Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015:15220000-6 «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені»
Очікувана вартість
194 005,00 UAH
UA-2020-03-02-002244-a ● 654f5eaa0fa34c6ea39a36252789050d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний онкологічний диспансер" Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02008342 |
Місцезнаходження: | 65055, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Нежданової, 32 |
Контактна особа: |
Світлана Андріївна Ніколаєва +380487202698 zakupkyoood@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2020 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 13:45 |
Очікувана вартість: | 194 005,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 940,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2300 кілограми
Хек свіжозаморожений без голови
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65055, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Нежданової, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - місцевий бюджет, власні кошти та інші кошти Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2020 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2020 13:45 |
Оголошення.docx | |
02 березня 2020 13:45 |
Додаток 2 - Проєкт договора.docx | |
02 березня 2020 13:45 |
Додаток 1 - Форма комерційної пропозиції.docx | |
02 березня 2020 13:45 |
Додаток 3 - Лист згода на обробку даних.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-02-002244-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЩЕЛКУНОВ СЕРГІЙ ГАВРИЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2394700399
Дата подання: 19 березня 2020 22:50
Вимоги на дії Замовника (Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний онкологічний диспансер» Одеської обласної ради») на підставі Порядку здійснення допорогової закупівлі
Вимоги
на дії Замовника (Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний онкологічний диспансер» Одеської обласної ради») на підставі Порядку здійснення допорогової закупівлі щодо проведення закупівлі через систему електронних закупівель Prozorro від 16.03.2020 р. ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 15220000-6 «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені».
02.03. 2020 року (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення допорогових торгів на закупівлю код ДК 021:2015-15220000-6 – риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені.
16.03.2020 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ФЛАГМАН СІФУД» ( далі – ТОВ«ФЛАГМАН СІФУД» ).
Згідно з Порядком здійснення допорогової закупівлі, а саме:
- 9.1. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі;
- 9.2. У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
У даному випадку, вважаємо, що пропозиція Учасника ТОВ«ФЛАГМАН СІФУД» не відповідала умовам, а отже, повинна була бути дискваліфікована Замовником на підставі пункту 9 пп.9.1. пп. 9.2. Вважаємо, що прийнявши протокольне рішення № 31.1 від 19.03.2020 р. Уповноваженою особою Ніколаєвою С.А., відповідною за організацію та проведення процедур закупівель в Комунальному некомерційному підприємстві «Одеський обласний онкологічний диспансер» Одеської обласної ради» згідно із Порядком здійснення допорогової закупівлі про призначення Замовником Переможця, порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки до відповідності кваліфікаційним вимогам.
Так, згідно з кваліфікаційними вимогами до Учасників процедури електронних закупівель та спосіб їх підтвердження в Документації Замовника зазначено:
1.
Учасник повинен додати до своєї комерційної пропозиції (формат PDF) СКАНКОПІЇ УСІХ ОРИГІНАЛІВ ДОКУМЕНТІВ, зазначених нижче, У ОДНОМУ ФАЙЛІ, а також Замовник в Документації повідомляє Учасників, - наголошуємо, що всі документи повинні містити чітко розбірливий текст та зображення (до уваги не беруться документи, які містять графічно-комп’ютерне редагування), також усі документи повинні бути завантаженні у одному файлі, саме за тою черговістю, за якою викладено у кваліфікаційних вимогах.
• Учасник ТОВ «ФЛАГМАН СІФУД» не дотримуючись вищезазначених вимог
Документації, всі документи завантажив окремими файлами та порушаючи черговість завантаження, за якою викладено у кваліфікаційних вимогах.
Таким чином, Переможець торгів ТОВ «ФЛАГМАН СІФУД» порушив вимоги Документації Замовника.
2.
6.1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань не більше ніж 2-місячної давнини, відносно дати аукціону, але не пізніше дати аукціону, з вказівкою наявності чи відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України;
• У складі тендерної пропозиції ТОВ "ФЛАГМАН СІФУД" розміщений Витяг з
Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань більше ніж 2-місячної давнини.
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань датований 10.01.2020 р., відносно дати аукціону - 16.03.2020 р.
Таким чином, Переможець ТОВ «ФЛАГМАН СІФУД» завантажив Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, перевищаючи строк, який встановлений у пункті 6.1 Документації Замовника, - з порушенням умов Документації.
3.
Згідно з приписами в Документації Замовника зазначено: У разі не дотримання вище зазначених вимог Замовника, останній має право відхилити заявку Учасника, як таку що не відповідає вимогам Замовника.
На підставі вищезазначеного, виражаю свою незгоду із неправомірним прийняттям протокольного рішення про визначення Переможцем ТОВ«ФЛАГМАН СІФУД» та вважаю, що рішення прийняте Замовником про намір укласти договір з ТОВ«ФЛАГМАН СІФУД», порушує порядок проведення процедури допорогової закупівлі, основні норми та принципи Порядку та є необґрунтованим, поспішним та у зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ ТОВ«ФЛАГМАН» не відповідає умовам документації, - підлягає дискваліфікації Переможець закупівель.
З повагою ФОП Щелкунов С.Г.
19.03.2020 р.
Розгорнути
Згорнути
на дії Замовника (Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний онкологічний диспансер» Одеської обласної ради») на підставі Порядку здійснення допорогової закупівлі щодо проведення закупівлі через систему електронних закупівель Prozorro від 16.03.2020 р. ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 15220000-6 «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені».
02.03. 2020 року (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення допорогових торгів на закупівлю код ДК 021:2015-15220000-6 – риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені.
16.03.2020 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ФЛАГМАН СІФУД» ( далі – ТОВ«ФЛАГМАН СІФУД» ).
Згідно з Порядком здійснення допорогової закупівлі, а саме:
- 9.1. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі;
- 9.2. У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
У даному випадку, вважаємо, що пропозиція Учасника ТОВ«ФЛАГМАН СІФУД» не відповідала умовам, а отже, повинна була бути дискваліфікована Замовником на підставі пункту 9 пп.9.1. пп. 9.2. Вважаємо, що прийнявши протокольне рішення № 31.1 від 19.03.2020 р. Уповноваженою особою Ніколаєвою С.А., відповідною за організацію та проведення процедур закупівель в Комунальному некомерційному підприємстві «Одеський обласний онкологічний диспансер» Одеської обласної ради» згідно із Порядком здійснення допорогової закупівлі про призначення Замовником Переможця, порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки до відповідності кваліфікаційним вимогам.
Так, згідно з кваліфікаційними вимогами до Учасників процедури електронних закупівель та спосіб їх підтвердження в Документації Замовника зазначено:
1.
Учасник повинен додати до своєї комерційної пропозиції (формат PDF) СКАНКОПІЇ УСІХ ОРИГІНАЛІВ ДОКУМЕНТІВ, зазначених нижче, У ОДНОМУ ФАЙЛІ, а також Замовник в Документації повідомляє Учасників, - наголошуємо, що всі документи повинні містити чітко розбірливий текст та зображення (до уваги не беруться документи, які містять графічно-комп’ютерне редагування), також усі документи повинні бути завантаженні у одному файлі, саме за тою черговістю, за якою викладено у кваліфікаційних вимогах.
• Учасник ТОВ «ФЛАГМАН СІФУД» не дотримуючись вищезазначених вимог
Документації, всі документи завантажив окремими файлами та порушаючи черговість завантаження, за якою викладено у кваліфікаційних вимогах.
Таким чином, Переможець торгів ТОВ «ФЛАГМАН СІФУД» порушив вимоги Документації Замовника.
2.
6.1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань не більше ніж 2-місячної давнини, відносно дати аукціону, але не пізніше дати аукціону, з вказівкою наявності чи відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України;
• У складі тендерної пропозиції ТОВ "ФЛАГМАН СІФУД" розміщений Витяг з
Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань більше ніж 2-місячної давнини.
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань датований 10.01.2020 р., відносно дати аукціону - 16.03.2020 р.
Таким чином, Переможець ТОВ «ФЛАГМАН СІФУД» завантажив Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, перевищаючи строк, який встановлений у пункті 6.1 Документації Замовника, - з порушенням умов Документації.
3.
Згідно з приписами в Документації Замовника зазначено: У разі не дотримання вище зазначених вимог Замовника, останній має право відхилити заявку Учасника, як таку що не відповідає вимогам Замовника.
На підставі вищезазначеного, виражаю свою незгоду із неправомірним прийняттям протокольного рішення про визначення Переможцем ТОВ«ФЛАГМАН СІФУД» та вважаю, що рішення прийняте Замовником про намір укласти договір з ТОВ«ФЛАГМАН СІФУД», порушує порядок проведення процедури допорогової закупівлі, основні норми та принципи Порядку та є необґрунтованим, поспішним та у зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ ТОВ«ФЛАГМАН» не відповідає умовам документації, - підлягає дискваліфікації Переможець закупівель.
З повагою ФОП Щелкунов С.Г.
19.03.2020 р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2020 14:20
Доброго дня!
Вимога за номером UA-2020-03-02-002244-a.b1 не задовольняється, у зв’язку з тим, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань знаходиться у відкритих реєстрах. Замовником були розглянуті всі тендерні пропозиції.
Тендерна пропозиція ФОП ЩЕЛКУНОВ СЕРГІЙ ГАВРИЛОВИЧ не відповідає тендерної документації, а саме: не надано лист-згоду на поширення інформації про службову (посадову) особу, а саме інформацію про дані паспорту.
На підставі наведеного, з метою недопущення безпідставно використання бюджетних коштів було прийнято рішення визнати переможця ТОВ «ФЛАГМАН СІФУД», яким запропонована найменша ціна.
Вимога за номером UA-2020-03-02-002244-a.b1 не задовольняється, у зв’язку з тим, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань знаходиться у відкритих реєстрах. Замовником були розглянуті всі тендерні пропозиції.
Тендерна пропозиція ФОП ЩЕЛКУНОВ СЕРГІЙ ГАВРИЛОВИЧ не відповідає тендерної документації, а саме: не надано лист-згоду на поширення інформації про службову (посадову) особу, а саме інформацію про дані паспорту.
На підставі наведеного, з метою недопущення безпідставно використання бюджетних коштів було прийнято рішення визнати переможця ТОВ «ФЛАГМАН СІФУД», яким запропонована найменша ціна.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФЛАГМАН СІФУД" |
169 188,00
UAH з ПДВ
|
162 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЩЕЛКУНОВ СЕРГІЙ ГАВРИЛОВИЧ |
182 827,00
UAH з ПДВ
|
162 955,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЛБП ГРУП" |
184 230,00
UAH з ПДВ
|
184 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФЛАГМАН СІФУД" #39369112 |
Переможець |
162 840,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 11:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2021 11:44
|
д.у. 4 Дог.0491 03 20.pdf | зміни до договору |
15 березня 2021 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2021 15:12
|
Д.у. 3 до Договору Риба.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2021 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2021 15:02
|
Д.у. 2 до Договру Риба.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2021 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:22
|
доп.угода 1 0491.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2020 14:23
|
Договір Риба Хек.pdf | укладений |
26 березня 2020 14:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | О491/03/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми Договору, в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної в початковому договорі, укладеному в попередньому році. Пункт 3.1. Договору викласти новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | О491/03/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Розділу ХІV "Місцезнаходження та банківських реквізитів сторін". |
Номер договору про закупівлю: | О491/03/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, |
Номер договору про закупівлю: | О491/03/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |