Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт (термомодернізація) навчального корпусу №6 Волинського національного університету імені Лесі Українки за адресою: Волинська область, м. Луцьк, вулиця Ковельська, 15
Очікувана вартість
990 023,00 UAH
UA-2024-03-28-009100-a ● 65ca5acc4fa94897b22d1851363cbc2f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Код ЄДРПОУ: | 02125102 |
Вебсайт: | http://vnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, просп. Волі, 13 |
Контактна особа: |
Катерина Султанова +380332249047 ketsultan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2024 14:13 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2024 14:13 |
Очікувана вартість: | 990 023,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 950,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт (термомодернізація) навчального корпусу №6 Волинського національного університету імені Лесі Українки за адресою: Волинська область, м. Луцьк, вулиця Ковельська, 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2024
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата вартості Робіт за Договором здійснюється поетапно, за фактично виконаний об’єм Робіт. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 16:20 |
Тендерна документація корпус №6 Ковельська,15.pdf | |
28 березня 2024 16:20 |
Додаток 2 Проект Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні сертифікати працівників
Дата подання: 01 квітня 2024 11:45
Дата відповіді: 03 квітня 2024 11:53
Ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» та п. 10 Постанови КМУ «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» визначено, що – «Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва».
Тобто, практично кваліфікаційні сертифікати на паперовому носії вже не видаються.
Пунктом 1.1.8 Розділу III Тендерної документації Замовник встановив вимогу надати копії кваліфікаційних сертифікатів.
В зв’язку з цим запитання, яким чином учасник може підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику! Ви в запитанні згадуєте частину статті 17 в редакції Закону України «Про архітектурну діяльність» № 199-IX від 17.10.2019, де, як Ви вірно зазначили, що – «Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва».
Проте звертаємо Вашу увагу, що ці зміни в ЗУ від 17.10.2019 р. В редакції Закону до 17.10.2019 року ця норма відсутня, тобто частина статті 17 наведена в наступній редакції: «Громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат.» і наступний абзац «Строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується».
Відповідно до Кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону (з урахуванням умов для закупівель у межах проєкту «ВОУ»), що подані в тендерній документації, мінімальний досвід працівників відповідної кваліфікації пов’язаних із створенням об’єктів архітектури складає не менше 7 років.
Таким чином, відповідно до вищенаведеного, на момент подачі тендерної пропозиції у Вас у штаті повинні бути наявні працівники з дійсними кваліфікаційними сертифікатами (у паперовому вигляді), виданими 7 років тому до набуття чинності змін в Закон від 17.10.2019 р.»
Проте звертаємо Вашу увагу, що ці зміни в ЗУ від 17.10.2019 р. В редакції Закону до 17.10.2019 року ця норма відсутня, тобто частина статті 17 наведена в наступній редакції: «Громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат.» і наступний абзац «Строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується».
Відповідно до Кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону (з урахуванням умов для закупівель у межах проєкту «ВОУ»), що подані в тендерній документації, мінімальний досвід працівників відповідної кваліфікації пов’язаних із створенням об’єктів архітектури складає не менше 7 років.
Таким чином, відповідно до вищенаведеного, на момент подачі тендерної пропозиції у Вас у штаті повинні бути наявні працівники з дійсними кваліфікаційними сертифікатами (у паперовому вигляді), виданими 7 років тому до набуття чинності змін в Закон від 17.10.2019 р.»
Запитання по кадрам
Дата подання: 08 квітня 2024 15:49
Дата відповіді: 11 квітня 2024 17:13
Доброго дня! Підкажіть чи можливо залучення спеціалістів за угодами цивільно -правового характеру?
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону (з урахуванням умов для закупівель у межах проєкту «ВОУ»)», п.п. 5.1. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник повинен надати Довідку за формою Додатку 5 до документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників (надати копії діючих кваліфікаційних сертифікатів).
В Тендерній документації заборони проти залучення працівників за угодами цивільно-правового характеру відсутні.
Тому, у разі залучення працівників не на підставі трудових відносин необхідно, відповідно до законодавства, надати належним чином оформлені копії цивільно-правових договорів з особами, що будуть залучені за зазначеною спеціалізацією учасником під час виконання договору; надати копії діючих кваліфікаційних сертифікатів таких осіб, підтвердити документально їх професійний досвід роботи за кваліфікацією не менше 7 років..
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 та сканкопіями підтверджуючих документів.
В Тендерній документації заборони проти залучення працівників за угодами цивільно-правового характеру відсутні.
Тому, у разі залучення працівників не на підставі трудових відносин необхідно, відповідно до законодавства, надати належним чином оформлені копії цивільно-правових договорів з особами, що будуть залучені за зазначеною спеціалізацією учасником під час виконання договору; надати копії діючих кваліфікаційних сертифікатів таких осіб, підтвердити документально їх професійний досвід роботи за кваліфікацією не менше 7 років..
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 та сканкопіями підтверджуючих документів.
Сертифікати
Дата подання: 11 квітня 2024 11:47
Дата відповіді: 15 квітня 2024 17:01
Згідно ТД вимагається наявність : "інженера-проєктувальника ОВК (мінімум 7 років професійного досвіду)" - яким сертифікатом підтверджується наявність даного спеціаліста?
Відповідь: Шановний учаснику, кваліфікація - інженера-проєктувальника ОВК (мінімум 7 років професійного досвіду) підтверджується діючим кваліфікаційним сертифікатом інженера-проектувальника.
Додатки
Дата подання: 15 квітня 2024 10:14
Дата відповіді: 17 квітня 2024 11:08
Шановний замовник!Прошу викласти додатки Тендерної документації, що потребують заповнення учасником, у форматі, який для цього відповідає ( напр. word, doc) для коректного їх заповнення.
Відповідь: Шановний учаснику! Закон України «Про публічні закупівлі» №922 не зобовʼязує Замовника оприлюднювати тендерну документацію саме у конкретному форматі, а надає можливість самостійно обирати формат документа.
Замовник оприлюднив Проект Договору в форматі doc(x), а Додатки до Тендерної документації в форматі pdf, що дозволяє їх подальшу обробку, копіювання та редагування тексту.
Таким чином, Тендерна документація, завантажена Замовником, відповідає нормам Закону та Особливостям, а наданий машинозчитувальний формат файлу, ніяким чином не встановлює додаткових труднощів при підготовці тендерних пропозицій Учасників
Замовник оприлюднив Проект Договору в форматі doc(x), а Додатки до Тендерної документації в форматі pdf, що дозволяє їх подальшу обробку, копіювання та редагування тексту.
Таким чином, Тендерна документація, завантажена Замовником, відповідає нормам Закону та Особливостям, а наданий машинозчитувальний формат файлу, ніяким чином не встановлює додаткових труднощів при підготовці тендерних пропозицій Учасників
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 15 квітня 2024 14:03
Дата відповіді: 17 квітня 2024 17:11
У тендерної документації міститься дискримінаційна вимога щодо надання кваліфікаційних сертифікатів 7 річної давнини. Оскільки у 2019 році були внесені зміни у законодавство, які свідчать про те що всім інженерам-проектувальникам необхідно отримати сертифікати нового зразка, де було додано клас наслідків. Отже виходячи з цього сертифікати які були видані 7 років тому є не дійсними оскільки вони не відповідають чинному законадавству та не містять класу наслідків.
Просимо прибрати вимогу щодо семирічного досвіду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 5.1 тендерної документації поставлена вимога щодо про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , а саме: кваліфікованого архітектора у частині архітектурного об’ємного проєктування (мінімум 7 років професійного досвіду); інженера-проєктувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості мінімум 7 років професійного досвіду); інженера-проєктувальника ОВК (мінімум 7 років професійного досвіду); фахівця за напрямом технічне обстеження будівель і споруд (мінімум 7 років професійного досвіду) ; інженера-проєктувальника у частині кошторисної документації (мінімум 7 років професійного досвіду); кваліфікований інженер-проектувальник у частині дотримання вимог пожежної безпеки (мінімум 7 років професійного досвіду). Ця вимога стосується мінімального професійного досвіду працівників. Також, у працівників відповідної кваліфікації повинні бути діючі кваліфікаційні сертифікати, а не сертифікати 7 річної давнини.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2024 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" |
791 000,00
UAH з ПДВ
|
791 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНЬПРОЕКТ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
940 020,00
UAH з ПДВ
|
940 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" #01422832 |
Відхилено |
791 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 17:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2024 14:48
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНЬПРОЕКТ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ #36892551 |
Переможець |
940 020,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 14:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 10:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2024 15:27
|
ДУ №4 від 13.12.2024р. до дог. №173-18В від 15.05.2024р..pdf | зміни до договору |
17 грудня 2024 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2024 14:41
|
ДУ №3 від 28.11.2024р. до дог. №173-18В від 15.05.2024р..pdf | зміни до договору |
03 грудня 2024 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2024 12:01
|
ДУ №2 від 19.06.2024р. до дог. №173-18В від 15.05.2024р..pdf | зміни до договору |
20 червня 2024 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2024 10:51
|
ДУ№1 від 19.06.2024р. до дг. № 173-18В від 15.05.2024р..pdf | зміни до договору |
19 червня 2024 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2024 17:51
|
Протокол №117.pdf | зміни до договору |
23 травня 2024 17:50
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 11:10
|
Договір 173-18В.pdf | укладений |
15 травня 2024 11:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол виправлення помилки |
Номер договору про закупівлю: | 173-18В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Розділу 9 Договору №173-18В від 15 травня 2024 року "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН" і викласти в новій редакції: |
Номер договору про закупівлю: | 173-18В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору на закупівлю робіт, що не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 173-18В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до п.8.1 Розділу 8 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО НЬОГО» Договору на закупівлю робіт № 173-18В від 15.05.2024р. виклавши його в такій редакції: «8.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності після підписання Сторонами та діє до 15 грудня 2024 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». |
Номер договору про закупівлю: | 173-18В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до п.8.1 Розділу 8 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО НЬОГО» Договору на закупівлю робіт № 173-18В від 15.05.2024р., виклавши його в такій редакції: «8.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності після підписання Сторонами та діє до 15 січня 2025 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». 2. Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору на закупівлю робіт № 173-18В від 15.05.2024 року викласти в новій редакції, що додається. 3. Всі інші пункти Договору на закупівлю робіт від 15.05.2024р. № 173-18В залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 173-18В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |