 459,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 13:39
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
24 460,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 16:45
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій