Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(Класифікатор ДК 021:2015 - 45450000-6) Капітальний ремонт мультифункціонального спортивно-дитячого майданчика по вул. Насипна, 3 в м. Ужгород
Очікувана вартість
345 008,00 UAH
UA-2021-09-03-007406-c ● 6445368034ce4cf08723cb2f9afa4368
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Ужгородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36541721 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл. Поштова, 3 |
Контактна особа: |
Геба Ірина Миколаївна +380312613241 g.dmg.prozorro@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2021 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2021 14:23 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2021 14:23 |
Очікувана вартість: | 345 008,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,03% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
(Класифікатор - ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт мультифункціонального спортивно-дитячочого дитячого майданчика по вул. Насипна, 3 в м. Ужгород) поділ на лоти (частини предмета закупівлі) не передбачається. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Капітальний ремонт мультифункціонального спортивно-дитячочого дитячого майданчика по вул. Насипна, 3 в м. Ужгород, код ДК 021:2015: 45450000-6
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Насипна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за фактично виконані роботи проводяться щомісяця, згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником. Платежі за фактично виконані роботи Замовник проводить протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3) при наявності фінансування з міського бюджету. Категорія замовника – орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля – для замовників, визначених у пунктах1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не перевищує ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі — відповідно до Додатку 1 до оголошення. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником (Класифікатор ДК 021:2015 код 45230000-8) Капітальний ремонт мультифункціонального спортивно-дитячочого дитячого майданчика по вул. Насипна, 3 в м. Ужгород Класифікатор ДК 021:2015 – код – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2021 14:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2021 14:18 |
Проект Договору (3).doc | |
03 вересня 2021 14:18 |
Додаток_ 6.doc | |
03 вересня 2021 14:18 |
Технічна специфікація.docx | |
03 вересня 2021 14:18 |
Оголошення про проведення спрощенної закупівлі нове.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-03-007406-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА КТ", Код ЄДРПОУ:39958007
Дата подання: 21 вересня 2021 18:23
вимога
Добрий день.Чому нас дискваліфіковано?
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 вересня 2021 11:30
Шановний учаснику.
Відповідно до п. 9 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником надається довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікацій, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі (Таблиця 2) з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних» окрім того необхідно надати інформацію про робітників виробничих професій, а саме необхідна кількість водіїв механізаторів не менше 4, та кількість інших робітників не менше, 5 для виконання робіт за предметом закупівлі. Зазначена Вами у довідці кількість робітників виробничих професій не відповідає вимогам оголошення.
Відповідно до п. 7 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником надається довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом цієї процедури закупівлі, в якій зазначається:
– перелік адміністративних та виробничих приміщень, їх найменування за призначенням та площі; найменування та кількість обладнання, будівельних машин та механізмів, пристроїв тощо. Надана Вами довідка немісти інформації про наявність адміністративних та виробничих, їх найменування за призначенням та площі.
Довідка учасника у довільні формі, яка містить відомості про учасника не місти повної інформації, яка передбачена оголошенням.
Також у поданій Вами пропозиції відсутня копія додаткіу 4 ДФ Копія додатку № 4 ДФ до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску. У разі прийняття працівника на роботу у період після звітного подається копія повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) (Зазначені документи мають надаватися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних»)
Відповідно до п. 9 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником надається довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікацій, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі (Таблиця 2) з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних» окрім того необхідно надати інформацію про робітників виробничих професій, а саме необхідна кількість водіїв механізаторів не менше 4, та кількість інших робітників не менше, 5 для виконання робіт за предметом закупівлі. Зазначена Вами у довідці кількість робітників виробничих професій не відповідає вимогам оголошення.
Відповідно до п. 7 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником надається довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом цієї процедури закупівлі, в якій зазначається:
– перелік адміністративних та виробничих приміщень, їх найменування за призначенням та площі; найменування та кількість обладнання, будівельних машин та механізмів, пристроїв тощо. Надана Вами довідка немісти інформації про наявність адміністративних та виробничих, їх найменування за призначенням та площі.
Довідка учасника у довільні формі, яка містить відомості про учасника не місти повної інформації, яка передбачена оголошенням.
Також у поданій Вами пропозиції відсутня копія додаткіу 4 ДФ Копія додатку № 4 ДФ до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску. У разі прийняття працівника на роботу у період після звітного подається копія повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) (Зазначені документи мають надаватися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних»)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА КТ" #39958007 |
Відхилено |
344 080,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2021 15:55
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій