Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the highway of state importance T-18-32 / H-22 / - Khodosy - Kustin - / H-25 / on the section km 0 + 000 - km 4 + 426
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Шинкарук Юрій Миколайович 0503752875 tender07@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SERVICE OF MOTOR ROADS IN RIVNE REGION |
National ID: | 25894919 |
Contact point: |
Shinkaruk Yuriy 0503752875 tender07@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2021 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2021 09:30 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2021 14:10 |
Очікувана вартість: | 80 710 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 403 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія), виданої банком (далі — банк-гарант), з накладеним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП) такого банку-гаранта відповідно до вимог чинного законодавства. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати вимогам та формі затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, буде відхилена на підставі ч.1 ст. 31 Закону. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Рівненській області, код ЄДРПОУ:25894919, ІВАN: UA498201720355139004000006130, Банк: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 807100 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3% від вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, надає Замовнику оригінал банківської гарантії на суму 3% від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії має бути чітко визначений. Строк дії банківської гарантії не може бути меншим ніж строк дії договору. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; у випадках, передбачених статтею 43 Закону; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання учасником-переможцем договірних зобов’язань. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадках: - невиконання Підрядником його договірних зобов’язань, що призведе до передчасного (дострокового) розірвання Договору; - під час виконання договору Підрядник виступить ініціатором розірвання договору; - підрядник своєчасно не розпочав виконання робіт або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором, стає неможливим. У разі невиконання учасником-переможцем договірних зобов’язань, кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Publication date: | 13 вересня 2021 16:42 |
Enquiries until: | 15 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 жовтня 2021 09:30 |
Information
Estimated total value: | 80 710 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 403 550 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 09:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 09:57 |
Огол. англ. (Т-18-32) від 13.10.21.doc | |
13 жовтня 2021 09:57 |
Перелік змін від (Т-18-32) 13.10.2021.docx | |
13 жовтня 2021 09:57 |
Нова редакція Тендерна документація (Т-18-32) від 13.10.21.docx | |
13 вересня 2021 16:39 |
Огол. англ. (Т-18-32).doc | |
13 вересня 2021 16:39 |
Проєкт договору (Додаток № 5).docx | |
13 вересня 2021 16:39 |
Тендерна документація (Т-18-32).docx |
13 жовтня 2021 09:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 жовтня 2021 09:57 |
Огол. англ. (Т-18-32) від 13.10.21.doc
|
|||
13 жовтня 2021 09:57 |
Перелік змін від (Т-18-32) 13.10.2021.docx
|
|||
13 жовтня 2021 09:57 |
Нова редакція Тендерна документація (Т-18-32) від 13.10.21.docx
|
|||
13 вересня 2021 16:39 |
Огол. англ. (Т-18-32).doc
|
|||
13 вересня 2021 16:39 |
Проєкт договору (Додаток № 5).docx
|
|||
13 вересня 2021 16:39 |
Тендерна документація (Т-18-32).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-13-000075 ● d0ec32feda694551a45e25e002c35df1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 15:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2022 № 248
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-09-13-002590-c 13.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-25 12:54:16
По надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ - Ходоси - Кустин - /Н-25/ на ділянці км 0+000 - км 4+426 (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-13-002590-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія.
3. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору та покращення якості предмета закупівлі (додаткова угода № 1 до Договору від 17.02.2022).
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю відповідно до додаткової угоди № 2 до Договору від 01.06.2022.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-28 10:12:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу (UA-M-2022-10-13-000075) процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ - Ходоси - Кустин - /Н-25/ на ділянці км 0+000 - км 4+426 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-13-002590-c) Державною аудиторською службою України (надалі - ДАСУ) подано запит замовнику на пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія.
4. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору та покращення якості предмета закупівлі (додаткова угода № 1 до Договору від 17.02.2022).
5. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю відповідно до додаткової угоди № 2 до Договору від 01.06.2022.
Службою автомобільних доріг у Рівненській області (далі – Служба) розглянуто запит Державної аудиторської служби України від 25.10.2022 року. Відповідно до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення в розрізі питань:
1. Стосовно здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на підставі обстеження експлуатаційного стану існуючої автомобільної дороги було визначена потреба у підвищенні транспортно-експлуатаційної якості ділянки дороги, створення більш комфортних умов руху автомобілів.
Обґрунтування очікуваної вартості визначена відповідно до проектно-кошторисної документації за зведеним кошторисним розрахунком.
2. Щодо оприлюднення на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі зазначаємо наступне. Інформація про публічні закупівлі Замовника, в тому числі інформація, яка регламентована нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 року № 1266) постійно оприлюднювалась на власному веб-сайті Служби автомобільних доріг у Рівненській області (https://rv.ukravtodor.gov.ua). Проте, на даний час інформація, розміщена протягом останніх трьох років Службою, відсутня на веб-сайті за вказаним посиланням.
Послуги з обслуговування, розміщення офіційного ресурсу (веб-сайту) здійснювало Державне підприємство «Українські спеціальні системи» відповідно до договору від 23.03.2021 року № 11.324/21 укладеного з Державним агентством автомобільних доріг України (надалі - Укравтодор). Враховуючи вищенаведене Служба звернулась листом до Укравтодору стосовно надання роз'яснень щодо зникнення з веб-сайту Служби інформації розміщеної протягом останніх трьох років. У листі від 09.09.2022 року № 1909/1/11-04/07-2650/09-22 Укравтодор повідомив, що Державним підприємством «Українські спеціальні системи» надавались послуги з розміщення офіційного ресурсу (веб-сайту) Укравтодору та Служб автомобільних доріг в областях в мережі Інтернет із забезпеченням комплексної системи захисту інформації захищеного вузла доступу до неї, однак 24.02.2022 року веб-сайт перестав працювати, зник доступ до розміщеної інформації та до серверів Державного підприємства «Українські спеціальні системи» та зникла більша частина інформації, в тому числі інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
З цього приводу Укравтодором було направлено лист від 25.05.2022 року № 872/1/11-04/06 до Державного підприємства «Українські спеціальні системи» з проханням надати інформацію стосовно причин припинення доступу до ресурсу починаючи з 24.02.2022 року та відновленні всієї інформації та працездатності веб-сайту та отримав відповідь від ДП «УСС» в якій зазначено, що відбулась кібератака на ресурси даного підприємства в наслідок чого відбулося видалення сайту Укравтодору та його резервних копій.
Наразі фахівці ДП «УСС» проводять відновлювальні роботи, однак зважаючи на шкоду нанесену внаслідок кіберінциденту, тривалий термін здійснення робіт, передбачити термін відновлення неможливо.
Станом на сьогодні вживаються заходи щодо відновлення інформації оприлюдненої до 24.02.2022 року на власному веб-сайті Служби. Тому надати посилання на запитувану Вами інформацію можливо буде після відновлення роботи сайту.
3. Переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО" згідно предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ - Ходоси - Кустин - /Н-25/ на ділянці км 0+000 - км 4+426 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» було надано гарантію забезпечення виконання договору № 26938 від 23.11.2021, яка розміщена в електронній системі закупівель у розділі документи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО" (див. файл «Гаран_виконан.pdf», який оприлюднений 24.11.2021 року об 15:47). Також додатково надаємо сканкопію даної гарантії забезпечення виконання договору з підтверджуючими документами про її надання замовнику.
4. Щодо продовження строку дії договору № 57 від 30.11.2021 року зазначаємо наступне. Відповідно до ч. 7 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Постановою Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 «Деякі питання дорожнього господарства» передбачено обсяг бюджетних коштів для фінансування у 2022 році об’єкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ - Ходоси - Кустин - /Н-25/ на ділянці км 0+000 - км 4+426» у розмірі 100,0 тис. грн., що є лише частковим фінансуванням вказаного об’єкту у 2022 році Вказана вище об’єктивна обставина документально підтверджує затримку фінансування витрат замовника в цілому по об’єкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ - Ходоси - Кустин - /Н-25/ на ділянці км 0+000 - км 4+426», що спричинило продовження терміну надання послуг та строку дії договору згідно з укладеною додатковою угодою № 1 від 17.02.2022 року до договору № 57 від 30.11.2021 року. Зазначені зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, що відповідає вимогам пп.4 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Водночас повідомляємо, що відповідно додаткової угоди № 1 від 17.02.2022 року до договору № 57 від 30.11.2021 року не передбачено покращення якості предмета закупівлі.
5. Щодо надання інформації та її документального підтвердження щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю відповідно до додаткової угоди № 2 від 01.06.2022 року до Договору № 57 від 30.11.2022 року.
Додаткова угода № 2 від 01.06.2022 року до Договору № 57 від 30.11.2022 року не підлягає оприлюдненню, тому що зміни викладені у ній жодним чином не стосуються статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник вирішив з власної ініціативи оприлюднити дану додаткову угоду, в зв’язку з тим, що в електронному полі майданчика не має можливості вказати власну підставу - Замовник вибрав підставу яка найбільш підходить за змістом внесених у договір змін, що не порушує умов Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки:
- сканкопія обґрунтування;
- сканкопія лист Укравтодору від 09.09.2022 року № 1909/1/11-04/07-2650/09-22;
- сканкопія гарантія виконання договору № 26938 від 23.11.2021 року з супровідними документами;
- сканкопія додаткова угода № 1 від 17.02.2022 року;
- сканкопія додаткова угода № 2 від 01.06.2022 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " |
79 384 000,00
UAH з ПДВ
|
78 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" |
79 935 000,00
UAH з ПДВ
|
79 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
80 000 000,00
UAH з ПДВ
|
80 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " #33757711 |
Переможець |
78 900 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2024 18:51
|
ДУ_7_договір_57_30.11.2021.pdf | укладений |
30 грудня 2024 18:51
|
ДУ_7_договір_57_30.11.2021.pdf | укладений |
30 грудня 2024 18:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 16:20
|
ДУ_6.PDF | зміни до договору |
12 грудня 2023 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2022 14:23
|
ДУ № 2 до Д. № 57.pdf | зміни до договору |
02 червня 2022 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 12:29
|
ДУ №1 до Дог №57.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 15:24
|
Розрахунки.pdf | укладений |
30 листопада 2021 15:23
|
Договір № 57.pdf | укладений |
30 листопада 2021 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до пп.4 п.3.19., п.15.2.. Договору, керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п. 5.1. та п.11.1. Договору у наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг: 30.11.2021 по 31.12.2023р.»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє по 31.12.2023 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. У зв’язку з продовженням дії Договору, керуючись п.15.2 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни у додатки до Договору: Календарний план (Додаток № 2), Графік надання послуг (Додаток № 3) та викласти їх у редакції, що додається. Додатки: Календарний план (Додаток № 4); Графік надання послуг (Додаток № 3). |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп.3) п.3.19, п. 10.3. Договору, п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони дійшли згоди доповнити розділ «VIII. Порядок забезпечення виконання зобов’язань за Договором» пунктом 8.7. Договору в наступній редакції: «8.7. У разі настання документально підтверджених обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), визначених розділом «ІХ. Обставини непереборної сили» Договору, Замовник залишає за собою право повернення забезпечення виконання Договору на підставі письмового звернення Підрядника про повернення забезпечення виконання Договору та за умови одночасного надання Підрядником гарантійного листа про надання забезпечення виконання Договору на умовах, визначених цим Договором, протягом 20 робочих днів від дня закінчення дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) або з дня отримання Замовником бюджетних асигнувань за цим Договором (залежно від того, що настане раніше). У разі порушення Підрядником своїх зобов’язань із забезпечення виконання Договору, передбачених цим пунктом, Підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 200% (двісті відсотків) від ціни цього Договору, а Замовник має право розірвати Договір з Підрядником в односторонньому порядку шляхом письмового повідомлення, яке Замовник надсилає Підряднику не пізніше, ніж через 10 днів до дня розірвання цього Договору. Розірвання Договору не звільняє Підрядника від обов’язку сплатити штраф.». |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, керуючись пп.4 п.3.19., п.10.3., Договору, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору і термін надання послуг та викласти п.5.1., 11.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Термін надання послуг: 30.11.2021р.- 31.12.2024р.»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє по 31.12.2024 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов'язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну надання послуг, керуючись п. 10.3. Договору, сторони дійшли згоди: Внести зміни у додатки до Договору: Графік надання послуг (Додаток №3), Календарний план (Додаток №4) , та викласти їх в редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |