Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по вул. Олександрівській, 8/2 (колишня вулиця П.Слинька) в м.Лубни Полтавської області з термомодернізацією будівлі. Коригування.
Очікувана вартість
7 995 466,00 UAH
UA-2020-06-03-004936-c 6613563e8f194683a8d1b3a4dabc5358
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марченко Вікторія Іванівна

+380536161852 marchenko25783919@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лубенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Лубенської міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 25165848
Вебсайт: http://lubnyschool3.ucoz.ua
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., місто Лубни, вул. Олександрівська, 8/2
Контактна особа: Марченко Вікторія Іванівна
+380536161852
marchenko25783919@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 11:58
Очікувана вартість: 7 995 466,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 977,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по вул. Олександрівській, 8/2 (колишня вулиця П.Слинька) в м.Лубни Полтавської області з термомодернізацією будівлі. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, м.Лубни, вул. Олександрівській, 8/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можливе надання Авансу в розмірі 30 % від наявних кошторисних призначень. Сума станом на дату початку процедури не більше 255000,00 грн. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 18:10
Перелік змін до тендерної документації.doc
18 червня 2020 18:10
ТД (Реконструкція ЗШ _3) зі змінами.docx
03 червня 2020 17:55
ТД (Реконструкція ЗШ _3).docx
18 червня 2020 18:10
ДОДАТОК 6 до ТД (Реконструкція ЗШ _3) зі змінами.docx
03 червня 2020 17:55
ДОДАТОК 6 до ТД (Реконструкція ЗШ _3).docx
18 червня 2020 18:10
ДОДАТОК 5 до ТД (Реконструкція ЗШ _3) зі змінами.docx
03 червня 2020 17:55
ДОДАТОК 5 до ТД (Реконструкція ЗШ _3).docx
03 червня 2020 17:55
ДОДАТОК 4 до ТД (Реконструкція ЗШ _3).docx
03 червня 2020 17:55
ДОДАТОК 3 до ТД (Реконструкція ЗШ _3).docx
03 червня 2020 17:55
ДОДАТОК 2 до ТД (Реконструкція ЗШ _3).docx
03 червня 2020 17:55
ДОДАТОК 1 до ТД (Реконструкція ЗШ _3).docx
03 червня 2020 17:55
РП Том1 Пояснювальна записка.pdf
03 червня 2020 17:55
РП Том 2 Робочі креслення.pdf
03 червня 2020 17:55
РП Том 3 Проект організації будівництва.pdf
03 червня 2020 17:55
РП Том 4 Енергетичний паспорт.pdf
03 червня 2020 17:55
РП Том5 Пожежна_ Оповіщення_ Обробляння конструкцій.pdf
03 червня 2020 17:55
РП Том 6 Кошторисна документація.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 04 червня 2020 16:35
Дата відповіді: 08 червня 2020 14:18
Тендерна документація пункт 4.6 містить інформацію щодо строку поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - протягом 2020-2021 років. При цьому, в оголошені про проведення відкритих торгів пункт 9 строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 31.12.2021, а в проекті договору (додаток 6) строк виконання робіт – 2020 - 2021 роки, терміни виконання робіт - відповідно до календарного графіку виконання робіт (додаток 1), але не пізніше 10.12.2021 року. Календарний графік розраховувати до 10.12.2021 року чи до 31.12.2021?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Календарний графік розраховувати до 10.12.2021 року. Термін дії договору заплановано до 31.12.2021 року. При достатньому фінансуванні терміни можуть бути скорочені.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-03-004936-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:42113252
Дата подання: 15 липня 2020 11:38
ВИМОГА
ВИМОГА
щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції
ТОВ «СВ-Білдінг» умовам тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2020 11:21
За результатами розгляду Вимоги від ТОВ «СВ-Білдінг» направляємо лист відповідь щодо відхилення даного учасника (додається).

Документи подані скаржником

15 липня 2020 11:38
Вимога Лубни1.pdf

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-11-000040 ● 82c7316a8e774ba3a52acf3ebcce6e4d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020 14:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
11.06.2020 № 33
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 11.06.2020 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-06-03-004936-c, 03.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного моніторингу, усунуто виявлені недоліки шляхом внесення зміни та правок до тендерної документації. Дякуємо за своєчасне реагування Вашої служби.

2020-06-18 18:16:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунуто порушення та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель

2020-06-19 14:41:47

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" 6 392 284,66
UAH з ПДВ
6 312 329,00
UAH з ПДВ
Документи
ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 6 700 000,00
UAH з ПДВ
6 350 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Синергія-БТ" 6 851 270,80
UAH з ПДВ
6 352 306,67
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газонафтовий промисловий комплекс" 7 685 276,60
UAH з ПДВ
6 685 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд" 7 500 000,00
UAH з ПДВ
7 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 09:19
Електронний підпис
09 липня 2020 09:15
Лист-відгук.pdf
09 липня 2020 09:14
Договір оренди Лютий.pdf
09 липня 2020 09:14
Довідки.pdf
19 червня 2020 15:35
Електронний підпис
19 червня 2020 15:28
Тендерна пропозиція 5.pdf
19 червня 2020 15:26
Календарний графік.pdf
18 червня 2020 19:21
Електронний підпис
18 червня 2020 19:20
Тендерна пропозиція 1.pdf
18 червня 2020 19:19
Тендерна пропозиція 5.pdf
18 червня 2020 19:19
Тендерна пропозиція 4.pdf
18 червня 2020 19:19
Тендерна пропозиція 3.pdf
18 червня 2020 19:19
Календарний графік.pdf
18 червня 2020 19:19
Тендерна пропозиція 2.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 16:37
Електронний підпис
23 липня 2020 16:28
Dovidka_20191489700630845335.pdf
23 липня 2020 16:27
Dovidka_20191489700630845335.pdf.p7s
25 червня 2020 16:17
Електронний підпис
25 червня 2020 16:15
Тендерна пропозиція.PDF
25 червня 2020 16:15
Гарантійний лист.PDF
25 червня 2020 16:15
Довідка по ст.17.PDF

Публічні документи

25 червня 2020 15:24
Електронний підпис
25 червня 2020 14:17
Електронний підпис
24 червня 2020 23:50
Електронний підпис
24 червня 2020 23:42
3,4 Витяг, статут копії.pdf
24 червня 2020 23:42
10.2. Підтвердження МТБ.rar
24 червня 2020 23:42
10. Стаття 16.pdf
18 червня 2020 17:49
Електронний підпис
18 червня 2020 17:46
83 (1).imd
18 червня 2020 17:46
17. Листи.pdf
18 червня 2020 17:46
14. Довідки.pdf
18 червня 2020 17:46
13. Гарантійни листи.pdf
18 червня 2020 17:46
10.2. Підтвердження МТБ.rar
18 червня 2020 17:46
10.1.2 Договір № 0500-1 все.rar
18 червня 2020 17:46
10.1.2 Договір № 0050 все.rar
18 червня 2020 17:46
10.1.1 Договір № 32 все.rar
18 червня 2020 17:46
10. Стаття 16.pdf
18 червня 2020 17:46
8. ДСТУ ISO 9001-2015.pdf
18 червня 2020 17:46
8. Дозвільні документи.pdf
18 червня 2020 17:46
7. ДЦ з розрахунками.pdf
18 червня 2020 17:46
6. Довідки КІБ банк.pdf
18 червня 2020 17:46
6. Довідки ЕПБ.pdf
18 червня 2020 17:46
4. Документ_ЄДР_1006769245.zip
18 червня 2020 17:46
3. Статут.pdf
18 червня 2020 17:46
2. Довідка чисті активи.PDF
18 червня 2020 17:46
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 15:24
Електронний підпис
23 червня 2020 15:21
38. Копії КБ-2 і КБ-3 №2.pdf
23 червня 2020 15:21
38. Копії КБ-2 і КБ-3 №3.pdf
23 червня 2020 15:20
38. Копії КБ-2 і КБ-3 №4..pdf
23 червня 2020 15:20
38. Копії КБ-2 і КБ-3 №1..pdf
23 червня 2020 15:20
38. Копії КБ-2 і КБ-3 №5..pdf
23 червня 2020 15:20
Дозвільні документи..pdf
23 червня 2020 15:20
Кошторисні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВ-БІЛДІНГ"

ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ТОВ "Синергія-БТ"

ТОВ "ГНПК"

ТОВ "Старлайт-буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ"
#42113252
Відхилено 6 312 329,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 11:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2020 11:02
ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#05388233
Переможець 6 350 200,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 12:01

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ Шановний учасник ТОВ «СВ-БІЛДІНГ», в ході розгляду та перевірки поданої вами пропозиції встановлені наступні невідповідності які пропонується усунути протягом 24 годин: 1. Тендерною документацією передбачено, що серед іншого, Учасники в складі тендерної пропозиції повинні завантажити інформацію про учасника та лист – згода на обробку персональних даних учасника згідно додатку 2. При цьому додаток 2 передбачає, що Учасник не повинен відступати від даної форми (сканована в електронному файлі PortableDocumentFormat). Натомість, в складі тендерної пропозиції надано документ «Відомості про учасника» (вих. №641 від 18.06.2020) та «Лист-згода на обробку персональних даних» (вих. №643 від 18.06.2020), які не відповідають формі визначеної додатком 2. 2. Тендерна пропозиція Учасників окрім інших документів повинна містити інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно Додатку 4. Так, додатком 4 визначено перелік документів які Учасники повинні надати для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям установленим в тендерній документації. Учасникам необхідно подати в складі тендерної пропозиції Довідку про наявність у ______________ (назва учасника) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою додатком 4 формою. В складі тендерної пропозиції подано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 18.06.2020 № 650. При цьому, в графі 6 зазначеної довідки Учасником подано інформацію не по формі визначеної в додатку 4, зокрема вид трудових відносин вказано не у відповідності до форми (штатний/найманий). 3. Додатком 4 тендерної документації передбачено, що якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником в тому числі подаються договори, що посвідчують право користування такою технікою: договори оренди, лізингу, суборенди та інше. У разі, якщо особи, які є стороною наданого Учасником договору не є власниками цієї техніки (наприклад учасником надано договір суборенди), Учасник додатково має надати копію договору про передачу права користування технікою (договір оренди, лізингу тощо), стороною якого є безпосередній власник такої техніки. Такий договір повинен містити умови можливості передачі права користування технікою третім особам. Так, Вами подано Договір про надання послуг від 27.12.2019 № 2-Т. При цьому, сторона МПП «Протон» не є власником техніки (Автокран КРАЗ-250, КС-3575-А1 14 т; Автосамоскид на базі КРАЗ 65055 12 м куб, авто підігрів кузову; Екскаватор ATEX 999E, V=0,25 м куб фронтальний навантажувач 1,00 м куб) (вказані одиниці техніки зазначені Вами у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 18.06.2020 вих. №649). Додатково подано копію договору надання послуг від 01.01.2019 № 1-д, відповідно до якого МПП «Протон» отримує послуги з тимчасового користування техніки зазначеної у договорі, в тому числі Автокран КРАЗ-250, КС-3575-А1 14 т; Автосамоскид на базі КРАЗ 65055 12 м куб, підігрів кузову; Екскаватор ATEX 999E, V=0,25 м куб фронтальний навантажувач 1,00 м куб. Проте вказаний вище договір не містить умови можливості передачі права користування технікою третім особам. Разом з цим, в складі тендерної пропозиції Вам подано Гарантійний лист від 18.06.2020 вих. № 652, в якому зазначено, що Товариство не буде залучати субпідрядні організації до виконання робіт, які є предметом закупівлі. 4. В складі тендерної пропозиції відсутні копії трудових книжок працівників вказаних у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18.06.2020 вих. № 650, що суперечить вимогам зазначеним в додатку 4 тендерної документації (На підтвердження наявності в Учасника працівників, інформація про яких міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії відповідних документів: трудових книжок, наказів про призначення на посаду, цивільно-правових угод або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівниками, зазначеними у Довідці). 5. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, окрім іншого, Учасники повинні надати оригінал або копію відгуку(ів), адресований замовнику цих торгів, від замовника робіт, які є предметом вказаного у довідці договору, про повноту та якість їх виконання. В складі тендерної пропозиції Вами надано Лист-відгук від 27.12.2019 № 779 від замовника робіт, які є предметом вказаного у довідці договору, зокрема Відділу освіти Шишацької селищної ради. Проте, вказаний Лист-відгук не адресовано замовнику цих торгів, що суперечить умовам тендерної документації замовнику. 6. Вами подана пропозиція на якій на кожному листку не власноручний підпис, а факсиміле. Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що всі документи тендерної пропозиції (довідки, листи, інформація та ін.), що готуються безпосередньо Учасником, повинні містити вихідний номер та дату складання, подаються на фірмовому бланку Учасника (за наявності), за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника із зазначенням прізвища та ініціалів уповноваженої особи Учасника та скріплені печаткою Учасника (у разі її використання).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#05388233
6 350 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2022 08:49
Електронний підпис укладений
01 березня 2022 10:00
Дод.уг._5 від 01.03.2022.pdf зміни до договору
01 березня 2022 09:54
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 08:58
Дод.уг._4 від 31.12.2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 08:55
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 15:58
Дод.уг._3 від 04.10.2021.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 15:55
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 13:17
Дод.уг._2 від 02.08.2021.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 13:02
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 18:31
Дод.уг._1 до дог._48.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 18:22
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 15:14
Додаток _3.pdf зміни до договору
29 липня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 17:31
Додаток _5.pdf укладений
28 липня 2020 17:17
Додаток _4.pdf укладений
28 липня 2020 17:17
Додаток _2.pdf укладений
28 липня 2020 17:17
Додаток _1.pdf укладений
28 липня 2020 17:17
Договір _48.pdf укладений
28 липня 2020 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №3 до договору про закупівлю робіт №48
Номер договору про закупівлю: Договір №48
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаток №3 до договору про закупівлю робіт №48
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з обмеженим фінансування у 2020 році та призупиненими роботами в зимовий період по об’єкту «Реконструкція Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по вул. Олександрівській, 8/2 (колишня вулиця П.Слинька) в м.Лубни Полтавської області з термомодернізацією будівлі. Коригування.» (ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) продовжити дію Договору №48 від 28 липня 2020 р. до 31.12.2021 року. 2. Зменшити зобов’язання, взяті в 2020 році по Договору №48 від 28 липня 2020р. на об’єкт будівництва «Реконструкція Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по вул. Олександрівській, 8/2 (колишня вулиця П.Слинька) в м.Лубни Полтавської області з термомодернізацією будівлі. Коригування.» (ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) на суму 1 610 598,29 грн. (один мільйон шістсот десять тисяч п’ятсот дев’яносто вісім гривень 29 копійок), в тому числі державний бюджет – 1 276 551,45 грн. та місцевий бюджет – 334 046,84 грн. Загальна вартість виконаних робіт у 2020 році по Договору №48 від 28 липня 2020 року по об’єкту «Реконструкція Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по вул. Олександрівській, 8/2 (колишня вулиця П.Слинька) в м.Лубни Полтавської області з термомодернізацією будівлі. Коригування.» (ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) становить 4 340 401,71 грн. (чотири мільйони триста сорок тисяч чотириста одна гривня 71 копійка), в тому числі державний бюджет – 3 906 361,55 грн. та місцевий бюджет – 434 040,16 грн. Залишок коштів, неосвоєних в 2020 році в сумі 1 610 598,29 грн. (один мільйон шістсот десять тисяч п’ятсот дев’яносто вісім гривень 29 копійок), в тому числі державний бюджет – 1 276 551,45 грн. та місцевий бюджет – 334 046,84 грн., врахувати при виділенні асигнувань в 2021 році, шляхом укладення додаткової угоди. Внести відповідні зміни в Додаток №1 до Договору №48 від 28 липня 2020 року «План фінансування будівництва (на весь період будівництва), тис. грн.» 3. Загальна вартість Договору №48 від 28 липня 2020 року залишається незмінною та складає 6 350 200,00 грн. (шість мільйонів триста п’ятдесят тисяч двісті гривень 00 копійок) з ПДВ. 4. Цей Додаток складено в двох екземплярах для кожної із сторін, і є невід’ємною частиною вище вказаного Договору. 5. Цей Додаток до Договору про закупівлю робіт є невід’ємною частиною: 1) Договір №48 від 28 липня 2020 року. 2) Додаток №1 від 28.07.2020 року до Договору №48 від 28 липня 2020 року; 3) Додаток №2 від 28.07.2020 року до Договору №48 від 28 липня 2020 року; 4) Додаток №3 від 28.07.2020 року до Договору №48 від 28 липня 2020 року; 5) Додаток №4 від 28.07.2020 року до Договору №48 від 28 липня 2020 року; 6) Додаток №5 від 28.07.2020 року до Договору №48 від 28 липня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: Договір №48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по вул. Олександрівській, 8/2 (колишня вулиця П.Слинька) в м.Лубни Полтавської області з термомодернізацією будівлі. Коригування.», затверджено бюджетні асигнування на 2021 рік в сумі 472 775,00 грн. (чотириста сімдесят дві тисячі сімсот сімдесят п’ять гривень 00 копійок), в тому числі з місцевого бюджету – 472 775,00 грн. (для погашення неосвоєних коштів в 2020 році в сумі 334 046,84 грн., на 2021 р. – 138 728,16 грн.) 2. Загальна вартість виконаних робіт у 2020 році по Договору №48 від 28 липня 2020 року по об’єкту «Реконструкція Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по вул. Олександрівській, 8/2 (колишня вулиця П.Слинька) в м.Лубни Полтавської області з термомодернізацією будівлі. Коригування.» (ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) становить 4 340 401,71 грн. (чотири мільйони триста сорок тисяч чотириста одна гривня 71 копійка), в тому числі державний бюджет – 3 906 361,55 грн. та місцевий бюджет – 434 040,16 грн. 3. Внести відповідні зміни в Додаток №1 до Договору №48 від 28 липня 2020 року «План фінансування будівництва (на весь період будівництва), тис. грн.», який є невід’ємною частиною додаткової угоди № 2 від 02 серпня 2021р. до Договору №48 від 28 липня 2020 року. 4. Загальна вартість Договору №48 від 28 липня 2020 року залишається незмінною та складає 6 350 200,00 грн. (шість мільйонів триста п’ятдесят тисяч двісті гривень 00 копійок) з ПДВ. 5. Ця Додаткова угода № 2 від 02 серпня 2021р. до Договору №48 від 28 липня 2020 року складена в двох екземплярах для кожної із сторін, є невід’ємною частиною вище вказаного Договору та діє до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: Договір №48
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по вул. Олександрівській, 8/2 (колишня вулиця П.Слинька) в м.Лубни Полтавської області з термомодернізацією будівлі. Коригування.», затверджено бюджетні асигнування на 2021 рік в сумі 1 537 023,29 грн. (один мільйон п’ятсот тридцять сім тисяч двадцять три гривні 29 копійок), в тому числі з обласного бюджету – 1 537 023,29 грн. (для погашення неосвоєних коштів в 2020 році ). 2. Загальна сума затверджених бюджетних асигнувань на 2021 рік по Договору №48 від 28 липня 2020 року по об’єкту «Реконструкція Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по вул. Олександрівській, 8/2 (колишня вулиця П.Слинька) в м.Лубни Полтавської області з термомодернізацією будівлі. Коригування.» (ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) становить 2 009 798,29 грн. (два мільйони дев’ять тисяч сімсот дев’яносто вісім гривень 29 копійок), в тому числі з обласного бюджету – 1 537 023,29 грн. (один мільйон п’ятсот тридцять сім тисяч двадцять три гривні 29 копійок) та з місцевого бюджету – 472 775,00 грн. (чотириста сімдесят дві тисячі сімсот сімдесят п’ять гривень 00 копійок). 3. Загальна вартість виконаних робіт у 2020 році по Договору №48 від 28 липня 2020 року по об’єкту «Реконструкція Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по вул. Олександрівській, 8/2 (колишня вулиця П.Слинька) в м.Лубни Полтавської області з термомодернізацією будівлі. Коригування.» (ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) становить 4 340 401,71 грн. (чотири мільйони триста сорок тисяч чотириста одна гривня 71 копійка), в тому числі державний бюджет – 3 906 361,55 грн. та місцевий бюджет – 434 040,16 грн. 4. Внести відповідні зміни в Додаток №1 до Договору №48 від 28 липня 2020 року «План фінансування будівництва (на весь період будівництва), тис. грн.», який є невід’ємною частиною додаткової угоди №3 від 04 жовтня 2021р. до Договору №48 від 28 липня 2020 року. 5. Загальна вартість Договору №48 від 28 липня 2020 року залишається незмінною та складає 6 350 200,00 грн. (шість мільйонів триста п’ятдесят тисяч двісті гривень 00 копійок) з ПДВ. 6. Ця Додаткова угода №3 від 04 жовтня 2021р. до Договору №48 від 28 липня 2020 року складена в двох екземплярах для кожної із сторін, є невід’ємною частиною вище вказаного Договору та діє до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: Договір №48
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з обмеженим фінансування у 2021 році та призупиненими роботами в зимовий період по об’єкту «Реконструкція Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по вул. Олександрівській, 8/2 (колишня вулиця П.Слинька) в м.Лубни Полтавської області з термомодернізацією будівлі. Коригування.» (ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) продовжити дію Договору №48 від 28 липня 2020 р. до 31.12.2022 року. 2. Зменшити зобов’язання, взяті в 2021 році по додаткових угодах №2 від 02.08.2021р. та №3 від 04.10.2021 р. до Договору №48 від 28 липня 2020р. на об’єкт будівництва «Реконструкція Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по вул. Олександрівській, 8/2 (колишня вулиця П.Слинька) в м.Лубни Полтавської області з термомодернізацією будівлі. Коригування.» (ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) на суму 267 252,64 грн. (двісті шістдесят сім тисяч двісті п’ятдесят дві гривні 64 копійки), в тому числі місцевий бюджет – 267 252,64 грн. 3. Загальна вартість виконаних робіт у 2020-2021 роках по Договору №48 від 28 липня 2020 року по об’єкту «Реконструкція Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по вул. Олександрівській, 8/2 (колишня вулиця П.Слинька) в м.Лубни Полтавської області з термомодернізацією будівлі. Коригування.» (ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) становить 6 082 947,36 грн. (шість мільйонів вісімдесят дві тисячі дев’ятсот сорок сім гривень 36 копійок), в тому числі державний бюджет – 3 906 361,55 грн., обласний бюджет – 1 537 023,29 грн. та місцевий бюджет – 639 562,52 грн. 4. Залишок коштів, неосвоєних в 2021 році в сумі 267 252,64 грн. (двісті шістдесят сім тисяч двісті п’ятдесят дві гривні 64 копійки), в тому числі місцевий бюджет – 267 252,64 грн., врахувати при виділенні асигнувань в 2022 році, шляхом укладення додаткової угоди. 5. Внести відповідні зміни в Додаток №1 від 31 грудня 2021р. до додаткової угоди №4 від 31 грудня 2021р. до Договору №48 від 28 липня 2020 року «План фінансування будівництва (на весь період будівництва), тис. грн.» 6. Загальна вартість Договору №48 від 28 липня 2020 року залишається незмінною та складає 6 350 200,00 грн. (шість мільйонів триста п’ятдесят тисяч двісті гривень 00 копійок) з ПДВ. 7. Ця Додаткова угода №4 від 31 грудня 2021р. до Договору №48 від 28 липня 2020 року складена в двох екземплярах для кожної із сторін, є невід’ємною частиною вище вказаного Договору та діє до 31.12.2022 року.
Номер договору про закупівлю: Договір №48
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по вул. Олександрівській, 8/2 (колишня вулиця П.Слинька) в м.Лубни Полтавської області з термомодернізацією будівлі. Коригування.» затверджено бюджетні асигнування на 2022 рік в сумі 267 252,64 грн. (двісті шістдесят сім тисяч двісті п’ятдесят дві гривні 64 копійки), в тому числі з місцевого бюджету – 267 252,64 грн. (для погашення неосвоєних коштів в 2021 році ). 2. Загальна сума затверджених бюджетних асигнувань на 2022 рік по Договору №48 від 28 липня 2020 року по об’єкту «Реконструкція Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по вул. Олександрівській, 8/2 (колишня вулиця П.Слинька) в м.Лубни Полтавської області з термомодернізацією будівлі. Коригування.» (ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) становить 267 252,64 грн. (двісті шістдесят сім тисяч двісті п’ятдесят дві гривні 64 копійки), в тому числі з місцевого бюджету – 267 252,64 грн. 3. Загальна вартість виконаних робіт у 2020-2021 роках по Договору №48 від 28 липня 2020 року по об’єкту «Реконструкція Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по вул. Олександрівській, 8/2 (колишня вулиця П.Слинька) в м.Лубни Полтавської області з термомодернізацією будівлі. Коригування.» (ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) становить 6 082 947,36 грн. (шість мільйонів вісімдесят дві тисячі дев’ятсот сорок сім гривень 36 копійок), в тому числі державний бюджет – 3 906 361,55 грн., обласний бюджет – 1 537 023,29 грн. та місцевий бюджет – 639 562,52 грн. 4. Внести відповідні зміни в Додаток №1 до Договору №48 від 28 липня 2020 року «План фінансування будівництва (на весь період будівництва), тис. грн.», який є невід’ємною частиною додаткової угоди №5 від 01.03.2022р. до Договору №48 від 28 липня 2020 року. 5. Загальна вартість Договору №48 від 28 липня 2020 року залишається незмінною та складає 6 350 200,00 грн. (шість мільйонів триста п’ятдесят тисяч двісті гривень 00 копійок) з ПДВ. 6. Ця Додаткова угода №5 від 01.03.2022р. до Договору №48 від 28 липня 2020 року складена в двох екземплярах для кожної із сторін, є невід’ємною частиною вище вказаного Договору та діє до 31.12.2022 року.
Номер договору про закупівлю: Договір №48
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 6 350 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 058 366,67 UAH)