Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current repairs of the housing stock of the city of Dnipro (based on CPV according to DK 021: 2015 -45000000-7-Construction work and current repairs, determined in accordance with the terminology of state building codes DBN A.2.2-3: 2014)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38199687 |
Місцезнаходження: | 49069, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Богдана Хмельницького буд.14 |
Контактна особа: |
Мигай Олена Михайлівна 380677525053 homeservice-5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Utility enterprise " ZHYLSERVIS-5" of Dniprovsk city council |
National ID: | 38199687 |
Contact point: |
Mygai Olena Mykhailivna 380677525053 homeservice-5@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2021 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2021 13:11 |
Очікувана вартість: | 85 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 855 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Publication date: | 12 квітня 2021 14:02 |
Enquiries until: | 04 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 травня 2021 20:00 |
Information
Estimated total value: | 85 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 855 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2021 14:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2021 14:09 |
Додаток 5.doc | |
12 квітня 2021 14:08 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-07-000026 ● 5aca2bbf59274ba5b9cc794bb9b0133c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2021 14:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З №387 від 27.07.2021
Дніпро
Про початок здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 27.07.2021 №387
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2021-04-12-002979-b 12.04.2021 Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 38199687) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-09 14:05:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з поточного ремонту житлового фонду міста Дніпро (далі – предмет закупівлі) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-12-002979-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 3 розділу І «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за №500/34783 (далі – Порядок №708) предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник). Водночас пунктом 3 розділу 2 Порядку №708, під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163. Проте, Замовник не визначив предмет закупівлі за кожним окремим будинком, будівлею тощо.
Просимо пояснити, чому предмет закупівлі послуг визначено за показником другої цифри Єдиного закупівельного словника на не за окремим будинком, будівлею тощо?
2. Відповідно до пункту 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 до тендерної документації Замовник зазначив наступні умови для учасників:
• Фінансова спроможність визначається на підставі чистого прибутку учасника.
• Фінансова спроможність учасника закупівлі: дохід за останній рік повинен складати не менше ніж 85% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Просимо пояснити застосування цих умов при визначенні відповідності кваліфікаційному критерію, адже згідно із п. 5.9. розділу II. «Фінансова звітність малого підприємства» Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», під поняттям «чистий прибуток» слід розуміти, що це різниця між сумою фінансового результату до оподаткування і сумою витрат з податку на прибуток. Згідно із пунктом 5.1 вказаного стандарту, під поняттям «чистий дохід» слід розуміти дохід від реалізації продукції, товарів, робіт і послуг без непрямих податків і зборів та інших вирахувань з доходу. Крім цього у звітності зазначаються й інші отримані доходи, загальна інформація про які вказується у Звіті про фінансові результати.
3. Додаток 5 «Проєкт договору» до тендерної документації містить наступну примітку:* Проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель.
Проте, зазначене вище суперечить нормі частини 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», у якій зазначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
4. Відповідно до умов п.4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу 3 тендерної документації, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 (ста) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, відповідно до п.2 розділу 3 тендерної документації строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Проте, всупереч зазначеного пункт 5 Додатку 4 до тендерної документації передбачає інші умови: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 100 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій.». Зазначене вище має невідповідності між умовами тендерної документації на впливає на дотримання сторонами норми частини 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-12 11:02:22
Про надання пояснення
Замовником КП «Жилсервіс-5» Дніпровської міської ради розглянуто запит Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень в рамках триваючого моніторингу процедури закупівлі послуг «Поточний ремонт житлового фонду міста Дніпро (за ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, визначено згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-12-002979-b) та повідомляється наступне.
1. Відповідно до пункту 3 розділу І «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за №500/34783 (далі – Порядок №708) предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону. При цьому, для окремих видів предметів закупівлі Порядком визначено різні способи визначення предмету закупівлі.
В той же час, згідно п.3 розділу І порядку під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163.
Таким чином, визначення предмету закупівлі послуг з поточного ремонту здійснюється не згідно показника четвертої цифри, а за відповідними будинком, будівлею, спорудою, відповідно показник Єдиного закупівельного словника в даному випадку застосовується лише для позначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту згідно відповідного об’єкту.
Визначення коду закупівлі - рішення Замовника, яке не повинно призвети до уникнення застосування Закону. Тобто Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону (ч. 10 ст. 3 Закону).
Слід зауважити, що перевіряючі органи не наділені повноваженнями визначати предмет закупівлі, визначення якого є прерогативою Замовника.
Повідомляємо, що комунальне підприємство «ЖИЛСЕРВІС-5» Дніпровської міської ради було визначене переможцем конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку за об’єктом №9 (Гуртожитки м. Дніпро та малоповерхові будинки Самарського, Амур-Нижньодніпровського, Новокодацького, Чечелівського, Центрального, Шевченківського районів м. Дніпро) та відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради від 21.01.2020 №39 призначено управителем у гуртожитках та малоповерхових будинках Самарського, Амур-Нижньодніпровського, Новокодацького, Центрального, Чечелівського, Шевченківського районів, Аеродром м. Дніпра.
Також, було затверджено запропоновані ціни на послуги з управління у гуртожитках та малоповерхових будинках Самарського, Амур-Нижньодніпровського, Новокодацького, Чечелівського, Центрального, Шевченківського районів м. Дніпра.
За встановленим затвердженим тарифом мешканці зазначених гуртожитків та малоповерхових будинків здійснюють оплату на розрахункові рахунки управителя. У складову тарифу включено винагороду управителю, тобто, КП «ЖИЛСЕРВІС-5» ДМР, як управитель, здійснює свою діяльність на комерційній основі.
На виконання зазначеного рішення та з метою якісного надання послуг з управління житловим фондом, комунальним підприємством «ЖИЛСЕРВІС-5» Дніпровської міської ради, як замовником, було проведено дану закупівлю послуг.
Згідно п.3 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до зазначеного Закону, належать: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини першої) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
• юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
• органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
• у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;
Тобто, КП «ЖИЛСЕРВІС-5» ДМР, як замовник у даній процедурі закупівлі, не належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки метою його комерційної діяльності є отримання прибутку.
Комунальні підприємства в Україні мають самостійні фінансові баланси, їхні рахунки не об’єднуються з бюджетними рахунками органів місцевого самоврядування. Комунальне підприємство має переважне право – провадити комерційну діяльність. Результатом такої діяльності є одержання підприємством прибутку.
Оскільки, проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку та дія договору укладеного за результатами його проведення не підпорядковується нормам Закону України «Про публічні закупівлі», а замовник за договором, укладеним за результатам даної закупівлі, не належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» - КП «ЖИЛСЕРВІС-5» не зобов’язане використовувати веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель при здійсненні господарської діяльності, а саме надання послуг з управління у гуртожитках та малоповерхових будинках Самарського, Амур-Нижньодніпровського, Новокодацького, Чечелівського, Центрального, Шевченківського районів м. Дніпра.
Окремо зазначаємо про те, що дана процедура закупівлі проводилась на виконання договору з надання послуг з управління у гуртожитках та малоповерхових будинках Самарського, Амур-Нижньодніпровського, Новокодацького, Чечелівського, Центрального, Шевченківського районів м. Дніпра Комунальне підприємство «ЖИЛСЕРВІС-5» Дніпровської міської ради використало з власної ініціативи веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівельProzorroз метою отримання та відбору найбільш економічно вигідної пропозиції, а також за власні кошти підприєства, отриманих від комерційної діяльності.
Комунальне підприємство «ЖИЛСЕРВІС-5» Дніпровської міської ради обслуговує 1272 будинки, до складу яких входить 1770 під’їздів, 13 477,70пог.м. електромереж, 60987,50 пог.м.трубопроводів холодного водопостачання, 70521,00 пог.м. трубопроводів водовідведення та ін.
Так як, вартість обслуговування та надання послуг здійснюється за встановленим та затвердженим тарифом, то немає жодної різниці як саме проводити закупівлю (за кожною адресою чи за видами робіт).
2. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та вказує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Згідно п. 2 ч. 2 ст.22 Закону України тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України та інформацію про спосіб підтвердження учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Як вбачається з ч. 2 ст. 16 Закону України замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України).
На підставі ч.2 ст.16 та п.2 ч.2 ст.22 Закону тендерним комітетом затверджено тендерну документацію з відповідним переліком документів на підтвердження встановленого кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Відповідно до ч.2 Додатку 1 до ТД Учасники у складі своєї тендерної пропозиції (далі–ТП) мають надати копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» за останній звітний період або копія податкової декларації платника єдиного податку за 2020 рік.
3. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) договір про закупівлю - господаський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Отже, у разі якщо замовником у розумінні Закону передбачено придбання товарів, робіт і послуг, така закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону, в один із способів, керуючись відповідними вартісними межами.
При цьому правовідносини, що не передбачають укладення договору про закупівлю, не є предметом регулювання цього Закону.
Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону: договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі –ЦК України) та Господарського кодексу України (далі –ГК України) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Статтею 638 Цивільного Кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Пунктами 2 і 3 статті 180 ГК України визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
З урахуванням вищезазначеного в діях замовника відсутні будь-які порушення. Разом із тим звертаємо Вашу увагу, що за період проведення процедури закупівлі не було внесено ніяких змін до законодавства, а тому договір за результатами проведення вказаної закупівлі між замовником та підрядником було укладено у відповідності до умов тендерної документації та проекту договору, а також не містить жодних розбіжностейз поданою учасником тендерною пропозицією.
Щодо зазначення у формі «Комерційна пропозиція», яка є Додатком 4 до тендерної документації умови щодо дотримання умов тендерної пропозиції протягом 100 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій.
Так, відповідно до п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України, передбачено, що у тендерній документації зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
Пунктом 4 Розділу 3 тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 (ста) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Та згідно вищенаведеним положенням форма комерційної пропозиції (Додаток 4 до тендерної документації) передбачає:
«Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 100 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій.».
Пунктом 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже, в тендерній документації визначено строк дії тендерної пропозиції у відповідності до вказаної норми закону, якою керувались всі учасники закупівлі.
Разом із тим, слід зазначити, що зазначення у вказаному пункті форми комерційної пропозиції, та відповідно до вищенаведених вимог Закону України відображено відповідний строк дотримання умов тендерної пропозиції, а саме з дня визначення переможця тендерних пропозицій, що перевищує термін, визначений тендерною документацією, та відповідає терміну (не є меншим), установленому Законом України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В порядку ч.8 ст.8 Закону України «Про публічнізакупівлі» Замовник повідомляє про вжиття заходів щодо усунення виявлених висновком порушень, в установленому законом порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому.
2021-08-20 14:00:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38199687 |
Місцезнаходження: | 49069, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Богдана Хмельницького буд.14 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2021 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" |
85 108 504,55
UAH з ПДВ
|
85 108 504,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" |
85 419 343,52
UAH з ПДВ
|
85 419 343,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" #42298471 |
Переможець |
85 108 504,55
UAH з ПДВ
|
26 травня 2021 09:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2023 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:43
|
Договорная+Локалка.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:39
|
ИВР.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:38
|
ДФ.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:38
|
ОПР.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 17:17
|
форма-.pdf | укладений |
07 червня 2021 17:14
|
Договор 3-06.PDF | укладений |
07 червня 2021 17:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодилися покращити якість предмету закупівлі за рахунок уточнення кількості обсягів робіт, що є складовими надання послуг, зазначенной в коштисній документації до договору. строк дії договору від 07.06.2021№3-06 прододвжити до 31.12.2022р. |
Номер договору про закупівлю: | 3-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт житлового фонду міста Дніпро (за ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, визначено згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014) | 1 | послуга |
58 176 266,49
UAH з ПДВ
|