Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014- «Капітальний ремонт покрівлі з гідроізоляцією рідкою поліуретановою мембраною механізованим способом в ЗДО № 130, вулиця Білоруська, 15 А, Київ,код ДК 021:2015 (CPV 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація.)
Очікувана вартість
822 000,00 UAH
UA-2021-01-04-000028-b 649adf03fb7c4d4c946958dc71a9d451
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доценко Любов Сергіївна

380444890248 L.Docenko@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Доценко Любов Сергіївна
380444890248
L.Docenko@shevruo.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 січня 2021 08:47
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 20 січня 2021 15:25
Очікувана вартість: 822 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад українською мовою (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально. Визначальним текстом є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДБН А.2.2-3:2014- «Капітальний ремонт покрівлі з гідроізоляцією рідкою поліуретановою мембраною механізованим способом в ЗДО № 130, вулиця Білоруська, 15 А, Київ,код ДК 021:2015 (CPV 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 14 календарних дня з дати їх підписання. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2021 19:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 19:51
оголошення -зміни 2.docx
12 січня 2021 19:51
перелік змін 2.docx
12 січня 2021 19:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2021 08:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 19:51
оголошення -зміни 2.docx
11 січня 2021 19:40
оголошення -зміни.docx
11 січня 2021 16:30
оголошення - зміни.docx
04 січня 2021 08:48
оголошення.docx
12 січня 2021 19:51
перелік змін 2.docx
11 січня 2021 19:40
Перелік змін.docx
11 січня 2021 16:30
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кошторисної документації
Дата подання: 11 січня 2021 15:42
Дата відповіді: 11 січня 2021 16:38
Шановний Замовнику, чи потрідно враховувати кошти на проходження експертизи кошторисної документації і кошти на утримання служби замовника в кошторисній документації? Дчкуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня, так, кошти на проходження експертизи кошторисної документації враховується обов'язково та при здійсненні капітального ремонту потрібно також враховувати кошти на технічний нагляд
Поточний чи капітальний ремонт
Дата подання: 11 січня 2021 15:51
Дата відповіді: 11 січня 2021 16:14
Доброго дня. Предметом закупівлі UA-2021-01-04-000028-b являється "КАПІТАЛЬНОГО ремонт покрівлі", однак вимога пункту 3.2. Додатку №2 до Оголошення про надання аналогічного договору з "ПОТОЧНОГО ремонту покрівлі" суперечить предмету закупівлі. Просимо привести у відповідність до предмету закупівлі п.3.2. Додатку 2, а саме: замість поточного ремонту вказати капітальний.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, будуть внесені зміни.
про усунення дискримінаційних умов у Т.Д.
Дата подання: 12 січня 2021 17:34
Дата відповіді: 12 січня 2021 19:17
В ТД Додатком № 1 «Орієнтовний обсяг робіт» Замовником встановлено технічні вимоги до застосованого при ремонті товару, який повинен відповідати лише товару певного виробника, тобто встановлена вимога застосування при ремонті конкретних матеріалів: поліуретанового грунту MICROSEALER PU та рідкої поліуретанової мембрани HYPERDESMO-H.A.A. Ця вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки вказана вимога до учасників є надмірно специфічною, що необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим учасникам, які спроможні виконати умови договору з застосуванням аналогічними за технічними характеристиками полімерними мембранами інших виробників (наприклад, системами: MARISEAL AQUA PRIMER +MARISEAL 550 чи CLEVER PU PRIMER 300 2K+ CLEVER PU BASE 110 …тощо). Отже, встановлюючи таку специфічну вимогу, конкретизувавши найменування певного виробника при застосуванні матеріалу, Ви обмежуєте коло учасників. Цим порушено право на участь у тендері по причині неправомірної конкретизації замовником вимог до застосованого при ремонті товару. Цим, також, навмисно звужується коло потенційних учасників закупівель. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель недискримінації учасників - (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі») та положення ч.3 ст.5 цього Закону, - «замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». З огляду на викладене в ТД мусить бути продукція виробників, яка відповідає умовам ТД. З цього приводу є рішення АМКУ : документ під назвою «рішення від 12.03.2020 № 4765 .pdf» - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-07-003854- Тому, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу вказування товару для ремонту певного виробника у даній закупівлі та викласти в ТД Додаток №1 «Орієнтовний обсяг робіт» з виключенням зі змісту найменування певного виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, будуть внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-04-000028-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА", Код ЄДРПОУ:33728853
Дата подання: 11 січня 2021 16:57
Про усунення дискримінаційних умов у тендерній документації
Пунктом 3.2 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником визначено, що аналогічним/ми договором/ами в розумінні цієї документації є «поточний ремонт покрівлі з гідроізоляцією рідкою поліуретановою мембраною механізованим способом».
Вимога Замовника про підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору/ів про те, що аналогічним буде вважаться не просто договір на поточний ремонт покрівлі, а саме «…з гідроізоляцією рідкою поліуретановою мембраною механізованим способом», є дискримінаційною, оскільки вказана вимога до учасників є надмірно специфічною, що необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим учасникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у даній закупівлі.
Отже, встановлюючи таку специфічну вимогу до аналогічного договору, а саме, щоб аналогічний договір май предмет, в якому вказано «…з гідроізоляцією рідкою поліуретановою мембраною механізованим способом» Ви обмежуєте коло учасників.
Встановлення дискримінаційних вимог до аналогічних договорів, а саме: щодо здійснення поточного ремонту покрівлі виключно «з гідроізоляцією рідкою поліуретановою мембраною механізованим способом», навмисно звужується коло потенційних учасників закупівель. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Тому, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу до потенційних учасників у даній закупівлі та викласти п. 3.2 Додатку №2 до оголошення наступним чином:

«Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору/ів (капітальний ремонт покрівлі), а саме: договори та акти виконаних робіт та/або акти приймання-передачі виконаних робіт в повному обсязі з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 січня 2021 19:41
На дискримінаційні умови замовника
Номер вимоги: UA-2021-01-04-000028-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БТЛ ФОРТУНА", Код ЄДРПОУ:39379712
Дата подання: 12 січня 2021 17:19
про усунення дискримінаційних умов у Т.Д.
В ТД Додатком № 1 «Орієнтовний обсяг робіт» Замовником встановлено технічні вимоги до застосованого при ремонті товару, який повинен відповідати лише товару певного виробника, тобто встановлена вимога застосування при ремонті конкретних матеріалів: поліуретанового грунту MICROSEALER PU та рідкої поліуретанової мембрани HYPERDESMO-H.A.A.
Ця вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки вказана вимога до учасників є надмірно специфічною, що необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим учасникам, які спроможні виконати умови договору з застосуванням аналогічними за технічними характеристиками полімерними мембранами інших виробників (наприклад, системами: MARISEAL AQUA PRIMER +MARISEAL 550 чи CLEVER PU PRIMER 300 2K+ CLEVER PU BASE 110 …тощо).
Отже, встановлюючи таку специфічну вимогу, конкретизувавши найменування певного виробника при застосуванні матеріалу, Ви обмежуєте коло учасників. Цим порушено право на участь у тендері по причині неправомірної конкретизації замовником вимог до застосованого при ремонті товару. Цим, також, навмисно звужується коло потенційних учасників закупівель. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель недискримінації учасників - (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі») та положення ч.3 ст.5 цього Закону, - «замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників».
З огляду на викладене в ТД мусить бути продукція виробників, яка відповідає умовам ТД. З цього приводу є рішення АМКУ : документ під назвою «рішення від 12.03.2020 № 4765 .pdf» - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-07-003854-
Тому, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу вказування товару для ремонту певного виробника у даній закупівлі та викласти в ТД Додаток №1 «Орієнтовний обсяг робіт» з виключенням зі змісту найменування певного виробника.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 12 січня 2021 17:32
Причина: ПОСТАВИТИ ЗАПИТАННЯ
Номер вимоги: UA-2021-01-04-000028-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БТЛ ФОРТУНА", Код ЄДРПОУ:39379712
Дата подання: 12 січня 2021 18:08
про усунення дискримінаційних умов у Т.Д.
В ТД Додатком № 1 «Орієнтовний обсяг робіт» Замовником встановлено технічні вимоги до застосованого при ремонті товару, який повинен відповідати лише товару певного виробника, тобто встановлена вимога застосування при ремонті конкретних матеріалів: поліуретанового грунту MICROSEALER PU та рідкої поліуретанової мембрани HYPERDESMO-H.A.A. Ця вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки вказана вимога до учасників є надмірно специфічною, що необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим учасникам, які спроможні виконати умови договору з застосуванням аналогічними за технічними характеристиками полімерними мембранами інших виробників (наприклад, системами: MARISEAL AQUA PRIMER +MARISEAL 550 чи CLEVER PU PRIMER 300 2K+ CLEVER PU BASE 110 …тощо). Отже, встановлюючи таку специфічну вимогу, конкретизувавши найменування певного виробника при застосуванні матеріалу, Ви обмежуєте коло учасників. Цим порушено право на участь у тендері по причині неправомірної конкретизації замовником вимог до застосованого при ремонті товару. Цим, також, навмисно звужується коло потенційних учасників закупівель. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель недискримінації учасників - (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі») та положення ч.3 ст.5 цього Закону, - «замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». З огляду на викладене в ТД мусить бути продукція виробників, яка відповідає умовам ТД. З цього приводу є рішення АМКУ : документ під назвою «рішення від 12.03.2020 № 4765 .pdf» - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-07-003854- Тому, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу вказування товару для ремонту певного виробника у даній закупівлі та викласти в ТД Додаток №1 «Орієнтовний обсяг робіт» з виключенням зі змісту найменування певного виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 січня 2021 19:49
Щодо дискримінаційних вимог в "Орієнтовному обсязі робіт"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2021 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОЛІКОМ-УКРАЇНА" 708 049,21
UAH з ПДВ
708 049,21
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА" 798 277,20
UAH з ПДВ
798 277,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МКП РЕАЛ" 800 733,35
UAH з ПДВ
800 733,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2021 23:03
працівники.pdf
19 січня 2021 23:03
обладнання.pdf
19 січня 2021 23:03
415_ДЦ_ССР_5.pdf
19 січня 2021 23:03
415_ДЦ_ССР_4.pdf
19 січня 2021 23:03
415_ДЦ_ПС.pdf
19 січня 2021 23:03
415_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
19 січня 2021 23:03
415_ДЦ_ИВР.pdf
19 січня 2021 23:03
415_ДЦ_ДЦ_3.pdf
19 січня 2021 23:03
415_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf

Публічні документи

15 січня 2021 10:04
Електронний підпис
15 січня 2021 10:03
Статут, опис.pdf
15 січня 2021 10:03
Ліцензія ДАБІ.pdf
15 січня 2021 10:02
Дозвіл.rar
15 січня 2021 10:02
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

19 січня 2021 15:19
Додаток №6.pdf
19 січня 2021 15:19
Додаток №5.pdf
19 січня 2021 15:19
Додаток №4.pdf
19 січня 2021 15:19
Додаток №3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОЛІКОМ-УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА"

ТОВ "МКП РЕАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОЛІКОМ-УКРАЇНА"
#38443624
Відхилено 708 049,21
UAH з ПДВ
25 січня 2021 14:56
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА"
#33728853
Відхилено 798 277,20
UAH з ПДВ
27 січня 2021 09:46
ТОВ "МКП РЕАЛ"
#37547965
Переможець 800 733,35
UAH з ПДВ
28 січня 2021 09:27

Документи

25 січня 2021 14:56
Електронний підпис
25 січня 2021 14:55
протокол 2.pdf

Документи

Документи

28 січня 2021 09:24
Електронний підпис
28 січня 2021 09:22
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 09:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МКП РЕАЛ"
#37547965
800 733,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 09:24
Електронний підпис
28 січня 2021 09:22
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 10:20
Звіт про виконання договору 51.pdf укладений
22 вересня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 10:18
ду 5 до дог 51.pdf зміни до договору
27 травня 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 11:59
дод угода 4.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 11:56
дод угода 3.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 16:25
ду 2 до дог 51.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 16:22
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 15:13
ду 1 до дог 51.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 15:12
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 15:09
договір 51.pdf укладений
01 лютого 2021 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни відповідно до експертного висновку
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 786 163,79
UAH (в тому числі ПДВ 131 027,30 UAH)