Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сідельні тягачі з колісною формулою 6х4
Очікувана вартість
81 091 381,20 UAH
UA-2024-04-02-005407-a ● 63d8949997594654a4a2177df8c67dcd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
Код ЄДРПОУ: | 33945469 |
Вебсайт: | https://uz.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Бережанська, 7 |
Контактна особа: |
Владислав Журба +380985455260 skvm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2024 13:01 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2024 13:01 |
Очікувана вартість: | 81 091 381,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 405 456,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 1% (810 913,81 грн). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України Юр. адреса : 04082, м. Київ, вул. Бережанська, 7. Код ЄДРПОУ: 33945469. IBAN № UA198201720343120001000009038 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 810913.81 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом 5 (п’яти) робочих днів: 1) після виконання Постачальником цього Договору про закупівлю у повному обсязі стосовно якості, кількості та строків; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору у разі, якщо Постачальник не виконав умови Договору у повному обсязі стосовно якості, кількості та строків. Назва Замовника: Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України Юр. адреса : 04082, м. Київ, вул. Бережанська, 7. Код ЄДРПОУ: 33945469. IBAN № UA198201720343120001000009038 в ДКСУ м. Києва Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору повинен бути продовжений на відповідний строк. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, переможець закупівлі повинен надати разом з оригіналом гарантії платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку переможця на рахунки банківської установи. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога бенефіціара до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах бенефіціар зазначає, у чому полягає порушення принципалом основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 одиниця
Сідельні тягачі з колісною формулою 6х4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04202, Україна, м. Київ, вул. Вишгородська, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 серпня 2024
ДК 021:2015: 34138000-3 — Автотягачі
8 одиниця
Сідельні тягачі з колісною формулою 6х4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04202, Україна, м. Київ, вул. Вишгородська, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2024
ДК 021:2015: 34138000-3 — Автотягачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 12:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 12:43 |
ТД на відкриті торги з особливостями сідельні тягачі 6х4.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
розширення кола учасників
Дата подання: 03 квітня 2024 15:33
Дата відповіді: 04 квітня 2024 09:48
Шановний замовнику!
Ознайомившись з вимогами до тендерної документації нами виявлено параметри по двигуну які звужують коло учасників та суперечать логіці та тенденції розвитку сучасних двигунів.
Сучасні виробники європейських двигунів прагнуть, без втрати потужності і крутного моменту, зменшити об'єм двигуна з метою збільшення ефективності і паливної економічності, а ваше технічне завдання навпаки припускає закупівлю ДВЗ зі збитковим літражем, який ніяк не впливає на потужність і крутий момент, а лише погіршує параметри ДВЗ і призведе до більшої витрати палива.
Тому просимо, без зміни параметрів щодо потужності ДВЗ і крутого моменту, внести наступні зміни у тендерну документацію додаток 3:
Об’єм двигуна від 12,7л., замінити на Об’єм двигуна від 11,5л.
Це значно збільшить паливну та експлуатаційну економічність, прискорить постачання необхідних автомобілів, надасть змогу для зменшення вартості закупівлі та дозволить розширити коло потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Технічні, якісні та кількісні характеристики розроблені Замовником на підставі технічних вимог затверджених наказом ДСНС України, які оприлюднені на офіційному сайті ДСНС: https://dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/tehnichni-vimogi-do-predmetiv-zakupivli
Технічні, якісні та кількісні характеристики розроблені Замовником на підставі технічних вимог затверджених наказом ДСНС України, які оприлюднені на офіційному сайті ДСНС: https://dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/tehnichni-vimogi-do-predmetiv-zakupivli
Розширення кола учасників
Дата подання: 05 квітня 2024 09:52
Дата відповіді: 05 квітня 2024 11:49
Шановний замовнику! Задля розширення кола потенційних учасників, просимо внести наступні зміни у додаток №3 тендерної документації : Об’єм двигуна від 12,7л., замінити на Об’єм двигуна від 12,4л.
Параметри щодо потужності ДВЗ при такий зміні не тільки не зміняться, а навіть покращаться, що дозволить більш ефективно використовувати техніку, що закупається.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Технічні вимоги до сідельних тягачів з колісною формулою 6х4 затверджені наказом ДСНС України.
Замовником ініційовано звернення до ДСНС щодо розгляду Вашого питання. У разі позитивного рішення Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Технічні вимоги до сідельних тягачів з колісною формулою 6х4 затверджені наказом ДСНС України.
Замовником ініційовано звернення до ДСНС щодо розгляду Вашого питання. У разі позитивного рішення Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо вимог до технічних характеристик
Дата подання: 05 квітня 2024 09:58
Дата відповіді: 05 квітня 2024 11:49
Шановний Замовник! Ознайомившись з технічними характеристиками до предмету закупівлі, нами було виявлено, що наш товар в повній мірі відповідає заявленим вимогам, окрім, наявності круїз-контролю. Круїз-контроль є доречним у далеких дорогах, коли важко утримувати протягом великого проміжку часу педаль газу в одному положенні. Враховуючи діяльність Замовника, вважаємо, що встановлення додаткових вимог, які обмежують конкуренцію та є обтяжувальними і в той же час не впливають на процес виконання завдань та експлуатацію не є необхідними. З огляду на викладене, просимо виключити вимогу щодо наявності круїз-контролю задля забезпечення здійснення принципів публічних закупівель та залучення до участі у закупівлі більшого кола учасників з економічно вигідними пропозиціями.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Технічні вимоги до сідельних тягачів з колісною формулою 6х4 затверджені наказом ДСНС України.
Замовником ініційовано звернення до ДСНС щодо розгляду Вашого питання. У разі позитивного рішення Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Технічні вимоги до сідельних тягачів з колісною формулою 6х4 затверджені наказом ДСНС України.
Замовником ініційовано звернення до ДСНС щодо розгляду Вашого питання. У разі позитивного рішення Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Додаток 2 1. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Дата подання: 08 квітня 2024 17:55
Дата відповіді: 09 квітня 2024 17:08
Добрий день. З урахуванням того, що окрім КРАЗ, інші автомобільні тягачі виробляються за межами України.
Однією з вимог тендерної документації є
Згідно з Додатком 2:
п1 "Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" - Довідка, складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за наведеною нижче формою, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), з інформацією про Наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для постачання товару за предметом закупівлі.
Для підтвердження зазначеної інформації учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання, матеріально-технічна база є власними, учасником надаються Витяг з Державного реестру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для майна ), оборотно-сальдова відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування;
- у разі залучення машин і механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договор оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені та чинні на дату подання тендерних пропозицій;
- належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та/або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до постачання товару.
п2 "Наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" - Довідка, складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у у разі її використання), яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі. Для підтвердження інформації щодо кількості працівників, учасник повинен надати:
- копію звіту з праці №1-ПВ (місячна) з відміткою про прийняття звітності відповідним органом за останній звітний період.
Ці два пункта документації неможливо виконати, так як шасі будуть виробнятись у іншій країті і импортуватись в Україну. Прошу Вас розглянути можливість видалення цих двох пунктів із Додатку 2, зважаючи на неможливість підтвердити необхідну інформацію. Або дати роз'яснення за двома першими пунктами Додатку 2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовником вимагається надання довідок про "Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" та "Наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" необхідних для виконання умов зазначеної закупівлі.
Учасник подає у складі тендерної пропозиції наявну в нього матеріально-технічну базу (автотранспорт, комп'ютерна техніка, складські та офісні приміщення, тощо) та працівників відповідної кваліфікації для належного виконання умов закупівлі.
У разі відсутності технологічних процесів Учасник зазначає це в довідці.
Замовником вимагається надання довідок про "Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" та "Наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" необхідних для виконання умов зазначеної закупівлі.
Учасник подає у складі тендерної пропозиції наявну в нього матеріально-технічну базу (автотранспорт, комп'ютерна техніка, складські та офісні приміщення, тощо) та працівників відповідної кваліфікації для належного виконання умов закупівлі.
У разі відсутності технологічних процесів Учасник зазначає це в довідці.
вимога
Дата подання: 11 квітня 2024 15:24
Дата відповіді: 11 квітня 2024 16:04
Шановний замовнику!
Ми до вас звертались 03.04.2024р, та отримали відповідь: «Доброго дня! Технічні, якісні та кількісні характеристики розроблені Замовником на підставі технічних вимог затверджених наказом ДСНС України, які оприлюднені на офіційному сайті ДСНС: https://dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/tehnichni-vimogi-do-predmetiv-zakupivli», а 5.04.2024р. до вас звернувся інший замовник з аналогічним запитом, але ваша відповідь вже була іншою: «Доброго дня! Технічні вимоги до сідельних тягачів з колісною формулою 6х4 затверджені наказом ДСНС України. Замовником ініційовано звернення до ДСНС щодо розгляду Вашого питання. У разі позитивного рішення Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.»
Звертаємо Вашу увагу на неприпустимість дискримінації учасників.
Просимо вас не забути врахувати і нашу пропозицію стосовно зміни Об’єму двигуна на «Об’єм двигуна від 11,5л.» так само як ви ініціювали звернення ДСНС щодо розгляду вимоги іншого учасника, поданої від 05.04.2024р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення!
В ініційованому зверненні Замовника до ДСНС щодо розгляду питань внесення змін до технічних вимог тендерної документації, звернення від 03.04.2024, (15:33) було враховано.
В ініційованому зверненні Замовника до ДСНС щодо розгляду питань внесення змін до технічних вимог тендерної документації, звернення від 03.04.2024, (15:33) було враховано.
Димскримінаційні вимоги тендерної документації, що знижують коонкуренцію
Дата подання: 11 квітня 2024 16:05
Дата відповіді: 11 квітня 2024 16:22
Ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю Сідельні тягачі з колісною формулою 6х4 згідно з ДК 021:2015 - 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби UA-2024-04-02-005407-a, встановлено ряд дискримінаційних вимог які знижують конкуренцію та порушують основні принципи проведення публічних закупівель.
У Додатку № 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Сідельний тягач згідно з ДК 021:2015 код 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби» Вами встановлено дискримінаційні умови, а зокрема встановлені Вами технічні характеристики предмету закупівлі у сукупності відповідають лише товару одного виробника чим звужують коло потенційних учасників торгів до одного виробника, продукція якого відповідає усім у сукупності характеристикам встановленим Замовником, та таким чином унеможливлюють участь інших суб'єктів господарювання, які можуть запропонувати економічну та сучасну техніку, яка повністю відповідає вимогам Замовника до вантажних характеристик предмету закупівлі.
В зв’язку з викладеним та з метою усунення порушень основних принципів законодавства про публічні закупівлі, розширення кола потенційних учасників і економії грошових коштів просимо внести зміни у Додаток № 3 до тендерної документації, а зокрема Об’єм двигуна від 12,7л., замінити на Об’єм двигуна від 12,4л..
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовником ініційовано звернення до ДСНС щодо розгляду Вашого питання. У разі позитивного рішення Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Замовником ініційовано звернення до ДСНС щодо розгляду Вашого питання. У разі позитивного рішення Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
дискримінаційні умови
Дата подання: 11 квітня 2024 22:49
Дата відповіді: 12 квітня 2024 13:25
Ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю Сідельні тягачі з колісною формулою 6х4 згідно з ДК 021:2015 - 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби UA-2024-04-02-005407-a, встановлено ряд дискримінаційних вимог які знижують конкуренцію та порушують основні принципи проведення публічних закупівель.
У Додатку № 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Сідельний тягач згідно з ДК 021:2015 код 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби» Вами встановлено дискримінаційні умови, а зокрема встановлені Вами технічні характеристики предмету закупівлі у сукупності відповідають лише товару одного виробника чим звужують коло потенційних учасників торгів до одного виробника, продукція якого відповідає усім у сукупності характеристикам встановленим Замовником, та таким чином унеможливлюють участь інших суб'єктів господарювання, які можуть запропонувати економічну та сучасну техніку, яка повністю відповідає вимогам Замовника до вантажних характеристик предмету закупівлі.
В зв’язку з викладеним та з метою усунення порушень основних принципів законодавства про публічні закупівлі, розширення кола потенційних учасників і економії грошових коштів просимо внести зміни у Додаток № 3 до тендерної документації, а зокрема Об’єм двигуна від 12,7л., замінити на Об’єм двигуна від 12,4л..
В разі не внесення відповідних змін будемо вимушені звернутися зі скаргою на дискримінаційні умови тендерної документації до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також до Державної аудиторської служби України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Технічні вимоги до сідельних тягачів з колісною формулою 6х4 затверджені наказом ДСНС України.
Замовником ініційовано звернення до ДСНС щодо розгляду Вашого питання. У разі позитивного рішення Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Технічні вимоги до сідельних тягачів з колісною формулою 6х4 затверджені наказом ДСНС України.
Замовником ініційовано звернення до ДСНС щодо розгляду Вашого питання. У разі позитивного рішення Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2024 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ" |
69 300 000,00
UAH з ПДВ
|
69 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕРНОТРЕЙД" |
71 400 000,00
UAH з ПДВ
|
71 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
76 518 000,00
UAH з ПДВ
|
76 518 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕХСОЛЮШНС" |
79 503 000,00
UAH з ПДВ
|
79 503 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ" #36085246 |
Переможець |
69 300 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2024 18:15
|
Калькуляція тягачі.pdf | укладений |
26 грудня 2024 18:14
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2024 17:50
|
Договір № 91 від 02.05.2024.pdf | укладений |
02 травня 2024 17:49
|