Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Електричних мереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03344148 |
Місцезнаходження: | 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, Набережна під Скелями, 54 |
Контактна особа: |
Поліщук Андрій Олександрович +380412226559 zhitomir_gorsvet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2022 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2022 14:32 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2022 14:32 |
Очікувана вартість: | 325 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,54% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2022 11:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2022 11:27 |
ТД затискачі.doc | |
15 грудня 2022 11:27 |
ТД затискачі.doc |
15 грудня 2022 11:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 грудня 2022 11:27 |
ТД затискачі.doc
|
|||
15 грудня 2022 11:27 |
ТД затискачі.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-31-000056 ● 4aa82980d19043bba610b942299abcf6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2023 20:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2022
№ 6-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.01.2023 №6-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2022-12-08-019451-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-07 12:17:32
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкриті торги з особливостями по предмету «Затискачі», (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-08-019451-a ) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копії документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Поясніть чому, враховуючи вимоги передбачені пунктом 40 Особливостей, Вами не надано можливості учаснику торгів ТОВ «Львівська ізоляція» на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції та не розміщено в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у вказаній тендерній пропозиції?
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-09 16:03:24
Відповідь на запит
Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель та у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України. Технічні характеристики товару, котрий постачається Замовнику, повинні відповідати технічному регламенту (стандарту та ін.). Очікувану вартість предмета закупівлі визначено за методикою, яка передбачена наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Керуючись п.1. Р.2 "Етапи визначення очікуваної вартості" наказу №275 від 18.02.2020 року визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) було здійснено на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах. Керуючись п.3. Р.2 "Етапи визначення очікуваної вартості" наказу №275 від 18.02.2020 року використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, а саме в електронній системі закупівель “ПРОЗОРРО“, та інших джерел відкритих даних. Розмір бюджетного призначення затверджений планом закупівель Замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі оприлюднена на веб-сайті: https://prozorro.gov.ua. Всі документи, щодо закупівлі UA-2022-12-08-019451-a оприлюднено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та «Про електронні документи та електронний документообіг» і знаходяться у вільному доступі в електронній системі.
П. 40 Постанови 1178 дано чітке визначення невідповідності – «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)».
Учасник ТОВ «Львівська ізоляція» не надав підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації згідно додатку 2 до тендерної документації Замовника, хоча це прямо вимагалось п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» . Таким чином учасник не надав інформації запитуваної Замовником про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції і тому його тендерна пропозиція не підпадає під дію п. 40 Постанови 1178.
Крім того згідно п. 40 Постанови 1178 «невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Виправлення помилок Учасника ТОВ «Львівська ізоляція» призведе до зміни предмета закупівлі, а саме найменування товару, марки та моделі. Це ще одне порушення п. 40 Постанови 1178, таким чином тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Львівська ізоляція» не підпадає під дію п. 40 Постанови 1178.
Враховуючи наведене вище підстави для застосування п. 40 Постанови 1178 до тендерної пропозиції учасника ТОВ «Львівська ізоляція» відсутні.
Більше того тендерна пропозиція учасника містить численні інші недоліки, наприклад відсутність тендерної пропозиції за формою згідно Додатку 4 тендерної документації Замовника та інші.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись ст. 188 Господарського Кодексу України, відповідно до висновків моніторингу публічних закупівель по предмету закупівель «Затискачі» (ідентифікатор закупівлі - UА-2022-12-08-019451-а, ID моніторингу - UА-М-2023-01-31-000056) та з метою виправлення виявлених даними висновками порушень до ТОВ "Нове Світло" надано лист щодо підписання додаткової угоди про розірвання договору № 10-01-2023 від 10.01.2023р. та самі додаткові угоди. Відповідно до ст. 188 Господарського Кодексу України сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. ТОВ "Нове Світло" повідомлене про припинення зобов'язань за зазначеним договором. Наразі лист щодо підписання додаткової угоди про розірвання договору № 10-01-2023 від 10.01.2023р. та самі додаткові угоди про розірвання договору № 10-01-2023 від 10.01.2023р. прийняті та знаходяться на розгляді ТОВ "Нове Світло". Відповідно до п. 3 ст. 188 Господарського Кодексу України сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. Додаткова угода про розірвання договору № 10-01-2023 від 10.01.2023р. буде додатково оприлюднена на порталі DZO та в електронній системі PROZORRO відразу після підписання зі сторони ТОВ "Нове Світло".
2023-02-24 15:21:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено, що Замовником не враховано вимоги пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено, що Замовником не враховано вимоги пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю.
2023-03-06 19:33:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2022 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Львівська ізоляція" |
196 000,00
UAH з ПДВ
|
196 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Нове Світло |
279 780,00
UAH з ПДВ
|
279 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Львівська ізоляція" #22360905 |
Відхилено |
196 000,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2022 17:34
|
ТОВ Нове Світло #38862199 |
Переможець |
279 780,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2022 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 14:49
|
Додаткова угода | укладений |
06 березня 2023 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 14:43
|
sndt2a18.pdf | зміни до договору |
06 березня 2023 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 14:23
|
Договір | укладений |
10 січня 2023 14:21
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Анкерний затискач (планка) 2х16-35 | 300 | штуки |
111,60
UAH з ПДВ
|
Анкерний затискач (планка) 4х16-35 | 300 | штуки |
132,00
UAH з ПДВ
|
Відгалужувальний затискач 16-95 (1,5-10) | 1000 | штуки |
114,00
UAH з ПДВ
|
Відгалужувальний затискач 16-95 ((2,5)6-35) | 450 | штуки |
102,00
UAH з ПДВ
|
Затискач підтримуючий | 300 | штуки |
156,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 10-01-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Анкерний затискач (планка) 2х16-35 | 300 | штуки |
111,60
UAH з ПДВ
|
Анкерний затискач (планка) 4х16-35 | 300 | штуки |
132,00
UAH з ПДВ
|
Відгалужувальний затискач 16-95 (1,5-10) | 1000 | штуки |
114,00
UAH з ПДВ
|
Відгалужувальний затискач 16-95 ((2,5)6-35) | 450 | штуки |
102,00
UAH з ПДВ
|
Затискач підтримуючий | 300 | штуки |
156,00
UAH з ПДВ
|