Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Буц Ольга Леонідівна zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2020 12:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2020 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 14:45 |
Очікувана вартість: | 47 983 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 239 915,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 230000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Адреса Замовника -Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2020 16:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2020 16:08 |
зміни.docx | |
27 липня 2020 16:08 |
63Т ТД Зміни.docx | |
17 липня 2020 12:31 |
Малиновского, 61А реконстр. корп. приймального корпусу.doc |
27 липня 2020 16:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 липня 2020 16:08 |
зміни.docx
|
|||
27 липня 2020 16:08 |
63Т ТД Зміни.docx
|
|||
17 липня 2020 12:31 |
Малиновского, 61А реконстр. корп. приймального корпусу.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
рішення тендерного комітету капітального будівництва Одеської міської ради, прийнятого Протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 від 11.08.2020 року
17.07.2020 р. Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради (надалі- Замовник) було оприлюднено оголошення щодо проведення публічної закупівлі щодо реконструкції корпусу приймального відділення Міської клінічної лікарні № 10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А(UA-2020-07-17-003423-c).
31.07.2020 р. ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» надало документи, які витребовувались Замовником у складі тендерної пропозиції.
11.08.2020 Протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 р. пропозицію ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» було відхилено на підставі п. 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
В протоколі Замовник зазначає, що з метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ 9001:2015. Документи, які підтверджують наявність системи управління якістю згідно пункту 4.4. ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
Так, Замовник вказує, що ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» не надало Журнал реєстрації змін до документів, документ щодо Попереджувальних дій, які згідно з вимогами тендерної документації є обов’язковими.
З такими висновками та діями Замовника ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» не згодне, зважаючи на наступне.
Щодо ненадання журналу реєстрації змін до документів.
Так, листом - поясненням вих. № 190/19-ЮСМ від 31.07.2020р., ТОВ «Южспецмонтаж» повідомило, що наявність журналів реєстрації змін до документів (які підтверджують наявність системи управління якістю) не є вимогою стандарту ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги».
В системі менеджменту якості ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» існує система простежуваності та реєстрації змін до документів, яка відповідає вимогам п. 4.4.2 ДСТУ ISO 9001:2015.
Організація повинна, наскільки це необхідно:
а) підтримувати в актуальному стані задокументовану інформацію, необхідну для функціонування процесів;
б) зберігати задокументовану інформацію, щоб мати впевненість у тому, що процеси виконують так, як заплановано.
Стандарт використовує термін «задокументована інформація». Задокументована інформація може бути подана в будь-якому форматі та на будь-яких носіях і походити з будь-якого джерела (примітка 1 до п. 3.8.6 ДСТУ ISO 9000:2015).
Документ під назвою «Журнал реєстрації змін до документів» додатково не введений в систему менеджменту якості ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» за вимогами тендерної документації в зв’язку з тим, що ця дія порушила б цілісність системи менеджменту компанії та призвела б до веденню двох документів з однаковим призначенням (реєстрація змін ведеться, але не у формі журналів, а у формі листків реєстрації змін, що по суті можливо віднести до технічної помилки, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції і не впливає на зміст пропозиції відповідно до п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.)
Посилання на п. 4.4.1 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 не коректне, тому що наявність «Журналу реєстрації змін» - не є доказом поліпшення системи якості. Інформація щодо поліпшення системи документується в звіті з аналізу системи управління менеджментом з боку керівництва.
Окрім того, посилання на п. 4.2 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 не коректне, тому що наявність «Журналу реєстрації змін» - не є доказом виконання п.4.2.
Відповідно до П. 4.2 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015:
У зв’язку з тим, що на здатність організації постійно постачати продукцію та надавати послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги, впливають або можуть впливати зацікавлені сторони, організація повинна визначити
a) зацікавлені сторони, які доцільні до системи управління якістю;
b) вимоги цих зацікавлених сторін, які доречні до системи управління якістю. Організація повинна здійснювати моніторинг і аналізування інформації про ці зацікавлені сторони та їхні відповідні вимоги
ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» визначило склад зацікавлених сторін, які впливають на стратегію роботи і систему якості, та вимоги цих зацікавлених сторін. Задокументована інформація про зацікавлені сторони та їх вплив на систему якості включається до звіту з аналізу системи управління менеджментом з боку керівництва.
Щодо відсутності документів щодо попереджувальних дій.
Так, листом - поясненням вих. № 190/20-ЮСМ від 31.07.2020р., ТОВ «Южспецмонтаж» повідомило, що документ/термін «Попереджувальні дії» не застосовується у стандарті ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги».
В Стандарті ДСТУ ISO 9001:2015 виключені вимоги щодо попереджувальних (запобіжних) дій, тому що замість них стандарт вимагає виконання дій з реагування на ризики та можливості (вимоги щодо управління попереджувальними діями були вказані у версії ДСТУ ISO 9001:2009).
Замість здійснення попереджувальних дій стандарт вимагає ДСТУ ISO 9001:2015 оцінювати ризики.
Отже, у стандарті ДСТУ ISO 9001:2015 немає окремого розділу чи підрозділу стосовно запобіжних дій. Поняття запобіжної дії зазначено через використання ризик-орієнтованого мислення у формулюванні вимог до системи управління якістю.
Пунктом 0.3.3 ДСТУ ISO 9001:2015 визначено, що ризик-орієнтоване мислення (див. A.4) суттєво важливе для досягання результативної системи управління якістю. Поняття «ризик-орієнтоване мислення» було нечітко наявним у попередніх виданнях цього стандарту, охоплюючи, наприклад, виконання запобіжних дій для усунення потенційних невідповідностей, аналізування будь-яких невідповідностей, що виникають, і вжиття заходів для запобігання їх повторному виникненню, які є відповідними до наслідків невідповідності.
Додатково вимоги визначні в Додатку А (довідковий) Пояснення нової структури, термінології та понять, а саме - A.4 Ризик-орієнтоване мислення.
Одна з ключових цілей системи управління якістю — діяти як запобіжний інструмент. Отже, у цьому стандарті немає окремого розділу чи підрозділу стосовно запобіжних дій.
Поняття запобіжної дії зазначено через використання ризик-орієнтованого мислення у формулюванні вимог до системи управління якістю.
На підприємстві впроваджена процедура ПЯ.6.1-2018 «Реагування на ризики» (включаючи затверджений «Класифікатор ризиків процесів»). Цією процедурою організація передбачає дії по виявленню ризиків і можливостей.
Дії з управління ризиками і можливостями відображаються в існуючих документах системи якості:
- на рівні всієї організації - в протоколах аналізу системи управління менеджментом з боку керівництва;
- на рівні управління системою якості - в плані проведення внутрішніх аудитів, звітах по аудиту і планах коригувальних дій;
- на рівні управління процесами - в документах, що містять опис процесів.
При цьому, посилання на п.0.4 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 є не коректним зважаючи на наступне.
В пункті 0.4 ДСТУ ISO 9001:2015 зазначено:
Цей стандарт дозволяє організації застосовувати процесний підхід в поєднанні з циклом PDCA і ризик-орієнтованим мисленням з тим, щоб узгодити або інтегрувати свою систему управління якістю з вимогами інших стандартів на системи менеджменту.
У тексті розділу 0.4 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 даються посилання на стандарти ISO 9000 та ISO 9004. ISO 9000 - це словник, який містить термінологію менеджменту якості і пояснення принципів, на основі яких будується система. Стандарти ISO 9000 та ISO 9001 були підготовлені і випущені в узгодженні між собою, про ніяку інтеграцію мови не йде.
Розділ 0.4 має на у увазі те, що ISO 9001:2015 побудований відповідно до HLS (High Level Structure - Структура верхнього рівня). Завдяки HLS структура стандарту організована таким чином, щоб її можна було легко міняти і перебудовувати разом з іншими стандартами ISO на основі загальних принципів (ISO 14001…..).
В стандарті ISO 9000 подано термін 3.12.1 запобіжна дія (preventive action), якій застосовний у тексті стандарту.
Додатково зазначаємо, що у відповідності до наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 31 грудня 2015 року N221 з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
З офіційного видання ДСТУ ISO 9001:2015 затвердженого вищезазначеним наказом вбачається, що документ «Журнал реєстрації змін до документів» та документ «Попереджувальні дії» в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015 – відсутні.
Отже, замість документу «Попереджувальні дії» в ТОВ «Южспецмонтаж» є документ «Реагування на ризики» (а відповідно до п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «,,, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника…» це теж є формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням пропозиції і не впливає на зміст пропозиції).
Окрім того, відповідно до п. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до ч.16 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Таким чином, у разі виявлення недоліків Замовник мав обов’язок опублікувати повідомлення, яким би ТОВ «Южспецмонтаж» надавався час на усунення невідповідностей.
Отже, рішенням Тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради про відхилення пропозиції ТОВ «Южспецмонтаж» було порушено права останнього, як учасника процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти Вимогу про скасування рішення тендерного комітету капітального будівництва Одеської міської ради, прийнятого Протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 від 11.08.2020 року, до розгляду.
2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Южспецмонтаж», прийняте протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 від 11.08.2020 року.
Директор ТОВ «Южспецмонтаж» В.Л.Анісіфоров
рішення тендерного комітету капітального будівництва Одеської міської ради, прийнятого Протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 від 11.08.2020 року
17.07.2020 р. Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради (надалі- Замовник) було оприлюднено оголошення щодо проведення публічної закупівлі щодо реконструкції корпусу приймального відділення Міської клінічної лікарні № 10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А(UA-2020-07-17-003423-c).
31.07.2020 р. ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» надало документи, які витребовувались Замовником у складі тендерної пропозиції.
11.08.2020 Протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 р. пропозицію ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» було відхилено на підставі п. 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
В протоколі Замовник зазначає, що з метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ 9001:2015. Документи, які підтверджують наявність системи управління якістю згідно пункту 4.4. ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
Так, Замовник вказує, що ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» не надало Журнал реєстрації змін до документів, документ щодо Попереджувальних дій, які згідно з вимогами тендерної документації є обов’язковими.
З такими висновками та діями Замовника ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» не згодне, зважаючи на наступне.
Щодо ненадання журналу реєстрації змін до документів.
Так, листом - поясненням вих. № 190/19-ЮСМ від 31.07.2020р., ТОВ «Южспецмонтаж» повідомило, що наявність журналів реєстрації змін до документів (які підтверджують наявність системи управління якістю) не є вимогою стандарту ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги».
В системі менеджменту якості ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» існує система простежуваності та реєстрації змін до документів, яка відповідає вимогам п. 4.4.2 ДСТУ ISO 9001:2015.
Організація повинна, наскільки це необхідно:
а) підтримувати в актуальному стані задокументовану інформацію, необхідну для функціонування процесів;
б) зберігати задокументовану інформацію, щоб мати впевненість у тому, що процеси виконують так, як заплановано.
Стандарт використовує термін «задокументована інформація». Задокументована інформація може бути подана в будь-якому форматі та на будь-яких носіях і походити з будь-якого джерела (примітка 1 до п. 3.8.6 ДСТУ ISO 9000:2015).
Документ під назвою «Журнал реєстрації змін до документів» додатково не введений в систему менеджменту якості ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» за вимогами тендерної документації в зв’язку з тим, що ця дія порушила б цілісність системи менеджменту компанії та призвела б до веденню двох документів з однаковим призначенням (реєстрація змін ведеться, але не у формі журналів, а у формі листків реєстрації змін, що по суті можливо віднести до технічної помилки, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції і не впливає на зміст пропозиції відповідно до п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.)
Посилання на п. 4.4.1 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 не коректне, тому що наявність «Журналу реєстрації змін» - не є доказом поліпшення системи якості. Інформація щодо поліпшення системи документується в звіті з аналізу системи управління менеджментом з боку керівництва.
Окрім того, посилання на п. 4.2 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 не коректне, тому що наявність «Журналу реєстрації змін» - не є доказом виконання п.4.2.
Відповідно до П. 4.2 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015:
У зв’язку з тим, що на здатність організації постійно постачати продукцію та надавати послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги, впливають або можуть впливати зацікавлені сторони, організація повинна визначити
a) зацікавлені сторони, які доцільні до системи управління якістю;
b) вимоги цих зацікавлених сторін, які доречні до системи управління якістю. Організація повинна здійснювати моніторинг і аналізування інформації про ці зацікавлені сторони та їхні відповідні вимоги
ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» визначило склад зацікавлених сторін, які впливають на стратегію роботи і систему якості, та вимоги цих зацікавлених сторін. Задокументована інформація про зацікавлені сторони та їх вплив на систему якості включається до звіту з аналізу системи управління менеджментом з боку керівництва.
Щодо відсутності документів щодо попереджувальних дій.
Так, листом - поясненням вих. № 190/20-ЮСМ від 31.07.2020р., ТОВ «Южспецмонтаж» повідомило, що документ/термін «Попереджувальні дії» не застосовується у стандарті ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги».
