Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з будівництва підпірної стіни ПС-12 по об’єкту будівництва «Будівництво житлових будинків для військовослужбовців Державної прикордонної служби України та дитячого дошкільного закладу на вул. Народній, 54-а у Солом’янському районі м. Києва, (І черга будівництва)»
Очікувана вартість
53 353 375,73 UAH
UA-2023-08-04-011320-a 63d68d87e22e4e80a5442924920edb45
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волощенко Сергій Володимирович

380445276625 1ovkb@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: 02099, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 11
Контактна особа: Волощенко Сергій Володимирович
380445276625
1ovkb@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2023 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2023 19:00
Початок аукціону: 14 серпня 2023 13:52
Початок аукціону: 14 серпня 2023 13:52
Очікувана вартість: 53 353 375,73 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 266 766,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5,0% від вартості договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з будівництва підпірної стіни ПС-12 по об’єкту будівництва «Будівництво житлових будинків для військовослужбовців Державної прикордонної служби України та дитячого дошкільного закладу на вул. Народній, 54-а у Солом’янському районі м. Києва, (І черга будівництва)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 45262620-3 — Зведення тримальних стін

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник на підставі виписаного підрядником рахунку перераховує йому аванс (разово або поетапно), загальний розмір якого не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт за Договором. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику протягом 3 (трьох) календарних днів. Погашення одержаного авансу здійснюється Підрядником шляхом виконання Робіт та підписання Замовником актів приймання виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за формою КБ-3) протягом трьох місяців з дати отримання авансу. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більш як 95 (дев’яносто п’ять) відсотків від вартості Робіт. Розрахунки за якісно (відповідно до вимог законодавства України, ДСТУ, ДБН, Настанов, технічних умов та Договору) виконані Роботи здійснюються на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (за формою КБ-3) відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва. Пiсляоплата 10 Робочі 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором Робіт, реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації або видачі сертифіката готовності. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 18:26

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5,0% від вартості договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2023 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СФЕРА ЛЮКС" 51 200 000,00
UAH з ПДВ
48 500 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕХНІКА 2017" 52 072 312,96
UAH з ПДВ
49 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 вересня 2023 15:52
Електронний підпис
15 вересня 2023 15:17
Довідка ЮО.zip.p7s
15 вересня 2023 15:17
Довідка ФО.zip.p7s
15 вересня 2023 15:17
Ліцензія з додатком.pdf.p7s
15 вересня 2023 15:17
Витяг про несудимість.rar.p7s
15 вересня 2023 14:36
Довідка ЮО.zip
15 вересня 2023 14:35
Витяг про несудимість.rar
15 вересня 2023 14:35
Ліцензія з додатком.pdf
15 вересня 2023 14:35
Довідка ФО.zip
13 вересня 2023 09:47
Електронний підпис
12 вересня 2023 17:41
Працівники ч. 2 +.pdf.p7s
12 вересня 2023 17:41
Працівники ч. 1 +.pdf.p7s
12 вересня 2023 17:41
Довідка МТБ.pdf.p7s
12 вересня 2023 17:41
Договір оренди МТБ.pdf.p7s
12 вересня 2023 17:36
Працівники ч. 2 +.pdf
12 вересня 2023 17:36
Працівники ч. 1 +.pdf
12 вересня 2023 17:36
Договір оренди МТБ.pdf
12 вересня 2023 17:36
Довідка МТБ.pdf
12 вересня 2023 17:36
Довідка про працівників.pdf
11 серпня 2023 18:21
Електронний підпис
11 серпня 2023 18:21
Електронний підпис
11 серпня 2023 18:21
Довідка (1).zip.p7s
11 серпня 2023 18:21
Навчання.pdf.p7s
11 серпня 2023 18:21
Працівники ч. 1.pdf
11 серпня 2023 18:21
Довідка.zip.p7s
11 серпня 2023 18:21
Фінансова звітність.pdf
11 серпня 2023 18:21
Довідка.zip
11 серпня 2023 18:21
Ліцензія з додатком.pdf
11 серпня 2023 18:21
Наказ на директора.pdf
11 серпня 2023 18:21
Ліцензія з додатком.pdf.p7s
11 серпня 2023 18:21
Працівники ч. 1.pdf.p7s
11 серпня 2023 18:21
Фінансова звітність.pdf.p7s
11 серпня 2023 18:21
Договір.pdf
11 серпня 2023 18:21
Працівники ч. 2.pdf.p7s
11 серпня 2023 18:21
Дозвіл Держпраці.pdf
11 серпня 2023 18:21
Опис (статут).pdf.p7s
11 серпня 2023 18:21
Договір.pdf.p7s
11 серпня 2023 18:21
Статут.pdf.p7s
11 серпня 2023 18:21
ОСВ по рахунку 10 та 11.pdf
11 серпня 2023 18:21
Статут.pdf
11 серпня 2023 18:21
Наказ на директора.pdf.p7s
11 серпня 2023 18:21
Довідка (1).zip
11 серпня 2023 18:21
Дозвіл Держпраці.pdf.p7s
11 серпня 2023 18:21
Працівники ч. 2.pdf
11 серпня 2023 18:21
Опис (статут).pdf
11 серпня 2023 18:21
ОСВ по рахунку 10 та 11.pdf.p7s
11 серпня 2023 18:21
Навчання.pdf
11 серпня 2023 18:19
Витяг платника ПДВ.pdf.p7s
11 серпня 2023 18:19
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
11 серпня 2023 18:18
7-23-27 - Довідка.pdf.p7s
11 серпня 2023 18:18
Аналогічний договір.pdf.p7s
11 серпня 2023 18:18
7-23-25 - Довідка МТБ.pdf.p7s
11 серпня 2023 18:18
7-23-3 - Довідка про ЕЦП.pdf.p7s
11 серпня 2023 18:16
7-23-27 - Довідка.pdf
11 серпня 2023 18:16
Виписка з ЄДР.pdf
11 серпня 2023 18:16
7-23-3 - Довідка про ЕЦП.pdf
11 серпня 2023 18:16
7-23-10 - Гарантійний лист.pdf
11 серпня 2023 18:16
Аналогічний договір.pdf
11 серпня 2023 18:16
7-23-25 - Довідка МТБ.pdf
11 серпня 2023 18:16
7-23-17 - Гарантійний лист.pdf
11 серпня 2023 18:16
Витяг платника ПДВ.pdf

Публічні документи

11 серпня 2023 12:04
Електронний підпис
11 серпня 2023 12:04
Електронний підпис
11 серпня 2023 11:00
Тендер ДЦ 52 072 312,96.zip
11 серпня 2023 11:00
Статут Спецт.pdf
11 серпня 2023 11:00
Гарантійний лист.pdf
11 серпня 2023 11:00
Виписка Бездольний.pdf
11 серпня 2023 11:00
ТД.pdf
11 серпня 2023 11:00
Наказ Бездольний.pdf
11 серпня 2023 11:00
п. 47 Особливостей.pdf
11 серпня 2023 11:00
Довідка МТБ.pdf
11 серпня 2023 11:00
Довідка персонал.pdf
11 серпня 2023 11:00
техніка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СФЕРА ЛЮКС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕХНІКА 2017"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СФЕРА ЛЮКС"
#41377997
Переможець 48 500 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2023 08:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 вересня 2023 11:32

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 1) Учасник повинен підтвердити відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема пункт 1 «Документи щодо наявності обладнання та матеріально технічної бази». Згідно з пп. 1 п. 1 цього розділу учасником надається, зокрема: Довідка за формою, що наведена нижче та містить інформацію про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів), за формою Таблиця 1. У довідці про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів) повинні бути зазначені усі наявні в Учасника будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт згідно з Технічними, якісними та кількісними характеристики предмета закупівлі (додаток 2), а саме: • Автомобіль вантажний (бортові), вантажопідйомністю від 3,0 до 5,0 т – 1 шт; • Автосамоскид (для вивезення сміття та ґрунту ), вантажопідйомністю до 8,0 т – 1шт; • Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю від 16,0 т, довжина стріли 33 м – 1 шт; • Фронтальний навантажувач, вантажопідйомністю до 3,0 т – 1 шт; • Екскаватор на гусеничному ходу, ківш об’ємом до 3 м3 – 1 шт; • Бульдозер на гусеничному ходу, ківш об’ємом до 5 м3 – 1шт; • Автогрейдер, з відвалом 3700 мм – 1 шт; • Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, частота коливань вібратора, не менше Гц 67/52 – 1 шт; • Установка бурова ударно-канатного буріння для буріння свердловин під палі глибиною до 30 м, діаметр до 1000-1100 мм – 1 шт; • Віброзаглиблювач низькочастотний для заглиблювання паль-оболонок – 1 шт; • Молоток відбійний електричний – 1 шт; • Домкрат гідравлічний – 1 шт; • Агрегат зварювальний пересувний з бензиновим двигуном – 1 шт; • Зварювальний апарат – 3 шт; • Компресор пересувний – 1 шт • Трансформатор зварювальний – 1 шт; • Вібратор поверхневий – 1 шт; • Вібратор глибинний – 1шт. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідної для виконання робіт №7-23-25 від 07 серпня 2023 року (далі – Довідка №7-23-25). В цій Довідці №7-23-25 відсутня інформація щодо наступного обладнання / будівельних машин / механізмів: Молоток відбійний електричний, Зварювальний апарат, Компресор пересувний, Автосамоскид (для вивезення сміття та ґрунту ), Кран на автомобільному ходу, Бульдозер на гусеничному ходу, Автогрейдер, Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, Автомобіль вантажний (бортові), Установка бурова ударно-канатного буріння для буріння свердловин під палі. Крім цього Довідка №7-23-25 не містить інформацію про: вантажопідйомність Автомобіля вантажного (бортові); вантажопідйомність Автосамоскида (для вивезення сміття та ґрунту ); вантажопідйомність Кран на автомобільному ходу; вантажопідйомність Фронтального навантажувачу; об’єм ківша Екскаватора на гусеничному ходу; об’ємом ківша Бульдозера на гусеничному ходу; відвал Автогрейдера; частоту коливань вібратора Котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого; глибину, діаметр буріння свердловин під палі Установки бурової ударно-канатного буріння. Також згідно з пп.1 п. 1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «На підтвердження інформації, що зазначена у довідці про орендовані або іншим чином залучені будівельні машини (механізми), Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції завірені копії договорів оренди/лізингу/послуг, на запропоновані будівельні машини (механізми), які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України, а також які повинні бути діючі на весь період виконання робіт.». У складі тендерної пропозиції Учасника, на підтвердження інформації, що зазначена в Довідці №7-23-25 про орендовані будівельні машини (механізми), відсутні завірені копії договорів оренди/ лізингу/ послуг. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену Довідку №7-23-25; на орендовані будівельні машини (механізми), що зазначена в Довідці №7-23-25 - завірені копії договорів оренди/ лізингу/ послуг або надати документи згідно з пп.1. п. 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації: • Довідка за формою, що наведена нижче та містить інформацію про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів), за формою Таблиця 1. У довідці про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів) повинні бути зазначені усі наявні в Учасника будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт згідно з Технічними, якісними та кількісними характеристики предмета закупівлі (додаток 2), а саме: - Автомобіль вантажний (бортові), вантажопідйомністю від 3,0 до 5,0 т – 1 шт; - Автосамоскид (для вивезення сміття та ґрунту ), вантажопідйомністю до 8,0 т – 1шт; - Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю від 16,0 т, довжина стріли 33 м – 1 шт; - Фронтальний навантажувач, вантажопідйомністю до 3,0 т – 1 шт; - Екскаватор на гусеничному ходу, ківш об’ємом до 3 м3 – 1 шт; - Бульдозер на гусеничному ходу, ківш об’ємом до 5 м3 – 1шт; - Автогрейдер, з відвалом 3700 мм – 1 шт; - Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, частота коливань вібратора, не менше Гц 67/52 – 1 шт; - Установка бурова ударно-канатного буріння для буріння свердловин під палі глибиною до 30 м, діаметр до 1000-1100 мм – 1 шт; - Віброзаглиблювач низькочастотний для заглиблювання паль-оболонок – 1 шт; - Молоток відбійний електричний – 1 шт; - Домкрат гідравлічний – 1 шт; - Агрегат зварювальний пересувний з бензиновим двигуном – 1 шт; - Зварювальний апарат – 3 шт; - Компресор пересувний – 1 шт - Трансформатор зварювальний – 1 шт; - Вібратор поверхневий – 1 шт; - Вібратор глибинний – 1шт. • На підтвердження інформації, що зазначена у довідці про орендовані або іншим чином залучені будівельні машини (механізми), Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції завірені копії договорів оренди/лізингу/послуг, на запропоновані будівельні машини (механізми), які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України, а також які повинні бути діючі на весь період виконання робіт. • На підтвердження інформації, що зазначена у довідці про власну техніку, Учасник повинен надати свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції бухгалтерську довідку про наявність відповідного обладнання/механізму на балансі підприємства, у разі якщо обладнання перебуває у власності або копію договору/ів оренди у разі якщо обладнання/механізми орендуються. 2) Учасник повинен підтвердити відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, в тому числі пункт 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Згідно з пп. 2.1. п. 2. цього розділу учасником надається, зокрема: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2, а саме: • виконавець робіт – 1-на особа; • інженер з охорони праці (будівництво) – 1-на особа; • інженер-геодезист – 1-на особа • машиніст крана автомобільного – 1-на особа; • стропальники - не менше 2-х осіб; • машиніст бурової установки – 1-на особа; • зварювальник – не менше 2-х осіб; • арматурник – не менше 2-х осіб; • бетоняр – не менше 2-х осіб; • різноробочий – не менше 2 осіб. 2.2.До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати документ на кожного працівника, зазначеного в цій довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником (наприклад: трудовий договір/цивільно-правовий договір/наказ про прийняття на роботу (переведення)/ трудову книжку (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). 2.3. До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати: Копії відповідних документів, що підтверджують освіту інженерно-технічних працівників та копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи). Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №7-23-26 від 07 серпня 2023 року (далі – Довідка № 7-23-26). В цій Довідці №7-23-26 відсутня інформація про інженера-геодезиста. Також Довідка №7-23-26 містить інформацію про наступних працівників: - Жиган Ростислав Васильович - машиніст бурової установки; до Довідки №7-23-26 на Жиган Ростислава Васильовича надано Договір 05-23 від 05 липня 2023 року щодо можливості використання праці такого працівника Учасником; проте, до Довідки №7-23-26 на цього працівника не надано копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи), але на підтвердження кваліфікації або спеціальної професійної підготовки робітників надано Посвідчення № 535 на Жуган Ростислава Васильовича, який не зазначено у Довідці №7-23-26; - Тодієв Андрій Євгенович – зварювальник; до Довідки №7-23-26 на підтвердження робітничої кваліфікації надано Посвідчення зварника №КВ98-363/2-22, в якому не зазначено розряд (клас, категорію, групу); - Якухно Сергій Михайлович – зварювальник; до Довідки №7-23-26 на підтвердження робітничої кваліфікації надано Посвідчення зварника №КВ98-364/2-22, в якому не зазначено розряд (клас, категорію, групу) Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи згідно з п. 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2, а саме: - виконавець робіт – 1-на особа; - інженер з охорони праці (будівництво) – 1-на особа; - інженер-геодезист – 1-на особа - машиніст крана автомобільного – 1-на особа; - стропальники - не менше 2-х осіб; - машиніст бурової установки – 1-на особа; - зварювальник – не менше 2-х осіб; - арматурник – не менше 2-х осіб; - бетоняр – не менше 2-х осіб; - різноробочий – не менше 2 осіб. 2.2.До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати документ на кожного працівника, зазначеного в цій довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником (наприклад: трудовий договір/цивільно-правовий договір/наказ про прийняття на роботу (переведення)/ трудову книжку (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). 2.3. До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати: Копії відповідних документів, що підтверджують освіту інженерно-технічних працівників та копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи).

Документи

14 вересня 2023 08:24
Довідка НАЗК
14 вересня 2023 08:23
Електронний підпис
14 вересня 2023 08:23
Протокол_22.pdf
19 серпня 2023 10:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2023 08:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СФЕРА ЛЮКС"
#41377997
48 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2023 08:24
Довідка НАЗК
14 вересня 2023 08:23
Електронний підпис
14 вересня 2023 08:23
Протокол_22.pdf
19 серпня 2023 10:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2024 09:17
ДУ 10-24 Сфера Люкс.pdf зміни до договору
01 серпня 2024 09:16
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2024 12:50
ДУ 09-24 Сфера Люкс.pdf зміни до договору
29 травня 2024 12:49
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2024 10:49
графік виконання робіт.PDF зміни до договору
03 травня 2024 10:49
ду 08-24 народна 1 черга.pdf зміни до договору
03 травня 2024 10:49
Електронний підпис зміни до договору
07 березня 2024 10:14
ДУ Сфера Люкс 07-24.pdf зміни до договору
07 березня 2024 10:13
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2024 19:56
ДУ 06-24.pdf зміни до договору
04 лютого 2024 19:56
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 14:15
ДУ Сфера Люкс 05-23.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 14:14
Електронний підпис укладений
13 грудня 2023 13:13
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2023 13:10
ДУ Сфера 04-23.pdf зміни до договору
13 грудня 2023 13:10
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2023 12:44
ДУ 03-23_ЖБ_Народна_54.pdf зміни до договору
29 листопада 2023 12:44
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2023 16:43
ДУ ПС-12_02-23.pdf зміни до договору
20 листопада 2023 16:43
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2023 08:22
ДУ ПС-12 ЖБ Народна, 54_01-23.pdf зміни до договору
09 листопада 2023 08:21
Протокол 25.pdf зміни до договору
09 листопада 2023 08:21
Електронний підпис укладений
29 вересня 2023 17:57
Договір ПС 12 Народна.pdf укладений
29 вересня 2023 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із отриманням позитивного Експертного звіту щодо розгляду проектно-кошторисної документації на будівництво від 13.10.2023 №00-0254/01-23/ЦБ, в якому зазначені остаточні розцінки вартості та обсяги робіт по об’єкту будівництва: «Будівництво житлових будинків для військовослужбовців Державної прикордонної служби України та дитячого дошкільного закладу на вул. Народній, 54-а у Солом’янському районі м. Києва, (І черга будівництва)» та відповідно перерахунком і зменшенням договірної ціни робіт. Враховуючи документально підтверджені об’єктивні обставини, що спричинили погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт, відповідно до підпункту 5 пункту 19 Особливостей є необхідність оприлюднити додаткову угоду до основного договору від 27.09.2023 № 38-23 (Додаток 1).
Номер договору про закупівлю: 38-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи вимогами статті 197.15 Податкового кодексу України, підпунктом 6 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 3.4, 3.5, 17.5 Договору сторони дійшли до згоди привести у відповідність договірну ціну (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт, відповідно до підпункту 5 пункту 19 Особливостей
Номер договору про закупівлю: 38-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою приведення назви об’єкта у відповідність до отриманого експертного звіту від 13.10.2023 № 00-0254/01-23/ЦБ, керуючись пунктами 11.2., 17.5. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору шляхом викладення назви об’єкта в тексті Договору та додатках до Договору в наступній редакції: «Будівництво житлових будинків для військовослужбовців Державної прикордонної служби України та дитячого дошкільного закладу на вул. Народній, 54-А у Солом’янському районі м. Києва (І черга будівництва)». З метою недопущення взяття бюджетних зобов’язань понад наявні кошторисні призначення по об’єкту: «Будівництво житлових будинків для військовослужбовців Державної прикордонної служби України та дитячого дошкільного закладу на вул. Народній, 54-А у Солом’янському районі м. Києва (І черга будівництва)», керуючись пунктами 11.2., 17.5. Договору, Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.3. Договору в наступній редакції: «3.3. Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником згідно з Планом фінансування (Додаток 3) за рахунок бюджетних коштів в межах затвердженого кошторису на відповідний рік через Управління Державної казначейської служби України, при умові наявності відкритих асигнувань, а саме: - обсяг фінансування на 2023 рік складає – 27 376 500,44 грн (двадцять сім мільйонів триста сімдесят шість тисяч п’ятсот гривень 44 копійки) без ПДВ відповідно до статті 197.15 Податкового кодексу України; - обсяг фінансування на 2024 рік складає – 14 186 941,47 грн (чотирнадцять мільйонів сто вісімдесят шість тисяч дев’ятсот сорок одна гривня 47 копійок) без ПДВ відповідно до статті 197.15 Податкового кодексу України.». Керуючись пунктом 2.2. Договору, Сторони дійшли згоди: абзац 1 пункту 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Роботи, які є предметом цього Договору повинні бути виконані Підрядником в період з дня підписання цього Договору до 29 лютого 2024 року, відповідно до Графіку виконання робіт (Додаток 2).» пункт 16.1. Договору викласти в наступній редакції: «15.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2024 року. Строк дії Договору може коригуватися шляхом укладання відповідної додаткової угоди».
Номер договору про закупівлю: 38-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із призначенням директора ТОВ "Будівельна компанія "Сфера Люкс", відповідно до Рішення одноосібного Учасника №28/11 від 28.11.2023 (лист ТОВ "Будівельна компанія "Сфера Люкс" від 04.12.2023 Вих.04/1-23), керуючись пунктами 17.3, 17.5 Договору, Сторони дійшли згоди щодо внесення до Договору зміни.
Номер договору про закупівлю: 38-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з внесенням змін до Переліку житлових об’єктів, будівництво (придбання) яких передбачається фінансувати у 2023 році за рахунок коштів державного бюджету за програмою 1002070 «Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Державної прикордонної служби України», відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.12.2023 №986, збільшення видатків по об’єкту: «Будівництво житлових будинків для військовослужбовців Державної прикордонної служби України та дитячого дошкільного закладу на вул. Народній, 54-А у Солом’янському районі м. Києва (І черга будівництва)» та з метою вчасної оплати виконаних робіт Підряднику, керуючись пунктом 17.5. Договору, Сторони дійшли згоди про внесення наступних змін: 1.1. Викласти пункт 3.3. Договору в наступній редакції: «3.3. Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником згідно з Планом фінансування (Додаток 3) за рахунок бюджетних коштів в межах затвердженого кошторису на відповідний рік через Управління Державної казначейської служби України, при умові наявності відкритих асигнувань, а саме: - обсяг фінансування на 2023 рік складає – 41 319 941,91 грн (сорок один мільйон триста дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот сорок одна гривня 91 копійка) без ПДВ відповідно до статті 197.15 Податкового кодексу України.»; - обсяг фінансування на 2024 рік складає – 243 500,00 грн (двісті сорок три тисячі п’ятсот гривень 00 копійок) без ПДВ відповідно до статті 197.15 Податкового кодексу України.».
Номер договору про закупівлю: 38-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 05-23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи несприятливий температурний режим (згідно технологічного процесу), що унеможливлює виконання робіт з улаштування дренажної системи та гідроізоляції підпірної стіни по об'єкту:"Будівництво житлових будинків для військовослужбовців Державної прикордонної служби України та дитячого дошкільного закладу на вул. Народній, 54-А у Солом'янському районі м. Києва (І черга будівництва)", лист ТОВ "Будівельна компанія "Сфера Люкс" від 12.01.2024 №12/01/2024-1, керуючись пунктами 2.2., 11.2, 17.5. Договору, Сторони дійшли згоди викласти абзац 1 пункту 2.1. Договору в наступній редакції: "2.1. Роботи, які є предметом цього Договору повинні бути виконані Підрядником в період з дня підписання цого Договору до 30 квітня 2024 року, відповідно до Графіку виконання робіт (Додаток 2)."
Номер договору про закупівлю: 38-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 06-24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю уточнення фінансування на поточний (2024) рік, керуючись пунктами 11.2., 17.5. Договору, Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.3. Договору в наступній редакції: «3.3. Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником згідно з Планом фінансування (Додаток 3) за рахунок бюджетних коштів в межах затвердженого кошторису на відповідний рік через Управління Державної казначейської служби України, при умові наявності відкритих асигнувань, а саме: - обсяг фінансування на 2023 рік складає – 41 319 941,91 грн (сорок один мільйон триста дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот сорок одна гривня 91 копійка) без ПДВ відповідно до статті 197.15 Податкового кодексу України; - обсяг фінансування на 2024 рік складає – 243 500,00 грн (двісті сорок три тисячі п’ятсот гривень 00 копійок) без ПДВ відповідно до статті 197.15 Податкового кодексу України.».
Номер договору про закупівлю: 38-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи уточнення проектних рішень в частині глибини улаштування дренажної системи підпірної стіни ПС-12 по об'єкту "Будівництво житлових будинків для військовослужбовців Державної прикордонної служби України та дитячого дошкільного закладу на вул. Народній, 54-А у Солом'янському районі м. Києва (І черга будівництва)" та з метою дотримання технологічної послідовності етапів виконання робіт, керуючись 2.2., 11.2., 17.5. Договору, Сторони дійшли згоди викласти абзац 1 пункту 2.1. Договору в наступній редакції: "2.1. Роботи, які є предметом цього Договору повинні бути виконані Підрядником в період з дня підписання цього Договору до 15 червня 2024 року, відповідно до Графіку виконання робіт (Додаток 2).".
Номер договору про закупівлю: 38-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 08-24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з внесеннямзмін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та зміною юридичної адреси Підрядника (лист ТОВ "Будівельна компанія "Сфера Люкс" від 09.05.2024 №Вих. 09/2-24), керуючись пунктами 11.2, 17.3, 17.5 Договору, Сторони дійшли до згоди викласти Розділ 19 Договору в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 38-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 09-24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з завершенням терміну виконання робіт та фактичною зміною обсягів запланованих і виконаних робіт, виникла необхідність у коригуванні Додатку 1 «Договірна ціна» до Договору, керуючись пунктами 3.5., 17.5. Договору, Сторони дійшли згоди щодо внесення до Договору наступних змін: 1.1. Пункт 3.2. Договору викласти в наступній редакції: «3.2. Договірна ціна Робіт по Об’єкту є динамічною і становить 41 485 362,37 грн (сорок один мільйон чотириста вісімдесят п’ять тисяч триста шістдесят дві гривні 37 копійок), без ПДВ відповідно до статті 197.15 Податкового кодексу України.». 1.2. Пункт 3.2. Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником згідно з Планом фінансування (Додаток 3) за рахунок бюджетних коштів в межах затвердженого кошторису на відповідний рік, при умові наявності відкритих асигнувань, а саме: - обсяг фінансування на 2023 рік складає – 41 319 941,91 грн (сорок один мільйон триста дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот сорок одна гривня 91 копійка) без ПДВ відповідно до статті 197.15 Податкового кодексу України; - обсяг фінансування на 2024 рік складає – 165 420,46 грн (сто шістдесят п’ять тисяч чотириста двадцять гривень 46 копійок) без ПДВ відповідно до статті 197.15 Податкового кодексу України.».
Номер договору про закупівлю: 38-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 10-24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML