Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02007265 |
Вебсайт: | http://www.dokod.lic.org.ua |
Місцезнаходження: | 49055, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1 |
Контактна особа: |
Наталія Бондаренко +380975583262 dokod.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2023 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 9 541 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 707,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2023 15:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2023 15:51 |
Додаток 2 _нова редакція.docx | |
17 листопада 2023 15:51 |
Перелік змін.docx | |
17 листопада 2023 15:51 |
Протокол № 140-зм від 17.11.2023.docx.pdf | |
16 листопада 2023 16:55 |
ТД,140.pdf | |
16 листопада 2023 16:55 |
Додаток 1.docx | |
16 листопада 2023 16:55 |
ТД, 140.docx | |
16 листопада 2023 16:55 |
Додаток 5.docx | |
16 листопада 2023 16:55 |
Додаток 3.docx | |
16 листопада 2023 16:55 |
Додаток 4.docx |
17 листопада 2023 15:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 листопада 2023 15:51 |
Додаток 2 _нова редакція.docx
|
|||
17 листопада 2023 15:51 |
Перелік змін.docx
|
|||
17 листопада 2023 15:51 |
Протокол № 140-зм від 17.11.2023.docx.pdf
|
|||
16 листопада 2023 16:55 |
ТД,140.pdf
|
|||
16 листопада 2023 16:55 |
Додаток 1.docx
|
|||
16 листопада 2023 16:55 |
ТД, 140.docx
|
|||
16 листопада 2023 16:55 |
Додаток 5.docx
|
|||
16 листопада 2023 16:55 |
Додаток 3.docx
|
|||
16 листопада 2023 16:55 |
Додаток 4.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-19-000045 ● 9d9dd4abeb3842d3bdb9a63a62b01c33
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 10:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.01.2024 № 4
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.01.2024 № 4.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-11-16-016463-a 16.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-22 10:50:57
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна, цифрова із С-аркою код ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2023: 37646 Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна цифрова» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-16-016463-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-25 16:58:49
ПОЯСНЕННЯ щодо закупівлі UA-2023-11-16-016463-a
Державній аудиторській службі України
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Замовник: Комунальне підприємство «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради»
49055, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
код ЄДРПОУ 02007265
Номер засобу зв’язку: +380975583262, e-mail: dokod.tender@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-16-016463-a
ID моніторингу: UA-M-2024-01-19-000045
ПОЯСНЕННЯ
щодо закупівлі UA-2023-11-16-016463-a
Уповноваженою особою Комунального підприємства «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» (далі - КП «ДОКОД» ДОР») розглянуто Ваш Запит замовнику на пояснення від 2024-01-22 10:50:57, який отримано с системі Prozorro та повідомляємо наступне.
16 листопада 2023 КП «ДОКОД» ДОР» було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями про закупівлю Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна, цифрова із С-аркою код ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2023: 37646 Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна цифрова з очікуваною вартістю 9 541 500 грн. (далі Закупівля).
1. Очікувана вартість закупівлі була розрахована у відповідності до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі Методика).
Для розрахунку очікуваної вартості Закупівлі був використаний метод порівняння ринкових цін, який передбачений абзацем другим пункту 1 розділу III Методики.
Мною, як уповноваженою особою КП «ДОКОД» ДОР» було отримано три комерційні пропозиції на підставі яких і була розрахована очікувана вартість, згідно формул зазначених в абзаці 16 та 17 пункту 1 розділу ІІІ Методики (розрахунок вартості та комерційні пропозиції додаються).
2. На сторінці веб-сайту не розміщувалось обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надаю інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю:
- Довідку щодо повноваження на підписання договору про закупівлю Директора Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР МЕД СЕРВІС» Калмиковій Оксані Анатоліївні: вих. № 1577 від 28.11.2023 року (довідка додається);
- Рішення № 2/21-23 Загальних зборів учасників від 21 листопада 2023 року де розглядались питання (додається):
- про погодження участі Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР МЕД СЕРВІС» у закупівлі відкритих торгів з особливостями та аукціоні процедурі Закупівлі;
- про надання Директору Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР МЕД СЕРВІС» Калмиковій Оксані Анатоліївні згоду та повноваження на участь у вищеназваній процедурі від імені організації.
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
- Копія ліцензії: Серія АА № 006086, № ОВ 040323 (Державна інспекція ядерного регулювання України) Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР МЕД СЕРВІС» на право впровадження діяльності: використання джерел іонізуючого випромінювання.
Додатково повідомляємо, що уповноважена особа КП «ДОКОД» ДОР» при здійсненні закупівель суворо дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, в тому числі і принципів здійснення публічних закупівель.
Додатки:
- розрахунок очікуваної вартості;
- комерційні пропозиції;
- довідка щодо повноваження на підписання договору та рішення № 2/21-23 Загальних зборів учасників;
- копія ліцензії на право впровадження діяльності.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Укр Мед Сервіс" |
9 200 000,00
UAH з ПДВ
|
9 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Укр Мед Сервіс" #37992156 |
Переможець |
9 200 000,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2023 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2024 20:06
|
ДУ № 3 від 29.03.2024 року.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2024 19:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2024 14:25
|
ДУ № 2 від 22.02.2024 року.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2024 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 18:03
|
Договор № 192 від 05.12.2023 року.pdf | укладений |
06 грудня 2023 18:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна, цифрова із С-аркою код ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2023: 37646 Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна цифрова | 1 | комплект |
9 200 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна, цифрова із С-аркою код ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2023: 37646 Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна цифрова | 1 | комплект |
9 200 000,00
UAH
|