В Стандарті ДСТУ ISO 9001:2015 виключені вимоги щодо попереджувальних (запобіжних) дій, тому що замість них стандарт вимагає виконання дій з реагування на ризики та можливості (вимоги щодо управління попереджувальними діями були вказані у версії ДСТУ ISO 9001:2009).
Замість здійснення попереджувальних дій стандарт вимагає ДСТУ ISO 9001:2015 оцінювати ризики.
Отже, у стандарті ДСТУ ISO 9001:2015 немає окремого розділу чи підрозділу стосовно запобіжних дій. Поняття запобіжної дії зазначено через використання ризик-орієнтованого мислення у формулюванні вимог до системи управління якістю.
Пунктом 0.3.3 ДСТУ ISO 9001:2015 визначено, що ризик-орієнтоване мислення (див. A.4) суттєво важливе для досягання результативної системи управління якістю. Поняття «ризик-орієнтоване мислення» було нечітко наявним у попередніх виданнях цього стандарту, охоплюючи, наприклад, виконання запобіжних дій для усунення потенційних невідповідностей, аналізування будь-яких невідповідностей, що виникають, і вжиття заходів для запобігання їх повторному виникненню, які є відповідними до наслідків невідповідності.
Додатково вимоги визначні в Додатку А (довідковий) Пояснення нової структури, термінології та понять, а саме - A.4 Ризик-орієнтоване мислення.
Одна з ключових цілей системи управління якістю — діяти як запобіжний інструмент. Отже, у цьому стандарті немає окремого розділу чи підрозділу стосовно запобіжних дій.
Поняття запобіжної дії зазначено через використання ризик-орієнтованого мислення у формулюванні вимог до системи управління якістю.
На підприємстві впроваджена процедура ПЯ.6.1-2018 «Реагування на ризики» (включаючи затверджений «Класифікатор ризиків процесів»). Цією процедурою організація передбачає дії по виявленню ризиків і можливостей.
Дії з управління ризиками і можливостями відображаються в існуючих документах системи якості:
- на рівні всієї організації - в протоколах аналізу системи управління менеджментом з боку керівництва;
- на рівні управління системою якості - в плані проведення внутрішніх аудитів, звітах по аудиту і планах коригувальних дій;
- на рівні управління процесами - в документах, що містять опис процесів.
При цьому, посилання на п.0.4 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 є не коректним зважаючи на наступне.
В пункті 0.4 ДСТУ ISO 9001:2015 зазначено:
Цей стандарт дозволяє організації застосовувати процесний підхід в поєднанні з циклом PDCA і ризик-орієнтованим мисленням з тим, щоб узгодити або інтегрувати свою систему управління якістю з вимогами інших стандартів на системи менеджменту.
У тексті розділу 0.4 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 даються посилання на стандарти ISO 9000 та ISO 9004. ISO 9000 - це словник, який містить термінологію менеджменту якості і пояснення принципів, на основі яких будується система. Стандарти ISO 9000 та ISO 9001 були підготовлені і випущені в узгодженні між собою, про ніяку інтеграцію мови не йде.
Розділ 0.4 має на у увазі те, що ISO 9001:2015 побудований відповідно до HLS (High Level Structure - Структура верхнього рівня). Завдяки HLS структура стандарту організована таким чином, щоб її можна було легко міняти і перебудовувати разом з іншими стандартами ISO на основі загальних принципів (ISO 14001…..).
В стандарті ISO 9000 подано термін 3.12.1 запобіжна дія (preventive action), якій застосовний у тексті стандарту.
Додатково зазначаємо, що у відповідності до наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 31 грудня 2015 року N221 з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
З офіційного видання ДСТУ ISO 9001:2015 затвердженого вищезазначеним наказом вбачається, що документ «Журнал реєстрації змін до документів» та документ «Попереджувальні дії» в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015 – відсутні.
Отже, замість документу «Попереджувальні дії» в ТОВ «Южспецмонтаж» є документ «Реагування на ризики» (а відповідно до п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «,,, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника…» це теж є формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням пропозиції і не впливає на зміст пропозиції).
Окрім того, відповідно до п. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до ч.16 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Таким чином, у разі виявлення недоліків Замовник мав обов’язок опублікувати повідомлення, яким би ТОВ «Южспецмонтаж» надавався час на усунення невідповідностей.
Отже, рішенням Тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради про відхилення пропозиції ТОВ «Южспецмонтаж» було порушено права останнього, як учасника процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти Вимогу про скасування рішення тендерного комітету капітального будівництва Одеської міської ради, прийнятого Протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 від 11.08.2020 року, до розгляду.
2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Южспецмонтаж», прийняте протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 від 11.08.2020 року.
Директор ТОВ «Южспецмонтаж» В.Л.Анісіфоров
1) Журнали реєстрації змін до документів;
2) Схема підпорядкування на підприємстві;
3) Порядок управління ризиками;
4) Порядок проведення внутрішнього аудиту;
5) Коригувальні дії ;
6) Попереджувальні дії;
7) Наказ про введення в дію системи управління якістю;
8) Наказ про призначення відповідальної особи;
9) Настанови з якості.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ЮЖСПЕЦМОНТАЖ" код за ЄДРПОУ 30542625 встановлено невідповідність документів вимогам тендерної документації, а саме:
- відсутній Журнал реєстрації змін до документів. ТОВ "ЮЖСПЕЦМОНТАЖ" у складі тендерної пропозиції надають лист- пояснення вих. № 190/19-ЮСМ від 31.07.2020р., в якому повідомляє, що наявність журналів реєстрації змін до документів (які підтверджують наявність системи управління якістю) не є вимогою стандарту ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», проте згідно з вимогами тендерної документації надання Журналу реєстрації змін до документів є обов’язковим;
Крім того, згідно з пунктом 4.4.1.ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю.Вимоги», організація повинна не лише розробити, запровадити, а й постійно поліпшувати систему управління якістю.Відповідно до пункту 4.2 цього стандарту, у зв’язку з тим, що на здатність організації постійно постачати продукцію та надавати послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги, впливають або можуть впливати зацікавлені сторони, організація повинна визначити вимоги цих зацікавлених сторін, які доречні до системи управління якістю. Учасник мав можливість розробити журнал реєстрації змін та завантажити його у складі тендерної пропозиції.
- відсутній документ щодо Попереджувальних дій. ТОВ "ЮЖСПЕЦМОНТАЖ" у складі тендерної пропозиції надають лист - пояснення вих. № 190/20-ЮСМ від 31.07.2020р., в якому повідомляє, що документ/термін «Попереджувальні дії» не застосовується у стандарті ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», проте згідно з вимогами тендерної документації надання документу «Попереджувальні дії» є обов’язковим.
Відповідно до пункту 0.4 ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», цей стандарт дає змогу організації використовувати процесний підхід, поєднаний з циклом PDCA та ризик-орієнтованим мисленням, щоб узгодити чи зінтегрувати її систему управління якістю з вимогами інших стандартів на системи управління.
Цей стандарт, зокрема, має такий зв’язок з ISO 9000:
- ISO 9000 «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів» становить собою суттєве підґрунтя для належного розуміння та запроваджування цього стандарту;
Згідно з пунктом 3.12.1. ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів», запобіжна /попереджувальна дія (preventiveaction) - дія, яку виконують, щоб усунути причину потенційної невідповідності чи іншої потенційно небажаної ситуації.
Примітка 1. Може бути кілька причин виникнення потенційної невідповідності.
Примітка 2. Запобіжну дію виконують, щоб запобігти виникненню події, тоді як коригувальну дію — щоб запобігти повторному виникненню події.
Наявність «Попереджувальних дій» у складі «Системи управління якістю» учасників сприяє найбільш повному та ефективному захисту від потенційних негативних чинників, недопущенню їх виникнення.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
У зв’язку з вище викладеним, замовник не розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЮЖСПЕЦМОНТАЖ" .
Пропозиція ТОВ "ЮЖСПЕЦМОНТАЖ" код за ЄДРПОУ 30542625 відхилено, як таку, яка не відповідає умовам тендерної документації.
1. надано копію Тендерної форми «Пропозиція» вимогами тендерної документації передбачено надання оригіналу;
2. відсутня довідка про відкриття поточних рахунків.
Вважаємо рішення Замовника, про відхилення нашої тендерної пропозиції такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства України в сфері публічних закупівель та умов Тендерної документації Замовника. За даними зауваженнями можемо повідомити наступне:
1. Тендерна форма «Пропозиція» була сканована з оригіналу та завантажена через майданчик E-Tender у складі загальної тендерної пропозиції разом з іншими документами, що надавалися Учасником, Тендерна форма «Пропозиція» відповідає усім вимогам тендерної документації (зміст, форма, та виготовлення з оригіналу документу), проте при скануванні виникла технічна помилка (збій програми) у розпізнаванні документу, яка стала підставою для відображення докуменнту у чорно-білому вигляді.
Відповідно до п.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції » Тендерної документації на закупівлю робіт формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції визначено « … (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгові слова, описок або технічних помилок); …»,
2. Згідно п. 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції » від Учасника вимагається «…Банківська гарантія повинна бути видана з обслуговуючого банку, на підтвердження надається довідка з обслуговуючого банку про відкриття поточних рахунків….», що свідчить про те, що ця довідка надається саме банком який надає банківську гарантію «…На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з обслуговуючого банку про залишок коштів на рахунку….», проте ніде у тендерній документації не зазначено, що ця інформація не може бути надана одним документом та не встановлено вимог до форми і змісту довідки з банківської установи. Таким чином у складі тендерної пропозиції Учасника надавалася довідка з обслуговуючого банку АТ КБ «ПРИВАТБАНК» про наявність грошових коштів під покриття гарантії, в якій одночасно зазначаються відомості про відкриття поточного рахунку.
Відповідно до п.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції » Тендерної документації на закупівлю робіт формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції визначається «… - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника…», «…- надання довідки, що за своїм змістом відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією, але не відповідають за своєю формою;…»
Відповідно до п.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції », п.3. розділу «оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю робіт вбачається, що «…Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». 11 серпня 2020 року о 17:02 ТОВ «ПРОЕКТМІСЬКБУД» отримало повідомлення через електронну систему закупівель «PROZRRO» про очікування рішення, щодо розгляду нашої тендерної пропозиції, а 12 серпня 2020 року 16:57 ми отримали вже рішення про відхилення нашої пропозиції за зазначеними вище підставами, проте вимогу та час на виправлення невідповідностей у строк 24 години нам наданий не був, чим був порушений Замовником п.3. розділу «оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, згідно якого умовами відхилення тендерної пропозиції є - «… - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»
На підставі вищевикладеного, невідповідність що стосується Тендерної форми «Пропозиція» є формальною і підлягає виправленню у строк протягом 24 годин з моменту розміщення такої вимоги замовником, а інформація відкриття поточних рахунків була надана. ТОВ «ПРОЕКТМІСЬКБУД» виконало вимоги Замовника в повному обсязі, у зв’язку з чим відсутні підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції. Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі, який закріплений в ст. З Закону України «Про публічні Закупівлі», а саме принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти заперечення на протокол засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-5 від 12.08.2020 року до розгляду
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції за протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-5 від 12.08.2020 року
1. Відсутня довідка відомості про учасника (передбачено Додатком № 5 до тендерної документації);
2. Та інше.
Вважаємо рішення Замовника, про відхилення нашої тендерної пропозиції такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства України в сфері публічних закупівель та умов Тендерної документації Замовника.
За даними зауваженнями повідомляємо наступне:
Додаток № 5 до тендерної документації «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», не входить до переліку документів, що є обов’язковими для надання в складі тендерної пропозиції. У Додатку № 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ» не міститься вимога щодо надання Додатку № 5, та в самому тексті Тендерної документації ніде немає посилання на необхідність надання цього документа. Інформація, яка міститься в Додатку № 5 – є «інформаційною компіляцією» і повністю відображена в складі тендерної пропозиції в інших документах (Статут підприємства, Протокол № 8 Загальних зборів засновників підприємства, Накази по підприємству, довідка з банку, свідоцтво платника ПДВ, «шапка» офіційного бланку підприємства) та міститься у відкритому доступі на сайті minjust.gov.ua.
Вказане зауваження по суті є формальною (несуттєвою) помилкою, що пов'язана з оформленням тендерної пропозиції, не впливає на зміст тендерної пропозиції, і не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, та може бути виправлено в інформації та/або документах тендерної пропозиції, у разі їх виявлення Замовником, протягом 24 годин згідно з ч.9 ст.26 Закону "Про публічні закупівлі".
За зауваженням «та інше», ТОВ "Центр реконструкції та будівництва" не може надати пояснень, бо незрозуміло, що саме мається на увазі згідно чинного Законодавства.
ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти Вимогу про скасування рішення тендерного комітету капітального будівництва Одеської міської ради, прийнятого Протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-7 від 17.08.2020 року.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції за протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-7 від 17.08.2020 року.
Додатки - Відомості про Учасника
- відсутня довідка відомості про учасника (передбачено Додатком № 5 до тендерної документації).
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
У зв’язку з вище викладеним, замовник не розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції ТОВ "Центр реконструкції та будівництва".
Додатково повідомляємо, що відповідно до частини 8 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції до закінчення кінцевого строку її подання. Зміни тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Пропозиція ТОВ "Центр реконструкції та будівництва" код за ЄДРПОУ 33386132 відхилено, як таку, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-21-000015 ● 4141a235e1ff479e8fec9f6d5b779161
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 серпня 2020 11:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.08.2020 Одеса № 276
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.08.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Витяг з додатку до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.08.2020 № 276
Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-07-17-003423-c 17.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-25 16:50:18
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 21.08.2020 № 276 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (реконструкція корпусу приймального відділення Міської клінічної лікарні № 10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А), яка проводиться Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-07-17-003423-c, дата оприлюднення 17.07.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини «2. Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «СПЕЦМОНТАЖ БАО» у складі тендерної пропозиції не надано письмове підтвердження про те, що учасник ознайомлений та згоден з тим, що за підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини «2. Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «СПЕЦМОНТАЖ БАО» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на систему управління якістю, виданий органом з сертифікації «ОС «СЕРТ АСУ» ТОВ «Сертифікаційний експертний центр АСУ» (зареєстрований у реєстрі органу сертифікації 20 липня 2020 року № СУЯ.22-20), проте Атестат про акредитацію Національного агентства з акредитації України (зареєстрований у реєстрі 06 квітня 2020 року за № 80108) та сфера акредитації, яка визначена додатком до цього атестата (НААУ) засвідчує компетентність органу з сертифікації на ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і систем»?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам, визначеним у частині 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині надання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) згідно з вимогами ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахованій у ліцензійному програмному комплексі, тоді як учасником ТОВ «СПЕЦМОНТАЖ БАО» у складі тендерної пропозиції надана Договірна ціна (файл 18_ДЦ.pdf ) з динамічним видом договірної ціни, проте відповідно до пункту 3.1 розділу ІІІ. «Ціна договору» проекту договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти (у вигляді окремого файла до тендерної документації) договірна ціна встановлюється твердою?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям до учасників відповідно до статті 16 Закону, тоді як учасником ТОВ «СПЕЦМОНТАЖ БАО» у складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 28.07.2020 вих.№ 132 відповідно до Додатку № 1 тендерної документації, у якій відсутня інформація про машини, механізми та обладнання, зазначені у підсумковій відомості ресурсів (файл 18_ДЦ_ИВР.pdf), а саме: крани баштові вантажопідйомністю 8 т, підіймачі гідравлічні (висота підйому 8 м), автогідропідіймачі (висота підйому 12 м), підіймачі щоглові будівельні (вантажопідйомність 0,5 т), електростанції пересувні (потужність 2 кВт), перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500А, установки з гнучким індуктором для індукційного нагрівання струмами частотою 50 Гц, електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 С, установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, компресори пересувальні з двигуном внутрішнього згорання, компресори пересувальні з електродвигуном, агрегати електронасосні з регулюванням подачі вручну для будівельних розчинів, розчинонасос, автогудронатори, Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм потужністю 3,7 кВт, верстат трубообрiзний, верстат трубонарізний, установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм, прес гідравлічний з електроприводом, прес-ножиці комбіновані, шинотрубозгин з моторним приводом, агрегати фарбувальнi з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивністю 500 м3/год?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-28 15:23:02
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі, надаємо пояснення.
1. Відповідно до п. 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст пропозиції Учасника та за витрати Учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе Учасник. За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. (У складі пропозиції повинно бути письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією). Замовником не встановлено вимог до такого підтвердження, у зв’язку з чим останнє подається у довільній формі.
У складі пропозиції учасником ТОВ «СПЕЦМОНТАЖ БАО» надано довідку вих. № 146 від 28 липня 2020 року, згідно якої учасник гарантує, що інформація, надана ним у складі тендерної пропозиції, є достовірною.
Крім того, відповідно до пункту 7 пропозиції, поданої ТОВ «СПЕЦМОНТАЖ БАО», учасником зазначено, що він підтверджує повну, безумовну та беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації.
2. Орган з сертифікації систем управління «СЕРТ АСУ» ТОВ «Сертифікаційний експертний центр АСУ» виконує роботи з сертифікації систем управління як у сфері акредитації, так і поза сферою акредитації.
Згідно зі статтею 12 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», акредитовані органи з оцінки відповідності повинні посилатися на акредитацію тільки стосовно тих робіт, на здійснення яких їх було акредитовано;
Згідно Загальному документу НААУ “ Виклад прав та обов`язків акредитованих органів з оцінки відповідності ” ЗД-15.00.01:ред. 04 : Акредитовані органи з оцінки відповідності мають право використовувати національний знак акредитації на протоколах, сертифікатах тощо, які вони видають у межах своєї сфери акредитації;
Згідно до листа НААУ від 30/07/2019 «До уваги акредитованих органів з сертифікації, які є підписантами угоди з НААУ про використання комбінованого знаку IAF MLA» Органи з сертифікації систем менеджменту повинні в обов’язковому порядку посилатися на акредитацію НААУ у випадках, коли видають сертифікати за напрямками діяльності, охопленими сферою акредитації.
З огляду на вищенаведене, при сертифікації системи управління поза сферою акредитації (як добровільна сертифікація), сертифікати є дійсними.
3. Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 4 вказаної статті передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Згідно з ч. 1, 2 ст. 189 Господарського кодексу України, ціна є вираженим у грошовій формі еквівалентом одиниці товару (продукції, робіт, послуг, матеріально-технічних ресурсів, майнових та немайнових прав), що підлягає продажу (реалізації), який повинен застосовуватися як тариф, розмір плати, ставки або збору, крім ставок і зборів, що використовуються в системі оподаткування. Ціна є істотною умовою господарського договору. Ціна зазначається в договорі у гривнях.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦМОНТАЖ БАО» подано договірну ціну та зазначено вид договірної ціни: тверда (файл Пропоз ДЦ намір.pdf).
Відповідно до пункту 4 пропозиції, поданої учасником ТОВ «СПЕЦМОНТАЖ БАО», якщо після розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовником буде прийнято рішення про намір укласти договір, учасник зобов’язується укласти договір про закупівлю відповідно до вимог Замовника, тендерної документації та умов проекту договору до тендерної пропозиції.
4. Додатком № 1 до тендерної документації, визначено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям. Документами, що підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально - технічної бази, є саме довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залучені при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1. Зазначену довідку подано учасником. Підсумкова відомість ресурсів як документ, що підтверджує саме матеріально-технічну базу учасника, вказаним додатком не передбачена. Тендерна документація не встановлює вимог до учасника стосовно необхідності зазначення у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідного обладнання та механізмів, вказаних у розрахунку договірної ціни (з додатками), в тому числі у підсумковій відомості ресурсів (файл 18_ДЦ_ИВР.pdf).
Тендерна документація не містить окремих вимог щодо повної відповідності інформації, що міститься в документах на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, документам, що надаються на підтвердження відповідності технічним вимогам закупівлі.
Також Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учаснику, учаснику-переможцю залучати до виконання робіт субпідрядників.
Тендерна документація не визначає вимог щодо обов’язкового подання учасниками в складі тендерних пропозицій інформації про залучення субпідрядників у обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та використання машин, механізмів і обладнання таких субпідрядників. У зв’язку з цим, ТОВ «СПЕЦМОНТАЖ БАО» для виконання даних будівельних робіт може залучити субпідрядників, і тому, в підсумковій відомості ресурсів може міститися інформація про додаткові машини та механізми, які будуть залучені під час виконання робіт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 вересня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Южспецмонтаж |
40 490 549,97
UAH з ПДВ
|
40 250 630,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД" |
42 147 234,27
UAH з ПДВ
|
40 398 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Осадчий Віталій Володимирович |
47 968 000,00
UAH з ПДВ
|
40 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр реконструкції та будівництва" |
43 807 293,93
UAH з ПДВ
|
42 144 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦМОНТАЖ БАО" |
47 981 629,86
UAH з ПДВ
|
42 145 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Южспецмонтаж #30542625 |
Відхилено |
40 250 630,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 17:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД" #41189244 |
Відхилено |
40 398 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 16:57
|
ФОП Осадчий Віталій Володимирович #3186821158 |
Відхилено |
40 400 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 09:43
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр реконструкції та будівництва" #33386132 |
Відхилено |
42 144 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 10:45
|
ТОВ "СПЕЦМОНТАЖ БАО" #42951064 |
Переможець |
42 145 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 10:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 09:05
|
дод. угода 7.pdf | укладений |
30 квітня 2021 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2020 17:07
|
договір 71-20П.pdf | укладений |
31 серпня 2020 17:03
|