Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція приміщення у підвальній частині адміністративної будівлі ДПС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 6 (влаштування серверного приміщення) ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
119 737 139,84 UAH
UA-2021-09-29-004894-c ● 6595e0e4d46f4f509ffd8c396de781f7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна податкова служба України |
Код ЄДРПОУ: | 43005393 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Площа Львівська, 8 |
Контактна особа: |
Буланий Павло Петрович +380444814869 zakupivli-DPS@tax.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2021 18:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2021 12:54 |
Очікувана вартість: | 119 737 139,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 197 371,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною із строком дії не меншим ніж дія тендерної пропозиції учасника (більш детальна інформація міститься у тендерній документації). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 598 686,00 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 598686 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: до 31 грудня 2022 року (більш детальна інформація міститься у тендерній документації). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приміщення у підвальній частині адміністративної будівлі ДПС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 6 (влаштування серверного приміщення) ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Післяплата | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Виконання робіт | Аванс | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2021 17:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2021 17:08 |
Зміни до ТД Реконструкція серверного приміщення.pdf | |
08 жовтня 2021 17:08 |
ТД Реконструкція cерверного приміщення зі змінами.docx | |
29 вересня 2021 19:03 |
ПІДСУМКОВА ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.pdf | |
29 вересня 2021 18:58 |
ТД влаштування серверного.pdf | |
29 вересня 2021 18:58 |
СПЕЦИФІКАЦІЯ ОБЛАДНАННЯ_ ЩО ПІДЛЯГАЄ ВСТАНОВЛЕННЮ ТА МОНТАЖУ.pdf | |
29 вересня 2021 18:58 |
ОБ_ЄКТИ ТА ЛОКАЛЬНІ КОШТОРИСИ.pdf |
08 жовтня 2021 17:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 жовтня 2021 17:08 |
Зміни до ТД Реконструкція серверного приміщення.pdf
|
|||
08 жовтня 2021 17:08 |
ТД Реконструкція cерверного приміщення зі змінами.docx
|
|||
29 вересня 2021 19:03 |
ПІДСУМКОВА ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.pdf
|
|||
29 вересня 2021 18:58 |
ТД влаштування серверного.pdf
|
|||
29 вересня 2021 18:58 |
СПЕЦИФІКАЦІЯ ОБЛАДНАННЯ_ ЩО ПІДЛЯГАЄ ВСТАНОВЛЕННЮ ТА МОНТАЖУ.pdf
|
|||
29 вересня 2021 18:58 |
ОБ_ЄКТИ ТА ЛОКАЛЬНІ КОШТОРИСИ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-29-004894-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 06 жовтня 2021 18:37
Усенення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовнику! Відповідно до ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
З метою уникнення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись статтею 23 Закону, вимагаємо додати в Тендерну документацію наступне речення: "У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент»».
Розгорнути
Згорнути
З метою уникнення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись статтею 23 Закону, вимагаємо додати в Тендерну документацію наступне речення: "У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент»».
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 жовтня 2021 17:30
До тендерної документації буде внесено певний перелік змін.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-10-22-000003 • 03ab14f0ce24416b91a90bb382f8d5a5
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-10-22
•
15:23
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
06.10.2021 року Замовнику було подано вимогу щодо усунення порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: відповідно до ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". З метою уникнення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись статтею 23 Закону, вимагаємо додати в Тендерну документацію наступне речення: "У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент»».
Замовником дана вимога була задоволена і 08.10.2021 року було внесено зміни до Тендерної документації.
Так Замовником у п. 8 Додатку 4 Тендерної документації передбачено, що у разі посилання в тендерній документації на виробника, торгівельну марку, патент щодо обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів тощо учасник може застосовувати «еквівалент».
Оскільки закупівля робіт здійснюється відповідно до чинних стандартів, норм
та правил виконання робіт з будівництва, які повинні відповідати проєктним рішенням
та затвердженій в установленому порядку проєктній документації, то учасник
під «еквівалентом» повинен запропонувати обладнання, устаткування, матеріали, інвентар тощо, які за технічними характеристиками дозволять учаснику забезпечити виконання проєктних рішень в повному комплексі згідно з чинними нормами у будівництві,
що, в свою чергу, не призведе до необхідності коригування проєкту вцілому або окремих
його частин та буде сумісне з наявними матеріалами, обладнанням, устаткуванням, інвентарем тощо Замовника.
Тому, у разі заміни обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів тощо
на «еквівалент», учасник у складі тендерної пропозиції (не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій) повинен надати погоджену з автором проєкту Порівняльну таблицю технічних характеристик (форма довільна) тих позицій обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів тощо, які він планує замінити (далі – Порівняльна таблиця), для підтвердження технічної, функціональної та якісної відповідності «еквівалента» технічним рішенням проєктної документації.
Погодження Порівняльної таблиці автором проєкту підтверджується листом-відповіддю автора проєкту на запит учасника, у якому повинна міститися така інформація:
- конкретна назва даної закупівлі та її ідентифікатор;
- Порівняльна таблиця;
- позитивне рішення щодо підтвердження технічної, функціональної та якісної відповідності «еквівалента» технічним рішенням проєктної документації.
Інформація про автора проєкту: ТОВ «ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА», код ЄДРПОУ: 39576191, адреса: м. Київ, вул. Січових Стрільців, буд. 37/41, поверх 6, офіс 9,
тел.: +38 (044) 338 86 40, контактна особа: Нагайко Ярослав Ігорович, www.vmcu.com.ua, office@vmcu.com.ua».
Виконати вищезазначену вимогу потенційним учасникам, які не повязані з ТОВ «ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА», неможливо з наступних причин:
1) ТОВ «ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА» не повинно та ніяк не зацікавлено в тому, щоб надавати відповіді на подібні запити від інших учасників,
2) ТОВ «ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА» взагалі не зацікавлено в заміні технічних рішень проектної документації, бо це є зайва і безкоштовна робота,
3) В термін з моменту внесення змін до подачі пропозицій – з 08.10.2021 по 18.10.2021 взагалі практично неможливо встигнути провести аналіз технічних рішень та надати погодження Учаснику.
Враховуючи вищезазначене, дана вимога є дискримінаційною, так як позбавляє можливості потенційних учасників, які мають намір запропонувати еквівалент обладнання, прийняти участь у даній закупівлі, і надає перевагу лише афілійованим особам з автором проєкту.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2021 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЛІНТЕХ УКРАЇНА" |
119 304 953,03
UAH з ПДВ
|
119 304 953,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЦ ІНЖИНІРИНГ" |
119 608 486,42
UAH з ПДВ
|
119 608 486,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЛІНТЕХ УКРАЇНА" #37962954 |
Переможець |
119 304 953,03
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2021 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 12:21
|
Дод угода 3 до дог 112.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2021 16:01
|
Дод уг 2 до дог 112.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 16:42
|
Дод угода 1 до дог 112.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2021 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 16:20
|
Договір | укладений |
03 листопада 2021 16:18
|
Банківська гарантія | укладений |
03 листопада 2021 16:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція приміщення у підвальній частині адміністративної будівлі ДПС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 6 (влаштування серверного приміщення) ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» | 1 | роб |
119 304 953,03
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до пунктів 2.1.1 та 2.1.2 розділу 2 Договору, та Додаток № 7 до Договору викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція приміщення у підвальній частині адміністративної будівлі ДПС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 6 (влаштування серверного приміщення) ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» | 1 | роб |
119 304 953,03
UAH з ПДВ
|