Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво об'єкту “Нове будівництво комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики у Рівненській міській територіальній громаді"
Очікувана вартість
1 480 000,00 UAH
UA-2021-10-05-002770-a ● 643f4f60137b40ecad327e16a8c03962
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент муніципальної варти Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44350009 |
Місцезнаходження: | 33014, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Степана Бандери, буд. 44 |
Контактна особа: |
Матаєва Ірина Анатоліївна +380980699959 irina-mataeva@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2021 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво об'єкту “Нове будівництво комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики у Рівненській міській територіальній громаді
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33014, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Степана Бандери,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2021 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2021 16:32 |
Додаток2_Завдання_на_проектування_Рівне_.docx | |
05 жовтня 2021 16:32 |
Оголошення_для_спрощеноі__закупівлі_Рівне_.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація
Дата подання: 08 жовтня 2021 18:44
Дата відповіді: 09 жовтня 2021 11:26
Вимога:Сертифікат, виданий акредитованим НААУ органом з сертифікації систем менеджменту, який підтверджує, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам стандарту ISO 45001:2018
Сертифікат, виданий акредитованим НААУ органом з сертифікації систем менеджменту, який підтверджує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015 або ISO 9001:2018.
Сертифікат, виданий акредитованим НААУ органом з сертифікації систем менеджменту, який підтверджує, що система управління щодо протидії корупції учасника відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 37001:2018.
Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.11.2019. В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Надання наступних сертифікатів: сертифікат, виданий акредитованим НААУ органом з сертифікації систем менеджменту, який підтверджує, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам стандарту ISO 45001:2018 Сертифікат, виданий акредитованим НААУ органом з сертифікації систем менеджменту, який підтверджує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015 або ISO 9001:2018. Сертифікат, виданий акредитованим НААУ органом з сертифікації систем менеджменту, який підтверджує, що система управління щодо протидії корупції учасника відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 37001:2018, щодо предмету даної закупівлі, не є дискримінаційними вимогами, та є цілком обгрунтованими з огляду на наступне. Відповідно до частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до документації про проведення закупівлі.
Щодо сертифікату, виданого акредитованим НААУ органом з сертифікації систем менеджменту, який підтверджує, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам стандарту ISO 45001:2018, повідомляємо, що цей стандарт спрямований на підвищення безпеки праці, яка є юридичною вимогою, в організаціях будь-яких розмірів та галузей незалежно від їх місця розташування. Зазначений сертифікат, який підтверджує впровадження даного стандарту, засвідчує, що дії підприємства або організації спрямовані на забезпечення безперервного надання послуг або товарів, без затримок, які виникають у наслідок нещасних випадків під час виконання співробітниками своїх трудових обов’язків, що напряму впливатиме на якість надання послуг, що є предметом даної закупівлі.
Щодо сертифікату, виданого акредитованим НААУ органом з сертифікації систем менеджменту, який підтверджує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015 або ISO 9001:2018, повідомляємо, що Національним стандартом ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» визначено, що цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація:
a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Щодо сертифікату, виданого акредитованим НААУ органом з сертифікації систем менеджменту, який підтверджує, що система управління щодо протидії корупції учасника відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 37001:2018, повідомляємо, що метою зазначеного стандарту ISO 37001 є формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальність та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організації. Вимоги стандарту стосуються питань протидії корупції у державних, приватних та неприбуткових секторах, охоплюють корупційні порушення як з боку певної компаніїії, так і всередині організації: хабарництво із боку працівників організації, хабарництво із боку ділових партнерів, прямий і непрямий підкуп та інші корупційні дії. Тож, вимога щодо наявності сертифікату, який підтверджує впровадження зазначеного стандарту, який описує вимоги до впровадження протикорупційних систем управління, має цілком виправдане значення та застосування при проведенні процедур закупівель за державні кошти.
Звертаємо вашу увагу, що Замовник має на меті співпрацювати з добросовісними Учасниками, які керуються у своїй діяльності стандартами, в тому числі, які спрямовані на посилення норм та настанов з охорони праці, охорони навколишнього середовища, вдосконаленню процесів управління, протидії корупції у державних секторах тощо.
Чинне законодавство не містить жодних обмежень щодо прав на отримання таких сертифікатів. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому, будь-який Учасник, за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не вважає, що ці вимоги обмежують конкуренцію та є дискримінаційними.
Щодо сертифікату, виданого акредитованим НААУ органом з сертифікації систем менеджменту, який підтверджує, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам стандарту ISO 45001:2018, повідомляємо, що цей стандарт спрямований на підвищення безпеки праці, яка є юридичною вимогою, в організаціях будь-яких розмірів та галузей незалежно від їх місця розташування. Зазначений сертифікат, який підтверджує впровадження даного стандарту, засвідчує, що дії підприємства або організації спрямовані на забезпечення безперервного надання послуг або товарів, без затримок, які виникають у наслідок нещасних випадків під час виконання співробітниками своїх трудових обов’язків, що напряму впливатиме на якість надання послуг, що є предметом даної закупівлі.
Щодо сертифікату, виданого акредитованим НААУ органом з сертифікації систем менеджменту, який підтверджує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015 або ISO 9001:2018, повідомляємо, що Національним стандартом ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» визначено, що цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація:
a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Щодо сертифікату, виданого акредитованим НААУ органом з сертифікації систем менеджменту, який підтверджує, що система управління щодо протидії корупції учасника відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 37001:2018, повідомляємо, що метою зазначеного стандарту ISO 37001 є формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальність та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організації. Вимоги стандарту стосуються питань протидії корупції у державних, приватних та неприбуткових секторах, охоплюють корупційні порушення як з боку певної компаніїії, так і всередині організації: хабарництво із боку працівників організації, хабарництво із боку ділових партнерів, прямий і непрямий підкуп та інші корупційні дії. Тож, вимога щодо наявності сертифікату, який підтверджує впровадження зазначеного стандарту, який описує вимоги до впровадження протикорупційних систем управління, має цілком виправдане значення та застосування при проведенні процедур закупівель за державні кошти.
Звертаємо вашу увагу, що Замовник має на меті співпрацювати з добросовісними Учасниками, які керуються у своїй діяльності стандартами, в тому числі, які спрямовані на посилення норм та настанов з охорони праці, охорони навколишнього середовища, вдосконаленню процесів управління, протидії корупції у державних секторах тощо.
Чинне законодавство не містить жодних обмежень щодо прав на отримання таких сертифікатів. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому, будь-який Учасник, за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не вважає, що ці вимоги обмежують конкуренцію та є дискримінаційними.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» #41522192 |
Переможець |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2021 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 10:35
|
Звіт про виконання договору | укладений |
12 січня 2022 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 16:26
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 14:46
|
Додаток до Договору № 3 | зміни до договору |
26 жовтня 2021 14:36
|
Додаток до Договору № 2 | зміни до договору |
26 жовтня 2021 14:36
|
Додаток до Договору № 1 | зміни до договору |
26 жовтня 2021 14:36
|
Договір | зміни до договору |
26 жовтня 2021 14:35
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво об'єкту “Нове будівництво комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики у Рівненській міській територіальній громаді | 1 | роб |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
13 грудня 2021 10:54
|
1 449 999,60 UAH | UA218201720344211003100185551 Департамент муніципальної варти РМР |
UA563005280000026005455044180 ТОВ "IНЖЕНIРИНГ-АНАЛIТИКА" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі зменшено ціну Договору |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зменшено ціну Договору |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зменшено ціну Договору |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво об'єкту “Нове будівництво комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики у Рівненській міській територіальній громаді | 1 | роб |
1 449 999,60
UAH з ПДВ
|