Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 – колегіум» за адресою: м. Балта Одеської області, вул. Уварова, 96» (коригування)»
Очікувана вартість
47 065 940,40 UAH
UA-2020-08-12-000671-c ● 644117853edc4c73beaf0b8a7beb7f63
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НВК "Балтська ЗОШ І-ІІІст.№3-колегіум" |
Код ЄДРПОУ: | 34010891 |
Місцезнаходження: | 66101, Україна , Одеська обл., БАЛТА, вул.Уварова, буд.96 |
Контактна особа: |
Романець Галина Ярославівна +380486622403 osvitas3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2020 11:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2020 11:30 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2020 12:56 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2020 12:56 |
Очікувана вартість: | 47 065 940,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 235 329,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 235329 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 – колегіум» за адресою: м. Балта Одеської області, вул. Уварова, 96» (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66101, Україна, Одеська область, м.Балта, вул. Уварова,96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2020 16:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2020 16:28 |
ТД зі змінами від 01.09.2020р.doc | |
01 вересня 2020 16:28 |
Додаток-№1 зі змінами від 01.09.2020р.doc | |
01 вересня 2020 16:28 |
Перелік змін від 01.09.2020.pdf | |
25 серпня 2020 15:08 |
Додаток-№6 зі змінами.pdf | |
12 серпня 2020 10:46 |
Додаток-№2.pdf | |
12 серпня 2020 10:46 |
Додаток_№3.pdf | |
12 серпня 2020 10:46 |
Додаток_№4.pdf | |
12 серпня 2020 10:46 |
Додаток-№5.pdf | |
12 серпня 2020 10:46 |
Додаток-№7.pdf | |
12 серпня 2020 10:46 |
Додаток-№8.pdf | |
12 серпня 2020 10:46 |
Додаток-№9.pdf | |
12 серпня 2020 10:46 |
Експертний_звiт.pdf |
01 вересня 2020 16:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 вересня 2020 16:28 |
ТД зі змінами від 01.09.2020р.doc
|
||||||
01 вересня 2020 16:28 |
Додаток-№1 зі змінами від 01.09.2020р.doc
|
||||||
01 вересня 2020 16:28 |
Перелік змін від 01.09.2020.pdf
|
||||||
25 серпня 2020 15:08 |
Додаток-№6 зі змінами.pdf
|
||||||
12 серпня 2020 10:46 |
Додаток-№2.pdf
|
||||||
12 серпня 2020 10:46 |
Додаток_№3.pdf
|
||||||
12 серпня 2020 10:46 |
Додаток_№4.pdf
|
||||||
12 серпня 2020 10:46 |
Додаток-№5.pdf
|
||||||
12 серпня 2020 10:46 |
Додаток-№7.pdf
|
||||||
12 серпня 2020 10:46 |
Додаток-№8.pdf
|
||||||
12 серпня 2020 10:46 |
Додаток-№9.pdf
|
||||||
12 серпня 2020 10:46 |
Експертний_звiт.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стосовно строку експлуатації об"єкта
Дата подання: 13 серпня 2020 14:57
Дата відповіді: 18 серпня 2020 09:33
Доброго дня! Згідно п. 46 Договору Підрядник гарантує термін експлуатації та відповідає за недоліки виконаних робіт не менше 10 років після прийняття об'єкта Замовником.
Згідно ст. 884 ЦК України гарантійний строк для договорів будівельного підряду становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Згідно ст. 252 ЦК України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
Вами, як Замовником встановлений строк не менше 10 років, однак таке формулювання не є чітким строком та не дає можливість конкретизувати, який же все таки гарантійний строк для даного об"єкту, оскільки це може бути будь-який часовий проміжок, що перевищує 10 років - тобто і 20, і 25, і 50 років і т.д. Просимо Вас чітко вказати гарантійний строк у відповідності з вимогами чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При наданні своєї пропозиції Учасник може сам встановити гарантійний строк згідно чинного законодавства України, але не менше 10 років після прийняття об'єкта Замовником. При розгляданні наданих пропозицій Замовник буде звертати на це увагу.
Стосовно матеріалів Замовника
Дата подання: 13 серпня 2020 15:36
Дата відповіді: 18 серпня 2020 09:35
Шановний Замовник, відповідно до п. 19 Договору забезпечення робіт матеріалами та устаткуванням, здійснює Підрядник. Однак в Додатку №3 до ТД (Технічне завдання) міститься Таблиця, в якій перелічені матеріали Замовника (всього 45 пунктів). Тобто частково забезпечення об"єкту матеріалами здійснюється Замовником? Якщо так, то який порядок передачі матеріалів Замовником Підряднику? Чому про це нічого не зазначено в Договорі?
Виходячи з аналізу проекту Договору та Додатку №3, встановлено наявність суттєвої невідповідності в частині забезпечення об"єкту будівництва матеріалами. Просимо надати коментарі з цього питання - хто та в якому обсязі забезпечує виконання робіт матеріалами? При необхідності внести відповідні зміни в Договір/Додаток/Тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення! Найближчим часом будуть внесені зміни до ТД стосовно вашого зауваження.
Дозвіл на виконання будівельних робіт
Дата подання: 13 серпня 2020 17:17
Дата відповіді: 18 серпня 2020 09:36
На Порталі державної електронної системи у сфері будівництва розміщено дозвіл на виконання будівельних робіт ОД 112191400507, виданий Замовнику на реконструкцію будівлі НВК "Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум" за адресою: м. Балта Одеської області, вул. Уварова, 96 (за заявою Замовника №2480 від 08.05.2019). Згідно з інформації по даному дозволу, розміщеної на Порталі, експертизу проекту будівництва проведено Філією ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" в Одеській області, експертний звіт №16-2634-18 від 23.11.2018. Однак в складі Тендерної документації Замовником наданий зовсім інший експертний звіт, а саме №16-0532-20 від 09.04.2020 року. А в даному звіті міститься посилання на ще один експертний звіт - №16-2251-19 від 10.12.2019 року.
Згідно п. 33 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затв. постановою КМУ №466 від 13.04.2011 у разі коли право на будівництво об’єкта передано іншому замовникові або змінено генерального підрядника чи підрядника (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), чи осіб, відповідальних за проведення авторського і технічного нагляду, або відповідальних виконавців робіт, а також у разі коригування проектної документації замовник (його уповноважена особа) протягом трьох робочих днів повідомляє відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю через центр надання адміністративних послуг чи через електронний кабінет шляхом подання засобами програмного забезпечення Єдиного державного веб-порталу електронних послуг або рекомендованим листом з описом вкладення до центру надання адміністративних послуг за формою згідно з додатком 10 до цього Порядку з поданням засвідчених у встановленому порядку копій документів, що підтверджують зазначені зміни.
Продовження виконання будівельних робіт без повідомлення про внесення змін забороняється.
Враховуючи вище зазначене, просимо Вас повідомити,:
1. чи звертались Ви як Замовник у триденнний термін до відповідних органів із заявою про внесення змін в дозвіл ОД 112191400507 після коригування проектної документації, а саме після отримання експертного звіту №16-2251-19 від 10.12.2019 та експертного звіту №16-0532-20 від 09.04.2020?
2. чи може приступити до виконання будівельних робіт на даному обєкті переможець торгів, враховуючи, що згідно вимог законодавства до повідомлення про внесення змін до дозволу продовження будівельних робіт заборонено?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Зміни до Дозволу на виконання будівельних робіт будуть внесені після того як буде визначений переможець торгів (Підрядник) та технічний нагляд.
2) Переможець зможе приступити до виконання будівельних робіт після внесення змін до дозволу на виконання будівельних робіт
2) Переможець зможе приступити до виконання будівельних робіт після внесення змін до дозволу на виконання будівельних робіт
термін для підписання актів
Дата подання: 17 серпня 2020 11:24
Дата відповіді: 18 серпня 2020 09:37
В п. 40 проекту Договору не вказано, протягом якого строку Замовник зобов'язаний підписати (або надати мотивовану відмову від підписання із зазначенням причин) Акти виконаних робіт за формою №КБ-2 та Довідку за формою №КБ-3 з моменту їх подання Підрядником. Просимо вказати, який термін встановлено для цього Замовником та виходячи з яких нормативних актів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть підписані Акти виконаних робіт за формою №КБ-2 та Довідку за формою №КБ-3 згідно чинного законодавства України.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-12-000671-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство "Юніверсібуд", Код ЄДРПОУ:31502122
Дата подання: 14 серпня 2020 15:46
Про зміни до Тендерної документації
Згідно вимог Тендерної документації Замовника Учасник повинен мати досвід попереднього виконання аналогічного договору та на підтвердження цього надати відповідну довідку за зразком, відображеним в Додатку №1. При цьому довідка підтверджується оригіналом аналогічного договору із невід’ємними його частинами, з додаванням засвідчених учасником копій відповідних Актів виконаних робіт або інших документів, що підтверджує виконання робіт за договором, зазначеним учасником (під аналогічним договором слід розуміти договір з нового будівництва, з капітального будівництва та реконструкції/реставрації будівель).
