Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40864813 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1 |
Контактна особа: |
Сєроєд Анатолій Петрович 380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2021 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 11:03 |
Очікувана вартість: | 73 729 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 368 645,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Умовами надання забезпечення тендерних пропозицій є надання гарантії щодо готовності та можливості належного виконання Учасником взятих на себе зобов’язань. Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії (яка повинна бути оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції” з обов’язковим накладанням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи банку та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) на загальну суму: 200 000 грн. 00 коп. (двісті тисяч гривень 00 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП банка-гаранта, включаючи ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП банка-гаранта. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного підпису. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, покладаються на Учасника. Тендерні пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам тендерної документації та будуть відхилені. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено Учасником шляхом подання у складі пропозиції скан копії оригіналу довідки банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не вимагається. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Капітальний ремонт стадіонів та спортивних майданчиків дитячо-юнацької спортивної школи № 21, м. Київ, Вулиця Алматинська, 60»
«Капітальний ремонт стадіонів та спортивних майданчиків дитячо-юнацької спортивної школи № 21, м. Київ, Вулиця Алматинська, 60», (ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2021 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2021 15:55 |
Cкан_Перелік змін_ТД_ДЮСШ №21_стадіон_11.11.2021.pdf | |
11 листопада 2021 15:54 |
Скан_ТД_ДЮСШ №21_стадіон_нова редакція_11.11.2021.pdf |
11 листопада 2021 16:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 листопада 2021 15:55 |
Cкан_Перелік змін_ТД_ДЮСШ №21_стадіон_11.11.2021.pdf
|
||||||
11 листопада 2021 15:54 |
Скан_ТД_ДЮСШ №21_стадіон_нова редакція_11.11.2021.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-26-000060 ● ff3e02ff73444903af951f01abdee6bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 14:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.01.2022 № 13
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-11-03-013278-a 03.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-03 11:46:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту стадіонів та спортивних майданчиків дитячо-юнацької спортивної школи № 21, за адресою: м. Київ, Вулиця Алматинська, 60 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-03-013278-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-07 13:45:03
Надання пояснень по закупівлі UA-2021-11-03-013278-а
В Управлінні будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління) розглянуто запит Північного офісу Держаудитслужби від 03.02.2021 про надання пояснень, який оприлюднений в електронній системі закупівель в межах проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-11-03-013278-a (моніторинг № UA-M-2022-01-26-000060) по об’єкту: «Капітальний ремонт стадіонів та спортивних майданчиків дитячо-юнацької спортивної школи № 21, м. Київ, Вулиця Алматинська, 60», (ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
За результатами розгляду надаємо пояснення.
Виконання робіт з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт стадіонів та спортивних майданчиків дитячо-юнацької спортивної школи № 21, м. Київ, Вулиця Алматинська, 60» здійснювалось відповідно до коштів виділених відповідно до рішень Київської Міської Ради від 24.12.2020 № 24/24 «Про бюджет міста Києва на 2021 рік», від 24.12.2020 № 23/23 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», розпоряджень голови Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 04.02.2021 № 69 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Дніпровській районній в місті Києві державній адміністрації» та від 13.04.2021 № 261 «Про внесення змін до розпорядження голови Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 04.02.2021 № 69 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Дніпровській районній в місті Києві державній адміністрації», які розміщені на відповідних веб-сайтах за посиланнями:
https://kyivcity.gov.ua/publichna_informatsiia_Tag_166122/rishennya_kivradi_pro_byudzhet_mista_kiyeva_na_2021_vid_24122020_2424/;
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_programu_ekonomichnogo_i_sotsialnogo_rozvitku_mkiyeva_na_2021-2023_roki/;
https://dnipr.kyivcity.gov.ua/files/2021/2/5/6904022021.pdf;
https://dnipr.kyivcity.gov.ua/files/2021/4/26/26113042021.pdf.
Обґрунтування технічних, якісних характеристик, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11. 2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві, на підставі затвердженої, у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації з вирахуванням витрат попередніх періодів та витрат не пов’язаних з виконанням робіт.
Скан - копія Експертного звіту додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (протокол засідання тендерного комітету , який містить інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника не містить посилання на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідає, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність)
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Оскарження в суді
Опис: | Вих. № 103/35/204 від 12.08.2022 Позивач: Відповідач: Третя соба: Окружний адміністративний суд міста Києва 01051, м. Київ, вул. Петра Болбочана, 8, корп.1 Управління будівництва Дніпровської районної в м.Києві державної адміністрації Код ЄДРПОУ 40864813 02094, м. Київ, бульвар Праці, 1/1 тел. +38 (044) 296-05-61, (044) 296-67-10. Електронна адреса: larysa.kononenko@kmda.gov.ua Державна аудиторська служба України Код ЄДРПОУ 40165856 04070, м. Київ, вул. П.Сагайдачного, 4 тел. +38 (044) 485-17-76 Електронна адреса: post@dasu.gov.ua Товариство з обмеженою відповідальністю «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» 02091, м. Київ, вул. Архітектора Вербицького, буд. 1-Г Код ЄДРПОУ 35837877 e-mail: abs-klimat@ukr.net тел. +38 (044) 361-84-37 Судовий збір: 2 481,00 грн АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ Про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі від 18.02.2022 року та зобов`язання вчинити дії 03 листопада 2021 року Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник, Позивач) оприлюднив інформацію про проведення відкритих торгів UA-2021-11-03-013278-a на проведення робіт з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт стадіонів та спортивних майданчиків дитячо-юнацької спортивної школи № 21, м. Київ, Вулиця Алматинська, 60», (ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)). 19 листопада 2021 року був кінцевий строк надання тендерних пропозицій. 03 грудня 2021 року оголошено переможцем ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» та повідомлено його про намір укласти договір. 20 грудня 2021 року між Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації та Товариством з обмеженою відповідальністю «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» було укладено Договір підряду №35/21-361. Державною аудиторською службою України (далі – Держаудитслужба, Відповідач) у відповідності до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) в період з 26.01.2022 по 18.02.2022 здійснено моніторинг процедури публічної закупівлі «Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт стадіонів та спортивних майданчиків дитячо-юнацької спортивної школи № 21, м. Київ, Вулиця Алматинська, 60», (ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)), 73729000 UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи». 18 лютого 2022 року за результатами моніторингу процедури закупівлі процедури закупівлі UA-2021-11-03-013278-a Державною аудиторською службою України в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), який затверджено заступником Голови Шкуропатом О.Г. Так, висновком встановлено, що пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання учасником довідки щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за наведеною формою (Таблиця 1.1). Замовник звертає увагу, що на підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник має надати документи, що підтверджують працевлаштування працівників, наведених в довідці. На виконання зазначених вимог у складі тендерної пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат» надано довідку від 09.11.2021 №37/2021, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Проте, відсутній документ (наказ про працевлаштування та/або копію трудової книжки або договір цивільно-правового характеру тощо), що підтверджує працевлаштування інженера-консультанта (будівництво) категорії «провідний» Височини В.М., якого зазначено в довідці від 09.11.2021 №37/2021, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. На порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Абсолют-Клімат» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, та уклав з ним договір підряду. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовник не погоджується із вищезазначеним висновком та надав свої аргументовані заперечення до нього, які полягають у наступному. Відповідно до пункту 2 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником торгів подається довідка завірена підписом уповноваженої особи і печаткою (уразі наявності) учасника по формі, наведеній у таблиці 1.1 та відповідне документальне підтвердження. Під таблицею 1.1 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що до довідки включаються працівники, що будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі (зокрема, але не виключно: інженер з проектно-кошторисної роботи, головний інженер, виконроб, електромонтажник, монтажники, електрозварювальник, сантехнік). Учасник має підтвердити наявність працівників в кількості, якої достатньо для виконання робіт, що є предметом закупівлі. На підтвердження інформації зазначеної в Довідці Учасник має надати: - Документи, що підтверджують працевлаштування працівників, наведених у Довідці (наказ про працевлаштування, переведення та/або, копії трудової книги – першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування, або договір, якщо це найманий працівник); - - для інженера кошторисника надати оригінал або копію сертифіката, завірених печаткою та підписом власника сертифікату. За таких умов, тендерна документація не містила жодних визначень (критеріїв) щодо конкретної чисельності працівників, яка вважається достатньою для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Також, у тендерній документації відсутня пряма вимога щодо наявності у Учасника інженера-консультанта. Навпаки, Замовник визначив мінімально необхідний перелік посад працівників, що будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі (інженер з проектно-кошторисної роботи, головний інженер, виконроб, електромонтажник, монтажники, електрозварювальник, сантехнік). Питання щодо відсутності необхідності в обов’язковому порядку документально підтверджувати наявність у учасників працівників в обсязі, більшому ніж визначено Замовником у тендерній документації, неодноразово розглядалося і Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, і судами. Так, наприклад, предметом спору по адміністративній справі 640/3838/21 було те, що Держаудитслужбою встановлено, що учасник закупівлі не виконав всіх вимог Тендерної документації, зокрема, у довідці про підтвердження кваліфікаційного критерію надано інформацію про 69 працівників, серед яких вказано інформацію про штатного працівника, однак документального підтвердження про призначення на посаду у складі тендерної пропозиції не надано. За результатами виявленого порушення Державною аудиторською службою України складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, яким позивача (Замовника) зобов`язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому порядку, зокрема шляхом розірвання договору із таким учасником. Суд першої та апеляційної інстанції дійшов висновку, що порушення про які відповідачем вказано у висновку моніторингу є формальним трактуванням відповідачем норм законодавства про закупівлі, натомість тендерна пропозиція учасника у повній мірі відповідала вимогам заявленим Замовником у тендерній документації. Крім того, тендерна документація передбачала надання на підтвердження інформації, зазначеної в Довідці, виключно документів, що підтверджують саме працевлаштування працівників, наведених у Довідці (наказ про працевлаштування, переведення та/або, копії трудової книги – першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування, або договір, якщо це найманий працівник). При цьому, остання не містила вимог щодо надання документів, що підтверджують залучення працівників на умовах цивільно-правових угод, які не передбачають працевлаштування таких осіб та використання, відповідно, найманої праці. Робота на умовах договорів цивільно-правового характеру має індивідуально-визначений характер і не надається в процесі виконання трудової функції (має кінцевий результат). Учасник надав у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 09.11.2021 р. № 37/2021 (файл «Про працівників.doc.p7s.zip», завантажений через електронну систему 18 листопада 2021 року о 19:45 год. у складі архівної папки «Працівники.rar»), яка містить інформацію про наявність у Учасника інженера з проектно-кошторисної роботи - Кир’ях Олег Васильович; головного інженера - Коваленко Олександр Володимирович, Огризько Олександр Григорович; виконроба - Огризько Олександр Григорович, Єрофєєв Анатолій Юрійович; електромонтажника - Верховень Микола Олександрович; монтажників - Дорофєєв Єгор Геннадійович, Марченко Сергій Іванович, Панченко Олександр Олександрович, Тихонов Ігор Сергійович, Лавришин Василь Михайлович, Татарченко Василь Андрійович, Присяжнюк В’ячеслав Вікторович; електрозварювальника - Ціліцінський Віктор Олександрович; сантехніка - Левченко Олександр Степанович. Тобто, учасник виконав у повному обсязі вимогу тендерної документації в цій частині та включив до довідки працівників, що будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі (зокрема, але не виключно: інженер з проектно-кошторисної роботи, головний інженер, виконроб, електромонтажник, монтажники, електрозварювальник, сантехнік). Крім того, учасник виконав у повному обсязі вимогу тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують працевлаштування працівників, наведених у Довідці, зокрема надав накази про їх працевлаштування та переведення. Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок відноситься, якщо у складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на які посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній документації, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. Пунктом 22 Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 09.11.2021 р. № 37/2021 передбачено наявність особи, яка надає «послуги інженера-консультанта (будівництво) категорії «провідний»» – Височина Володимира Миколайовича. Враховуючи, що Замовником не встановлено вимог щодо наявності в Учасника інженера-консультанта, а також відсутності вимог щодо надання документів на підтвердження залучення працівників на умовах договорів про надання послуг (договорів цивільно-правового характеру, які не відносяться до документів про працевлаштування), відсутність цивільно-правової угоди на особу, яка надає «послуги інженера-консультанта (будівництво) категорії «провідний»» - Височина Володимира Миколайовича у складі тендерної пропозиції Учасника, не може бути підставою для її відхилення замовником та є порушенням частини одинадцятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, а також визначення формальних помилок у тендерній документації та Законі, орган державного фінансового контролю не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення тендерної пропозиції учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» у наведений вище спосіб впливає на зміст його тендерної пропозиції, та, відповідно, мало б призвести до відхилення такого учасник Окремо слід звернути увагу на те, що у висновку орган державного фінансового контролю зобов'язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору. Позивач вважає за необхідне зазначити, що захід реагування щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Однак, зауваження Держаудитслужби зводяться до тверджень щодо відсутності документів, які не вимагалися тендерною документацією, не надаючи оцінку іншим наданим переможцем документам. Тобто орган державного фінансового контролю вдається до нехтування пропорційністю своїх вимог відносно до стверджуваних «порушень». Конституційний Суд України у рішенні від 25.01.2012 №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення. Органом державного фінансового контролю не проаналізовано наслідків стверджуваних ним порушень в кореспонденції із результатами закупівлі, заходами, які вимагається вчинити Замовнику, їх співмірність та пропорційність, істотність та адекватність. Враховуючи вищевикладене, Позивач вважає, що при проведенні процедури закупівлі відсутні ознаки порушення законодавства, а висновок Державної аудиторської служби України від 18.02.2022 року за результатами моніторингу процедури закупівлі процедури закупівлі UA-2021-11-03-013278-a є протиправним та таким, що підлягає скасуванню. Правові та організаційні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні визначає Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII (далі - Закон № 2939-XII). У відповідності до частини 1 статті 1 Закону № 2939-XII здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю (далі - орган державного фінансового контролю). Орган державного фінансового контролю у своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, цим Законом, іншими законодавчими актами, актами Президента України та Кабінету Міністрів України (ч. 2 ст. 1 Закону № 2939-XII). Статтею 5 Закону № 2939-XII встановлено, що контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Порядок та підстави проведення органом державного фінансового контролю перевірок закупівель встановлюється Кабінетом Міністрів України. Перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об`єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Результати перевірки закупівель викладаються в акті перевірки закупівель. Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю. В свою чергу, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначає Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі - Закон №922-VIII), метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону №922-VIII моніторинг процедури закупівлі – аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Уповноважений орган здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом (ч. 1 ст. 7 Закону №922-VIII). Відповідно до частини 1 статті 8 Закону №922-VIII моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. Моніторинг процедур закупівель здійснюється також щодо процедур закупівель, особливості яких передбачені у законах, що визначені у частинах восьмій та дев`ятій статті 3 цього Закону. Згідно із частиною 2 статті 22 Закону №922-VIII рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності однієї або декількох із таких підстав: 1) дані автоматичних індикаторів ризиків; 2) інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 5) інформація, отримана від громадських об`єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. За правилами визначеними частинами 3-11, 1 статті 8 Закону №922-VIII повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю оприлюднює в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів з дня прийняття такого рішення із зазначенням унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, а також опису підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі не зупиняє проведення процедур закупівель, визначених цим Законом. Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. За результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. У висновку обов`язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі; 4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі; 5) зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі не виявлено порушень законодавства у сфері публічних закупівель, у висновку зазначається інформація про відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Якщо під час моніторингу, за результатами якого виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було відмінено тендер чи визнано його таким, що не відбувся, орган державного фінансового контролю зазначає опис порушення без зобов`язання щодо усунення такого порушення. Якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено ознаки порушення законодавства, вжиття заходів щодо яких не належить до компетенції органу державного фінансового контролю, про це письмово повідомляються відповідні державні органи. Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз`ясненням змісту висновку та його зобов`язань, визначених у висновку. Протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Якщо замовник не усунув визначене у висновку порушення, що призвело до невиконання ним вимог, передбачених цим Законом, а також висновок не оскаржено до суду, орган державного фінансового контролю після закінчення строку на оскарження до суду, визначеного у частині десятій цієї статті, за результатами моніторингу вчиняє дії щодо притягнення до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Номер протоколу зазначається в електронній системі закупівель наступного робочого дня з дня складання протоколу, а також зазначаються дата та номер відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження. Форма висновку та порядок його заповнення визначаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Щодо пропущення строку на оскарження: Отже, згідно вищевикладеного вбачається, що Позивач повинен був оскаржити висновок про результати моніторингу закупівлі в строк до 05 березня 2022 року, а до суду фактично звертається в серпні місяці 2022 року. В той же час, Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні»» від 24.02.2022 №2102-ІХ затверджено Указ Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», відповідно до якого введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб. Законом України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 15.03.2022 №2119-ІХ затверджено Указ Президента України від 14.03.2022 №133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб. Законом України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 21.04.2022 №2212-ІХ затверджено Указ Президента України від 18.04.2022 №259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25.04.2022 строком на 30 діб. Законом України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 22.05.2022 №2263-ІХ затверджено Указ Президента України від 17.05.2022 №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб. Окрім того, акцентуємо Вашу увагу, що згідно наказів начальника Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 24.12.2022 №29/1-к та від 01.03.2022 №30-к праціників управління було відправлено на дистанційну роботу, тому можливості відразу звернутися до суду з адміністративним позовом не було змоги. Відповідно до частини другої статті 121 Кодексу адміністративного судочинства України встановлений судом процесуальний строк може бути продовжений судом за заявою учасника справи, поданою до закінчення цього строку, чи з ініціативи суду, про, що й заявляємо клопотання. Щодо відсутності позову з тим самим відповідачем з тих самих підстав: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, підтверджує, що у провадженні судів України або іншого органу, який в межах своєї компетенції вирішує спір, немає справи зі спору за позовом Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації до Державна аудиторська служба України, третя особа Товариства з обмеженою відповідальністю «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» про визнання протиправним та скасування висновку, зобов’язання вчинити дії. Щодо сплати судового збору: За подання даного адміністративного позову немайнового характеру Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації сплатили 2 481,00 грн судового збору, з розрахунку 1 розмір прожиткового мінімуму на одну працездатну особу немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем, пункт 3.1.3 ЗУ «Про судовий збір» Щодо вжиття заходів досудового врегулювання спору та заходів забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви. Заходи досудового врегулювання вживались, але результату не дали. Заходи забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви – не вживались. Отже, Виходячи з вищевикладеного, та керуючись ст. ст. 5, 160-161 КАС України,- ПРОШУ: 1. Поновити строки на осарження висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-03-013278-a від 18.02.202 року. 2. Прийняти адміністративний позов до розгляду та відкрити провадження по справі. 3. Визнати протиправним та скасувати висновок Державної аудиторської служби України від 18.02.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-03-013278-a. 4. Судові витрати покласти на Відповідача. Додатки: 1. Оригінал документу про сплату судового збору – на 1 арк.; 2. Копія Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-03-013278-a від 18.02.2022 року – на 2 арк.; 3. Копія наданих пояснень Замовника по закупівлі UA-2021-11-03-013278-а, розміщених у мережі Інтернет за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-03-013278-a – на 6 арк.; 4. Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 11.01.2019 року – на 1 арк.; 5. Копія Розпорядження Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації № 656 від 18.11.2016 року «Про затвердження нової редакції Положення про управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації» - на 5 арк.; 6. Копія Розпорядження Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації № 92-к від 24 квітня 2019 року «Про призначення Брижка І.А.» – на 1 арк.; 7. Копія наказу начальника Управління будівництва Дніпровської районної у місті Києві державної адміністрації № 30-К від 01.03.2022 року з додатком до нього – на 1 арк. 8. Копія наказу начальника Управління будівництва Дніпровської районної у місті Києві державної адміністрації № 29/1-К від 24.02.2022 року з додатком № 2 до нього – на 1 арк. 9. Копія довідки ТОВ «Абсолют-Клімат» від 09.11.2021 року №37/2021 - на 2 арк.; 10. Копія Наказів на працівників ТОВ «Абсолют-Клімат» – на 28 арк.; 11. Копія кваліфікаційного сертифікату Кир’ях О.В. – на 1 арк.; 12. Копія Тендерної документації – 39 арк.; 13. Копія позовної заяви з додатками (для Відповідача) – 1 прим.; 14. Копія позовної заяви з додатками (для Третьої особи) – 1 прим. Начальник Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації Брижко І.А. ________________________ |
Дата публікації: | 16 серпня 2022 |
Номер відкриття провадження: | № 640/12775/22 |
Дата відкриття провадження: | 22 серпня 2022 |
Документи:
16 серпня 2022 13:47
|
Електронний підпис |
16 серпня 2022 12:02
|
Позовна заява.pdf |
16 серпня 2022 12:02
|
Опис та Квитанції.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
72 600 000,00
UAH з ПДВ
|
72 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Абсолют-Клімат |
73 176 032,50
UAH з ПДВ
|
73 176 032,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАВЕРС-УКРАЇНА» |
73 360 355,00
UAH з ПДВ
|
73 360 355,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ВЕКТОР 12" |
73 700 000,00
UAH з ПДВ
|
73 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Рішення скасоване |
72 600 000,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2021 14:46
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Відхилено |
72 600 000,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2021 15:27
|
ТОВ Абсолют-Клімат #35837877 |
Переможець |
73 176 032,50
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2021 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 16:09
|
Договор 35-21-361.pdf | укладений |
23 грудня 2021 16:01
|