Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ |
Код ЄДРПОУ: | 04057600 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Юлія Гончар +380532562014 04057600ukb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2023 23:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 934 008,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 670,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати здійснюються Замовником після пред’явлення Підрядником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.8.3. не нижче або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів у національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника, що вказаний у реквізитах цього Договору. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2023 16:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2023 16:45 |
Тендерна документація_нова редакція_3.docx | |
14 грудня 2023 16:45 |
Додаток 2 до тендерної документації_нова редакція.docx | |
14 грудня 2023 16:45 |
Внесено зміни до Додатку 2_14.12.2023.docx | |
12 грудня 2023 16:12 |
Внесено зміни 12.12.23.docx | |
12 грудня 2023 16:02 |
Додаток 1 _нова редакція_2.docx | |
09 грудня 2023 15:30 |
Внесено зміни до Додатку 1.docx | |
05 грудня 2023 23:13 |
Додаток_4.pdf | |
05 грудня 2023 23:13 |
Додаток_5.pdf | |
05 грудня 2023 23:13 |
Додаток 3 проєкт Договору.docx | |
05 грудня 2023 23:13 |
Додаток 3 (додатки до проєкту договору).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-02-000021 ● 47e7f8de3deb448a8a5d255d8fd0b46e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2024 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.02.2024 № 6-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віталій БОНДАР
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 01.02.2024 № 6-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-05-021140-a від 05.12.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-05 11:31:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт об’єкту захисної споруди цивільного захисту – сховища №60064, вбудованого в будівлю Ліцею №33 Полтавської міської ради за адресою: вул. Героїв України, 20, м. Полтава", ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-05-021140-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Зокрема, надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо).
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-05 13:39:11
Відповідь на запит від 5 лютого 2024 року 11:31 на пояснення щодо ID моніторингу: UA-M-2024-02-02-000021
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі щодо реконструкції/ будівництва/ реставрації/ капітального ремонту замовник повинен застосувати відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка має позитивну експертизу. На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення складає 9 934 008,00 грн з ПДВ (дев’ять мільйонів дев’ятсот тридцять чотири тисячі вісім грн. 00 коп.), згідно експертного звіту філія ТОВ «Експертиза ЗО» (Експертний звіт №202/23П від 24.11.2023р., реєстраційний номер ЕХ01:2938-8046-6276-4975 і затверджений проектною документацією (Наказ №131-з від 27.11.2023 року). Експертний звіт завантажено окремим файлом.
2. Надаємо пояснення, що забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на офіційному сайті Полтавської міської ради у Розділі Публічна інформація – Державні закупівлі https://www.rada-poltava.gov.ua/documents/ https://www.rada-poltava.gov.ua/document/23600
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-20 16:07:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт об’єкту захисної споруди цивільного захисту – сховища №60064, вбудованого в будівлю Ліцею №33 Полтавської міської ради за адресою: вул. Героїв України, 20, м. Полтава", ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-05-021140-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно вимоги пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію повинен надати довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності офісного та складського приміщень* (власне/орендоване; мета використання складського приміщення*; місцезнаходження; площа).
Крім того, згідно вимоги пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації учасник зобов’язаний документально підтвердити наявність у нього офісного та складського приміщень, шляхом надання одного з наступних документів: діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним/складським приміщеннями* (договір оренди/суборенди). У разі якщо договір укладено не на весь термін виконання робіт по закупівлі, Учасник повинен надати гарантійний лист щодо продовження співпраці з контрагентом на весь термін виконання робіт по закупівлі.
Проведеним аналізом тендерної пропозиції встановлено, що учасником ТОВ «ВП ПРОМБУДІНЖИНІРИНГ» (директор – Рудилов Дмитро Євгенович) у складі своєї пропозиції надано довідку про наявність офісного та складського приміщень (файл – «Гарант.листи_довідки.pdf», сторінки 55-56), в якій заначено наявне офісне приміщення 20 кв.м. (Договір суборенди №504.01-23/1 від 22 листопада 2023р) та виробничо-складське приміщення 550 кв.м. (Договір оренди №03/26 від 05 грудня 2023р.).
Однак, ТОВ «ВП ПРОМБУДІНЖИНІРИНГ» у складі своєї пропозиції надано договір суборенди №504.01-23/1 від 22.11.2023, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «Домбудплюс» (директор – Данилейко А.В.) та договір оренди №03/26 від 05.12.2023, укладений з Фізичною особою – підприємцем Петрушко Оксаною Миколаївною, (файл – «Мат_тех_база.pdf», сторінки 1-9), які скріплені печатками Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «ДІАГОНАЛЬ» (код ЄДРПОУ – 43156252), а не ТОВ «ВП ПРОМБУДІНЖИНІРИНГ».
Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань директор Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «ДІАГОНАЛЬ» Кужель Тетяна Анатоліївна та є одноосібним власником товариства (Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив; Відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі: 100).
Чому Замовником не відхилив пропозицію ТОВ «ВП ПРОМБУДІНЖИНІРИНГ» відповідно пункту 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-21 13:47:37
Відповідь на запит по об'єкту: "Капітальний ремонт об’єкту захисної споруди цивільного захисту – сховища №60064, вбудованого в будівлю Ліцею №33 Полтавської міської ради за адресою: вул. Героїв України, 20, м. Полтава", ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Розглянувши Ваш запит від 20 лютого 2024 року 16:07 на пояснення щодо ID моніторингу:
UA-M-2024-02-02-000021, повідомляємо наступне, що під час кваліфікації Учасника, а саме 19.12.2023 року згідно аналітичної системи Opendata отриманої інформації з ЄДР та ДРРП, керівником та кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО „ДІАГОНАЛЬ“» (Код ЄДРПОУ 43156252) був саме Рулов Дмитро Євгенович (інформація додається як Додаток до запиту), зміна керівника і кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО „ДІАГОНАЛЬ“» (Код ЄДРПОУ 43156252) відбулася 25.01.2024 року. Тим паче, що у преамбулі та реквізитах Сторін зазначених договорів (Договір суборенди №504.01-23/1 від 22 листопада 2023р. та Договір оренди №03/26 від 05 грудня 2023р.), вказані дані саме ТОВ «ВП ПРОМБУДІНЖИНІРИНГ» (Код ЄДРПОУ 43144184). Тим самим, Учасник підтвердив дану кваліфікаційну вимогу надавши у складі пропозиції Довідку про наявність складського приміщення (власної або орендованої, або залученої на інших не заборонених чинним законодавством України умовах) для зберігання матеріалів від «12» грудня 2023р. № 27/22 (файл – «Гарант.листи_довідки.pdf»).
Слід зазначити, що у Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону дане рішення Уповноваженої особи про встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок, оформлене Протоколом.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-21 15:49:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт об’єкту захисної споруди цивільного захисту – сховища №60064, вбудованого в будівлю Ліцею №33 Полтавської міської ради за адресою: вул. Героїв України, 20, м. Полтава", ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-05-021140-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 19.12.2023 №53-5 (оприлюднено в електронній системі закупівель 19.12.2023) ТОВ «ВП ПРОМБУДІНЖИНІРИНГ» було визначено переможцем закупівель 19 грудня 2023 року. Витяг зазначений в поясненні з сайту https://opendatabot.ua/ сформовано 21.02.2024. В протоколі уповноваженої особи Замовника від 19.12.2023 №53-5 не було зазначено про встановлення формальних помилок Замовником при розгляді пропозиції ТОВ «ВП ПРОМБУДІНЖИНІРИНГ». Надати документальне підтвердження, яким чином Замовником було встановлено формальні помилки та прийнято рішення про визнання пропозиції ТОВ «ВП ПРОМБУДІНЖИНІРИНГ» переможцем.
2. Проведеним аналізом тендерної пропозиції встановлено, що учасником ТОВ «ВП ПРОМБУДІНЖИНІРИНГ» (директор – Рудилов Дмитро Євгенович) у складі своєї пропозиції надано довідку про наявність офісного та складського приміщень (файл – «Гарант.листи_довідки.pdf», сторінки 55-56), в якій заначено наявне офісне приміщення 20 кв.м. (Договір суборенди №504.01-23/1 від 22 листопада 2023р).
Відповідно частини 1 статті 774 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року№ 435-IV передання наймачем речі у володіння та користування іншій особі (піднайм) можливе лише за згодою наймодавця, якщо інше не встановлено договором або законом.
Яким документом у складі поданої пропозиції ТОВ «ВП ПРОМБУДІНЖИНІРИНГ» було доведено рішення Орендодавця надати згоду Орендарю - Товариством з обмеженою відповідальністю «Домбудплюс», надати частину нежитлового приміщення будівлі, яка знаходиться за адресою: 36039, м.Полтава, вул. В’ячеслава Чорновола, будинок, 18, в суборенду ТОВ «ВП ПРОМБУДІНЖИНІРИНГ»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повторно нагадуємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-23 13:52:21
Відповідь на запит по об'єкту: "Капітальний ремонт об’єкту захисної споруди цивільного захисту – сховища №60064, вбудованого в будівлю Ліцею №33 Полтавської міської ради за адресою: вул. Героїв України, 20, м. Полтава", ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
1. Розглянувши Ваш запит від 21 лютого 15:49 на пояснення щодо ID моніторингу:
UA-M-2024-02-02-000021, повідомляємо наступне, що Витяг зазначений в поясненні з сайту https://opendatabot.ua/ сформовано 21.02.2024 на дату надання пояснення. Але під час кваліфікації Учасника, а саме 19.12.2023 року згідно аналітичної системи Opendata отриманої інформації з ЄДР та ДРРП, керівником та кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО „ДІАГОНАЛЬ“» (Код ЄДРПОУ 43156252) був саме Рулов Дмитро Євгенович, зміна керівника і кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО „ДІАГОНАЛЬ“» (Код ЄДРПОУ 43156252) відбулася 25.01.2024 року.
Протокольне рішення №53-41 про допущення технічних (механічних, формальних) помилок під час подачі пропозиції допущеної ТОВ "ВП ПРОМБУДІНЖИНІРИНГ" уповноваженої особи сформовано 19.12.2023р., після якого було сформоване Протокольне рішення №53-5 від 19.12.2023р. про визначення переможця закупівлі ТОВ «ВП ПРОМБУДІНЖИНІРИНГ» і оприлюднено в електронній системі закупівель 19.12.2023р. Надаємо документальне підтвердження, а саме Протокольне рішення №53-41 про допущення технічних (механічних, формальних) помилок (публікувати дане рішення вимога у чинному законодавстві відсутня).
2. У п.1.2. Договору суборенди №504.01-23/1 від 22 листопада 2023р. зазначено, що «Орендар гарантує, що він користується Об 'єктом суборенди на законних підставах, зокрема, згідно з договором №305 від 08.06.2022р., який не заперечує Право Орендаря на передачу Об’єкту в суборенду». Також у п.11.5. зазначено, що «Усі правовідносини, що виникають з цього Договору або пов’язані з ним, у тому числі пов’язані із дійсністю укладанням, виконанням, зміною та припиненням цього Договору, тлумачення його умов, визначенням наслідків недійсності або припинення Договору, регламентуються цим договором та відповідними нормами чинного в Україні законодавства, а також застосованими до таких правовідносин звичаями ділового обороту на підставі принципів добросовісності, розумності та справедливості». Тож, можна дійти висновку, що в умовами Договору суборенди №504.01-23/1 від 22 листопада 2023р. передбачено передачу Об’єкту в суборенду, як і трактує ч. 1 статті 774 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV. Інших документів умовами тендерної документації не передбачалося та не вимагалося, зокрема надання договору №305 від 08.06.2022р., так як можна розцінити втручання в господарську діяльність суб’єктів господарювання.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи висновок Державної аудиторської служби України Західний офіс Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 23 лютого 15:40 ID моніторингу: UA-M-2024-02-02-000021, Сторони дійшли взаємної згоди розірвати Договір підряду №106-юр/23 від 25.12.2023 року по об’єкту: «Капітальний ремонт об’єкту захисної споруди цивільного захисту – сховища №60064, вбудованого в будівлю Ліцею №33 Полтавської міської ради за адресою: вул. Героїв України, 20, м. Полтава».
2024-02-28 11:46:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВП ПРОМБУДІНЖИНІРИНГ" |
9 912 049,00
UAH з ПДВ
|
9 912 049,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП ПРОМБУДІНЖИНІРИНГ" #43144184 |
Переможець |
9 912 049,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2023 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 11:42
|
ДУ_3_106_юр_23.pdf | укладений |
28 лютого 2024 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2024 10:31
|
ДУ_2_106_юр_23.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2024 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:24
|
ДУ_1_106_юр_23.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 13:19
|
Договір_106_юр_23.pdf | укладений |
25 грудня 2023 13:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено вартість робіт на 2023 рік відповідно наданого фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 106-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Орієнтовна вартість робіт на 2024 рік відповідно наданого фінансування; враховуючи затримку фінансування видатків Замовника, продовжено термін виконання робіт та термін дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 106-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |