Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04058516 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, будинок 7 |
Контактна особа: |
Світлана Корецька +30577252879 uks@citynet.kharkov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2021 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2021 13:41 |
Очікувана вартість: | 16 823 980,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84 119,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | замовник має право перерахувати підряднику аванс у розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт на небюджетний рахунок, відкритий Підрядником в органі Казначейства, з використанням авансу відповідно до умов абз.2 п.2 постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 і Договору між сторонами | Аванс | 15 | Банківські | 30 |
Iнша подія | оплата за фактично виконані роботи здійснюється поетапно на підставі підписаних актів КБ-2в і довідок КБ-3 в міру виконання Підрядником робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2021 15:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2021 15:12 |
Додатки до ТД.docx | |
24 травня 2021 15:12 |
оголошення про проведення.docx | |
24 травня 2021 15:12 |
Проект договору.docx | |
24 травня 2021 15:12 |
тендерна документація.docx | |
24 травня 2021 15:12 |
обсяги робіт.docx | |
24 травня 2021 15:12 |
Загальний вид.pdf | |
24 травня 2021 15:12 |
заміна тяжів прогонової будови.pdf | |
24 травня 2021 15:12 |
Опора 2.pdf | |
24 травня 2021 15:12 |
Опора 3.pdf | |
24 травня 2021 15:12 |
Перильне огородження.pdf | |
24 травня 2021 15:12 |
підпірна стінка.pdf | |
24 травня 2021 15:12 |
сит. план.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000127 ● 75aec0df9d3b4fe695b631623b504f02
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 15:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
№ 746
29.11.2021
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручень Держаудитслужби від 15.11.2021 №003100-18/14497-2021 та від 25.11.2021 №003100-18/14939-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 29.11.2021 №746
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-05-24-010742-b 24.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-14 10:21:27
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція Ліхонівського мосту у м. Харкові» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-24-010742-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-17 10:13:43
Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 14.12.2021 щодо моніторингу (UA-М-2021-11-29-000127) процедури закупівлі робіт «Реконструкція Ліхонівського мосту у м. Харкові»( UA-2021-05-24-010742-b)
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 14.12.2021 щодо моніторингу (UA-М-2021-11-29-000127) процедури закупівлі робіт «Реконструкція Ліхонівського мосту у м. Харкові»( UA-2021-05-24-010742-b)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2021 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ ЛТД" |
16 800 933,60
UAH з ПДВ
|
16 715 933,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП" |
16 807 992,00
UAH з ПДВ
|
16 723 872,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СК СТС" |
16 821 000,00
UAH з ПДВ
|
16 821 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ ЛТД" #38158090 |
Переможець |
16 715 933,66
UAH з ПДВ
|
15 червня 2021 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2022 14:13
|
Додаткова угода № 3.PDF | зміни до договору |
07 грудня 2022 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2021 13:50
|
Договір від 02.07.2021 № 8.PDF | укладений |
05 липня 2021 13:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |