Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство з питань будівництва житлових будинків "Житлоінвестбуд-УКБ" |
Код ЄДРПОУ: | 31958324 |
Місцезнаходження: | 01034, Україна , м. Київ обл., вулиця Володимирська, будинок 42 |
Контактна особа: |
Войтович Вікторія Анатоліївна 380445900265 ykbtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2024 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2024 15:11 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2024 15:11 |
Очікувана вартість: | 10 233 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 169,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000,00 грн. (п'ятдесят тисяч грн. 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: Електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії та печатки банку-гаранта відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (у складі тендерної пропозиції надається скан-копія ліцензії або витягу з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: КП «Житлоінвестбуд-УКБ» Місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 42 Код ЄДРПОУ: 31958324 IBAN UA UA623223130000026004000026225 в філії АТ «Укрексімбанк» |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору становить 1 % (один відсоток) від вартості договору та вноситься на рахунок Замовника. Назва Замовника: КП «Житлоінвестбуд-УКБ» Місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 42 Код ЄДРПОУ: 31958324 IBAN UA UA623223130000026004000026225 в філії АТ «Укрексімбанк». Умови забезпечення виконання договору про закупівлю визначено у проекті договору (Додаток № 4) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | згідно умов договору та вимог чинного законодавства | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2024 12:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2024 12:43 |
Додаток 1.pdf | |
07 серпня 2024 12:43 |
Додаток 4.pdf | |
07 серпня 2024 12:43 |
Додаток 2-2.pdf | |
07 серпня 2024 12:43 |
Додаток 2.pdf | |
07 серпня 2024 12:43 |
ТД.pdf | |
07 серпня 2024 12:43 |
Експертний звіт позитивний 186-1207-24_КП_відновлепння_жб_Лобановського 4В.pdf | |
07 серпня 2024 12:43 |
Додаток 5.pdf | |
07 серпня 2024 12:43 |
Розпорядження 87.PDF | |
07 серпня 2024 12:43 |
Додаток 6.pdf | |
07 серпня 2024 12:43 |
Додаток 3.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000039 ● caca87de5b9e4a0181ef5d75479367a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 11:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
60 UA-2024-08-07-005284-a 07.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-17 12:03:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Відновлювальні роботи (капітальний ремонт) на багатоквартирному житловому будинку на просп. Валерія Лобановського,4-В у місті Києві, пошкодженому внаслідок воєнних дій Російської Федерації» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-07-005284-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 7 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-18 14:22:36
Пояснення
Комунальне підприємство з питань будівництва житлових будинків «Житлоінвестбуд-УКБ» (далі – КП «Житлоінвестбуд-УКБ»), розглянуло Ваш запит про надання пояснень у зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі: «Відновлювальні роботи (капітальний ремонт) на багатоквартирному житловому будинку на просп. Валерія Лобановського,4-В у місті Києві, пошкодженому внаслідок воєнних дій Російської Федерації» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-07-005284-a) та повідомляє наступне.
По першому питанню, повідомляє, що вказану процедуру Закупівлі було оголошено відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливості). Крім того слід зазначити, що частиною 4¹ Постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.11.2016 № 710 (зі змінами) (далі Постанова) передбачено рекомендаційний характер, щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На виконання вказаної Постанови КП «Житлоінвестбуд-УКБ» по зазначеній закупівлі було розміщено додаткові файли з обґрунтуванням, а саме: Додаток 2, Додаток 2-2, Звіт; Розпорядження.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проводилось на підставі експертного звіту (позитивного) виданого Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» м. Київ від 25 липня 2024 року
№ 186-07-24/КП.
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку «Відновлювальні роботи (капітальний ремонт) на багатоквартирному житловому будинку на просп. Валерія Лобановського,4-В у місті Києві, пошкодженому внаслідок воєнних дій Російської Федерації» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» очікувана вартість складає 10 233 900,00 грн.
По другому питанню надаємо підтвердні документи про виконання переможцем процедури закупівлі вимог частини 7 розділу VI тендерної документації, а саме: платіжка від 03.09.2024.
Додатки:
1. Звіт – Експертний звіт позитивний 186-1207-24_КП_відновлепння_жб_Лобановського 4В;
2. Розпорядження - Розпорядження 87;
3. Додаток 2;
4. Додаток 2-2;
5. Платіжна інструкція від 03.09.2024 № 12462;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 04 листопада 2024 року, ID моніторингу: UA-M-2024-10-10-000039) (далі – Висновок) по предмету закупівлі: Відновлювальні роботи (капітальний ремонт) на багатоквартирному житловому будинку на просп. Валерія Лобановського,4-В у місті Києві, пошкодженому внаслідок воєнних дій Російської Федерації» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), 10 233 900,00 грн. з ПДВ, Роботи) Комунальне підприємство з питань будівництва житлових будинків «Житлоінвестбуд-УКБ» (далі – КП «Житлоінвестбуд-УКБ»/Замовник) у порядку, визначеному абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає інформацію по закупівлі та повідомляє. 1. У Висновку зазначено, що згідно з пунктом 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що «Перелік документів для підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації». Відповідно до вимог підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції повинен подати на працівників, які оформлені відповідно до КЗпП, копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період, з електронною квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом (у разі, якщо Учасник не зобов’язаний складати та подавати даний документ, у складі пропозиції необхідно надати офіційний лист від органу статистики (виданий не раніше місяця оголошення даної закупівлі) про те, що даний Учасник не звітує за даною формою та штатний розпис). Однак, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БК «АСКОН» відсутній звіт з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний Учасник не звітує за даною формою, чим не дотримано вимоги підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. Проте, Учасник ТОВ «БК «АСКОН» в складі тендерної пропозиції надав штатний розпис на 31 штатну одиницю та лист (пояснення) Головного управління статистики у м. Києві від 05.08.2024 № 2401 в якому зазначено, що «Сукупність підприємств, які підлягають обстеженню, визначається Державною службою статистики України та доводиться до територіальних органів статистики. Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АСКОН» (ідентифікаційний код 40981378) не ввійшло до вибіркової сукупності респондентів, які у 2024 році підлягають обстеженню за формами № 1-ПВ (місячна), (квартальна) «Звіт із праці». Проте, при розгляді вказаних документів на відповідність Тендерній документації Державною аудиторською службою України не враховані той факт, що оскільки підприємство не входить до вибіркової сукупності респондентів, які у 2024 році підлягають обстеженню за формами № 1-ПВ (місячна), (квартальна) «Звіт із праці», звіти з праці у таких підприємств не приймаються, а формулювання листа Головного управління статистики у м. Києві від 05.08.2024 № 2401 не залежить від Учасника чи Замовника. 2. Крім того, у висновку вказано, що згідно із пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій «Учасник повинен мати у наявності обладнання, матеріально-технічну базу та технології (надається довідка довільної форми). На підтвердження наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та програмного комплексу (чи програмного забезпечення) Учасник у своїй пропозиції на основні засоби надає оборотно-сальдову відомість складену відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт введення в експлуатацію, або видаткову накладну, або договір купівлі/продажу, або інший договір). Якщо транспортний засіб/машина/механізм/обладнання не є власністю Учасника, а залучені (оренда, лізинг, надання послуг тощо), в такому випадку Учасник надає: копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін.» Учасник ТОВ «БК «АСКОН» на підтвердження вищезазначеної вимоги надав: - довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у якій зазначив, що ТОВ «БК «АСКОН» «на підтвердження залученого обладнання та техніки надає копії договорів дійсних та чинних»; - оборотно-сальдові відомості по рахунку 10 «Основні засоби» та по рахунку 11 «Інші необоротні матеріальні активи»; - копію договору оренди обладнання від 14.04.2023 № А/1404, укладеного з ТОВ «АКСОН-ІН» (відсутні додатки, що є невід’ємними частинами договору, а саме №1 – Специфікація, № 2 – Акт прийому-передачі, № 3 – Повідомлення, № 4 – Довіреність на отримання обладнання); - копію договору оренди від 22.05.2020 № А00082328, укладеного з ТОВ «БУДПРОКАТ-УКРАЇНА» (відсутні додатки, які є невід’ємними частинами договору, де зазначено найменування обладнання та акт приймання – передачі обладнання); - копію договору оренди обладнання від 21.06.2022 № А/2106-22, укладеного з ТОВ «РЕНТАЛБУД» (відсутні додатки, що є невід’ємними частинами договору, а саме №2 – Специфікація, № 3 – Акт прийому-передачі, № 4 –Довіреність на отримання обладнання). А тому, Державною аудиторською службою України стверджується, що Учасник - ТОВ «БК «АСКОН» не підтвердив наявність залученого обладнання та техніки, необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі, чим не дотримано вимог визначених Замовником у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації. Проте Державною аудиторською службою України не взято до уваги той факт, що в тендерній документації не було встановлено вимог щодо надання у повному обсязі договорів оренди, єдиною було вимога щодо їх дійсності. Крім того слід зазначити, що відповідно до п. 2 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації де визначено перелік формальних помилок передбачено, що неподання документу на який посилається Учасник у своїй пропозиції, але який не вимагає Замовник, є формальною помилкою, а неподання документу, який не вимагалось, не призводить до відхилення пропозиції Учасника. 3. Згідно підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 тендерної документації переможець (юридична особа) торгів на виконання вимоги згідно п. 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) повинен надати інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника Учасника процедури закупівлі (довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача), а також повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника Учасника процедури закупівлі (документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа). Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене Замовником 28.08.2024 року, проте ТОВ «БК «АСКОН» як переможцем процедури закупівлі, надано документи (оприлюднені 02.09.2024), які підтверджують відсутність підстав, установлених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей у строк, що перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Проте, відповідно до частини 5 статті 254 Цивільного кодексу України якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день, останнім днем для завантаження документів за абзацом 15 пункту 47 Особливостей для Учасника/переможця і є 02.09.2024. Таким чином, твердження Державної аудиторської служби України про не відповідність наявність порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей, та порушення вимог пункту 43, абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, умов Тендерної документації та вимог законодавства є суб’єктивним, не обґрунтованим та бездоказовим. За результатами моніторингу Державної аудиторської служби України зобов’язав Замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Беручи до уваги вказане, з метою недопущення порушень у подальшому та для виконання висновку моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-07-005284-a, уповноважену особу буде направлено на проходження курсів підвищення кваліфікації.
2024-11-08 10:32:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2024 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
10 233 900,00
UAH з ПДВ
|
9 567 453,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК "АСКОН" |
10 154 514,00
UAH з ПДВ
|
10 103 344,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" #43770592 |
Відхилено |
9 567 453,60
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2024 17:45
|
ТОВ "БК "АСКОН" #40981378 |
Переможець |
10 103 344,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2024 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2024 11:13
|
Дог 4-1685.PDF | укладений |
06 вересня 2024 11:11
|
Договір 4-1685.PDF | укладений |
06 вересня 2024 11:00
|