Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конструкційні матеріали
Очікувана вартість
126 000,00 UAH
UA-2019-11-11-003137-b ● 6571c3dc75e74ceca548ed888db3899e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
Код ЄДРПОУ: | 02125243 |
Місцезнаходження: | 69600, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Жуковського,66 |
Контактна особа: |
Гоздек Світлана ЗНУ +380612287523 tender_znu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 18:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 12:08 |
Очікувана вартість: | 126 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,40% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Підлогове покриття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 м.кв.
Підлогове покриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69600, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування-кошти державного бюджету.Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10-ти банківських днів після поставки Товару Постачальником на підставі рахунку та накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2019 18:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2019 18:16 |
Проект договору.doc | |
11 листопада 2019 18:16 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-11-003137-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ХАДЖИНОВА ІРИНА ФЕДОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2277108485
Дата подання: 05 грудня 2019 14:39
Невідповідність пропозиції визнаного Переможця
Шановний Замовнику, Вами у Тендерній документації було прописано, що учасники закупівлі у складі своєї пропозиції маю вказати назву запропонованого товару. Учасник якого було визнано Переможцем, не вказав назву, модель запропонованого товару, просимо звернути увагу на дану невідповідність, та надати відповідь.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 грудня 2019 08:39
Доброго дня!
В додатку №1 до тендерної пропозиції зазначено, що у разі неможливості встановити відповідність запропонованого Учасником товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі, через відсутність в Таблиці 1 конкретного найменування товару (марка, модель, тощо), тендерна пропозиція такого Учасника може бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав необхідні документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару, вказаним Замовником технічним вимогам до предмету закупівлі.
На виконання вимог тендерної документації Учасник ТОВ «Будкомплектація ЛТД», знаходячись в стадії «Очікує рішення», затвердив зразок та колір запропонованого товару.
Також повідомляємо, що в оновленій тендерній пропозиції переможця ТОВ «Будкомплектація ЛТД» зазначено найменування товару.
В додатку №1 до тендерної пропозиції зазначено, що у разі неможливості встановити відповідність запропонованого Учасником товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі, через відсутність в Таблиці 1 конкретного найменування товару (марка, модель, тощо), тендерна пропозиція такого Учасника може бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав необхідні документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару, вказаним Замовником технічним вимогам до предмету закупівлі.
На виконання вимог тендерної документації Учасник ТОВ «Будкомплектація ЛТД», знаходячись в стадії «Очікує рішення», затвердив зразок та колір запропонованого товару.
Також повідомляємо, що в оновленій тендерній пропозиції переможця ТОВ «Будкомплектація ЛТД» зазначено найменування товару.
Номер вимоги: UA-2019-11-11-003137-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ХАДЖИНОВА ІРИНА ФЕДОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2277108485
Дата подання: 09 грудня 2019 11:28
Невідповідність рішення визначення переможця діючому законодавству, яким регулюються державні закупівлі, стосовно учасника ТОВ "БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ ЛТД"
Згідно п.5 ст.25 ЗУ "Про публічні закупівлі", "учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій". Виходячи з цього, зарахована може бути тільки та інформація, яка надана учасниками до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Знаходячись в стадії «Очікує рішення» учасниками може бути оновлена тільки ціна пропозиції, яка змінилась на протязі електронного аукціону. Учасники не можуть змінювати найменування товару. Тому ми вимушені просити вас передивить ваше рішення, стосовно визначення переможцем учасника ТОВ "БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ ЛТД". Згідно пп. 4, п.1 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації і має бути дискваліфікований.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2019 16:21
Доброго дня!
Учасник у складі тендерної пропозиції надав необхідні документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару, вказаним Замовником технічним вимогам до предмету закупівлі.
В оновленій тендерній пропозиції, Учасник не вносив зміни до тендерної документації, а лише конкретизував її, зазначивши конкретне найменування товару.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав необхідні документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару, вказаним Замовником технічним вимогам до предмету закупівлі.
В оновленій тендерній пропозиції, Учасник не вносив зміни до тендерної документації, а лише конкретизував її, зазначивши конкретне найменування товару.
Номер вимоги: UA-2019-11-11-003137-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ХАДЖИНОВА ІРИНА ФЕДОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2277108485
Дата подання: 11 грудня 2019 18:22
Ми у корені не згодні з вашим рішенням
Шановні члени та голово тендерного комітету! Закликаємо вас до здравості та правомірності прийняття рішень! ФОП "ХАДЖИНОВА ІРИНА ФЕДОРІВНА" та інші учасники не можуть охарактеризувати та ідентифікувати відповідність пропозиції учасника технічним вимогам за назвою "Підлогове покриття"! Наоголошуємо, що Згідно п.5 ст.25 ЗУ "Про публічні закупівлі", "учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Виходячи з цього, зарахована може бути тільки та інформація, яка надана учасниками до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Знаходячись в стадії «Очікує рішення» учасниками може бути оновлена ТІЛЬКИ ЦІНА ПРОПОЗИЦІЇ, ще раз наголошуємо, Т-І-Л-Ь-К-И Ц-І-Н-А П-Р-О-П-О-З-И-Ц-І-Ї, яка змінилась на протязі електронного аукціону, НЕ НАЙМЕНУВАННЯ, НЕ ОДИНИЦІ ВИМІРУ, А ТІЛЬКИ ЦІНА. Учасником порушено дану вимогу. Також учасником ТОВ "БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ ЛТД" на етапі прийому пропозицій було додано Сертифікат відповідності на товар виробництва Російської Федерації, що говорить про те що учасник ТОВ "БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ ЛТД" пропонує товар з походженням товару із країни яка підпадає під санкції, заборону здійснення державних/публічних закупівель Замовником у них, передбачених згідно п.10 ч.1 ст.4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII та Рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введених в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року №133/2014, постачальник порушує Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. №1702-VII. Постанови Кабінету Міністрів «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» від 16.12.2015р. № 1035» Згідно розпорядження від 11.09.2014р №829-р Кабінету міністрів України забороняється здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. Згідно розпорядження від 11.09.2014р №829-р Кабінету міністрів України забороняється здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. Також учасник на етапі кваліфікації порушуючи п.5 ст.25 ЗУ "Про публічні закупівлі", змінює свою пропозицію, змінивши назву запропонованого товару з "Підлогове покриття" на "Лінолеум ПВХ Ideal Office Mark.3487". Замовником було встановлено п2. Додатку 1 ТД, що "У разі неможливості встановити відповідність запропонованого Учасником товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі, через відсутність в Таблиці 1 конкретного найменування товару (марка, модель, тощо), тендерна пропозиція такого Учасника може бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації". ФОП "ХАДЖИНОВА ІРИНА ФЕДОРІВНА" вимагає дискваліфікації учасника ТОВ "БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ ЛТД", як такого, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, згідно пп.4 п.1 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі". У разі відмови ФОП "ХАДЖИНОВА ІРИНА ФЕДОРІВНА" буде вимушена оскаржувати рішення замовника у відповідних органах.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 грудня 2019 11:32
Доброго дня!
На Вашу вимогу повідомляємо, що Учасник на стадії «очікує рішення» не вносив зміни до тендерної документації, у зв’язку з чим у тендерного комітету були відсутні підстави для його відхилення на момент визначення його переможцем.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав необхідні документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару, вказаним Замовником технічним вимогам до предмету закупівлі.
Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» не заборонено ввезення на митну територію України лінолеуму, що походить з Російської Федерації.
Також з зазначеного питання, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в листі від 10.04.2019 № 3304-04/15309-06 та відповіді на запит роз’яснило наступне.
Законом України “Про санкції” (далі – Закон про санкції) визначено порядок реалізації суверенного права України на захист національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави шляхом застосовування санкцій (як певних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів).
Згідно із положеннями Закону про санкції персональні санкції - це санкції щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність, а секторальні санкції - це санкцій щодо іноземної держави або невизначеного кола осіб певного виду діяльності.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону про санкції пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України.
Так, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р “Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів” відповідно до частини першої статті 5 Закону про санкції було схвалено Урядові пропозиції щодо застосування низки персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), у тому числі у вигляді заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації.
Зазначені Урядові пропозиції відповідно до встановленого порядку були направлені на розгляд Ради національної безпеки та оборони України, водночас не були нею затверджені.
Таким чином, Мінекономрозвитку не здійснює підтвердження неможливості заміщення предметів закупівлі відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р.
Враховуючи викладене, відсутність заборони ввезення на митну територію України лінолеуму, що походить з Російської Федерації та виробника у додатку 2 до рішення Ради національної безпеки і оборони України “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”, яке введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 - відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
На Вашу вимогу повідомляємо, що Учасник на стадії «очікує рішення» не вносив зміни до тендерної документації, у зв’язку з чим у тендерного комітету були відсутні підстави для його відхилення на момент визначення його переможцем.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав необхідні документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару, вказаним Замовником технічним вимогам до предмету закупівлі.
Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» не заборонено ввезення на митну територію України лінолеуму, що походить з Російської Федерації.
Також з зазначеного питання, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в листі від 10.04.2019 № 3304-04/15309-06 та відповіді на запит роз’яснило наступне.
Законом України “Про санкції” (далі – Закон про санкції) визначено порядок реалізації суверенного права України на захист національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави шляхом застосовування санкцій (як певних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів).
Згідно із положеннями Закону про санкції персональні санкції - це санкції щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність, а секторальні санкції - це санкцій щодо іноземної держави або невизначеного кола осіб певного виду діяльності.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону про санкції пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України.
Так, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р “Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів” відповідно до частини першої статті 5 Закону про санкції було схвалено Урядові пропозиції щодо застосування низки персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), у тому числі у вигляді заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації.
Зазначені Урядові пропозиції відповідно до встановленого порядку були направлені на розгляд Ради національної безпеки та оборони України, водночас не були нею затверджені.
Таким чином, Мінекономрозвитку не здійснює підтвердження неможливості заміщення предметів закупівлі відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р.
Враховуючи викладене, відсутність заборони ввезення на митну територію України лінолеуму, що походить з Російської Федерації та виробника у додатку 2 до рішення Ради національної безпеки і оборони України “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”, яке введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 - відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІВАДІ" |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
84 899,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ ЛТД" |
123 500,00
UAH з ПДВ
|
84 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ХАДЖИНОВА ІРИНА ФЕДОРІВНА" |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
90 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМТЕС-ХХІ" |
119 016,00
UAH з ПДВ
|
94 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРОПЕЙСЬКІ ІННОВАЦІЇ УКРАЇНИ" |
105 600,00
UAH з ПДВ
|
105 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІВАДІ" #39626081 |
Рішення скасоване |
84 899,99
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 16:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІВАДІ" #39626081 |
Відхилено |
84 899,99
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 16:28
|
ТОВ "БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ ЛТД" #42668842 |
Переможець |
84 900,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 13:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2019 16:46
|
Лист (1).pdf | зміни до договору |
17 грудня 2019 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 11:39
|
Договір.pdf | укладений |
16 грудня 2019 11:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Лист про технічну помилку. |
Номер договору про закупівлю: | 1027/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |