Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРОЇЦЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01983720 |
Місцезнаходження: | 92100, Україна , Луганська обл., Троїцький район, селище міського типу Троїцьке, вулиця Виноградна, будинок 11 |
Контактна особа: |
ВЕРНІКОВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ +380645621016 bugaltmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2020 21:09 |
Оскарження наміру укласти договір: | 09 листопада 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно договору | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
29 жовтня 2020 21:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-30-000008 ● 9fab8ef54e314f068cf134bc6dab8829
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2020 12:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.11.2020 № 76
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 30.11.2020 № 76
Перелік процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-10-29-005377-b 29.10.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ МОНІТОРИНГУ UA-M-2020-11-30-000008 ● 9fab8ef54e314f068cf134bc6dab8829 Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) від надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-29-005377-b (далі — Висновок), а саме у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області помилково стверджується “що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.10.2020 № б/н , в якому пунктом 14 питання 2 порядку денного визначено вичерпний перелік інформації, яку повинен надати переможець процедури закупівлі, а саме: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, чим порушено вимоги частини 3 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»”, так як це є прямою вимогою ч. 2 ст. 41 Закону, про що Замовником було чітко зазначено у пункті 14 питання 2 порядку денного протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.10.2020 № б/н (далі — Протокол) та не можуть бути порушенням вимог частини 3 статті 40 Закону, тобто висновок є не тільки не правомірним, а й ще можливо може свідчити про те, що як здається, перевіряючий, який здійснював даний моніторинг на-жаль неуважно ознайомився з даним Протоколом та не розуміється чи не ознайомився з алгоритмом проведення переговорної процедури закупівлі та її етапами, що визначені у Додатку №2 до роз'яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Щодо переговорної процедури закупівлі” №3304-04/60124-06 від 03.10.2020, а також здається, що не орієнтується у нормах та поняттях Закону, зокрема не розрізняє такі поняття як “Учасник процедури закупівлі” та “Переможець процедури закупівлі”, що визначені відповідно у п. 37 та п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону, зокрема для переговорної процедури закупівлі - УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ (далі - Учасник) - це фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі, а ПЕРЕМОЖЕЦЬ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ (далі - Переможець) - учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, так от виходячи з вищенаведених понять важливо визначити, які вимоги були встановлені Замовником до Учасника та Переможця переговорної процедури закупівлі, та як ми бачимо виходячи з Протоколу, Замовником до Переможця, згідно ч. 2 ст. 41 Закону, встановлено вимоги, що під час укладення договору про закупівлю повинен надати: “1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом”, що є цілком правомірно та ніякого відношення до ч. 3 ст. 40 Закону немає, що є також цілком очевидно, бо це вимоги, що передбачені Законом саме до ПЕРЕМОЖЦЯ, а не до УЧАСНИКА, як це стверджується у Висновку (бо саме до УЧАСНИКА встановлені вимоги частини 3 статті 40 Закону, а не до ПЕРЕМОЖЦЯ та такі документи по ч. 3 ст. 40 Закону вимагаються саме під час проведення переговорів з Учасником, а не під час укладання договору з Переможцем, так як це є різними етапами переговорної процедури закупівлі), та Замовником проводиться дана переговорна процедура закупівлі у повній відповідності до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель та з чітким дотриманням алгоритму та етапами проведення якої визначено у Додатку №2 до роз'яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Щодо переговорної процедури закупівлі” №3304-04/60124-06 від 03.10.2020 (надалі - Роз'яснення Мінекономрозвитку, копія яких додається; слід уважно дивитися файли - “1_Лист № 3304-04_60124-06 від 03.10.2020.pdf” та “2_Алгоритм проведення переговорної процедури закупівлі додаток 2.pdf”), що саме на етапі “Запрошення на переговори” Замовник готує запрошення та надсилає Учаснику, в якому може передбачити вимогу щодо надання УЧАСНИКОМ під час проведення переговорів підтвердження відповідної інформації, зокрема передбачає обов’язкове підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону у випадках, передбачених пунктами 1, 3, 6, 7 частини другої статті 40 Закону (Замовник готує запрошення та надсилає учаснику. В запрошенні замовник може передбачити: - місце, спосіб, дату та час проведення переговорів; - умови договору про закупівлю або проект договору про закупівлю (або узгодити на переговорах); - необхідні вимоги стосовно спроможності учасника (учасників) виконати роботи, надати послуги, поставити товар, наприклад, в частині наявності техніки, обладнання, працівників, досвіду, фінансової спроможності; - іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне передбачити в запрошенні. Оскільки частиною третьою статті 40 Закону передбачено обов’язкове підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону у випадках, передбачених пунктами 1, 3, 6, 7 частини другої статті 40 Закону, замовник може передбачити в запрошенні вимогу щодо надання УЧАСНИКОМ під час проведення переговорів підтвердження відповідної інформації.) На виконання вищезазначених рекомендацій Замовником було підготовлено відповідне запорошення до Учасника — лист від 29.10.2020 р. за вих. №990 (копія якого додається; див. детальніше файл - “3_Лист-запрошення та вимоги ст 17.pdf””) в якому передбачено, що згідно вимог ч. 3 ст. 40 Закону України “Про публічні закупівлі”, УЧАСНИКУ переговорної процедури закупівлі необхідно надати замовнику в довільній формі інформацію про відсутність підстав, визначених у частині першій ст. 17 цього Закону (окрім її пунктів 1 і 7). На етапі “Проведення переговорів” (згідно Роз'яснення Мінекономрозвитку), Замовник проводить переговори з Учасником та під час проведення переговорів Учасник надає інформацію та/або документи, які були зазначені в запрошенні. Замовник з Учасником узгоджують ціну та умови договору про закупівлю. На виконання вищезазначених рекомендацій Замовником 29.10.2020 було проведено переговори з Учасником щодо узгодження основних / істотних умов договору та ціни на постачання протягом 2020 року товару “Ноутбуки (код ДК 021:2015 – 30210000-4. Машини для обробки даних (апаратна частина))” для потреб КНП "ТРОЇЦЬКЕ ТМО" (Протокол проведення переговорів від 29.10.2020 р. №б/н, копія якого додається; слід уважно дивитися файл — “4_Протокол_переговорів.pdf””) та під час яких Учасник, ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", надав необхідні документи, що підтверджують подану учасником інформацію про відповідність його кваліфікаційним критеріям та іншим умовам встановленим Замовником у тендерній документації та відповідно до ч. 3 ст. 40 Закону, - надав замовнику інформацію про відсутність підстав, визначених у частині першій ст. 17 Закону (копія якої додається; слід уважно дивитися документ за вих. № 15/10 від 29.10.2020 року / файл — “5_Надана довідка учасника під час переговорів по cт-17.pdf””)), а також додатково надав іншу необхідну інформацію та документи, чим підтвердив свою відповідність вимогам, що встановлені чинним законодавством. (причому, слід зауважити, що на стр. 2 даного Протоколу проведення переговорів (від 29.10.2020 р. б/н) про це чітко зазначено) Враховуючи усе вищевикладене, переговорна процедура закупівлі UA-2020-10-29-005377-b проведена Замовником у повній відповідності до вимог Закону та чинного законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. з чітким дотриманням алгоритму та етапами проведення, що визначені у Додатку №2 до роз'яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Щодо переговорної процедури закупівлі” №3304-04/60124-06 від 03.10.2020. А отже, будь-які порушення відсутні та Висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області є неправомірним. Додатки: 1) Роз'яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Щодо переговорної процедури закупівлі” №3304-04/60124-06 від 03.10.2020; 2) Додаток 2 до Роз'яснення Мінекономрозвитку — “Алгоритм проведення переговорної процедури закупівлі”; 3) Лист-запрошення до участі у переговорній процедурі закупівлі від 29.10.2020 р. за вих. №990; 4) Протокол проведення переговорів від 29.10.2020 р. б/н; 5) Довідка на підтвердження відсутності підстав, визначених у ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» за вих. № 15/10 від 29.10.2020 року.
2020-12-07 23:54:25
- 1_Лист _ 3304-04_60124-06 від 03.10.2020.pdf
- 2_Алгоритм проведення переговорної процедури закупівлі додаток 2.pdf
- 3_Лист-запрошення та вимоги ст 17.pdf
- 4_Протокол_переговорів.pdf
- 5_Надана довідка учасника під час переговорів по cт-17.pdf
- 6_Заперечення на висновок моніторингу ДАСУ.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до вимог ч. 10 ст. 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами; у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX), Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі у разі отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Враховуючи вищевикладене, повідомляємо про відкриття провадження у справі 360/4722/20 від 03.12.2020 та номер такого провадження п/360/4815/20. |
Дата публікації: | 08 грудня 2020 |
Документи:
08 грудня 2020 07:56
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK1-1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
384 900,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 21:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 08:52
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 16:25
|
Договір-309__09-11-2020.pdf | укладений |
09 листопада 2020 16:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ноутбуки | 20 | шт |
19 245,00
UAH з ПДВ
|