Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектною 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
38 600 471,29 UAH
UA-2020-03-10-000707-b 65e931d4b81f4546b6930409289557a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Світлана Василівна

380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849106
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Чумак Світлана Василівна
380432595359
dkgb_tender@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2020 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 березня 2020 13:24
Очікувана вартість: 38 600 471,29 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 300,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 193002 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Нове будівництво ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектною 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектною 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Проектна,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 березня 2020 16:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 16:37
проект договору.doc
10 березня 2020 12:25
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-03-20-000007 ● 076bedd1c52b4bfa902b67481a679f58
  • Статус: вирішено ● Дата: 27 квітня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2023 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2023 № 78

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-03-10-000707-b 10.03.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-03-23 10:53:16

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із нового будівництва ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектною 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-10-000707-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердним документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ВІНДОР» вимог частини другої статті 41 Закону.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов підпункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, терміном дії: не пізніше дати укладання договору про закупівлю до закінчення спливу строку його дії (з урахуванням додаткових угод від 14.07.2021 № 146 та від 22.12.2022 № 623 до договору від 14.04.2020 №173).
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 14.07.2021 № 146 та від 22.12.2022 № 623 до договору про закупівлю від 14.04.2020 № 173.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-03-28 08:58:19

Відповідь на запит на пояснення по моніторингу

Директору департаменту
моніторингу закупівель
державної аудиторської
служби України
м. Київ
ЧЕРНЕЗІ Сергію

Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2023-03-20-000007 із закупівлі «Нове будівництво ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектною 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» від 23.03.2023 року.

Відповідно до наказу від 20.03.2023 № 78 Державної аудиторської служби України м. Київ «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Нове будівництво ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектною 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2020-03-10-000707-b.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 06.03.2023: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із нового будівництва ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектною 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-10-000707-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердним документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ВІНДОР» вимог частини другої статті 41 Закону.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов підпункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, терміном дії: не пізніше дати укладання договору про закупівлю до закінчення спливу строку його дії (з урахуванням додаткових угод від 14.07.2021 № 146 та від 22.12.2022 № 623 до договору від 14.04.2020 №173).
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 14.07.2021 № 146 та від 22.12.2022 № 623 до договору про закупівлю від 14.04.2020 № 173.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України м. Київ.
Щодо питання першого.
Розмір бюджетного призначення (розміру витрат) Департаментом не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт з нового будівництва ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектною 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці визначались відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 із змінами), була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «Інженерно – будівельне бюро» від 05.02.2020 № 04-07-0163 (додається).
Очікувана вартість робіт з капітального ремонту визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначені очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Щодо питання другого.
Відповідно до вимог частини другої статті 41 Закону «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
На виконання даної вимоги ТОВ «Віндор» під час укладання договору надав завірені копії (додаються):
- Лізензії Держаної архітектурно-будівельної інспекції України №64-Л від 31.10.2018;
- Протокол №9 Загальних зборів учасників ТОВ «Віндор» від 31.01.2018;
- Наказ ТОВ «Віндор» №16/3 від 31.01.2018.
Щодо питання третього.
Умовами тендерної документації передбачено пунктом 6 Розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації Учасник повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком.
На виконання даних вимог Учасником ТОВ «Віндор» було надано банківську гарантію №2948-20 від 13.04.2020 та інші супроводжуючі документи, що додаються.
Щодо питання четвертого.
Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради є одержувачем бюджетних коштів. Бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України – надається відповідно до рішення Вінницької міської ради №52 від 24.12.2020 та №706 від 24.12.2021 (додається). Дані додаткові угоди №146 від 14.07.2021 та № 623 від 22.12.2022 було укладено на підставі даних рішень про відсутність достатнього фінансування на ці роки.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Директору департаменту моніторингу закупівель державної аудиторської служби України м. Київ ЧЕРНЕЗІ Сергію Відповідь департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектною 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2020-03-10-000707-b. Відповідно до наказу від 20.03.2023 № 78 Державної аудиторської служби України м. Київ «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Нове будівництво ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектною 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2020-03-10-000707-b. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2023-03-20-000007 від 12.04.2023. Керуючись вимогами абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає відповідь до висновку про результати моніторингу Державної аудиторської служби України м. Київ. У констатуючій частині оприлюдненого висновку Державної аудиторської служби України м. Київ зазначено: за результатами аналізу питання щодо внесення змін до забезпечення виконання Договору установлено недотримання статті 5 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом приведення терміну дії банківської гарантії (забезпечення виконання договору про закупівлю) у відповідність до строку дії договору (із змінами) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З метою виконання зобов’язань щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2023-03-20-000007 від 12.04.2023 по процедурі закупівлі «Нове будівництво ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектною 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2020-03-10-000707-b Замовник буде враховувати зауваження Державної аудиторської служби України м. Київ в подальшому щодо недопущення виявлених порушень. Додатково зазначаємо що термін дії банківської гарантії №2948-20 від 13.04.2020 минув 31 грудня 2021 року (включно). У зв’язку із продовженням дії договору на виконання робіт, ТОВ «Віндор» було направлено звернення про пролонгацію даної банківської гарантії. Станом на березень 2023 року не отримавши жодних підтверджуючих документів на пролонгацію банківської гарантії №2948-20, ТОВ «Віндор» розпочав процедуру отримання нової банківської гарантії на підтвердження вимог тендерної документації. На виконання даних вимог ТОВ «Віндор» було надано нову банківську гарантію № 1443-23 від 04.04.2023 (додається).

