Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 00184945 |
Місцезнаходження: | 02166, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Доріченко Ольга Миколаївна 380445276913 bsmp_pev1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2020 00:01 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2020 15:24 |
Очікувана вартість: | 23 605 406,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 118 027,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 118000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунки з Підрядником за фактом виконання робіт з можливою відстрочкою платежу протягом 121 (сто двадцять один) календарного дня . Оплата здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно з актами приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). (джерело фінансування - місцевий бюджет) | Пiсляоплата | 121 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Відстрочка платежу: | 30% |
Відстрочка платежу більше 121 календарних днів: | 30% |
Відстрочка платежу від 91 до 120 календарних днів: | 20% |
Відстрочка платежу від 61 до 90 календарних днів: | 10% |
Відстрочка платежу від 31 до 60 календарних днів: | 5% |
Відстрочка платежу від 0 до 30 календарних днів: | 0% |
11 листопада 2020 16:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2020 16:53 |
ЗМІНИ.pdf | |
11 листопада 2020 16:53 |
ТД _ПЛР_зміни.doc | |
27 жовтня 2020 11:56 |
ТД _ПЛР.doc |
11 листопада 2020 16:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2020 16:53 |
ЗМІНИ.pdf
|
|||
11 листопада 2020 16:53 |
ТД _ПЛР_зміни.doc
|
|||
27 жовтня 2020 11:56 |
ТД _ПЛР.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Відповідно до вимог Розділу 3 п. 5 пп. 1.3.1. тендерної документації вимагається: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (наявність в Учасника власного (орендованого, в користуванні) обладнання, механізмів, приладів, інструментів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі) за формою наведеною у табл. 2 Додатка №1 до ТД.
У складі пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат» надано довідку про наявність обладнання та матеріальної-технічної бази, де відсутня інформація про усе обладнання, механізми, прилади, інструменти, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Відомістю ресурсів, що надана у складі пропозиції, визначено перелік обладнання, механізмів, приладів, інструментів, які необхідні для виконання робіт. В наданій довідці відсутня інформація про:
- верстати трубозгинальні;
- молотки відбійні пневматичні;
- насос гідравлічний ручний;
- лебідки;
- апарат для зварювання поліпропіленових труб;
- установка для заготівлі захисних покриттів;
- пилка дискова електрична;
- станок для різання керамічної плитки;
- пістолет монтажний;
- фарборозпилювачі ручні;
- прес ручний
2. Відповідно до Розділу 3 п. 5 пп. 1.1.3. тендерної документації вимагається: Сканкопії актів виконаних робіт Форми КБ-2 та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, які підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів в повному обсязі.
У складі пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат» відсутні сканкопії довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 стосовно наданого аналогічного договору № 294 віж 14.09.2018 р.
3. п. 3.2 Проекту договору встановлено, що договірна ціна повинна бути динамічною. При цьому у складі пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат» надано договірну ціну, де встановлено тверду договірну ціну.
Пропозиція ТОВ «Абсолют-Клімат» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена згідно норм ст. 31 Закону.
У зв’язку з вищезазначеним вимагаємо анулювати рішення про визначення ТОВ «Абсолют-Клімат» переможцем процедури закупівлі та забезпечити розгляд пропозицій відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель. В іншому випадку ми будемо звертатись до Органу оскарження.
Стосовно п.2 – відповідно до вимог тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції мають підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічним вважається договір генерального підряду на виконання робіт (капітальний ремонт, реконструкція, будівництво) шляхом надання: Довідки про досвід виконання аналогічного договору за формою наведеною у табл. 1 Додатка № 1 до ТД (не менше двох); Сканкопії договорів; Сканкопії актів виконаних робіт Форми КБ-2 та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, які підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів в повному обсязі. В складі пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат» міститься: Копія аналогічного договору (файл «5 аналогічний договір 2.pdf»), в якому наявна інформація (сторінка 178 документу), а саме: Довідка про вартість виконаних будівельних робіт і витрат КБ-3 за листопад 2019 року, яка повністю підтверджує виконання зазначеного договору в повному обсязі, чим виконано вимоги тендерної документації в цій частині. Порушення відсутнє.
Щодо п.3 – Відповідно до вимог тендерної документації учасник в складі пропозиції мають надати підписаний проект договору про закупівлю відповідно до Додатка 4 тендерної документації. Пункт 3.2 проекту договору містить інформацію, що договірна ціна за цим Договором визначається Сторонами як динамічна. Учасником-переможцем в складі пропозиції надано файл «40 згода з проектом договору.pdf», який містить Довідку про згоду з проектом договору та проект договору, відповідно до п.3.2 якого договірна ціна за цим Договором визначається Сторонами як динамічна. Отже вимога тендерної документації виконана. Порушення відсутнє.
Також слід зазначити, що відповідно до умов тендерної документації кошторисна документація не вимагалась. Відтак зазначена інформація при розгляді пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат» не бралась до уваги.
Зауважимо, що відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності. Виходячи з результатів аукціону пропозиція переможця на 1 700 000 (один мільйон сімсот тисяч) гривень менша за пропозицію ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ». За результатами розгляду пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, не маємо підстав для відхилення такої пропозиції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-31-000054 ● 5c7c12babb0c4d7396302e14b3db1390
- Статус: вирішено ● Дата: 16 липня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2020 13:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2020 № 377
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
56 UA-2020-10-27-002222-c 27.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-05 17:06:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ
Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт під створення ПЛР лабораторії приміщень КНП Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги
вул. Братиславська, 3, Деснянського району» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-27-002222-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-11 17:11:01
Надання пояснень
КНП «Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 05.01.2021 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт під створення ПЛР лабораторії приміщень КНП Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги вул. Братиславська, 3, Деснянського району» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-27-002222-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 надає пояснення:
Відповідно до розпорядження «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05 лютого 2020 року №235 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в рамках «Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки» (копія розпорядження та змін до розпорядження додається) на КНП «Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за рахунок коштів, виділених з фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками, було розподілено кошти у розмірі 24 181 646,00 грн. (двадцять чотири мільйони сто вісімдесят одна тисяча шістсот сорок шість гривень 00 копійок) на Капітальний ремонт під створення ПЛР лабораторії. Тому керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19 вересня 2019 року, враховуючи наявну потребу та в рамках виділених коштів була запланована та проведена закупівля робіт «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт під створення ПЛР лабораторії приміщень КНП Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги вул. Братиславська, 3, Деснянського району».
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено спрощену закупівлю за предметом: «Розроблення проектної документації на Капітальний ремонт під створення ПЛР лабораторії приміщень КНП Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги вул. Братиславська, 3, Деснянського району», згідно з ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування» (посилання на вебпорталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-16-002113-b). За результатами вказаної спрощеної закупівлі було укладеного договір з ТОВ «ІНЖИНІРИНГБУД ЛТД», яке розробило проектну документацію. Дана проектна документація пройшла у встановленому порядку експертизу (копія (позитивного) експертного звіту додається).
Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів.
Ґрунтуючись на висновку експертного звіту та на зведеному кошторисному розрахунку (копія додається) в межах розподілених асигнувань за рахунок бюджетних коштів була визначена очікувана вартість закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-13 17:16:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ
Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт під створення ПЛР лабораторії приміщень КНП Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги
вул. Братиславська, 3, Деснянського району» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-27-002222-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо:
- невідповідності у додатку 1 «Договірна ціна» до договору від 09.12.2020 № 244 (далі – Договір) договірної ціни визначеній як тверда, тоді як пунктом 3.2. розділу 3 Договору договірна ціна визнана як динамічна;
- причин неоприлюднення в електронній системі закупівель пояснювальної записки до договірної ціни, яка відповідно до пункту 19.7 розділу 19 Договору, є додатком до нього та його невід’ємною частиною.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-15 16:16:12
Надання пояснень
КНП «Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 13.01.2021 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт під створення ПЛР лабораторії приміщень КНП Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги вул. Братиславська, 3, Деснянського району» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-27-002222-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 надає пояснення:
Стосовно невідповідності визначення договірної ціни у Додатку 1 «Договірна ціна» до договору від 09.12.2020 № 244 (надалі – Договір) та у самому Договорі вважаємо, що при складанні Переможцем документу «Договірна ціна» сталася формальна (механічна) помилка. Адже Додатком №4 до тендерної документації «Проект договору» було чітко встановлено, що договірна ціна – є динамічною. Учасник закупівлі (переможець торгів) в складі тендерної пропозиції надав згоду з проектом договору (Довідка від 18.11.2020 №18/11-1 – копія документу додається) тим самим підтвердивши вимоги тендерної документації та виконання всіх умов договору. Крім того, умови укладеного та підписаного обома сторонами Договору, нічим не відрізняється від проекту договору. Тому, в будь-якому випадку, вірним визначенням договірної ціни є «динамічна».
Щодо «Пояснювальної записки», що є частиною Додатка 1 до Договору, а не окремим невід’ємним додатком до Договору, підтверджуємо факт відсутності даної частини документу на вебпорталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель. Проте даний документ у повному складі є в наявності в паперовому варіанті (копія додається). Вочевидь, секретарем тендерного комітету під час надання інформації про Договір та усіх його додатків, шляхом завантаження файлів через електронну систему закупівель на відповідному електронному майданчику, частина Додатка 1 до Договору (а саме: Пояснювальна записка) не урахувалась (людський фактор).
Зважаючи на технічну неможливість дозавантажувати будь-які документи після завершення процедури закупівлі, на сьогоднішній день тендерним комітетом був складений протокол про допущену помилку та, яким було встановлено, вважати визначальним Додаток 1 до Договору, викладений в паперовому варіанті.
Надання інформації про усунення порушення замовником
КНП «Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інформує про здійснені заходи щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері закупівель. Проведене позачергове засідання тендерного комітету, на якому розібрали висновки моніторингу та обговорили питання недопущення порушень законодавства у сфері закупівель.
2021-01-26 09:59:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Порушення усунуто
2021-01-27 16:59:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2020 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ Абсолют-Клімат |
21 181 445,89
UAH з ПДВ
|
21 181 445,89
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 14 827 012.12 | Документи |
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ |
22 900 000,00
UAH з ПДВ
|
22 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 16 030 000 | Документи |
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" |
23 590 406,00
UAH з ПДВ
|
23 590 406,00
UAH з ПДВ
|
1.0714285714 | 22 017 712.27 | Документи |
ТОВ "Еліт Груп Проджект" |
22 512 000,00
UAH з ПДВ
|
22 512 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 22 512 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Абсолют-Клімат #35837877 |
Переможець |
21 181 445,89
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 15:11
|
Додаток 2.rar | укладений |
10 грудня 2020 15:09
|
Додаток 3.pdf | укладений |
10 грудня 2020 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 14:35
|
Додаток 3.pdf | укладений |
10 грудня 2020 14:35
|
Додаток №4.pdf | укладений |
10 грудня 2020 14:34
|
Додаток2.rar | укладений |
10 грудня 2020 14:34
|
Додаток №1.pdf | укладений |
10 грудня 2020 14:34
|
Договір №244.pdf | укладений |
10 грудня 2020 14:33
|