Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комп'ютери
Очікувана вартість
187 600,00 UAH
UA-2019-12-06-002700-c ● 640464a7100645c3ab8723c0152fe3b3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ охорони здоров'я Рахівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34815936 |
Місцезнаходження: | 90600, Україна , Закарпатська обл., Рахів, Карпатська, 1 |
Контактна особа: |
Грегірчак Мар'яна Михайлівна 380313221554 rahivrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 20:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2019 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 12:38 |
Очікувана вартість: | 187 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 938,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
комп'ютери ;
кошти місцевих бюджетів
кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90600, Україна, Закарпатська область, Рахів, Карпатська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | комп'ютери (персональні) | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 20:21 |
Форма пропозиції.docx |
06 грудня 2019 20:21 |
Технічні вимоги до товару.docx |
06 грудня 2019 20:21 |
ДОГОВІР.docx |
06 грудня 2019 20:21 |
КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 10:13
Дата відповіді: 09 грудня 2019 20:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! стосовно Вашого запитання 1 повідомляємо, що відповідно до прикріпленої в електронному вигляді документації до оголошення було вказано конкретну назву, марку, модель та технічну характеристику предмету закупівлі відповідно до пп. 2, п. 2, розділу ІІ наказу державного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р. «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів)(за наявності), кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки)
В документації до оголошення не зазначається інформація стосовно аналогів та еквіваленту до предмета закупівлі, тим самим всі пропозиції учасників які не відповідатимуть умовам зазначеним в оголошенні до закупівлі будуть відхилені відповідно до умов оголошення зазначених в Додатку «Кваліфікаційні вимоги».
• 2. З метою дотримання " ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», для точної ідентифікації товару і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника нами передбачено в "Кваліфікаційних вимогах" надати :
• " документи про якість (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність),встановлені діючим законодавством, на всі товари, визначені специфікацією;"
• копії технічної документації, що містить відомості про виробника, детальний опис товару, інструкції;
3. Усі учасники торгів на рівних умовах беруть участь у торгах, очікувана вартість, заявлена в оголошенні, включає всі податки і збори, це наша крайня вартість, яку ми готові заплатити за товар. Розглядати учасників будемо за результатами аукціону, який проведе електронна система, за остаточною ціною, за якою учасники торгуватимуться на аукціоні У разі, якщо визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідна пропозиція учасника відповідатиме всім кваліфікаційним вимогам то такого учасника буде визнано переможцем закупівлі.
- предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів)(за наявності), кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки)
В документації до оголошення не зазначається інформація стосовно аналогів та еквіваленту до предмета закупівлі, тим самим всі пропозиції учасників які не відповідатимуть умовам зазначеним в оголошенні до закупівлі будуть відхилені відповідно до умов оголошення зазначених в Додатку «Кваліфікаційні вимоги».
• 2. З метою дотримання " ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», для точної ідентифікації товару і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника нами передбачено в "Кваліфікаційних вимогах" надати :
• " документи про якість (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність),встановлені діючим законодавством, на всі товари, визначені специфікацією;"
• копії технічної документації, що містить відомості про виробника, детальний опис товару, інструкції;
3. Усі учасники торгів на рівних умовах беруть участь у торгах, очікувана вартість, заявлена в оголошенні, включає всі податки і збори, це наша крайня вартість, яку ми готові заплатити за товар. Розглядати учасників будемо за результатами аукціону, який проведе електронна система, за остаточною ціною, за якою учасники торгуватимуться на аукціоні У разі, якщо визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідна пропозиція учасника відповідатиме всім кваліфікаційним вимогам то такого учасника буде визнано переможцем закупівлі.
Документація
Дата подання: 09 грудня 2019 11:51
Дата відповіді: 09 грудня 2019 20:22
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! стосовно Вашого запитання 1 повідомляємо, що відповідно до прикріпленої в електронному вигляді документації до оголошення було вказано конкретну назву, марку, модель та технічну характеристику предмету закупівлі відповідно до пп. 2, п. 2, розділу ІІ наказу державного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р. «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів)(за наявності), кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки)
В документації до оголошення не зазначається інформація стосовно аналогів та еквіваленту до предмета закупівлі, тим самим всі пропозиції учасників які не відповідатимуть умовам зазначеним в оголошенні до закупівлі будуть відхилені відповідно до умов оголошення зазначених в Додатку «Кваліфікаційні вимоги».
• 2. З метою дотримання " ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», для точної ідентифікації товару і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника нами передбачено в "Кваліфікаційних вимогах" надати :
• " документи про якість (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність),встановлені діючим законодавством, на всі товари, визначені специфікацією;"
• копії технічної документації, що містить відомості про виробника, детальний опис товару, інструкції;
3. Усі учасники торгів на рівних умовах беруть участь у торгах, очікувана вартість, заявлена в оголошенні, включає всі податки і збори, це наша крайня вартість, яку ми готові заплатити за товар. Розглядати учасників будемо за результатами аукціону, який проведе електронна система, за остаточною ціною, за якою учасники торгуватимуться на аукціоні У разі, якщо визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідна пропозиція учасника відповідатиме всім кваліфікаційним вимогам то такого учасника буде визнано переможцем закупівлі.
- предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів)(за наявності), кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки)
В документації до оголошення не зазначається інформація стосовно аналогів та еквіваленту до предмета закупівлі, тим самим всі пропозиції учасників які не відповідатимуть умовам зазначеним в оголошенні до закупівлі будуть відхилені відповідно до умов оголошення зазначених в Додатку «Кваліфікаційні вимоги».
• 2. З метою дотримання " ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», для точної ідентифікації товару і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника нами передбачено в "Кваліфікаційних вимогах" надати :
• " документи про якість (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність),встановлені діючим законодавством, на всі товари, визначені специфікацією;"
• копії технічної документації, що містить відомості про виробника, детальний опис товару, інструкції;
3. Усі учасники торгів на рівних умовах беруть участь у торгах, очікувана вартість, заявлена в оголошенні, включає всі податки і збори, це наша крайня вартість, яку ми готові заплатити за товар. Розглядати учасників будемо за результатами аукціону, який проведе електронна система, за остаточною ціною, за якою учасники торгуватимуться на аукціоні У разі, якщо визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідна пропозиція учасника відповідатиме всім кваліфікаційним вимогам то такого учасника буде визнано переможцем закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
РОЯК ОЛЬГА ФЕДОРІВНА |
161 518,00
UAH з ПДВ
|
161 518,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" |
167 230,56
UAH з ПДВ
|
166 292,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
172 956,00
UAH з ПДВ
|
167 226,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
183 120,00
UAH з ПДВ
|
171 062,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
181 832,00
UAH з ПДВ
|
181 832,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
РОЯК ОЛЬГА ФЕДОРІВНА #2606316485 |
Переможець |
161 518,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2019 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2019 13:56
|
договір.pdf | укладений |
23 грудня 2019 13:39
|