2023-04-19 17:06:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 квітня 2023
Кінцевий строк оскарження: 27 квітня 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто

укладено банківську гарантію № 1443-23 від 04.04.2023, видану акціонерним товариством «Банк Альянс» зі строком дії до 31.12.2024.

2023-04-26 13:06:02

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІНДОР" 38 400 000,00
UAH з ПДВ
38 310 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" 38 500 000,00
UAH з ПДВ
38 329 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 18:17
Електронний підпис
03 квітня 2020 18:16
Реєстр документів.pdf
03 квітня 2020 18:16
Кошторис.imd
03 квітня 2020 18:16
9. Копія Ліцензії.pdf
25 березня 2020 17:18
Електронний підпис
25 березня 2020 17:17
Реєстр документів.pdf
25 березня 2020 17:17
12.1. Довідки з банків.pdf
25 березня 2020 17:17
6.2. Відгук вул. Гонти.PDF
25 березня 2020 17:17
3. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

25 березня 2020 21:34
Електронний підпис
25 березня 2020 21:25
Реєстр документів.pdf
25 березня 2020 21:24
8. Довідк апро досвід.pdf
25 березня 2020 21:24
5.3. Договір оренди ТЗ.pdf
25 березня 2020 21:24
42. Технічне завдання.pdf
25 березня 2020 21:24
41. Проект договору.pdf
25 березня 2020 21:24
4. Довідка про МТБ.pdf
25 березня 2020 21:24
39. Цінова пропозиція.pdf
25 березня 2020 21:24
33. СТАТУТ (1).pdf
25 березня 2020 21:24
28. Календарний план.pdf
25 березня 2020 21:24
26. ДОвідка про АБЗ.pdf
25 березня 2020 21:24
25. Витяг ПДВ.pdf
25 березня 2020 21:24
20.1. Довідка про довкілля.pdf
25 березня 2020 21:24
20. Довідка про довкілля.pdf
25 березня 2020 21:24
19.1. Довідка по статті 17.pdf
25 березня 2020 21:24
18. довідка п.10 ст17 0707.pdf
25 березня 2020 21:24
17. Довідка по статті 17.pdf
25 березня 2020 21:24
14. ДОвідка по статті 17.pdf
25 березня 2020 21:24
13. Стаття 17.pdf
25 березня 2020 21:24
10.1. Відгук.pdf
25 березня 2020 21:24
1. Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІНДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІНДОР"
#33448963
Переможець 38 310 600,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 12:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2020 12:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІНДОР"
#33448963
38 310 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 15:29
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 15:28
доп. угода №502 від 26.12.2023.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 15:27
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2023 12:35
дод.угода №370 від 31.08.2023.pdf зміни до договору
01 вересня 2023 12:34
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2023 11:28
доп. угода №33 від 27.01.2023.pdf зміни до договору
01 лютого 2023 11:27
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2023 08:17
доп. угода №17від 19.01.2023.pdf зміни до договору
20 січня 2023 08:16
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 11:47
доп.угода №623 від 22.12.2022.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 11:46
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 16:33
доп. угода №146 від 14.07.2021.PDF зміни до договору
14 липня 2021 16:32
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 14:18
ДОП. УГОДА №456 ВІД 21.12.2020.PDF зміни до договору
21 грудня 2020 14:16
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 09:46
договір.pdf укладений
15 квітня 2020 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №173
Договір:
Номер додаткової угоди: №456
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: №173
Договір:
Номер додаткової угоди: №146
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №173
Договір:
Номер додаткової угоди: №623
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №173
Договір:
Номер додаткової угоди: №17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №173
Договір:
Номер додаткової угоди: №33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: №173
Договір:
Номер додаткової угоди: 370
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №173
Договір:
Номер додаткової угоди: №502
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 28 817 093,89
UAH (в тому числі ПДВ 4 802 848,97 UAH)