Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Recreation services of children's health and recreation facilities on the Black Sea coast of Ukraine
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42269168 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик,12 |
Контактна особа: |
Петрик Валентина Дмитрівна 380442782743 sportsiyouth@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Departament molodi ta sportu vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi) |
National ID: | 42269168 |
Contact point: |
Petryk Valentyna Dmytrivna 380442782743 sportsiyouth@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2021 19:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2021 14:53 |
Очікувана вартість: | 18 900 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 94 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 11 березня 2021 19:11 |
Enquiries until: | 24 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 травня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 18 900 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 94 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Попередня оплата може застосовуватись за цим Договором на строк не більше трьох місяців в розмірі 30 відсотків вартості послуги за одну зміну відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 та від 04 грудня 2019 року №1070 | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюється на умовах п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України після підписання Сторонами Акту наданих послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2021 14:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2021 14:36 |
Тендерна документація_Відпочинок_Чорне море_2021 Нова редакція 26.04.2021.doc | |
26 квітня 2021 14:18 |
Перелік змін до ТД_Відпочинкові послуги 26.04.2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Частина друга статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає яку саме інформацію обов’язково повинно містити оголошення, в тому числі п.9.ч.2 ст.21 прямо встановлює вимогу щодо зазначення у оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Дане оголошення НЕ містить жодних вимог стосовно розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. З цього слідує, що тендерна документація не відповідає оголошенню про проведення відкритих торгів і тому вимога стосовно забезпечення тендерної пропозиції, встановлена у пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації, є незаконною.
Просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до Оголошення про проведення відкритих торгів шляхом вилучення з тендерної документації незаконної вимоги стосовно забезпечення тендерної пропозиції.
Пункт 4.1 Розділу ІІІ тендерної документації прямо визначає, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
При цьому, пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації встановлено геть іншу умову, строк якої суперечить умові, зазначеній у пункті 4.1 Роздіду ІІІ тендерної документації, а саме: «ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій, встановленого Вами».
Налогошуємо, що пункт 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що перебіг строку дії тендерної пропозиції починається ІЗ ДАТИ КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, але аж ніяк не З ДНЯ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ. Тому умова, встановлена у пункті 2 Додатку 1 тендерної документації у такій редакції за своїм змістом ВЗАГАЛІ СУПЕРЕЧИТЬ чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та визначитись протягом скількох днів, все ж таки, тендерні пропозиції вважаються дійсними.
1.
- п.4.3 Розділу 1 – «Місце надання послуг: узбережжя Чорного моря України»
в Додатку 5 Технічні вимоги ДКТ:
- в п.1. є вимога - «Місце розташування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку - узбережжя Чорного моря України»
Вищевказані вимоги перешкоджають учасникам конкурсних торгів із закладами, що належать до дитячих закладів оздоровлення який визначено у ст. 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 №375-VI та пройшли Державну атестацію дитячих закладів оздоровлення та відпочинку із присвоєнням відповідної категорії у відповідності до «Порядку» затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 28 квітня 2009 року № 426 взяти участь у процедурі закупівлі. Дані вимоги Замовника дискримінують усіх інших потенційних учасників Процедури закупівлі, розташованих на узбережжі Азовського моря.
Частина 3 статті 5 Закону України «Про здійснення державних закупівель» встановлює, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
На підставі вищенаведеного, вважаємо, що Замовником при формуванні тендерної Документації порушено ст. 3, 22 Закону, а саме: свобода надання послуг, недискримінацію учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, надані преференції учасникам з розміщенням закладів тільки на узбережжі Чорного моря, проігноровано бюджетні інтереси, які повинні бути направлені на максимальну ефективність проведення процедури конкурсних торгів та економію бюджетних коштів, що суперечить чинному законодавству України.
Згідно з Порядком внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації Замовником в ДКТ встановлено, що:
- відповідно до п.1 Розділу 2 «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру,
- відповідно до п.2 «Внесення змін до тендерної документації» - Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
2.
Звертаємо Вашу увагу на ряд дискримінаційних вимог тендерної документації, які ставлять нас, як потенційного учасника, що має намір перемогти у вказаній процедурі закупівлі, у нерівні умови та позбавляють Замовника можливості провести конкурентну закупівлю з максимальною ефективністю та економією державних коштів. При цьому, зазначені вимоги тендерної документації суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них з огляду на наступне. Частиною третьою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено перелік критеріїв оцінки, якими є: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов'язані із предметом закупівлі. Слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить таких критеріїв оцінки як: «наявність футбольного поля зі штучним покриттям з розмірами згідно міжнародних стандартів», «наявність бігової доріжки з 4-ма смугами або більше довжиною 400 метрів», «наявність майданчика для єдиноборств (татамі 10м х 10м)»
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію.
У зв’язку з викладеним, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити ці вимоги, що суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та позбавляють нас можливості прийняти участь у закупівлі на рівних правах.
Крім того, жодним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язок для закладів оздоровлення та відпочинку мати на території закладу вищевказані спортивні споруди.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3, а саме – недискримінація учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вище зазначене, дані критерії мають бути виключені з ТД або змінені в редакції «…» *(Також можна зазначити інформацію про наявність у вашому закладі спортивних споруд, можливість забезпечити умови для дітей спортсменів, та можливість організації тренувальних процесів і т.д.)
Вказані вимоги тендерної документації позбавляють права участі у закупівлі наше підприємство, яке спеціалізується у наданні відпочинкових послуг та має значний позитивний досвід. Враховуючи вище зазначене, дані вимоги мають бути виключені з ТД.
В зв`язку з вище визначеним Просимо Вас надати роз’яснення та аргументувати яким чинним законодавством України Ви керувалися під час написання вимоги тендерної документації «Місце розташування дитячого оздоровчого закладу на узбережжі Чорного моря»
На основі вищенаведеного просимо Вас внести зміни до ДКТ, в визначені місця надання послуг в редакції: «Місце надання послуг: Морське узбережжя України»
Прибрати з ДКТ критерії оцінки такі, як: «наявність футбольного поля зі штучним покриттям з розмірами згідно міжнародних стандартів», «наявність бігової доріжки з 4-ма смугами або більше довжиною 400 метрів», «наявність майданчика для єдиноборств (татамі 10м х 10м)»
Якщо за результатом нашого звернення, Замовником не буде внесення змін до ДКТ, маємо намір звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України у зв′язку з порушенням законного права на участь у цьому тендері.
Вважаємо за необхідне довести до Вашого відома, що Закон України «Про здійснення державних закупівель» (на який Ви посилаєтеся у своїй вимозі) втратив чинність ще у 2016 році на підставі Закону № 922-VIII від 25.12.2015. Законом, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Законом передбачено, що для проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів замовником розробляється та затверджується тендерна документація, яка повинна відповідати вимогам статті 22 Закону. При цьому вказаною статтею серед інших обов’язків замовника закріплюється обов’язок вказувати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно із пунктом 6 частини другої статті 22 Закону замовник при складанні тендерної документації повинен вказати місце де повинні бути надані послуги, їх обсяги.
Замовник формує технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, виходячи із власних потреб та враховуючи наявне у нього фінансування. З міського бюджету замовнику були виділені кошти для закупівлі послуг з оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі Чорного моря. Купання дітей у Чорному морі є однією із вимог до якості послуг, які придбаваються згідно із цією закупівлею. Отож, замовник правомірно відповідно до статті 22 Закону визначив місце надання послуг - послуги з оздоровлення та відпочинку дітей мають бути надані на узбережжі Чорного моря.
Придбання аналогічних послуг, що надаються на узбережжі Азовського моря, не відповідає потребам замовника. Так само в межах цієї закупівлі не можуть бути придбані аналогічні послуги, що надаються в межах гірського чи лісового масивів – такі послуги не відповідають потребам замовника, хоча у цих масивах так само розміщені дитячі заклади оздоровлення та відпочинку, які надають аналогічні до предмету закупівлі послуги. За підходу, який пропонується заявником, дитячий заклад, який знаходиться у лісовому масиві (наприклад у Кіровоградській області) так само може вважати визначене замовником місце надання послуг дискримінаційним по відношенню до себе – і тоді діти міста Києва замість бажаного купання у Чорному морі, для чого відповідно із бюджету було виділено достатньо коштів, можуть отримати путівки до лісового табору, які мають значно нижчу вартість, а якість послуг яких зовсім не відповідає потребам замовника.
Визначення місця надання послуг належить до повноважень замовника згідно із статтею 22 Закону. Тендера документація не містить жодних дискримінаційних умов в цій частині, оскільки усі учасники, які можуть запропонувати послуги, які відповідають технічним, якісним та кількісним вимогам, встановленим замовником, можуть взяти участь у цій закупівлі – учасники не дискриміновані за жодним, зокрема і територіальним, принципом. На узбережжі Чорного моря в Україні розміщено понад сотню дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (дані Державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, який перебуває у вільному доступі), які спроможні забезпечити належну конкуренцію серед учасників, а отже і дотримання принципів здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закону.
Що ж до застосування під час проведення цієї закупівлі разом із ціною інших критеріїв оцінки вважаємо за необхідне повідомити наступне: згідно із цією закупівлею для оздоровлення та відпочинку до дитячого закладу направлятимуться діти, переважна більшість яких є вихованцями дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста Києва. Згідно із цією закупівлею планується направлення дітей, які професійно займаються як індивідуальними видами спорту (легка атлетика, стрибки), так і груповими (футбол, різні види єдиноборств). Усі спортсмени, а в окремих випадках – цілі команди спортсменів, прибуватимуть до закладу оздоровлення та відпочинку разом із своїми тренерами для продовження тренувального процесу в умовах морського клімату. Тренувальні збори в морських умовах є звичайною загальносвітовою спортивною практикою.
Закон надає замовнику право під час проведення закупівлі разом із ціною застосовувати інші критерії оцінки зокрема, такі як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Вказаний перелік не є вичерпним і замовник вправі використовувати й інші критерії залежно від предмету та специфіки закупівлі. Застосування разом із ціною інших критеріїв оцінки є правом замовника, який може його використовувати для відбору найкращої тендерної пропозиції.
Водночас повідомляємо заявнику, що відсутність об’єктів, які передбачені іншими критеріями оцінки, не перешкоджає будь-якому з учасників, в тому числі заявнику, взяти участі у цій закупівлі. За відсутності вказаних об’єктів учасник в електронній системі закупівель під час подання своєї тендерної пропозиції ставить відповідну позначку «відсутній» і бере участь у закупівлі на загальних умовах. Відсутність об’єктів, які передбачені іншими критеріями оцінки, не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, оскільки їх наявність не є обов’язковою. В той же час об’єктивна перевага надається учасникам, які мають відповідні спортивні об’єкти згідно із стандартами для забезпечення тренування дітей, які направлятимуться замовником до закладу оздоровлення учасника.
Частина друга статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає яку саме інформацію обов’язково повинно містити оголошення, в тому числі п.9.ч.2 ст.21 прямо встановлює вимогу щодо зазначення у оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Дане оголошення НЕ містить жодних вимог стосовно розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. З цього слідує, що тендерна документація не відповідає оголошенню про проведення відкритих торгів і тому вимога стосовно забезпечення тендерної пропозиції, встановлена у пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації, є незаконною.
Просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до Оголошення про проведення відкритих торгів шляхом вилучення з тендерної документації незаконної вимоги стосовно забезпечення тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу на ряд дискримінаційних вимог тендерної документації, які ставлять нас, як потенційного учасника, що має намір перемогти у вказаній процедурі закупівлі, у нерівні умови та позбавляють Замовника можливості провести конкурентну закупівлю з максимальною ефективністю та економією державних коштів.
1. Зокрема, пунктом 1.4 частини першої Розділу V тендерної документації встановлено наступні нецінові критерії:
1.4.1 питома вага критерію «місцезнаходження закладу відносно моря» становить 11 відсотків:
- вихід на пляж здійснюється з території закладу учасника – 11 відсотків,
- заклад учасника не має прямого виходу на пляж – 0 відсотків;
1.4.2 питома вага критерію «наявність футбольного поля зі штучним покриттям з розмірами згідно міжнародних стандартів» становить 9 відсотків:
- на території закладу учасника наявне футбольне поле згідно із вказаними вимогами – 9 відсотків,
- на території закладу учасника відсутнє футбольне поле згідно із вказаними вимогами – 0 відсотків;
1.4.3 питома вага критерію «наявність бігової доріжки з 4-ма смугами або більше довжиною 400 метрів» становить 5 відсотків:
- на території закладу учасника наявна бігова доріжка згідно із вимогами – 5 відсотків,
- на території закладу учасника відсутня бігова доріжка згідно із вказаними вимогами – 0 відсотків;
1.4.4 питома вага критерію «наявність майданчика для єдиноборств (татамі 10м х 10м)» становить 5 відсотків:
- на території закладу учасника наявний майданчик для єдиноборств (татамі 10м х 10м) – 5 відсотків,
- на території закладу учасника відсутній майданчик для єдиноборств (татамі 10м х 10м) – 0 відсотків.
При цьому, зазначена вимога тендерної документації суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них з огляду на наступне.
Частиною третьою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено перелік критеріїв оцінки, якими є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов'язані із предметом закупівлі.
Слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить таких критеріїв оцінки як «місцезнаходження закладу відносно моря», «наявність футбольного поля зі штучним покриттям з розмірами згідно міжнародних стандартів», «наявність бігової доріжки з 4-ма смугами або більше довжиною 400 метрів», «наявність майданчика для єдиноборств (татамі 10м х 10м)».
У зв’язку з викладеним, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити нецінові критерії, що суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та позбавляють нас можливості прийняти участь у закупівлі на рівних правах.
*(в цій частині, якщо є необхідність залишити нецінові критерії, можна спробувати апелювати до конкретних пунктів, наприклад вимога щодо футбольного поля 10-120 м зі штучним покриттям, скоріш за все під неї підпадають лише декілька закладів, бити на це, крім того, це заклад для дітей, які навряд чи зможуть вибігати по футбольному полю таких розмірів, так само бігові доріжки 400 м, і т.д.).
Законом, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Законом передбачено, що для проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів замовником розробляється та затверджується тендерна документація, яка повинна відповідати вимогам статті 22 Закону.
Статтею 29 Закону замовнику надано право під час проведення закупівлі разом із ціною застосовувати інші критерії оцінки зокрема, такі як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Вказаний перелік не є вичерпним і замовник вправі використовувати й інші критерії залежно від предмету та специфіки закупівлі. Застосування разом із ціною інших критеріїв оцінки є правом замовника, який може його використовувати для відбору найкращої тендерної пропозиції. Отож, замовник не порушував вимог Закону в цій частині.
Що ж до застосування під час проведення цієї закупівлі разом із ціною інших критеріїв оцінки, а саме «місцезнаходження закладу відносно моря», «наявність/відсутність футбольного поля для проведення міжнародних матчів довжиною 100-120 метрів, шириною 64-75 метрів з простором поза межами ігрового поля для забігів та аутів», «наявність/відсутність бігової доріжки з 4-ма смугами або більше довжиною 400 метрів», «наявність/відсутність майданчика для єдиноборств (татамі 10м х 10м)», - вважаємо за необхідне повідомити наступне: згідно із цією закупівлею для оздоровлення та відпочинку до дитячого закладу направлятимуться діти, переважна більшість яких є вихованцями дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста Києва. Згідно із цією закупівлею планується направлення дітей, які професійно займаються як індивідуальними видами спорту (легка атлетика, стрибки), так і груповими (футбол, різні види єдиноборств, естафета). Усі спортсмени, а в окремих випадках – цілі команди спортсменів, прибуватимуть до закладу оздоровлення та відпочинку разом із своїми тренерами для продовження тренувального процесу в умовах морського клімату. Тренувальні збори в морських умовах є звичайною загальносвітовою спортивною практикою.
Стосовно «апелювань» заявника до технічних вимог до вказаних спортивних об’єктів вважаємо за необхідне повідомити наступне – вищевказані вимоги до розмірів та інших функціональних характеристик спортивних об’єктів не вигадані замовником самовільно, а взяті із міжнародних стандартів до спортивних споруд для професійних занять спортом. Для забезпечення спортивних тренувань в межах закладу для професійних спортсменів, хоч і дітей, не підходять ні «якесь футбольне поле», ні «хоч якась бігова доріжка». Такі об’єкти можуть бути небезпечними для здоров’я спортсменів та звести нанівець весь тренувальний процес та позитивний ефект від нього (неякісне покриття, невідповідність розмітки поля, спотворення орієнтування у просторі на спортивному майданчику через його спотворені розміри). Отож, питання чи «вибігають діти» по спортивних об’єктах, які є для них звичними, взагалі не може підніматися.
Водночас в черговий раз звертаємо увагу заявника та решти потенційних учасників закупівлі, що відсутність об’єктів, які передбачені іншими критеріями оцінки, не перешкоджає будь-якому з учасників, в тому числі заявнику, взяти участі у цій закупівлі. За відсутності вказаних об’єктів учасник в електронній системі закупівель під час подання своєї тендерної пропозиції ставить відповідну позначку «відсутній» і бере участь у закупівлі на загальних умовах. Відсутність об’єктів, які передбачені іншими критеріями оцінки, не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, оскільки їх наявність не є обов’язковою. В той же час об’єктивна перевага надається учасникам, які мають відповідні спортивні об’єкти згідно із стандартами для забезпечення тренування дітей, які направлятимуться замовником до закладу оздоровлення учасника.
- власний або орендований пляж (виключно відкрита акваторія, не допускається розташування закладу на узбережжі прісноводних лиманів та мілководних заток) з безпечним підходом на морському узбережжі, облаштоване місце для купання.
Частиною першою додатку 5 тендерної документації визначено:
- розташування – перша лінія.
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію.
Так, у законодавстві України відсутнє визначення перша лінія. Пояснення Замовника «для проведення цієї закупівлі під терміном «Знаходження закладу на узбережжі Чорного моря» розуміється розташування дитячого закладу оздоровлення на береговій лінії Чорного моря, територія якого безпосередньо прилягає до пляжу на узбережжі, не допускається розташування закладу на узбережжі прісноводних лиманів та мілководних затоках)» є його вільним трактуванням та створює загрозу надання відхилення тих пропозицій, які на його думку не підпадатимуть під вказаний критерій.
Крім того, жодним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язок розташування закладів оздоровлення та відпочинку безпосередньо на території, що прилягає до пляжу на узбережжі.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3, а саме – недискримінація учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вище зазначене, дана вимога має бути виключена з ТД або змінена в редакції «…»
*(Також можна зазначити про ваш заклад, його вигідне розташування, можливість забезпечити належні умови для дітей і т.д.).
Законом, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Законом передбачено, що для проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів замовником розробляється та затверджується тендерна документація, яка повинна відповідати вимогам статті 22 Закону. При цьому вказаною статтею серед інших обов’язків замовника закріплюється обов’язок вказувати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Замовник формує технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, виходячи із власних потреб та враховуючи наявне у нього фінансування, і потенційні учасники торгів не вправі вимагати від замовника погіршувати вимоги до якості послуг, які закуповує замовник, тільки через те, що якість їх послуг є значно нижчою, ніж послуги які планує придбати замовник. Учасники, які мають намір взяти участь у цій закупівлі, повинні запропонувати замовнику послуги, які відповідають потребам замовника, а не ті, які вони можуть запропонувати з огляду на свій матеріальний стан та інші умови.
Тільки за умови, що послуги, які пропонуються учасником, повністю відповідатимуть потребам замовника до якості послуг, які викладені у тендерній документації у вигляді технічної специфікації – тендерна пропозиція такого учасника може бути допущена до аукціону і в подальшому учасник може бути визнаний переможцем.
Згідно із частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Встановлюючи вимоги до предмета закупівлі, замовник у Додатку №5 до тендерної документації чітко визначив, що учасник повинен мати власний або орендований пляж (виключно відкрита акваторія, не допускається розташування закладу на узбережжі прісноводних лиманів та мілководних заток) з безпечним підходом на морському узбережжі, облаштоване місце для купання. При цьому, замовник чітко визначив, що для проведення цієї закупівлі під терміном «знаходження закладу на узбережжі Чорного моря» розуміється розташування дитячого закладу оздоровлення на береговій лінії Чорного моря, територія якого безпосередньо прилягає до пляжу на узбережжі, не допускається розташування закладу на узбережжі прісноводних лиманів та мілководних затоках.
Вказані формулювання є чіткими та однозначними, що виключає суб’єктивний підхід під час розгляду поданих тендерних пропозицій учасників та можливість їх вільного трактування. Отож, звинувачення заявника в цій частині є безпідставними та необґрунтованими.
Що ж до відсутності законодавчого регулювання питання розташування дитячих закладів відносно моря та відсутності законодавчих вимог до розташування закладів оздоровлення та відпочинку безпосередньо на території, що прилягає до пляжу на морському узбережжі, – повідомляємо, що вказані вимоги є вимогами до якості предмета закупівлі і замовник вправі їх встановлювати у спосіб, який вважає за потрібне (частина третя статті 24 Закону).
Довідково: заклади оздоровлення можуть розташовуватися і за 2 км від моря, і за 5 км, а можуть і взагалі бути розташованими не на морському узбережжі (у лісі, гірській місцевості, посеред міста тощо), проте вони надають послуги з оздоровлення іншої якості, що не відповідає потребам замовника цієї закупівлі.
Замовнику цієї закупівлі із місцевого бюджету територіальної громади міста Києва виділені кошти на придбання послуг із оздоровлення дітей цієї ж територіальної громади. Розмір виділених коштів у перерахунку на одну дитини є таким, що дозволяє придбати послуги із оздоровлення у найкращих закладах на узбережжі Чорного моря, що надають послуги найвищої якості.
Відстань, яку діти, в тому числі діти молодшого шкільного віку, повинні щоденно долати до моря є показником якості послуг, бо чим далі дітям йти до моря, тим важче в умовах спеки та гарячого вологого повітря дітям долати цей шлях. Саме морські купання здійснюють беззаперечний оздоровлюючий ефект на організм дитини. Саме заради морських купань, морського повітря та сонячних ванн направляються діти до закладів оздоровлення на узбережжі Чорного моря. Морські купання у жодному випадку не можуть бути замінені купаннями у прісноводних лиманах – це суперечить предмету закупівель та вимогам до якості послуг, спотворює оздоровлюючий вплив та свідчить про нецільове використання коштів.
Зміна вимог відносно відстані від закладу до моря призведе до погіршення вимог до предмета закупівлі (погіршення вимог до якості), що не відповідатиме потребам замовника та рівню виділеного фінансування. Послуги закладів оздоровлення, що знаходяться далі від моря, є більш дешевими – це загальносвітова практика. Окрім того, зважаючи на світову пандемію коронавірусу, замовник має на меті мінімізувати контакти дітей під час їх походу на пляж, тому послуги закладів, які територія яких безпосередньо не прилягає до пляжу на узбережжі Чорного моря, не відповідають потребам замовника. Контактування дітей із сторонніми людьми під час походу на пляж значно підвищує ризик інфікування коронавірусом. Якщо ж заклад має прямий вихід на пляж – це дозволяє якщо не уникнути інфікування, то значно його мінімізувати. Для задоволення потреб у послугах більш високої якості і було виділено достатнє фінансування.
Тендерна документація, розроблена замовником для проведення цих відкритих торгів, відповідає вимогам статті 22 Закону та не містить жодних вимог, які можуть обмежити конкуренцію та/або призвести до дискримінації учасників, в тому числі що можуть дискримінувати заявника або будь-якого іншого потенційного учасника закупівлі.
Тендерні пропозиції для участі у закупівлі, що проводиться замовником, мають право подавати всі заінтересовані особи, які можуть запропонувати послуги, що відповідають потребам замовника встановленим до якості послуг.
- Умови проживання – в капітально зведеній будівлі: одно-, дво-, триповерховій.
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію.
Так, частиною четвертою статті 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» встановлено, що для оздоровлення та відпочинку дітей можуть використовуватися санаторно-курортні заклади, пансіонати, бази відпочинку, санаторії-профілакторії, оздоровчі комплекси підприємств, установ та організацій, професійних спілок за умови надання зазначеними закладами послуг з оздоровлення та відпочинку відповідно до державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей.
Зазначеним Законом, не встановлено вимоги поверховості, а лише зазначено необхідність відповідності державним соціальним стандартам.
Вказана вимога тендерної документації позбавляє права участі у закупівлі наше підприємство, яке спеціалізується у наданні відпочинкових послуг та має значний позитивний досвід.
Враховуючи вище зазначене, дана вимога має бути виключена з ТД або змінена в редакції «…»
*(Також можна зазначити про ваш заклад, що він відповідає всім передбаченим вимогам та нормам, система протипожежної безпеки і т.д., можливо, що діти будуть розміщені лише з першого по третій поверх).
Законом, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» визначає правові та організаційні засади діяльності дитячих закладів оздоровлення та відпочинку в Україні. Так, вказаним законом встановлено, що надання послуг з оздоровлення та відпочинку дітей повинно відбуватися відповідно до державних соціальних стандартів надання послуг з оздоровлення та відпочинку.
Нормативи розміщення дітей для оздоровлення та відпочинку на території, у будинках і приміщеннях дитячих закладів оздоровлення та відпочинку є складовими Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей, що затверджений наказом Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 13.08.2009 №2881. Самі ж нормативи розміщення дітей для оздоровлення та відпочинку на території, у будинках і приміщеннях дитячих закладів оздоровлення та відпочинку визначаються відповідно до Державних санітарних правил і норм "Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів" ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 №23 – пункт 2.2 розділу ІІ Державного стандарту.
У пункті 4.1. ДСанПіН 5.5.5.23-99 «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» прямо вказано, що приміщення проживання дітей розміщуються в окремих будівлях або II частках для зручностей повікового розміщення. Будівлі повинні бути двоповерхові (триповерхові для курортних районів по узгодженню з органами санепідслужби і пожежного нагляду).
Законом, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Законом передбачено, що для проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів замовником розробляється та затверджується тендерна документація, яка повинна відповідати вимогам статті 22 Закону.
Згідно із частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Додатком №5 до тендерної документації) встановлено - Під час надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, учасник, замовник та інші учасники процесу оздоровлення та відпочинку дітей керуються Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» та іншими нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього закону.
Зважаючи на вищевикладене, замовник встановив вказану вимогу враховуючи прямі вимоги законодавства про оздоровлення дітей, отож в будь-якому випадку вказана умова є законною вимогою замовника, що в будь-якому випадку не може бути дискримінацією учасників.
Скарги до процедури
Дата подання: 07 квітня 2021 12:46
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-03-000009 ● 9c2ed7fd5f2b4b2f93fcf52f8ec1c118
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2021 11:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.06.2021 № 345
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о.начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.06.2021 № 345
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-03-11-006748-c 11.03.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-03 13:49:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відпочинкових послуг дитячих закладів оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря України (ДК 021:2015:55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-11-006748-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-08 18:59:21
Пояснення щодо проведення моніторингу Державною аудиторською службою України моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2021-03-11-006748-c Відпочинкові послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря України.
На виконання міської комплексної цільової програми "Молодь та спорт столиці" на 2019 - 2021 роки (далі-Програма http://kmr.ligazakon.ua/SITE2/l_docki2.nsf/alldocWWW/9EF9D18181C3C0B5C225838A006DF466?OpenDocument ) "Міської цільової програми оздоровлення та відпочинку дітей міста Києва на 2019 - 2021 роки", затвердженої рішенням сесії Київської міської ради VII сесія VIII скликання від 18 грудня 2018 року N 464/6515 та відповідного паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік (https://dms.kievcity.gov.ua/content/pasporty-byudzhetnyh-program-2021.html), відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», Департаментом молоді та спорту виконавчого органу (Київської міської державної адміністрації) (далі-Департамент) проводяться заходи організації відпочинку та оздоровлення дітей міста Києва.
Програмою на оздоровлення та відпочинок передбачені видатки в сумі 98 446, 2 тис. грн.
З метою планування бюджетних коштів на оздоровлення та відпочинок, формування бюджету на рік та проведення закупівель послуг з оздоровлення та відпочинку, Департамент узагальнює і аналізує інформацію про результати опитування, звернення, пропозицій, заяв батьків (законних представників) дитини щодо бажаного регіону оздоровлення і відпочинку дітей; визначає узагальнену попередню потребу в оздоровленні або відпочинку кількості дітей, які потребують оздоровлення та відпочинку; проводить моніторинг вартості путівок дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (від 1 до 4 регіонів, що набрали найбільшу потребу по кількості дітей), а також визначає середню вартість путівки.
Інформація щодо кількості дітей, регіону відпочинку надходить до Департаменту через систему електронного документообігу «Аскод» офіційними листами від районних в місті Києві державних адміністрацій та/або структурного підрозділу молоді та спорту районних в місті Києві державних адміністрацій, творчих колективів, спортивних команд, дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста тощо.
Враховуючи першочергові інтереси дітей та їх батьків, доведений обсяг бюджетних коштів на рік, середню вартість путівки та інформацію, що надійшла, Департаментом визначено планову кількість дітей, яких пропонується направити на оздоровлення та відпочинок у 2021 році. Станом на 01.03.2021 року визначено планову кількість дітей, яких пропонується направити на відпочинок, відповідно:
Івано-Франківська область – 200 дітей;
Узбережжя Чорного моря – 1800 дітей.
Щодо вимоги «місця розташування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «на узбережжі Чорного моря» повідомляємо, що зазначена область обрана за результатами проведеного моніторингу відповідно до офіційних листів від структурних підрозділів молоді та спорту районних в місті Києві державних адміністрацій, творчих колективів, дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста спортивних команд, тощо, які узагальнили пропозиції від батьків (опитування, пропозиції, звернення та заяви батьків тощо).
Використовуючи результати моніторингу щодо узагальненої попередньої потреби в оздоровленні або відпочинку кількості дітей та бажаних регіонів оздоровлення та відпочинку Департаментом на 2021 визначено вищу категорію дитячого закладу оздоровлення та відпочинку з розташуванням на першій лінії від моря, що, у свою чергу, позначилось на збільшенні ціни послуги.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (зі змінами) проведено моніторинг цін на продукти харчування. За даними Держстату, у лютому 2021 року в порівнянні з аналогічним місяцем 2020-го продукти харчування подорожчали на 9,1%. Найбільше зросли ціни на яйця (на 84,5%), цукор (61,7%), олію соняшникову (35,4%) і фрукти (14,9%). Збільшення вартості продуктів харчування відобразилось на вартості відпочинкових послуг. На період запровадженних карантинних обмежень, пов’язаних із СOVID-19, заклади оздоровлення та відпочинку мають додатково передбачити ситуаційні заходи, які можуть виникнути з цієї причини та бути готовими до них. Це також тягне за собою нередбачувані витрати та додаткові навантаження на заклад.
Після проведення відповідних розрахунків, співробітниками Департаменту підготовлено тендерну документацію, технічні, якісні та кількісні вимоги до послуг з оздоровлення та відпочинку дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.
Відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативних документів Департаментом організовано проведення процедури закупівлі відпочинкових послуг з терміном перебування дитини не менше 14 днів на кожну зміну.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та з урахуванням затверджених цією постановою заходів, оприлюднення розпорядниками бюджетних коштів обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначання, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті носить рекомендований характер.
Інформацію про відповідну процедуру закупівлі Департаментом було опубліковано додатково на офіційному інтернет-порталі «Київаудит».
Моніторинг цін додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42269168 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик,12 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПБП Парітет | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Прибрежний | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2021 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПБП Парітет |
15 246 000,00
UAH
|
15 246 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Прибрежний |
18 874 800,00
UAH
|
18 874 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПБП Парітет #30768013 |
Рішення скасоване |
15 246 000,00
UAH
|
18 травня 2021 21:03
|
ПБП Парітет #30768013 |
Відхилено |
15 246 000,00
UAH
|
18 травня 2021 21:12
|
ТОВ Прибрежний #30894003 |
Переможець |
18 874 800,00
UAH
|
20 травня 2021 09:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2021 15:25
|
Повідомлення.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2021 15:23
|
Додаткова угода 2 від 09.09.2021.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2021 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2021 17:53
|
Додаткова угода 1 до Договору 108 від 31.05.2021.pdf | зміни до договору |
02 липня 2021 17:52
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 13:09
|
Договір № 108.pdf | укладений |
31 травня 2021 13:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку зі зміною графіку заїздів датей на відпочинок сторони погодили відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" викласти Додаток 2 до договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення кількості відпочиваючих осіб. |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Відпочинкові послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря України (ДК 021:2015:55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку) | 1795 | Людей |
10 486,00
UAH
|