Згідно п. 65 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затв. постановою КМУ № 668 від 01.08.2005 року, субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам, передбаченим у договорі підряду (мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, визначених договором субпідряду, досвід виконання аналогічних робіт та ресурси, достатні для їх виконання тощо).
Однак в проекті Договору (Додаток №6), розміщеному в складі Тендерної документації в п. 20 (про порядок залучення субпідрядників) не міститься вимоги про надання документів, що підтверджують досвід виконання аналогічних робіт субпідрядниками. Хоча в попередній редакції проекту Договору по даному об'єкту, яка містилась в складі тендерної документації торгів, що оголошувались в 2018-2019 рр., така вимога була наявна (що встановлено в ході аналізу попередній тендерних документацій Замовника по цьому ж об'єкту, розміщених в системі Прозорро).
Таким чином, при наявності в Тендерній документації вимоги Замовника до Підрядника про підтвердження ним попереднього досвіду виконання аналогічних договорів, така ж вимога повинна бути і щодо субпідрядників, що будуть залучатись до виконання робіт і ця вимога обов'язково повинна бути зазначена в проекті Договору, а саме в п. 20. Враховуючи, що Замовник з незрозумілих причин не вказав в проекті Договору вимогу про підтвердження субпідрядниками досвіду виконання аналогічних робіт при наявності такої вимоги безпосередньо до Підрядника, то станом на даний момент існує термінова потреба у внесенні змін до Тендерної документації в частині однакового відображення вимог до підрядника та субпідрядника в Додатку №1 і Додатку №6 Тендерної документації.
Просимо Замовника взяти до уваги дану вимогу та внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п. 65 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затв. постановою КМУ № 668 від 01.08.2005 року, субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам, передбаченим у договорі підряду (мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, визначених договором субпідряду, досвід виконання аналогічних робіт та ресурси, достатні для їх виконання тощо).
Однак в проекті Договору (Додаток №6), розміщеному в складі Тендерної документації в п. 20 (про порядок залучення субпідрядників) не міститься вимоги про надання документів, що підтверджують досвід виконання аналогічних робіт субпідрядниками. Хоча в попередній редакції проекту Договору по даному об'єкту, яка містилась в складі тендерної документації торгів, що оголошувались в 2018-2019 рр., така вимога була наявна (що встановлено в ході аналізу попередній тендерних документацій Замовника по цьому ж об'єкту, розміщених в системі Прозорро).
Таким чином, при наявності в Тендерній документації вимоги Замовника до Підрядника про підтвердження ним попереднього досвіду виконання аналогічних договорів, така ж вимога повинна бути і щодо субпідрядників, що будуть залучатись до виконання робіт і ця вимога обов'язково повинна бути зазначена в проекті Договору, а саме в п. 20. Враховуючи, що Замовник з незрозумілих причин не вказав в проекті Договору вимогу про підтвердження субпідрядниками досвіду виконання аналогічних робіт при наявності такої вимоги безпосередньо до Підрядника, то станом на даний момент існує термінова потреба у внесенні змін до Тендерної документації в частині однакового відображення вимог до підрядника та субпідрядника в Додатку №1 і Додатку №6 Тендерної документації.
Просимо Замовника взяти до уваги дану вимогу та внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 серпня 2020 09:40
Дякуємо за ваше звернення!Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації стосовно вашого зауваження.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Юніверсібуд" |
32 600 000,00
UAH з ПДВ
|
31 894 013,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" |
36 553 486,80
UAH з ПДВ
|
35 529 341,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Веста Девелоп" |
37 186 200,26
UAH з ПДВ
|
35 529 342,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Юніверсібуд" #31502122 |
Очікує рішення |
31 894 013,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 13:23
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2020 17:05 |
Кінець періоду оскарження: | 27 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 27 вересня 2020 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Замовник вимагав підвантажувати документи на етапі після аукціону, але до прийняття рішення про визначення переможця, що суперечить ч.6 ст.26 Закону |
Документи:
16 вересня 2020 17:05
|
Електронний підпис |
16 вересня 2020 17:05
|
протокол від 16.09.20.pdf |