Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання канцтоварів
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2021-02-11-008430-a ● 65dc35c3b3364b1d91245556bc481b49
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гайсинська міська рада Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 03084523 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вінницька обл., ГАЙСИН, вул. 1 Травня, буд. 7 |
Контактна особа: |
Кирилюк Костянтин Сергійович +380966044671 gaysinmrtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2021 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2021 14:17 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2021 14:17 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2021 12:28 |
Очікувана вартість: | 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Категорія: 1 категорія.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 пачок
Папір ксерокс ний білий А4 В 80г/м2 (по 500 арк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23700, Україна, Вінницька область, Гайсин, 23700, Вінницька область, м. Гайсин, вул. 1 Травня,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Ручки масляні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23700, Україна, Вінницька область, Гайсин, 23700, Вінницька область, м. Гайсин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
70 штуки
Книга канцелярська А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
212 пачок
Файли А4 (по 100 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штуки
Швидкозшивач картонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
460 штуки
Папка на зав’язках картонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штуки
Папка-вуса пластик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штуки
Папка-прижим
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 пачок
Скріпки в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
800 штуки
Біндери в асортиментів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
22 штуки
Карта пам’яті на 32 гігабайти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2021 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2021 14:38 |
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ПРОЦЕДУРИ З ДОДАТКАМИ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-11-008430-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 25 лютого 2021 12:50
Не надання документів
Замовником вимагалось: "копія документу (-ів), що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.);"
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" не надав вище зазначених документів, а також не надав листа розяснення щодо ненадання таких документів.
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" не надав вище зазначених документів, а також не надав листа розяснення щодо ненадання таких документів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2021 09:24
Замовником розглянута Ваша вимога. Відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону, Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Учасником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" було надано два документа, які стосуються Вашої Вимоги : лист-роз’яснення щодо ненадання сертифікатів та сертифікат на папір. А отже немає підстав для відхилення пропозиції переможця. У зв’язку із вищезазначеним Ваша Вимога не задоволена.
Розгорнути
Згорнути
Замовником розглянута Ваша вимога. Відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону, Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Учасником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" було надано два документа, які стосуються Вашої Вимоги : лист-роз’яснення щодо ненадання сертифікатів та сертифікат на папір. А отже немає підстав для відхилення пропозиції переможця. У зв’язку із вищезазначеним Ваша Вимога не задоволена.
Номер вимоги: UA-2021-02-11-008430-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 25 лютого 2021 12:52
Не надання даокументів.
Надав лист розяснення тільки стосовно сертифікатів, а щодо інших документів не надав. Тому пропозиція ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" підлягає відхиленню на підставі статей 5 та 14 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2021 09:26
Замовником розглянута Ваша вимога. Відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону, Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Учасником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" було надано два документа, які стосуються Вашої Вимоги : лист-роз’яснення щодо ненадання сертифікатів та сертифікат на папір. Хочемо наголосити, що Замовником в тендерній документації вимагалось: «- копія документу (-ів), що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.)». Тобто це міг бути і один документ, який підтверджує якість товару, із переліку. А отже немає підстав для відхилення пропозиції переможця. У зв’язку із вищезазначеним Ваша Вимога не задоволена.
Розгорнути
Згорнути
Замовником розглянута Ваша вимога. Відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону, Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Учасником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" було надано два документа, які стосуються Вашої Вимоги : лист-роз’яснення щодо ненадання сертифікатів та сертифікат на папір. Хочемо наголосити, що Замовником в тендерній документації вимагалось: «- копія документу (-ів), що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.)». Тобто це міг бути і один документ, який підтверджує якість товару, із переліку. А отже немає підстав для відхилення пропозиції переможця. У зв’язку із вищезазначеним Ваша Вимога не задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2021 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" |
106 770,00
UAH з ПДВ
|
103 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович" |
108 676,00
UAH з ПДВ
|
103 370,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
109 716,96
UAH з ПДВ
|
105 011,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" #42198506 |
Переможець |
103 350,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 08:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 11:10
|
002.jpg | укладений |
01 березня 2021 11:10
|
003.jpg | укладений |
01 березня 2021 11:10
|
001.jpg | укладений |
01 березня 2021 11:10
|
004.jpg | укладений |
01 березня 2021 11:10
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
02 квітня 2021 10:21
|
23 262,00 UAH | UA108201720344240027000026521 Гайсинська міська рада |
UA253223130000026001000046684 ТОВ "Торговий дiм "Альфа i Омега" |
Оплачений |
15 квітня 2021 14:37
|
12 000,00 UAH | UA108201720344240027000026521 Гайсинська міська рада |
UA253223130000026001000046684 ТОВ "Торговий дiм "Альфа i Омега" |
Оплачений |
18 травня 2021 10:24
|
11 481,00 UAH | UA108201720344240027000026521 Гайсинська міська рада |
UA253223130000026001000046684 ТОВ "Торговий дiм "Альфа i Омега" |
Оплачений |
08 липня 2021 12:11
|
13 243,50 UAH | UA108201720344240027000026521 Гайсинська міська рада |
UA253223130000026001000046684 ТОВ "Торговий дiм "Альфа i Омега" |
Оплачений |
14 липня 2021 13:00
|
13 059,00 UAH | UA108201720344240027000026521 Гайсинська міська рада |
UA253223130000026001000046684 ТОВ "Торговий дiм "Альфа i Омега" |
Оплачений |
04 серпня 2021 09:52
|
7 909,50 UAH | UA108201720344240027000026521 Гайсинська міська рада |
UA253223130000026001000046684 ТОВ "Торговий дiм "Альфа i Омега" |
Оплачений |
27 жовтня 2021 14:32
|
22 395,00 UAH | UA108201720344240027000026521 Гайсинська міська рада |
UA253223130000026001000046684 ТОВ "Торговий дiм "Альфа i Омега" |
Оплачений |