Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заходи з енергозбереження. Придбання блочно-модульної котельні.
Очікувана вартість
98 210 400,00 UAH
UA-2024-08-06-000433-a 64b4cf09ed704c5583225d6990110dfa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КПТМ "Криворіжтепломережа"

+380564095491
+380671523392
kptstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 серпня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КПТМ "Криворіжтепломережа"
Код ЄДРПОУ: 03342184
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, провулок Цісик Квітки, 9
Контактна особа: КПТМ "Криворіжтепломережа"
+380564095491, +380671523392
kptstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки


Згідно пп. 22 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу у разі закупівлі газопоршневих, газотурбінних когенераційних установок, газотурбінних установок та блочно-модульних котелень (їх складових), їх оренда, а також закупівля товарів, робіт та послуг, пов’язаних з їх будівництвом та введенням в експлуатацію, для підготовки до опалювального сезону 2024/25 року. З урахуванням викладеного уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 22 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю Заходи з енергозбереження. Придбання блочно-модульної котельні шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Заходи з енергозбереження. Придбання блочно-модульної котельні.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Центральний склад, провулок Цісик Квітки, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 42160000-8 — Котельні установки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець може передбачати надання Постачальнику попередню оплату для поставки Товару у розмірі, який не може перевищувати 40 відсотків вартості річного обсягу Товару, в сумі 39 284 160,00 грн. (тридцять дев’ять мільйонів двісті вісімдесят чотири тисячі сто шістдесят гривень 00 копійки) строком не більше трьох місяців, відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», шляхом спрямування бюджетних коштів Постачальника на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно на цілі, визначені умовами договору, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів Аванс 5 Робочі 40
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 60

Тендерна документація

06 серпня 2024 09:02
Обгрунтування.pdf
06 серпня 2024 09:02
Договір № 323-24 01.08.2024 Котлогаз.pdf
06 серпня 2024 09:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОГАЗ" (
#23543186
Переможець 98 210 400,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2024 09:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2024 09:30
Додаткова угода №3 від 06.12.2024 до договору №323-24 від 01.08.2024.pdf зміни до договору
06 грудня 2024 09:29
Електронний підпис укладений
02 грудня 2024 16:02
Додаткова угода №2 до договору №323-24 від 27.11.2024 ТОВ ВКП Котлогаз.pdf зміни до договору
02 грудня 2024 16:02
Електронний підпис укладений
08 серпня 2024 13:22
Додаткова угода № 1 від 08.08.2024 до договору № 323-24 від 01.08.2024 Котлогаз.pdf зміни до договору
08 серпня 2024 13:21
Електронний підпис укладений
06 серпня 2024 09:08
Договір № 323-24 01.08.2024 Котлогаз.pdf укладений
06 серпня 2024 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з уточненням технічної інформації Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток № 1 до договору та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 323-24
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 08.08.2024 до договору № 323-24 від 01.08.2024
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з порушенням логістичної системи в наслідок збройної агресії та ракетних атак рф Полтавської області та для виконання зобов'язань за Договором Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 5.2. договору та викласти його в новій редакції: «Строк поставки товару: до 15.12.2024року»
Номер договору про закупівлю: 323-24
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для виконання зобов’язань за Договором Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 14 Договору та викласти його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 323-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 323-24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML