Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт під створення ПЛР лабораторії приміщень КНП Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги вул. Братиславська, 3, Деснянського району
Очікувана вартість
23 605 406,00 UAH
UA-2020-10-27-002222-c 636ed714744f4e2085570eac9993c806
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доріченко Ольга Миколаївна

380445276913 bsmp_pev1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Доріченко Ольга Миколаївна
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 00:01
Початок аукціону: 20 листопада 2020 15:24
Очікувана вартість: 23 605 406,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 118 027,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 118000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт під створення ПЛР лабораторії приміщень КНП Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги вул. Братиславська, 3, Деснянського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки з Підрядником за фактом виконання робіт з можливою відстрочкою платежу протягом 121 (сто двадцять один) календарного дня . Оплата здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно з актами приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). (джерело фінансування - місцевий бюджет) Пiсляоплата 121 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочка платежу: 30%
Відстрочка платежу більше 121 календарних днів: 30%
Відстрочка платежу від 91 до 120 календарних днів: 20%
Відстрочка платежу від 61 до 90 календарних днів: 10%
Відстрочка платежу від 31 до 60 календарних днів: 5%
Відстрочка платежу від 0 до 30 календарних днів: 0%
11 листопада 2020 16:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 16:53
ЗМІНИ.pdf
11 листопада 2020 16:53
ТД _ПЛР_зміни.doc
27 жовтня 2020 11:56
ТД _ПЛР.doc
11 листопада 2020 16:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 11:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 16:53
ЗМІНИ.pdf
11 листопада 2020 16:53
ТД _ПЛР_зміни.doc
27 жовтня 2020 11:56
ТД _ПЛР.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-27-002222-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ, Код ЄДРПОУ:38800331
Дата подання: 25 листопада 2020 16:36
неправомірні дії замовника при визначенні переможця
Уважно проаналізувавши пропозицію ТОВ «Абсолют-Клімат» було виявлено, що пропозиція повинна бути відхилена на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Відповідно до вимог Розділу 3 п. 5 пп. 1.3.1. тендерної документації вимагається: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (наявність в Учасника власного (орендованого, в користуванні) обладнання, механізмів, приладів, інструментів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі) за формою наведеною у табл. 2 Додатка №1 до ТД.
У складі пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат» надано довідку про наявність обладнання та матеріальної-технічної бази, де відсутня інформація про усе обладнання, механізми, прилади, інструменти, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Відомістю ресурсів, що надана у складі пропозиції, визначено перелік обладнання, механізмів, приладів, інструментів, які необхідні для виконання робіт. В наданій довідці відсутня інформація про:
- верстати трубозгинальні;
- молотки відбійні пневматичні;
- насос гідравлічний ручний;
- лебідки;
- апарат для зварювання поліпропіленових труб;
- установка для заготівлі захисних покриттів;
- пилка дискова електрична;
- станок для різання керамічної плитки;
- пістолет монтажний;
- фарборозпилювачі ручні;
- прес ручний
2. Відповідно до Розділу 3 п. 5 пп. 1.1.3. тендерної документації вимагається: Сканкопії актів виконаних робіт Форми КБ-2 та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, які підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів в повному обсязі.
У складі пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат» відсутні сканкопії довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 стосовно наданого аналогічного договору № 294 віж 14.09.2018 р.
3. п. 3.2 Проекту договору встановлено, що договірна ціна повинна бути динамічною. При цьому у складі пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат» надано договірну ціну, де встановлено тверду договірну ціну.
Пропозиція ТОВ «Абсолют-Клімат» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена згідно норм ст. 31 Закону.
У зв’язку з вищезазначеним вимагаємо анулювати рішення про визначення ТОВ «Абсолют-Клімат» переможцем процедури закупівлі та забезпечити розгляд пропозицій відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель. В іншому випадку ми будемо звертатись до Органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2020 15:11
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу надаємо наступну відповідь. Щодо п.1, відповідно до вимог тендерної документації учасники мають надати у складі тендерної пропозиції «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» установленої форми та документи, які визначені в пунктах 1.3.2. та 1.3.3. тендерної документації. Документація не містить окремих вимог щодо конкретного переліку техніки та обладнання, яке учасник має зазначити в довідці. В складі пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат» надано довідку, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, яка відповідає формі довідки, що зазначено в тендерній документації, та надано всі інші документи, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази, механізмів та інструментів. Порушення відсутнє.
Стосовно п.2 – відповідно до вимог тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції мають підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічним вважається договір генерального підряду на виконання робіт (капітальний ремонт, реконструкція, будівництво) шляхом надання: Довідки про досвід виконання аналогічного договору за формою наведеною у табл. 1 Додатка № 1 до ТД (не менше двох); Сканкопії договорів; Сканкопії актів виконаних робіт Форми КБ-2 та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, які підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів в повному обсязі. В складі пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат» міститься: Копія аналогічного договору (файл «5 аналогічний договір 2.pdf»), в якому наявна інформація (сторінка 178 документу), а саме: Довідка про вартість виконаних будівельних робіт і витрат КБ-3 за листопад 2019 року, яка повністю підтверджує виконання зазначеного договору в повному обсязі, чим виконано вимоги тендерної документації в цій частині. Порушення відсутнє.
Щодо п.3 – Відповідно до вимог тендерної документації учасник в складі пропозиції мають надати підписаний проект договору про закупівлю відповідно до Додатка 4 тендерної документації. Пункт 3.2 проекту договору містить інформацію, що договірна ціна за цим Договором визначається Сторонами як динамічна. Учасником-переможцем в складі пропозиції надано файл «40 згода з проектом договору.pdf», який містить Довідку про згоду з проектом договору та проект договору, відповідно до п.3.2 якого договірна ціна за цим Договором визначається Сторонами як динамічна. Отже вимога тендерної документації виконана. Порушення відсутнє.
Також слід зазначити, що відповідно до умов тендерної документації кошторисна документація не вимагалась. Відтак зазначена інформація при розгляді пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат» не бралась до уваги.
Зауважимо, що відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності. Виходячи з результатів аукціону пропозиція переможця на 1 700 000 (один мільйон сімсот тисяч) гривень менша за пропозицію ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ». За результатами розгляду пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, не маємо підстав для відхилення такої пропозиції.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000054 ● 5c7c12babb0c4d7396302e14b3db1390
  • Статус: вирішено ● Дата: 16 липня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 13:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
56 UA-2020-10-27-002222-c 27.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-05 17:06:59

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ
Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт під створення ПЛР лабораторії приміщень КНП Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги
вул. Братиславська, 3, Деснянського району» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-27-002222-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-11 17:11:01

Надання пояснень

КНП «Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 05.01.2021 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт під створення ПЛР лабораторії приміщень КНП Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги вул. Братиславська, 3, Деснянського району» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-27-002222-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 надає пояснення:

Відповідно до розпорядження «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05 лютого 2020 року №235 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в рамках «Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки» (копія розпорядження та змін до розпорядження додається) на КНП «Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за рахунок коштів, виділених з фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками, було розподілено кошти у розмірі 24 181 646,00 грн. (двадцять чотири мільйони сто вісімдесят одна тисяча шістсот сорок шість гривень 00 копійок) на Капітальний ремонт під створення ПЛР лабораторії. Тому керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19 вересня 2019 року, враховуючи наявну потребу та в рамках виділених коштів була запланована та проведена закупівля робіт «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт під створення ПЛР лабораторії приміщень КНП Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги вул. Братиславська, 3, Деснянського району».
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено спрощену закупівлю за предметом: «Розроблення проектної документації на Капітальний ремонт під створення ПЛР лабораторії приміщень КНП Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги вул. Братиславська, 3, Деснянського району», згідно з ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування» (посилання на вебпорталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-16-002113-b). За результатами вказаної спрощеної закупівлі було укладеного договір з ТОВ «ІНЖИНІРИНГБУД ЛТД», яке розробило проектну документацію. Дана проектна документація пройшла у встановленому порядку експертизу (копія (позитивного) експертного звіту додається).
Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів.
Ґрунтуючись на висновку експертного звіту та на зведеному кошторисному розрахунку (копія додається) в межах розподілених асигнувань за рахунок бюджетних коштів була визначена очікувана вартість закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-13 17:16:55

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ
Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт під створення ПЛР лабораторії приміщень КНП Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги
вул. Братиславська, 3, Деснянського району» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-27-002222-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо:
- невідповідності у додатку 1 «Договірна ціна» до договору від 09.12.2020 № 244 (далі – Договір) договірної ціни визначеній як тверда, тоді як пунктом 3.2. розділу 3 Договору договірна ціна визнана як динамічна;
- причин неоприлюднення в електронній системі закупівель пояснювальної записки до договірної ціни, яка відповідно до пункту 19.7 розділу 19 Договору, є додатком до нього та його невід’ємною частиною.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-15 16:16:12

Надання пояснень

КНП «Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 13.01.2021 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт під створення ПЛР лабораторії приміщень КНП Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги вул. Братиславська, 3, Деснянського району» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-27-002222-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 надає пояснення:

Стосовно невідповідності визначення договірної ціни у Додатку 1 «Договірна ціна» до договору від 09.12.2020 № 244 (надалі – Договір) та у самому Договорі вважаємо, що при складанні Переможцем документу «Договірна ціна» сталася формальна (механічна) помилка. Адже Додатком №4 до тендерної документації «Проект договору» було чітко встановлено, що договірна ціна – є динамічною. Учасник закупівлі (переможець торгів) в складі тендерної пропозиції надав згоду з проектом договору (Довідка від 18.11.2020 №18/11-1 – копія документу додається) тим самим підтвердивши вимоги тендерної документації та виконання всіх умов договору. Крім того, умови укладеного та підписаного обома сторонами Договору, нічим не відрізняється від проекту договору. Тому, в будь-якому випадку, вірним визначенням договірної ціни є «динамічна».
Щодо «Пояснювальної записки», що є частиною Додатка 1 до Договору, а не окремим невід’ємним додатком до Договору, підтверджуємо факт відсутності даної частини документу на вебпорталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель. Проте даний документ у повному складі є в наявності в паперовому варіанті (копія додається). Вочевидь, секретарем тендерного комітету під час надання інформації про Договір та усіх його додатків, шляхом завантаження файлів через електронну систему закупівель на відповідному електронному майданчику, частина Додатка 1 до Договору (а саме: Пояснювальна записка) не урахувалась (людський фактор).
Зважаючи на технічну неможливість дозавантажувати будь-які документи після завершення процедури закупівлі, на сьогоднішній день тендерним комітетом був складений протокол про допущену помилку та, яким було встановлено, вважати визначальним Додаток 1 до Договору, викладений в паперовому варіанті.

Надання інформації про усунення порушення замовником

КНП «Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інформує про здійснені заходи щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері закупівель. Проведене позачергове засідання тендерного комітету, на якому розібрали висновки моніторингу та обговорили питання недопущення порушень законодавства у сфері закупівель.

2021-01-26 09:59:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 04 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Порушення усунуто

2021-01-27 16:59:32

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Абсолют-Клімат 21 181 445,89
UAH з ПДВ
21 181 445,89
UAH з ПДВ
1.4285714286 14 827 012.12 Документи
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ 22 900 000,00
UAH з ПДВ
22 900 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 16 030 000 Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 23 590 406,00
UAH з ПДВ
23 590 406,00
UAH з ПДВ
1.0714285714 22 017 712.27 Документи
ТОВ "Еліт Груп Проджект" 22 512 000,00
UAH з ПДВ
22 512 000,00
UAH з ПДВ
1 22 512 000 Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 16:30
довідка стаття 17 загальна
30 листопада 2020 16:30
оновлена цінова
18 листопада 2020 15:52
Електронний підпис
18 листопада 2020 15:50
забезпечення зміни.rar
18 листопада 2020 15:50
42 кошторис.pdf
18 листопада 2020 15:50
40 згода з проектом договору.pdf
18 листопада 2020 15:50
39 цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2020 15:50
20 Календарний графік.pdf
11 листопада 2020 14:40
Електронний підпис
11 листопада 2020 14:37
39 цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 14:37
38 довідка субпідрядник.pdf
11 листопада 2020 14:37
37 сфера.pdf
11 листопада 2020 14:37
36 Сертифікат ISO.PDF
11 листопада 2020 14:37
35 лист згода сертифікати.pdf
11 листопада 2020 14:37
34 гарантійний проект.pdf
11 листопада 2020 14:37
33 гарантійний матеріали.pdf
11 листопада 2020 14:37
42 кошторис.pdf
11 листопада 2020 14:37
32 договір сміття.pdf
11 листопада 2020 14:37
31 гарантійний без авансу.pdf
11 листопада 2020 14:37
41 забезпечення.zip
11 листопада 2020 14:37
30 ДЕКЛАРАЦІЯ про МТБ.pdf
11 листопада 2020 14:37
40 згода з проектом договору.pdf
11 листопада 2020 14:37
21 акт обстеження.pdf
11 листопада 2020 14:37
20 календарний графік.pdf
11 листопада 2020 14:37
29 довідка довкілля.pdf
11 листопада 2020 14:37
28 згода персональні.pdf
11 листопада 2020 14:37
18 довідка ст17 додаток 6.pdf
11 листопада 2020 14:37
27 витяг ПДВ.pdf
11 листопада 2020 14:37
26 витяг ЄДР.pdf
11 листопада 2020 14:37
17 фінзвітність 3кв 2020.pdf
11 листопада 2020 14:37
11 довідка МТБ.pdf
11 листопада 2020 14:37
25 статут.pdf
11 листопада 2020 14:37
24 Дозвіл.pdf
11 листопада 2020 14:37
10 Сертифікат кошторисника.pdf
11 листопада 2020 14:37
9 документи ОП.rar
11 листопада 2020 14:37
23 пояснення ліцензія.pdf
11 листопада 2020 14:37
22 Ліцензія.pdf
11 листопада 2020 14:37
8 форма 1ДФ 3 кв.pdf
11 листопада 2020 14:37
7 накази працівники.rar
11 листопада 2020 14:37
6 довідка працівник.pdf
11 листопада 2020 14:37
5 аналогічний договір 2.pdf
11 листопада 2020 14:37
4 аналогічний договір 1.pdf
11 листопада 2020 14:37
2 документи повноваження.rar
11 листопада 2020 14:37
1 довідка санкції.pdf

Публічні документи

18 листопада 2020 20:21
Електронний підпис
18 листопада 2020 20:19
16. Календарний графік.pdf
18 листопада 2020 20:19
15. Платіжка.pdf
18 листопада 2020 20:19
15. Гарантія.zip
18 листопада 2020 20:19
08. Субпідряд Октавія.pdf
18 листопада 2020 20:19
14. Аналогічний договір 3.pdf
18 листопада 2020 20:19
14. Аналогічний договір 2.pdf
18 листопада 2020 20:19
20. Інші довідки.pdf
18 листопада 2020 20:19
19.1. Антикорупційна.PDF
18 листопада 2020 20:19
14. Аналогічний договір 1.pdf
18 листопада 2020 20:19
19. Довідки по ст. 17.pdf
18 листопада 2020 20:19
12.2 Довідка Працівники.pdf
18 листопада 2020 20:19
12. Сертифікат кошторисника.pdf
18 листопада 2020 20:19
17. Проєкт договору.pdf
18 листопада 2020 20:19
12. Працівники.pdf
18 листопада 2020 20:19
11. Сертифікати ISO.pdf
18 листопада 2020 20:19
10.3. Договір оренди.PDF
18 листопада 2020 20:19
10.2. Оборотно сальдова.pdf
18 листопада 2020 20:19
10.1. Довідка МТБ.pdf
18 листопада 2020 20:19
10. Повірка.pdf
18 листопада 2020 20:19
08.1. Довідка субпідряд.pdf
18 листопада 2020 20:19
08. Субпідряд ПР_.pdf
18 листопада 2020 20:19
07. Фін звіт.pdf
18 листопада 2020 20:19
06. Ліцензії і дозволи.PDF
18 листопада 2020 20:19
04. Кошторис.pdf
18 листопада 2020 20:19
03. Установчі документи.pdf
18 листопада 2020 20:19
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 14:57
9.3 Оренда ТЗ.pdf
10 листопада 2020 14:57
9.1 мтб.pdf
10 листопада 2020 14:57
8.5 Сертифікат кошторисника.jpg
10 листопада 2020 14:57
8.3 1ДФ 3 квартал.pdf
10 листопада 2020 14:57
8.2 Трудові.pdf
10 листопада 2020 14:57
8 працівники.pdf
10 листопада 2020 14:57
6 забезпечення.zip
10 листопада 2020 14:57
5.1 Наказ №1 директор.pdf
10 листопада 2020 14:57
4 проект договору.pdf
10 листопада 2020 14:57
3 пропозиція.pdf
10 листопада 2020 14:57
1 санкції.pdf
10 листопада 2020 14:57
28 акт_огляду_Інтер.pdf
10 листопада 2020 14:57
27 календарний графік.pdf
10 листопада 2020 14:57
26 про ненадання.pdf
10 листопада 2020 14:57
23 договір вивезення сміття.pdf
10 листопада 2020 14:57
22 без авансу.pdf
10 листопада 2020 14:57
21 Обробка даних директор.pdf
10 листопада 2020 14:57
20 Витяг ПДВ.pdf
10 листопада 2020 14:57
19 Виписка ЄДР.pdf
10 листопада 2020 14:57
17 субпідрядник.pdf
10 листопада 2020 14:57
16 Сертифікат ДСТУ ISO 9001 2015.pdf
10 листопада 2020 14:57
15 лист-згода сертифікати.pdf
10 листопада 2020 14:57
14 довкілля.pdf
10 листопада 2020 14:57
12 Ліцензія.pdf
10 листопада 2020 14:57
11 ст.17.pdf

Публічні документи

18 листопада 2020 17:40
Статут та Протоколи..pdf
18 листопада 2020 17:40
Витяг від 29.01.2019.pdf
18 листопада 2020 17:40
Тендерна пропозиція.pdf
18 листопада 2020 17:39
Довідки та листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Абсолют-Клімат

ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ

ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"

ТОВ "Еліт Груп Проджект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Абсолют-Клімат
#35837877
Переможець 21 181 445,89
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 11:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Абсолют-Клімат
#35837877
21 181 445,89
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 15:11
Додаток 2.rar укладений
10 грудня 2020 15:09
Додаток 3.pdf укладений
10 грудня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 14:35
Додаток 3.pdf укладений
10 грудня 2020 14:35
Додаток №4.pdf укладений
10 грудня 2020 14:34
Додаток2.rar укладений
10 грудня 2020 14:34
Додаток №1.pdf укладений
10 грудня 2020 14:34
Договір №244.pdf укладений
10 грудня 2020 14:33